Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт адміністративної будівлі (літера А) Іванівського ВП Каховського ВП ГУНП в Херсонській області, що розташована за адресою: Херсонська область, смт. Іванівка, вул. Миру, 25.
Очікувана вартість
178 433,00 UAH
UA-2020-03-17-000779-a c97fc701a8cc42aca4c65a6a3d42da94
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баклан Олександр Анатолійович

+380552459343 gunp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 40108782
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, м. Херсон, вулиця Лютеранська, будинок 4
Контактна особа: Баклан Олександр Анатолійович
+380552459343
gunp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 26 березня 2020 15:36
Очікувана вартість: 178 433,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 892,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


для потреб ГУНП
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт адміністративної будівлі (літера А) Іванівського ВП Каховського ВП ГУНП в Херсонській області, що розташована за адресою: Херсонська область, смт. Іванівка, вул. Миру, 25.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 11:23
Додаток 4.rtf
17 березня 2020 11:23
Оголошення_Поточний ремонт іванівка.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-17-000779-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Агробуд, Код ЄДРПОУ:31138020
Дата подання: 01 квітня 2020 14:04
оскарження
Згідно вимог замовника торгів по наданню документів учасником закупівлі були надані всі відповідні документи, в переліку документів не було вимог, що до надання статуту, кваліфікація працівників та досвіду підприємства учасника торгів. В підприємстві ПП Агробуд всі правочинні підписи на документах і договорах виконує директор.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 16:31
У результаті розгляду вимоги UA-2020-03-17-000779-a.c1 робоча група повторно розглянула пропозицію Учасника ПП Агробуд на відповідність вимогам оголошення про закупівлю та прийняла рішення - відхилити вимогу про усунення порушення, в зв’язку з тим, що Учасник не надав згідно Розділу 3 Документації наступні документи:
- Копія Статуту, або інший установчий документ (для юридичних осіб);
- Копії документів, що підтверджують особу та повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору за результатами закупівлі (копія виписки, витягу з протоколу зборів засновників, наказу про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом, для учасника – фізичної особи підприємця – копії заповнених сторінок паспорту, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/реєстраційного номеру облікової картки платника податків).
- Цінова пропозиція за предметом закупівлі
- Довідку за формою згідно з додатком №3, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
- Довідку (за формою згідно з додатком № 5) про наявність документально – підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів не менше 2 років та копії виконаних аналогічних договорів.

Звертаємо увагу Учасника ПП Агробуд, що Документація Замовника знаходиться у знаходиться в окремому електронному файлі
«Оголошення_Поточний ремонт іванівка.docx» у відкритому доступі. Перелік необхідних документів для кваліфікації Учасників знаходиться у Розділі 3 Документації «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Агробуд 176 773,00
UAH з ПДВ
167 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"САВАС" 178 163,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Агробуд

ПП БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"САВАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Агробуд
#31138020
Відхилено 167 500,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 17:06
ПП БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"САВАС"
#35667410
Переможець 170 000,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 17:06

Документи

31 березня 2020 17:05
Електронний підпис

Документи

31 березня 2020 17:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"САВАС"
#35667410
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 березня 2020 17:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:50
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 13:27
договір 337.pdf укладений
08 квітня 2020 13:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 170 000,00
UAH