Капітальний ремонт моста на км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка Машівського району Полтавської області
Очікувана вартість
17 692 020,00 UAH
UA-2020-03-17-000523-a f4134dc999854e46a22d98cb442428e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 15:04
Очікувана вартість: 17 692 020,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 769,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт моста на км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка Машівського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39400, Україна, Полтавська область, км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка, Машівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектна документація
Дата подання: 23 березня 2020 08:37
Дата відповіді: 26 березня 2020 16:50
Прошу додати проектну документацію на об'єкт, для більш точного розрахунку Договірної ціни. По технічному завданню неможливо визначити розподіл ізолюючих матеріалів та інш.
Відповідь: Просимо вказати конкретну позицію технічного завдання по якій неможливо визначити обсяг розподілу ізолюючих матеріалів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-17-000523-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Хозхімсервіс, Код ЄДРПОУ:24157485
Дата подання: 23 березня 2020 16:49
Проектна документація
Прошу додати проектну документацію на об'єкт, для більш точного розрахунку Договірної ціни. По технічному завданню неможливо визначити розподіл ізолюючих матеріалів та інш.
Скасована
Дата: 03 квітня 2020 10:37
Причина: відпала необхідність

Документи

27 березня 2020 15:18
Відповідь

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000039 ● 76f22d20b75a4e828c082fdd60a80e33
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-11 14:33:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.06.2020 № 33
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 11.06.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-03-17-000523-a, 17.03.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-19 17:08:33

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт моста на км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372/М-03/-Машівка-Карлівка Машівського району Полтавської області», очікуваною вартістю 17692020,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-17-000523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання:
- чим керувався замовник при встановленні у тендерній документації вимог до субпідрядників понад вимоги встановлені Законом України «Про публічні закупівлі»?;
- з якої підстави замовником у тендерній документації передбачено «зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі»?;
- надайте документальне обґрунтування підстав, з яких відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ Хозхімсервіс.
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-23 16:07:37

Пояснення

1. Замовник у тендерній документації при зазначені інформації, яку необхідно надати про субпідрядників, зазначив більший обсяг запитуваної інформації ніж наведено у п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) керувався ч. 9 ст. 22 Закону.
2. Інформацію щодо істотних умов договору, які не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, у тому числі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі внесено до тендерної документації відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону.
3. Підстава відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Хозхімсервіс» зазначена у протоколі засідання тендерного комітету № 78 від 17.04.2020 року, який опубліковано в електронній системі закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надано обґрунтоване заперечення на висновок Управління від 02.07.2020 р.

