Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дитяче харчування
Очікувана вартість
940 100,00 UAH
UA-2020-03-17-001278-a 26388b454a1746a4ba532d398016ad9b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Докучаєва Ольга Пертівна

+380671052204 tender.dmp2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2» Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26470275
Місцезнаходження: 65086, Україна , Одеська обл., м.Одеса, вул.Бочарова,59
Контактна особа: Докучаєва Ольга Пертівна
+380671052204
tender.dmp2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 03 квітня 2020 13:34
Очікувана вартість: 940 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 940,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


дитяче харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
дитяче харчування (на веб-порталі Уповноваженого органу , кількість зазначена в шт., оскільки відсутня одиниця виміру - «найменування»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Бочарова,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару «СПОЖИВАЧ» сплачує «ПОСТАЧАЛЬНИКУ» кошти за накладною або видатковою накладною в повному обсязі на протязі 14-ти календарних днів після поставки товарів на адресу «СПОЖИВАЧА». Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 12:54
проект договору.docx
17 березня 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 12:50
ТД дет. питание 2020 КНП2.doc
17 березня 2020 12:54
проект договору.docx
17 березня 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 12:50
ТД дет. питание 2020 КНП2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Як підібрати аналоги?
Дата подання: 17 березня 2020 17:56
Дата відповіді: 19 березня 2020 16:44
Яким чином можна підібрати аналог до товару, який є індивідуальним в складі?
Відповідь: Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками. Еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Згідно з розділом ІІІ п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим даною тендерною документацією».
Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Замовник не має законного права, окрім лікаря, який проводив огляд пацієнта та призначав лікування, замінювати пацієнту призначені продукти харчування з конкретно визначеними медичними характеристиками та необхідним розрахунком в тій чи іншій кількості необхідних компонентів у вмісті продукту.
В разі подачі еквіваленту товару, Учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в документації, на підтвердження відповідності еквіваленту запропонованого Учасником, останній повинен надати гарантійний лист від виробника еквівалентного товару про те, що такий товар повністю відповідає товару зазначеному Замовником. Для підтвердження еквівалентності товару, запропонованому у тендерній документації, учасник повинен надати належним чином завірені документи, що підтверджують еквівалентність запропонованого товару предмету закупівлі, зазначеному у тендерній документації. У разі надання еквіваленту товару, в формі тендерної пропозиції (Додаток 1), Учасник повинен вказати, як назву найменування, відповідно до Додатку 3, так і назву запропонованого найменування з позначкою «еквівалент». У разі відсутності таких підтверджуючих документів запропонована як еквівалент пропозиція, оцінюватись не буде.
Таким чином, Учасник може запропонувати еквівалент предмета закупівлі згідно із інструкціями, викладеними у Тендерній документації.
Щодо рекомендацій
Дата подання: 20 березня 2020 10:53
Дата відповіді: 23 березня 2020 12:34
Доброго дня. Продукти дитячого харчування, що закуповуються Вами не є продуктами лікувального чи медичного характеру. Це простий замінник грудного молока. І Він закуповується не для 1 дитини, якій лікар міг прописати/порадити продукт з пробіотиком чи пребіотиком. Ви закуповуєте цей продукт для цілої низки сімей. Приберіть з ТД вимоги по пробіотикам та нуклеотидам. Вам потрібен ЗАМІННИК ГРУДНОГО МОЛОКА для дітей від 0 до 6 та від 6 до 12 м - а не лікувальна чи профілактична суміш!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Просимо вас ще раз ознайомитися з тендерною документацією. Ваше прохання "Приберіть з ТД вимоги по пробіотикам та нуклеотидам." не відповідає тендерній документації.
