Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Громадський туалет модульного типу
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-03-17-000877-a ● 291a7c62af774463b03ce99b75969497
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету Лубенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37504366 |
Місцезнаходження: | 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 33 |
Контактна особа: |
Балко Сергій Олександрович +380536177364 ukmsvlubny@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2020 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2020 13:18 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Громадський туалет модульного типу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, вул. Мистецька,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 60 | Календарні | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2020 12:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2020 11:37 |
ТД громадський туалет модульного типу.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення до технічної специфікації
Дата подання: 19 березня 2020 17:10
Дата відповіді: 20 березня 2020 11:10
Вкажіть будь ласка розмір дверей у кімнату оператора, та розмір вікна у кімнаті оператора шириною 500мм.
Чи всі двері у громадському туалеті мають бути металопластикові?
Відповідь: Доброго дня. Розмір дверей у кімнаті оператора 2100 мм х 700 мм. Розмір вікна у кімнаті оператора 500 мм х 1250 мм. Всі двері у туалеті повинні бути металопластикові.
Уточнення до технічної специфікації (підвід та вивід водопроводу)
Дата подання: 23 березня 2020 11:07
Дата відповіді: 24 березня 2020 10:45
Добрий день!
Вкажіть місце підвода та вивода каналізації та місце виводу стокових вод з трапів
Відповідь: Доброго дня. Щодо місць влаштування водопостачання та водовідведення повідомляємо, що замовником буде забезпечено влаштування горизонтальної площадки для модульного туалету та забезпечено водопостачаня і водовідведення. Конкретизувати місця підвода водти та її відведення буде можливо при встановленні модульного туалету.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-17-000877-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТКАЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3083121679
Дата подання: 18 березня 2020 13:14
антиконкурентна умова
від учасника вимагається Довідка у довільній формі за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням одного (або більше за бажанням учасника) виконаного договору на поставку громадського туалету модульного типу, який є предметом закупівель, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цього договору, що вказані в довідці.
Така умова є антиконкурентною, оскільки таким чином штучно обмежується коло можливих учасників. Таким чином учасником може виступити лише така особа, яка раніше постачала саме модульний талет.
Натомість, інші учасники, які раніше модульний туалет не постачали, але постачали модульні будівлі інших видів - не зможуть взяти участь у тендері.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації - встановивши, що учасником повинна бути подана
Довідка у довільній формі за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням одного (або більше за бажанням учасника) виконаного договору на поставку споруди модульного типу, який є предметом закупівель, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цього договору, що вказані в довідці.
Розгорнути
Згорнути
Така умова є антиконкурентною, оскільки таким чином штучно обмежується коло можливих учасників. Таким чином учасником може виступити лише така особа, яка раніше постачала саме модульний талет.
Натомість, інші учасники, які раніше модульний туалет не постачали, але постачали модульні будівлі інших видів - не зможуть взяти участь у тендері.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації - встановивши, що учасником повинна бути подана
Довідка у довільній формі за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням одного (або більше за бажанням учасника) виконаного договору на поставку споруди модульного типу, який є предметом закупівель, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цього договору, що вказані в довідці.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2020 11:42
На Вашу вимогу, відповідно до п.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Замовник, оголошуючи дану процедуру закупівлі не мав на меті зменшити конкуренцію з даної закупівлі.
Замовник повинен бути впевнений в тому, що виробник може виготовити саме туалет модульного типу, оскільки це є специфічним виробом, а при використанні конструкційні елементи туалету будуть постійно піддаватись впливу вологи та хімічних засобів при його прибиранні та утриманні. Даний туалет буде встановлений в центральній частині міста та буде забезпечувати надання відповідних послуг великій кількості мешканців міста. А тому туалет модульного типу повинен бути належної якості та мати гарний естетичний вигляд.
Замовник в тендерній документації просить надати довідку у довільній формі за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням одного (або більше за бажанням учасника) виконаного договору на поставку громадського туалету модульного типу, який є предметом закупівель, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цього договору, що вказані в довідці.
Надання відповідної інформації в довідці необхідне в першу чергу Замовнику для з’ясування у інших покупців кількості виготовлення учасником відповідного предмету закупівлі та можливих виявлених недоліків у процесі використання туалету модульного типу.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни до тендерної документації по даному предмету закупівлі.
З повагою, тендерний комітет.
Замовник повинен бути впевнений в тому, що виробник може виготовити саме туалет модульного типу, оскільки це є специфічним виробом, а при використанні конструкційні елементи туалету будуть постійно піддаватись впливу вологи та хімічних засобів при його прибиранні та утриманні. Даний туалет буде встановлений в центральній частині міста та буде забезпечувати надання відповідних послуг великій кількості мешканців міста. А тому туалет модульного типу повинен бути належної якості та мати гарний естетичний вигляд.
Замовник в тендерній документації просить надати довідку у довільній формі за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням одного (або більше за бажанням учасника) виконаного договору на поставку громадського туалету модульного типу, який є предметом закупівель, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цього договору, що вказані в довідці.
Надання відповідної інформації в довідці необхідне в першу чергу Замовнику для з’ясування у інших покупців кількості виготовлення учасником відповідного предмету закупівлі та можливих виявлених недоліків у процесі використання туалету модульного типу.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни до тендерної документації по даному предмету закупівлі.
З повагою, тендерний комітет.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-17-000877-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "БУНІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3044225310
Дата подання: 17 квітня 2020 13:49
Дата подання: 17 квітня 2020 13:49
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 14:51
Рішення від 22.04.2020 №7651.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 14:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 08. 05.2020 №9013.pdf
Дата публікації: 12 травня 2020 16:04
Рішення від 08.05.2020 №9013.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 23:43
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БУНІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ" #3044225310 |
Відхилено |
479 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 11:24
|
ПП "СЛАВУТИЧБУД" #35511565 |
Переможець |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 15:52
|
Дод. Угода _ 4.PDF | зміни до договору |
26 серпня 2020 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 15:40
|
Угода _ 3 від 05.08.2020 р. та лист-узгодження.PDF | зміни до договору |
05 серпня 2020 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 14:56
|
додаткова угода _ 2 від 30.06.2020.PDF | зміни до договору |
30 червня 2020 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2020 08:28
|
угода до договору.PDF | зміни до договору |
29 травня 2020 23:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 16:15
|
Договір про закупівлю № 24 | укладений |
21 травня 2020 16:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно п.3.1 Договору про закупівлю товару від 21.05.2020 р. та п.2,4 ст.23 Бюджетного Кодексу України, на 2020 рік виділено та затверджено кошти на в сумі 480000,00 грн. (чотириста вісімдесят тисяч гривень) 00 копійок. 2. Вартість Договору про закупівлю товару від 21.05.2020 року складає 480000,00 грн. (чотириста вісімдесят тисяч гривень) 00 копійок в тому числі ПДВ 80000,00 (вісімдесят тисяч гривень) 00 копійок. 3. Пункт 3.4. Договору викласти в новій редакції: Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 7 (семи) банківських днів з дати поставки Товару Продавцем на підставі рахунку фактури, видаткової накладної, оформлених належним чином. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом семи банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4. Додаток № 1 до Договору закупівлю товару від 21.05.2020 р. діє з моменту підписання і до 31.12.2020 року. 6. Цей Додаток складено в двох екземплярах для кожної із сторін, і є невід’ємною частиною вище вказаного Договору. 7. Цей Додаток до Договору про закупівлю товару є його невід’ємною частиною: 1) договір про закупівлю товару № 24 від 21.05.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Внести зміни у п.3.1. Договору про закупівлю № 24 від 21.05.2020 року, зменшивши суму договору на 13 000,00 (тринадцять тисяч гривень) грн. та викласти його в наступній редакції: 3.1. Загальна сума Договору складає 467 000,00 (чотириста шістдесят сім тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 77 833,33 грн. (сімдесят сім тисяч вісімсот тридцять три грн. 33 коп.) 2. Внести зміни у додаток №1 до договору № 24 від 21.05.2020 року Специфікацію у розділ додаткова комплектація замінивши чаші «Генуя» з нержавіючої сталі – 2 шт. на чаші «Генуя» з емальованої сталі – 2 шт. 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 24 про закупівлю від 21.05.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Внести зміни у п.4.1. Договору про закупівлю № 24 від 21.05.2020 року, продовживши термін поставки товару до 25.08.2020 року та викласти його в наступній редакції: п. 4.1. Товар, що є предметом цього Договору, постачається Продавцем протягом 10 робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Покупця, але не пізніше 25.08.2020 року. 2.Внести зміни у п.5.1.1. Договору про закупівлю № 24 від 21.05.2020 року та викласти його в наступній редакції: п.5.1.1. Передати Покупцю Товар протягом 10 робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Покупця, але не пізніше 25.08.2020 року, згідно специфікації, передбаченої даним Договором. 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 24 про закупівлю від 21.05.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Внести зміни у Договір про закупівлю № 24 від 21.05.2020 року, змінивши банківські реквізити Продавця ПП «СлавутичБуд» та викласти їх в наступній редакції: ЄДРПОУ 35511565, р/р UA523052990000026005006303419 у філії Чернігівського РУ ПАТ КБ «Приватбанк» у м. Чернігів. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 24 про закупівлю від 21.05.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |