Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Громадський туалет модульного типу
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-03-17-000877-a 291a7c62af774463b03ce99b75969497
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балко Сергій Олександрович

+380536177364 ukmsvlubny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету Лубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37504366
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 33
Контактна особа: Балко Сергій Олександрович
+380536177364
ukmsvlubny@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 квітня 2020 13:18
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Громадський туалет модульного типу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, вул. Мистецька,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 60 Календарні 30
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 11:37
ТД громадський туалет модульного типу.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до технічної специфікації
Дата подання: 19 березня 2020 17:10
Дата відповіді: 20 березня 2020 11:10
Вкажіть будь ласка розмір дверей у кімнату оператора, та розмір вікна у кімнаті оператора шириною 500мм. Чи всі двері у громадському туалеті мають бути металопластикові?
Відповідь: Доброго дня. Розмір дверей у кімнаті оператора 2100 мм х 700 мм. Розмір вікна у кімнаті оператора 500 мм х 1250 мм. Всі двері у туалеті повинні бути металопластикові.
Уточнення до технічної специфікації (підвід та вивід водопроводу)
Дата подання: 23 березня 2020 11:07
Дата відповіді: 24 березня 2020 10:45
Добрий день! Вкажіть місце підвода та вивода каналізації та місце виводу стокових вод з трапів
Відповідь: Доброго дня. Щодо місць влаштування водопостачання та водовідведення повідомляємо, що замовником буде забезпечено влаштування горизонтальної площадки для модульного туалету та забезпечено водопостачаня і водовідведення. Конкретизувати місця підвода водти та її відведення буде можливо при встановленні модульного туалету.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-17-000877-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТКАЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3083121679
Дата подання: 18 березня 2020 13:14
антиконкурентна умова
від учасника вимагається Довідка у довільній формі за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням одного (або більше за бажанням учасника) виконаного договору на поставку громадського туалету модульного типу, який є предметом закупівель, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цього договору, що вказані в довідці.

Така умова є антиконкурентною, оскільки таким чином штучно обмежується коло можливих учасників. Таким чином учасником може виступити лише така особа, яка раніше постачала саме модульний талет.

Натомість, інші учасники, які раніше модульний туалет не постачали, але постачали модульні будівлі інших видів - не зможуть взяти участь у тендері.

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації - встановивши, що учасником повинна бути подана

Довідка у довільній формі за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням одного (або більше за бажанням учасника) виконаного договору на поставку споруди модульного типу, який є предметом закупівель, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цього договору, що вказані в довідці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2020 11:42
На Вашу вимогу, відповідно до п.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Замовник, оголошуючи дану процедуру закупівлі не мав на меті зменшити конкуренцію з даної закупівлі.
Замовник повинен бути впевнений в тому, що виробник може виготовити саме туалет модульного типу, оскільки це є специфічним виробом, а при використанні конструкційні елементи туалету будуть постійно піддаватись впливу вологи та хімічних засобів при його прибиранні та утриманні. Даний туалет буде встановлений в центральній частині міста та буде забезпечувати надання відповідних послуг великій кількості мешканців міста. А тому туалет модульного типу повинен бути належної якості та мати гарний естетичний вигляд.
Замовник в тендерній документації просить надати довідку у довільній формі за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням одного (або більше за бажанням учасника) виконаного договору на поставку громадського туалету модульного типу, який є предметом закупівель, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цього договору, що вказані в довідці.
Надання відповідної інформації в довідці необхідне в першу чергу Замовнику для з’ясування у інших покупців кількості виготовлення учасником відповідного предмету закупівлі та можливих виявлених недоліків у процесі використання туалету модульного типу.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни до тендерної документації по даному предмету закупівлі.
З повагою, тендерний комітет.