Щодо фасування
Дата подання: 20 березня 2020 11:05
Дата відповіді: 23 березня 2020 12:35
Доброго дня. Якщо подавати аналог каші молочної, а саме ТМ Мілупа вагою 210 гр, кількість залишати таку ж як Ви вказували, вірно?
Відповідь: Доброго дня! При подачі еквівалента з іншим вагою, необхідно перерахувати кількість.
Щодо каші мультизлакової
Дата подання: 20 березня 2020 11:06
Дата відповіді: 23 березня 2020 12:36
Доброго дня. У аналога ТМ Бейбі, а саме Мілупа є молочна каша мультизлакова з дитячим печивом, або з мелісою, або з фруктами. Яку саме краще?
Відповідь: Доброго дня! Можно запропонувати іншу молочну кашу, але без фруктових добавок, для виключення алергічних реакцій.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-17-001278-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Б-777", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 19 березня 2020 16:12
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
ВИМОГА
17.03.2020 було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-17-001278-a, Замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2» Одеської міської ради. Предмет закупівлі відповідно до Єдиного державного закупівельного словника ДК 021:2015 Код 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами. Очікувана вартість закупівлі - 940 100,00 грн. з ПДВ.
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, очевидно, що Замовником порушено вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема встановлені необґрунтовані вимоги до учасників даної закупівлі, що усувають конкуренцію та містять дискримінаційні ознаки для потенційних учасників торгів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Б-777» (Код ЄДРПОУ 35662229) є офіційним представником «Хорольського заводу дитячих продуктів харчування», який є єдиним виробником дитячого харчування на території України.
Продукція Хорольського заводу дитячих продуктів харчування виготовляється із виключно натурального та свіжого молока зі спеціальних сировинних зон, яке не містить пальмової олії, ГМО, консервантів, барвників та ароматизаторів. Рецептура дитячого харчування схвалена спеціалістами Інституту гігієни та медичної екології ім. О.М. Мерзєєва НАМН України й перевірено Всеукраїнським державним науково-виробничим центром стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів “Укрметртестстандарт”. Крім того, продукція Хорольського заводу дитячих продуктів харчування відповідає міжнародним стандартам ISO 9001:2009 та НАССР.
ТОВ «Б-777» виявило бажання прийняти участь у тендері по предмету закупівлі відповідно до Єдиного державного закупівельного словника ДК 021:2015 Код 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами: суха молочна дитяча суміш, замовником якого є Комунальне некомерційне підприємство «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2» Одеської міської ради.
Однак, ознайомившись із тендерною документацією, Замовником було встановлено незаконні та дискримінаційні вимоги, згідно яких ТОВ «Б-777» як офіційний представник єдиного виробника дитячого харчування Україні позбавлений права прийняти участь.
1. Замовником порушено вимоги п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону щодо визначення інформації, яку повинна містити Тендерна документація, є «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.»
Однак, вивчаючи тендерну документацію по відкритим торгам на закупівлю товару згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, Замовником в позиції №1 Додатку 3 до тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» було зазначено наступний предмет закупівлі:


з/п Назва предмету закупівлі або еквівалент Одиниця виміру Кількість
1 Суміш молочна суха Nestogen1 з пробіотиками і пребіотиками для дітей з народження. Вага 700 г
Суміш молочна суха Nestogen 2 з пребіотиками та пробіотиками для дітей з 6 місяців. Вага 700 г упаковка 3368

Однак, молочна суміш, яка б містила пробіотики і пребіотики, наявна лише торгової марки «Nestogen» та в Україні не існує еквіваленту даного товару.
Таким чином, Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації вимог, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі.
Оскільки, ТОВ «Б-777» являється офіційним представником товару українського виробника та має можливість запропонувати товар досить високої якості, а саме молочну дитячу суміш «Малютка» преміум з пребіотиками та нуклеотидами 0-6 міс та 6-12 міс (в асортименті), виробником якої є ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування» (Україна), у співвідношенні, що буде визначатися потребою Замовника. Склад українського дитячого харчування більше відповідає потребам дитини, в порівнянні з іноземними сумішами. У складі є натуральний молочний продукт, а це говорить про те, що корисні поживні речовини потрапляють в організм, і дитина буде розвиватися краще, тому дитяче харчування «Малютка» краще, бо склад в нашому дитячому харчуванні більше відповідає потребам дитини.
Поряд з цим, проаналізувавши відомості виробників дитячого харчування, а також роз`яснення лікарів педіатрів, можна зробити такий висновок: більшість сумішей виготовляється на основі коров'ячого молока, що пройшов спеціальну обробку. Для того щоб зменшити ймовірність виникнення алергії, суміші наближають за хімічним складом до грудного молока. Залежно від того, наскільки суміші наближаються за хімічним складом до грудного молока і іншим параметрам, їх поділяють на кілька видів, згідно Класифікатору поділу дитячих сумішей: адаптовані суміші, неадаптовані суміші, спеціальні (лікувальні) суміші.
Адаптовані суміші більш наближені до складу грудного молока за всіма компонентами і поділяються на: «Початкові суміші» («стартові», адаптовані) - для вигодовування дітей першого півріччя життя та «Перехідні суміші» (або «наступні формули») - для вигодовування дітей з 5-6 місяців до року. Їх енергетична цінність вище, що відповідає потребам дітей цього віку.
Звертаємо Вашу увагу на те, що поділ видів дитячих сумішей та вікова категорія передбачено Наказом МОЗ України №696 від 06.08.2013 року «Про затвердження гігієнічних вимог до продуктів дитячого харчування, параметрів безпечності та окремих показників їх якості» (надалі - Наказ) та ЗУ «Про дитяче харчування». Згідно п. 2.1., 2.3. зазначеного Наказу, дитячі суміші початкові (0-6 міс.) є єдиним продуктом, який може бути розміщено на ринку як такий, що може задовольняти харчові потреби дітей грудного віку протягом перших шести місяців життя до введення продуктів відповідного прикорму. Дитячі суміші для подальшого годування повинні вироблятися з джерел білка, визначених у пункті 2 додатка 2 до цих Гігієнічних вимог, а також інших інгредієнтів за умови, що придатність таких інгредієнтів для вживання дітьми у віці понад шість місяців була встановлена за допомогою визнаних на міжнародному та/або національному рівнях наукових даних та які відповідають обов’язковим параметрам безпечності та мінімальним специфікаціям якості.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «Б-777» дійшло до висновку, що МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, що викладена Замовником в тендерній документації по відкритим торгам на закупівлю товару згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, розроблена таким чином, що в свою чергу робить неможливим нашу участь як офіційного представника єдиного виробника дитячого харчування Україні прийняти участь у зазначених торгах.
Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «Б-777» дійшло до висновку, що медико-технічні вимоги, викладені Замовником в тендерній документації, розроблені таким чином, що в свою чергу робить неможливим нашу участь у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів.
Отже, вважаємо, що дані кваліфікаційні критерії є дискримінаційним, і такими, що порушують права учасників, бо суттєво зменшують можливість учасників запропоновувати дитячі сухі суміші, що функціонально та якісно є кращими та доступнішими, оскільки виготовляються на території України та не потребують значних затрат на доставку з-за кордону. Тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «Б-777» дійшло до висновку, що технічна специфікація, що викладена Замовником в тендерній документації по відкритим торгам на закупівлю товару згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, розроблена під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах.
Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів.
Наше Товариство може прийняти участь у вказаній закупівлі, і, можливо, запропонує найбільш вигідну пропозицію, проте враховуючи умови, встановлені Замовником, пропозиція може бути безпідставно та необґрунтовано відхилена через невідповідність заздалегідь дискримінаційним умовам тендерної документації, яка була свідомо розроблена Замовником.

Відповідно до цього та враховуючи вищевикладене, -

ВИМАГАЄМО:
внести зміни до Тендерної документації закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-17-001278-a, з метою усунення порушень, зазначених у даній вимозі шляхом: усунення дискримінаційних умов предмету закупівлі.

У разі ігнорування та/або невиконання даної вимоги ми будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 17:05
У зв’язку з викладеним вище, ми відхиляємо Вашу вимогу, оскільки встановленні кваліфікаційні критерії в Тендерній документації замовника є законними й обґрунтованими, та не містять дискримінаційних положень.
КНП «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІКА №2» Одеської міської ради розглянуло вимогу Товариства з обмежено відповідальністю «Б-777» (надалі - Учасник торгів) від 19.03.20 року за індефікаційним номером UA-2020-03-17-001278-a.b1.
З порушеного у ній питання повідомляємо наступне, згідно з п.3 ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Відповідно до розділу 3 частини 6 Тендерної документації передбачено що «Усі посилання у Додатку 3 до Документації на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкції. Або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент».».
Учасником торгів було необґрунтовано обвинувачено Замовника торгів в дискримінації учасників, посилаючись на те, що технічні умови було встановлено спеціально тільки для однієї дитячої суміши. На даний момент в Україні наявні приклади як найменше трьох молочних сумішей, які містять одночасно пробіотики та преобіотики.
При встановленні технічних вимог, ми керувалися технічними та медичні особливості молочних сумішей, які необхідні для хворих дітей. А саме:
1)пробіотики – відносяться до про біотичних культур лактобактерій L. fermentum, які входять до складу грудного молока, формують нормальну мікрофлору кишечника дитини і підтримують здорове травлення;
2)пребіотики - харчові компоненти, які входять до складу грудного молока, підтримують розвиток прибутків і власної мікрофлори кишечника дитини.
Ми згодні з тим, що дитяче харчування, яке вироблено в Україні має високу якість. Проте встановленні такого критерія, як країна походження буде дискримінаційною вимогою, що буде порушувати права інших Учасників торгів.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Смарті Фемілі 939 814,68
UAH з ПДВ
939 814,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОБРІЙ-2000" 940 095,32
UAH з ПДВ
940 095,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 11:55
Довідка по ст.17.pdf
30 березня 2020 12:07
Гарантийний лист Bebi.pdf
26 березня 2020 13:55
Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2020 13:55
Технічні вимоги.pdf
26 березня 2020 13:55
Висновки.pdf
26 березня 2020 12:36
Статут.pdf
26 березня 2020 12:36
Витяг ЕДР.pdf
26 березня 2020 12:36
Проект договору.pdf
26 березня 2020 12:36
Документи на директора.pdf
26 березня 2020 12:36
Реєстр документів.pdf
26 березня 2020 12:36
Довідка по ст.17.pdf
26 березня 2020 12:36
Витяг ПДВ.pdf
26 березня 2020 12:36
Довідка про працівників.pdf
26 березня 2020 12:36
Довідка щодо ліцензії.pdf
23 березня 2020 12:08
Гарантийний лист Нестле.pdf
19 березня 2020 10:32
Висновки.pdf
19 березня 2020 10:32
Технічні вимоги.pdf
19 березня 2020 10:32
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 13:35
СТАТИСТИКА.pdf
01 квітня 2020 13:35
скан статуту.pdf
01 квітня 2020 13:35
лист-розясн. ліценз.PDF
01 квітня 2020 13:35
договор авто4.PDF
01 квітня 2020 13:35
договор авто3.PDF
01 квітня 2020 13:35
договор авто2.PDF
01 квітня 2020 13:35
договор авто1.PDF
01 квітня 2020 13:35
довкілля.PDF
01 квітня 2020 13:35
ДОВІДКА ПДВ.pdf
01 квітня 2020 13:35
гарант.лист 1 80%.PDF
01 квітня 2020 13:35
витяг з статуту.pdf
01 квітня 2020 13:35
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
01 квітня 2020 13:35
автотранспорт.PDF
01 квітня 2020 13:35
Додаток 3.pdf
01 квітня 2020 13:35
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Смарті Фемілі

ТОВ "ОБРІЙ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Смарті Фемілі
#38154557
Переможець 939 814,68
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 17:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Смарті Фемілі
#38154557
939 814,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:08
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 10:11
питание2020.pdf укладений
21 квітня 2020 10:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 939 814,68
UAH (в тому числі ПДВ 156 635,78 UAH)