Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт моста на км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка Машівського району Полтавської області
Очікувана вартість
17 692 020,00 UAH
UA-2020-03-17-000523-a f4134dc999854e46a22d98cb442428e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 15:04
Очікувана вартість: 17 692 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 769,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт моста на км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка Машівського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39400, Україна, Полтавська область, км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка, Машівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 10:36
таблиця змiн міст.doc
03 квітня 2020 10:36
ТД_капремонт_міст_Машівка-Карлівка (нова редакція).docx
17 березня 2020 10:38
ТД_капремонт_міст_Машівка-Карлівка.docx
03 квітня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 10:36
таблиця змiн міст.doc
03 квітня 2020 10:36
ТД_капремонт_міст_Машівка-Карлівка (нова редакція).docx
17 березня 2020 10:38
ТД_капремонт_міст_Машівка-Карлівка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектна документація
Дата подання: 23 березня 2020 08:37
Дата відповіді: 26 березня 2020 16:50
Прошу додати проектну документацію на об'єкт, для більш точного розрахунку Договірної ціни. По технічному завданню неможливо визначити розподіл ізолюючих матеріалів та інш.
Відповідь: Просимо вказати конкретну позицію технічного завдання по якій неможливо визначити обсяг розподілу ізолюючих матеріалів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-17-000523-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Хозхімсервіс, Код ЄДРПОУ:24157485
Дата подання: 23 березня 2020 16:49
Проектна документація
Прошу додати проектну документацію на об'єкт, для більш точного розрахунку Договірної ціни. По технічному завданню неможливо визначити розподіл ізолюючих матеріалів та інш.
Скасована
Дата: 03 квітня 2020 10:37
Причина: відпала необхідність

Документи

27 березня 2020 15:18
Відповідь

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000039 ● 76f22d20b75a4e828c082fdd60a80e33
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020 14:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.06.2020 № 33
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 11.06.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-03-17-000523-a, 17.03.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-19 17:08:33

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт моста на км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372/М-03/-Машівка-Карлівка Машівського району Полтавської області», очікуваною вартістю 17692020,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-17-000523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання:
- чим керувався замовник при встановленні у тендерній документації вимог до субпідрядників понад вимоги встановлені Законом України «Про публічні закупівлі»?;
- з якої підстави замовником у тендерній документації передбачено «зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі»?;
- надайте документальне обґрунтування підстав, з яких відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ Хозхімсервіс.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-23 16:07:37

Пояснення

1. Замовник у тендерній документації при зазначені інформації, яку необхідно надати про субпідрядників, зазначив більший обсяг запитуваної інформації ніж наведено у п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) керувався ч. 9 ст. 22 Закону.
2. Інформацію щодо істотних умов договору, які не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, у тому числі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі внесено до тендерної документації відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону.
3. Підстава відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Хозхімсервіс» зазначена у протоколі засідання тендерного комітету № 78 від 17.04.2020 року, який опубліковано в електронній системі закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надано обґрунтоване заперечення на висновок Управління від 02.07.2020 р.

2020-07-09 15:44:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду
Дата публікації: 10 серпня 2020

Документи:

09 вересня 2020 16:25
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:14
Інформація
10 серпня 2020 10:05
Позовна заява

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс 17 338 179,60
UAH з ПДВ
17 338 179,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРТРАНСМІСТ 17 690 000,00
UAH з ПДВ
17 688 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІСТ ІНЖІНІРІНГ 17 691 480,00
UAH з ПДВ
17 689 710,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСВІТ-УКРАЇНА" 17 690 000,00
UAH з ПДВ
17 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 14:08
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:05
2 Довідки та установчі.pdf
06 квітня 2020 08:27
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:47
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:44
18074 ХОЗХІМСЕРВІС p7s.zip
02 квітня 2020 14:44
3 Кваліфікаційні.pdf
02 квітня 2020 14:44
2 Довідки та установчі.pdf
02 квітня 2020 14:44
1 Зміст.PDF

Публічні документи

09 квітня 2020 16:35
Електронний підпис
09 квітня 2020 15:05
Електронний підпис
09 квітня 2020 15:04
Частина2(ст.176-350)2.pdf
09 квітня 2020 15:04
Частина1(ст.1-175)1.pdf
03 квітня 2020 10:49
Електронний підпис
03 квітня 2020 10:38
Електронний підпис
02 квітня 2020 11:59
Електронний підпис
02 квітня 2020 11:58
Частина1(ст.1-175)1.pdf
02 квітня 2020 09:41
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:35
Частина2(ст.176-350)2.pdf
02 квітня 2020 09:34
Частина1(ст.1-175)1.pdf
01 квітня 2020 15:24
Електронний підпис
01 квітня 2020 15:20
Частина3(ст.351-525)3.pdf
01 квітня 2020 15:20
Частина2(ст.176-350)2.pdf
01 квітня 2020 15:20
Частина 1(ст.1-175)1.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 14:59
Електронний підпис
09 квітня 2020 14:50
Банківська гарантія
03 квітня 2020 11:59
Електронний підпис
02 квітня 2020 12:27
Електронний підпис
02 квітня 2020 12:25
Тендер Машівка (Міст).pdf
02 квітня 2020 12:25
Банківська Гарантія М.zip

Публічні документи

03 квітня 2020 11:19
Електронний підпис
03 квітня 2020 10:40
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:23
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:22
Лист згода з договором.pdf
02 квітня 2020 14:22
Доп угода на техніку.pdf
02 квітня 2020 14:22
Договір лабораторія.pdf
02 квітня 2020 14:22
Договір _32 19.pdf
02 квітня 2020 14:22
Договір 11 06 облавтодор.pdf
02 квітня 2020 14:22
Довідка ст 17.pdf
02 квітня 2020 14:22
Довідка працівники.pdf
02 квітня 2020 14:22
Довідка МТБ.pdf
02 квітня 2020 14:22
Довідка лабораторія.pdf
02 квітня 2020 14:22
Гарантійний лист.pdf
02 квітня 2020 14:22
Відомості учасника.pdf
02 квітня 2020 14:22
Відгук Путивль.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хозхімсервіс

ТОВ УКРТРАНСМІСТ

ТОВ МІСТ ІНЖІНІРІНГ

ТОВ "БУДСВІТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
Відхилено 17 338 179,60
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 10:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ УКРТРАНСМІСТ
#33778270
Переможець 17 688 230,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 12:00

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Хозхімсервіс #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

17 квітня 2020 10:54
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:49
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРТРАНСМІСТ
#33778270
17 688 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 13:58
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:04
ДУ 6 міст Машівка Карлівка фінансування продовження.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 09:10
ДУ 5 Машівка Карлівка фінансування.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:03
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 17:24
ДУ міст Машівка покращення.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 17:22
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 14:02
ДУ 3 міст Машівка зменшення.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 13:55
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 16:46
ДУ 2 міст Машівка-Карлівка.pdf зміни до договору
01 червня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 10:46
ДУ 1 міст Машівка-Карлівка.pdf зміни до договору
01 червня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 10:50
Договір укладений
08 травня 2020 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до п. 4.4. Розділу ІV «Порядок здійснення оплати» Договору підряду № 03-24/20-62 від 08.05.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт моста на км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка Машівського району Полтавської області» (код за ДК 021:2015 – 45221000-2 - Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-62
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до п. 4.4. Розділу ІV «Порядок здійснення оплати» Договору підряду № 03-24/20-62 від 08.05.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт моста на км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка Машівського району Полтавської області» (код за ДК 021:2015 – 45221000-2 - Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-62
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р. та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., домовилися внести зміни п. 3.1. Розділу ІІІ. Ціна договору Договору підряду № 03-24/20-62 від 08.05.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт моста на км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка Машівського району Полтавської області» (код за ДК 021:2015 – 45221000-2 - Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-62
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р. та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., домовилися внести зміни до Додатку № 1 Договору підряду № 03-24/20-62 від 08.05.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт моста на км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка Машівського району Полтавської області» (код за ДК 021:2015 – 45221000-2 - Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-62
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році, затвердженого Головою Полтавської ОДА 14 грудня 2020 року, Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна Договору» Договору підряду № 03-24/20-62 від 08.05.2020р. (далі – Договір підряду) на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт моста на км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка Машівського району Полтавської області» (код за ДК 021:2015 – 45221000-2 - Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-62
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., Сторони цією угодою продовжують строк дії Договору підряду № 03-24/20-62 від 08.05.2020р. та виконання зобов’язань щодо виконання робіт з капітального ремонту моста на км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка Машівського району Полтавської області» (код за ДК 021:2015 – 45221000-2 - Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) та погодили внести зміни до п. 19.1. Розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до Додатку № 2 Договору підряду та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-62
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 403 511,33
UAH (в тому числі ПДВ 2 733 918,55 UAH)