Документи

20 березня 2020 11:42
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-17-000877-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "БУНІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3044225310
Дата подання: 17 квітня 2020 13:49
Скарга
Скарга та докази оплати долучені
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 14:51
Рішення від 22.04.2020 №7651.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 14:51
Рішення від 08.05.2020 №9013.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 23:43

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 13:48
Скарга-1.pdf
17 квітня 2020 13:49
5000 грн 18.04.pdf

Документи подані замовником

29 квітня 2020 14:42
Пояснення по скарзі ПДФ
29 квітня 2020 14:42
Пояснення по скарзі doc

Документи Органу Оскарження

23 квітня 2020 14:51
Рішення від 22.04.2020 №7651.pdf
14 травня 2020 23:43
Рішення від 08.05.2020 №9013.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУНІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ" 484 470,00
UAH з ПДВ
479 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СЛАВУТИЧБУД" 525 000,00
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 15:28
Електронний підпис
02 квітня 2020 15:27
ТП.pdf
02 квітня 2020 15:27
паспорт.pdf
02 квітня 2020 15:27
Довідка приват.pdf
02 квітня 2020 15:27
Бунин О.О. ИНН.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 12:03
Додаток 3.pdf
02 квітня 2020 12:03
Додаток 2.pdf
02 квітня 2020 12:03
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУНІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ"

ПП "СЛАВУТИЧБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БУНІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ"
#3044225310
Відхилено 479 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 11:24
ПП "СЛАВУТИЧБУД"
#35511565
Переможець 480 000,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 13:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СЛАВУТИЧБУД"
#35511565
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 15:52
Дод. Угода _ 4.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 15:40
Угода _ 3 від 05.08.2020 р. та лист-узгодження.PDF зміни до договору
05 серпня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 14:56
додаткова угода _ 2 від 30.06.2020.PDF зміни до договору
30 червня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 08:28
угода до договору.PDF зміни до договору
29 травня 2020 23:28
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 16:15
Договір про закупівлю № 24 укладений
21 травня 2020 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно п.3.1 Договору про закупівлю товару від 21.05.2020 р. та п.2,4 ст.23 Бюджетного Кодексу України, на 2020 рік виділено та затверджено кошти на в сумі 480000,00 грн. (чотириста вісімдесят тисяч гривень) 00 копійок. 2. Вартість Договору про закупівлю товару від 21.05.2020 року складає 480000,00 грн. (чотириста вісімдесят тисяч гривень) 00 копійок в тому числі ПДВ 80000,00 (вісімдесят тисяч гривень) 00 копійок. 3. Пункт 3.4. Договору викласти в новій редакції: Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 7 (семи) банківських днів з дати поставки Товару Продавцем на підставі рахунку фактури, видаткової накладної, оформлених належним чином. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом семи банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4. Додаток № 1 до Договору закупівлю товару від 21.05.2020 р. діє з моменту підписання і до 31.12.2020 року. 6. Цей Додаток складено в двох екземплярах для кожної із сторін, і є невід’ємною частиною вище вказаного Договору. 7. Цей Додаток до Договору про закупівлю товару є його невід’ємною частиною: 1) договір про закупівлю товару № 24 від 21.05.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни у п.3.1. Договору про закупівлю № 24 від 21.05.2020 року, зменшивши суму договору на 13 000,00 (тринадцять тисяч гривень) грн. та викласти його в наступній редакції: 3.1. Загальна сума Договору складає 467 000,00 (чотириста шістдесят сім тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 77 833,33 грн. (сімдесят сім тисяч вісімсот тридцять три грн. 33 коп.) 2. Внести зміни у додаток №1 до договору № 24 від 21.05.2020 року Специфікацію у розділ додаткова комплектація замінивши чаші «Генуя» з нержавіючої сталі – 2 шт. на чаші «Генуя» з емальованої сталі – 2 шт. 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 24 про закупівлю від 21.05.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни у п.4.1. Договору про закупівлю № 24 від 21.05.2020 року, продовживши термін поставки товару до 25.08.2020 року та викласти його в наступній редакції: п. 4.1. Товар, що є предметом цього Договору, постачається Продавцем протягом 10 робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Покупця, але не пізніше 25.08.2020 року. 2.Внести зміни у п.5.1.1. Договору про закупівлю № 24 від 21.05.2020 року та викласти його в наступній редакції: п.5.1.1. Передати Покупцю Товар протягом 10 робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Покупця, але не пізніше 25.08.2020 року, згідно специфікації, передбаченої даним Договором. 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 24 про закупівлю від 21.05.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни у Договір про закупівлю № 24 від 21.05.2020 року, змінивши банківські реквізити Продавця ПП «СлавутичБуд» та викласти їх в наступній редакції: ЄДРПОУ 35511565, р/р UA523052990000026005006303419 у філії Чернігівського РУ ПАТ КБ «Приватбанк» у м. Чернігів. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 24 про закупівлю від 21.05.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML