Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги автотранспорту та техніки
Очікувана вартість
124 926,00 UAH
UA-2020-03-17-000352-c 9ca53169c949433fa378a42ce37f6d37
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалевська Ірина Анатоліївна

+380629335317 info.kpkkp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств"
Код ЄДРПОУ: 03343226
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Грецька, б. 41,
Контактна особа: Ковалевська Ірина Анатоліївна
+380629335317
info.kpkkp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


за кошти міського бюджету на 2020р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги автотранспорту та техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, на території кладовищ м. Маріуполя. Адреса кладовищ надані в  Додатку №1 “ Перелік кладовищ які знаходяться на території м. Маріуполя.”
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється, Замовником, до 25-го числа наступного місяця за звітним згідно Акту здавання-приймання наданих послуг .У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

17 березня 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Комунальник»
#32164402
Переможець 124 926,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 11:16

Документи

17 березня 2020 11:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 09:29
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 10:55
Комунальник дог 37 20 ДУ1 зменшення мусор послуги техники.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 10:50
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 11:33
Договір укладений
17 березня 2020 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ДУ 1 дог 37/20, у зв’язку зі зменшенням потреб Замовника у послугах, на підставі п. 2.5.2 , п.6.5. Договору, Сторони за взаємною згодою домовилися внести наступні зміни до Договору: 1. Зменшити суму Договору на 2537,01 грн. у т.ч ПДВ -422,83грн. 2. Внести зміни до частини 2 пункту 3.1 розділу III Договору, виклавши п 3.1 в наступній редакції: « 3.1. За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю за годину роботи автотранспорту, відповідно до Розрахунку договірних тарифів на почасову роботу вантажних автомобілів для райадміністрацій, сільрад та бюджетних установ (місцевого бюджету) (без вантажника) по Ford Cargo 3542D DC” (Додаток № 2); Розрахунку договірних тарифів на почасову роботу вантажних автомобілів для райадміністрацій, сільрад та бюджетних установ (місцевого бюджету) (без вантажника) по FOTON AC 3069 КОБАЛЬТ, ГАЗ ГРАЗ СС 3309, АС G 3309 CC (Додаток № 3); розрахунку договірних тарифів на почасову роботу екскаватора - навантажувача JCB 3CX SITEMASTER (об'ємом переднього ковша 1,0 куб.м.) за одну годину для райадміністрацій, сільрад та бюджетних установ (місцевого бюджету) (Додаток №4); розрахунку договірних тарифів на почасову роботу екскаватора-навантажувача JCB 526-56 (об'ємом переднього ковша 1,0 куб.м.) за одну годину для райадміністрацій, сільрад та бюджетних установ (місцевого бюджету) (Додаток №5), які є невід'ємною частиною цього договору. які є невід'ємною частиною цього договору. Оплата за даним договором складає 122388,99 грн. у т.ч. ПДВ -20398,17 грн, згідно з актом здавання-приймання наданих послуг. Оплата за надані послуги здійснюється, Замовником, до 25-го числа наступного місяця за звітним згідно Акту здавання-приймання наданих послуг .У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. ».
Номер договору про закупівлю: 37/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 122 388,99
UAH (в тому числі ПДВ 20 398,16 UAH)