2020-07-09 15:44:58

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 липня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області", 41984916, Україна, місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт моста на км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка Машівського району Полтавської області, 17692020UAH, 45221000-2, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: f4134dc999854e46a22d98cb442428e2, 2020-03-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 17.03.2020 (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору; наявності підстав для відміни торгів. Також в ході моніторингу проаналізовано питання обґрунтованості укладання та своєчасності оприлюднення додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 17.03.2020 № 34 зі змінами, внесеними протокольним рішенням від 03.04.2020 № 57 (далі – тендерна документація); протоколи засідання тендерного комітету від 17.04.2020 № 78, від 24.04.2020 № 83; тендерні пропозиції ТОВ «Хозхімсервіс», ТОВ «УКРТРАНСМІСТ»; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 08.05.2020 № 03-24/20-62; додаткові угоди від 01.06.2020 № 1, № 2; пояснення замовника, отримані на запит через електронну систему закупівель. Моніторингом установлено, що замовником в тендерній документації передбачено надання учасником інформації щодо субпідрядників. Необхідно відмітити, що пунктом 17 частини другої статті 22 Закону передбачено у тендерній документації вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядника (його повне найменування та місцезнаходження). З огляду на вказане, Законом окреслено перелік інформації щодо субпідрядника. Замовник у тендерній документації вимагає подання інформації, передбаченої пунктом 17 частини другої статті 22 Закону, а також додатково зазначив, що у разі залучення субпідрядної організації учасник повинен надати довідку, у якій має бути зазначено інформацію: - код ЄДРПОУ субпідрядної організації; - контактні телефони; - види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації, відповідно до технічного завдання. Вказане свідчить, що тендерна документація передбачає надання інформації про субпідрядника понад перелік, встановлений пунктом 17 частини другої статті 22 Закону. Під час моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, 19.06.2020 опубліковано через електронну систему закупівель запит про надання пояснень щодо підстав, якими керувався замовник при встановленні у тендерній документації вимог до субпідрядників понад встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідь замовника, надана 23.06.2020 через електронну систему закупівель, не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки замовник при наданні відповіді послався на «ч. 9 ст. 22 Закону», при цьому, стаття 22 Закону не містить частини дев’ятої. Моніторингом установлено, що в тендерній документації замовника (пункт 18.3 розділу XVІIІ додатку 2 «Проект договору підряду» до тендерної документації) передбачено підставу зміни істотних умов договору «зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі». В той же час предметом закупівлі є роботи, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі закупівлі товарів, про що свідчить пункт 2 частини четвертої статті 36 Закону. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Під час моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, 19.06.2020 опубліковано через електронну систему закупівель запит про надання пояснень щодо підстав, якими керувався замовник при встановленні у тендерній документації «зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі». Відповідь замовника, надана 23.06.2020 через електронну систему закупівель, не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки нормативне забезпечення закупівель не передбачає вказаної підстави зміни істотних умов договору про закупівлю в разі, якщо предметом закупівель є роботи. Окрім зазначеного, замовник відобразив у формі оголошення про проведення відкритих торгів (пункт 9-1) інформацію про умови оплати договору – пiсляоплата 180 календарних днів. При цьому, умови тендерної документації (пункти 4.4, 4.5 розділу IV, пункт 8.3 розділу VIII додатку 2 «Проект договору підряду» до тендерної документації), затвердженої протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 17.03.2020 № 34 зі змінами, внесеними протокольним рішенням від 03.04.2020 № 57, передбачають умову попередньої оплати. З огляду, що інформація форми оголошення про проведення відкритих торгів не узгоджується з тендерною документацією, не дотримано вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490). Моніторингом установлено, що замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Хозхімсервіс» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації з підстави не надання в повному обсязі документів, що вимагаються тендерною документацією, оскільки наданий учасником проект договору у розділі ХХІІ «Адреси, реквізити та підписи сторін» не містить підпис директора та відтиск печатки учасника (протокол засідання тендерного комітету замовника від 17.04.2020 № 78). Зазначена підстава відхилення документально не підтверджується з огляду на наступне. Так, пунктом 4 розділу VI тендерної документації замовника передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний проект договору (з відображенням всіх реквізитів) та може містити відбиток печатки (в разі наявності). ТОВ «Хозхімсервіс» у складі тендерної пропозиції на виконання вказаної вимоги надав проект договору підряду (сторінки 48-61 тендерної пропозиції), кожна з чотирнадцяти сторінок якого містить підпис, розшифровку підпису (прізвище та ініціали), посаду особи, що підписала документ (директор ТОВ «Хозхімсервіс» М.О.Кізіменко) та відтиск печатки учасника ТОВ «Хозхімсервіс». Також вказаний проект договору містить всі реквізити учасника, (адеса, розрахунковий рахунок, код ЄДРПОУ, телефон, електронна адреса). Подання зазначеного документу виконує вимоги, вказані у тендерній документації замовника, вказані у пункті 4 розділу VI тендерної документації. Таким чином, підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Хозхімсервіс» через невідповідність вимогам тендерної документації, які вказано у протоколі засідання тендерного комітету від 17.04.2020 № 78 документально не підтверджені. За таких умов замовник відхилив тендерну пропозицію зазначеного учасника за відсутності підстав, визначених у пункті 4 частині першій статті 30 Закону. Необхідно вказати, що цінова пропозиція відхиленого учасника є меншою за пропозицію учасника, якого замовник визначив переможцем на 350050,40 гривень. Протокол засідання тендерного комітету від 17.04.2020 № 78 свідчить, що рішення про відхилення учасника ТОВ «Хозхімсервіс» прийняли: О.І.Басан, В.М.Чичкань, А.В.Заїка, М.О.Суржко, Ю.С.Черненко. Під час моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, 19.06.2020 опубліковано через електронну систему закупівель запит про надання документального обґрунтування підстав, з яких відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Хозхімсервіс». Відповідь замовника, надана 23.06.2020 через електронну систему закупівель, не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки повідомлено, що підстава відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Хозхімсервіс» зазначена у протоколі засідання тендерного комітету № 78 від 17.04.2020, який опубліковано в електронній системі закупівель. Згідно з нормами абзацу 2 частини четвертої статті 28 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. З огляду на відсутність документальних підстав для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, розгляд замовником наступної тендерної пропозиції суперечить абзацу 2 частини четвертої статті 28 Закону. За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» визнано переможцем (протокольне рішення тендерного комітету замовника від 24.04.2020 № 83). Таким чином, замовник на порушення норм абзацу 3 частини першої статті 31 Закону не відмінив процедуру закупівлі та уклав з ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» договір підряду від 08.05.2020 № 03-24/20-62. Так, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, на що вказують норми абзацу 3 частини першої статті 31 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону, абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону, абзацу 2 частини четвертої статті 28 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення абзацу 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору; обґрунтованості укладання та своєчасності оприлюднення додаткових угод - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  4. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Висновок оскаржено до суду

