Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021-2015 - 51700000-9 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско – налагоджування в ЗДО № 694, проспект Академіка Корольова, 12Д, Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації)»
Очікувана вартість
879 500,00 UAH
UA-2020-03-17-000618-a b3de6faa311140ceafaff2986146c1d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 13:13
Очікувана вартість: 879 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 397,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021-2015 - 51700000-9 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско – налагоджування в ЗДО № 694, проспект Академіка Корольова, 12Д, Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 11:00
Проект договору.docx
17 березня 2020 11:00
ТД монтаж АПС ЗДО 694.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-17-000618-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Управління поліції охорони в Київській області, Код ЄДРПОУ:40109063
Дата подання: 19 березня 2020 21:45
дискримінація
Шановний замовник звертаємо увагу, що діючим законодавством України не передбачено обов'язкове отримання сертифікатів ДСТУ ISO. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, встановлений вичерпний перелік, вимог та критеріїв щодо Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Враховуючи наведене, вимоги тендерної документації щодо надання вищевказаних сертифікатів порушують принципи здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. На підставі вищевикладеного, - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пунктів, котрі передбачають надання потенційними учасниками зазначених вище сертифікатів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2020 11:33
Шановний Учаснику! Під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації.
Умова щодо надання сертифікатів ISO не є дискримінаційною та не обмежує права Учасників.
Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ISO/ISE 37001 передбачає впровадження антикорупційних систем управління, посилення поточного контролю, а також сприяє зниженню ризику хабарництва та надає можливість виявити і запобігти корупційним діям, а також є мірою профілактики корупційних правопорушень.
Наявність Сертифікату ISO 45001:2018 забезпечує належний рівень безпеки на робочому місці, впровадження заходів з охорони праці та техніки безпеки.
Таким чином, Замовник прагне співпрацювати з Учасником, який піклується про безпечні умови праці, що дає можливість отримати якісні та безпечні послуги. Дякуємо за звернення.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Номер вимоги: UA-2020-03-17-000618-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 20 березня 2020 12:22
дискрімінаційні вимоги
Шановний замовнику, ви вимагаете від нас 1.9. Копію страхового полісу відповідальності перед третіми особами Учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі та страховою сумою, не менше вартості закупівлі. Страхувати можливо все що завгодно: здоров’я, риск що ти не виграєш або програєш в тендері, транспортування обладнання або виконання робіт. АЛЕ!!! Здравий глузд підказує нам те, що страхувати треба подію котра на 100% відбудеться - ти живий і страхуєш здоров’я (не мертвий, живий), ти граєш в тендері та можеш програти або виграти (але ти в ньому береш участь), ти пересилаєш обладнання та страхуєш доставку (пересилаєш а не мрієш про те що ти щось комусь відправиш), ти підписуєш договір та страхуєш його виконання. ВИ маєте бажання щоб ми застрахували те, чого може не відбутись. Чому ми повинні вкладати гроші в те чого не потрібно на етапі подачі пропозицій? Сформулюйте ваше бажання в страхуванні відповідальності після підписання договору або після визнання переможцем якогось з учасників. ХІБА ЦЕ НЕ СПРАВЕДЛИВО???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2020 20:56
Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України , враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації.
Відповідно до норм чинного законодавства, а саме Закону України «Про страхування», постанови Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці", Цивільного кодексу України, інформація про суму страхового платежу не відноситься до комерційної таємниці.
Вказана вимога зазначена для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, акцентуємо увагу, що страховий поліс не містить назву конкретного об’єкту чи підприємства на якому виконуються чи плануються виконуватись роботи, а підтверджує його наявність, та про те, що страховий поліс вже діє на підприємстві при виконанні робіт та в свою чергу гарантує забезпечення відшкодування в разі нанесення збитків завданих життю, здоров’ю або майну в процесі виконання взятих на себе зобов’язань працівниками Учасника не зважаючи на мету його використання, чи для участі в тендерній закупівлі, чи для заключення договору, чи при виконанні робіт на об’єктах різного цільового призначення. Тому вимога щодо його наявності в Учасника вказана саме при взятті участі у тендерній закупівлі, а не при підписанні Договору.
Також зазначаємо, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» всі документи тендерної пропозиції Учасника подаються і можуть вимагатися Замовником до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, а не на будь-якому етапі закупівлі.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, вказана вимога залишається не змінною.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАГР.УКР" 864 333,00
UAH з ПДВ
859 935,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРИ.КА" 862 223,00
UAH з ПДВ
862 223,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 879 500,00
UAH з ПДВ
879 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 15:41
Електронний підпис
03 квітня 2020 15:41
Довідка МВС Рудник А.В..pdf
03 квітня 2020 15:41
пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону.pdf
02 квітня 2020 17:22
Електронний підпис
01 квітня 2020 11:40
Електронний підпис
01 квітня 2020 11:18
Електронний підпис
01 квітня 2020 11:17
Трудові договори.pdf
01 квітня 2020 10:57
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
01 квітня 2020 10:57
Аналогічний договір.pdf
01 квітня 2020 10:57
Рішення засновника.pdf
01 квітня 2020 10:57
Лист-згода.pdf
01 квітня 2020 10:57
Лист-згода Рудник.pdf
01 квітня 2020 10:57
Копія Статут та опис.pdf.pdf
01 квітня 2020 10:57
Договір оренди.pdf
01 квітня 2020 10:57
Довідки з банку.pdf
01 квітня 2020 10:57
Витяг з наказу ДСНС.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 17:15
Електронний підпис
31 березня 2020 17:14
Статут.pdf
31 березня 2020 17:14
Лист-згода.pdf
31 березня 2020 17:14
Довідка МВС.pdf
31 березня 2020 17:14
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
31 березня 2020 17:14
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАГР.УКР"

ТОВ "ТРИ.КА"

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАГР.УКР"
#43082364
Переможець 859 935,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 18:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 18:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАГР.УКР"
#43082364
859 935,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 10:46
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 10:45
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 21:56
Договір 506.PDF укладений
17 квітня 2020 21:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 859 935,00
UAH