2020-08-10 10:04:28

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс 17 338 179,60
UAH з ПДВ
17 338 179,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРТРАНСМІСТ 17 690 000,00
UAH з ПДВ
17 688 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІСТ ІНЖІНІРІНГ 17 691 480,00
UAH з ПДВ
17 689 710,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСВІТ-УКРАЇНА" 17 690 000,00
UAH з ПДВ
17 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 14:08
sign.p7s
10 квітня 2020 14:05
2 Довідки та установчі.pdf
06 квітня 2020 08:27
sign.p7s
02 квітня 2020 14:47
sign.p7s
02 квітня 2020 14:44
18074 ХОЗХІМСЕРВІС p7s.zip
02 квітня 2020 14:44
3 Кваліфікаційні.pdf
02 квітня 2020 14:44
2 Довідки та установчі.pdf
02 квітня 2020 14:44
1 Зміст.PDF

Публічні документи

09 квітня 2020 16:35
sign.p7s
09 квітня 2020 15:05
sign.p7s
09 квітня 2020 15:04
Частина2(ст.176-350)2.pdf
09 квітня 2020 15:04
Частина1(ст.1-175)1.pdf
03 квітня 2020 10:49
sign.p7s
03 квітня 2020 10:38
sign.p7s
02 квітня 2020 11:59
sign.p7s
02 квітня 2020 11:58
Частина1(ст.1-175)1.pdf
02 квітня 2020 09:41
sign.p7s
02 квітня 2020 09:35
Частина2(ст.176-350)2.pdf
02 квітня 2020 09:34
Частина1(ст.1-175)1.pdf
01 квітня 2020 15:24
sign.p7s
01 квітня 2020 15:20
Частина3(ст.351-525)3.pdf
01 квітня 2020 15:20
Частина2(ст.176-350)2.pdf
01 квітня 2020 15:20
Частина 1(ст.1-175)1.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 14:59
sign.p7s
09 квітня 2020 14:50
Банківська гарантія
03 квітня 2020 11:59
sign.p7s
02 квітня 2020 12:27
sign.p7s
02 квітня 2020 12:25
Тендер Машівка (Міст).pdf
02 квітня 2020 12:25
Банківська Гарантія М.zip

Публічні документи

03 квітня 2020 11:19
sign.p7s
03 квітня 2020 10:40
sign.p7s
02 квітня 2020 14:23
sign.p7s
02 квітня 2020 14:22
Лист згода з договором.pdf
02 квітня 2020 14:22
Доп угода на техніку.pdf
02 квітня 2020 14:22
Договір лабораторія.pdf
02 квітня 2020 14:22
Договір _32 19.pdf
02 квітня 2020 14:22
Договір 11 06 облавтодор.pdf
02 квітня 2020 14:22
Довідка ст 17.pdf
02 квітня 2020 14:22
Довідка працівники.pdf
02 квітня 2020 14:22
Довідка МТБ.pdf
02 квітня 2020 14:22
Довідка лабораторія.pdf
02 квітня 2020 14:22
Гарантійний лист.pdf
02 квітня 2020 14:22
Відомості учасника.pdf
02 квітня 2020 14:22
Відгук Путивль.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Хозхімсервіс
#24157485
Відхилено 17 338 179,60
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 10:56
ТОВ УКРТРАНСМІСТ
#33778270
Переможець 17 688 230,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 12:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРТРАНСМІСТ
#33778270
17 688 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 травня 2020 10:50
Договір укладений
08 травня 2020 10:50
sign.p7s зміни до договору
01 червня 2020 16:46
ДУ 2 міст Машівка-Карлівка.pdf зміни до договору
01 червня 2020 16:45
sign.p7s зміни до договору
01 червня 2020 10:46
ДУ 1 міст Машівка-Карлівка.pdf зміни до договору
01 червня 2020 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до п. 4.4. Розділу ІV «Порядок здійснення оплати» Договору підряду № 03-24/20-62 від 08.05.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт моста на км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка Машівського району Полтавської області» (код за ДК 021:2015 – 45221000-2 - Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-62
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до п. 4.4. Розділу ІV «Порядок здійснення оплати» Договору підряду № 03-24/20-62 від 08.05.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт моста на км 19+893 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1719372 /М-03/-Машівка-Карлівка Машівського району Полтавської області» (код за ДК 021:2015 – 45221000-2 - Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-62
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку