Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37853109 |
Місцезнаходження: | 18005, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Придніпровський район, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 307 |
Контактна особа: |
Коваленко Тамара +380472710079 DSOCPOL@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2020 20:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2020 15:22 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,06% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату при наявності коштів на розрахунковому рахунку за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Оплата за придбані товари здійснюється на основі накладних на умовах відстрочки платежу на 5 (п’ять) банківських днів з моменту підписання накладної (отримання товару). Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2020 20:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2020 20:04 |
ТД-підгузок.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-06-000014 ● 7e19e355324f4a2d855c8921f23ea2cd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2020 14:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.04.2020 №21
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 06.04.2020 №21
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-03-16-003940-b, 16.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-06 15:24:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі засобів по догляду за малюками (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-16-003940-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чому річний план закупівель та оголошення про проведення відкритих торгів не містять назву медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-08 16:29:53
Надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі засобів по догляду за малюками (UA-2020-03-16-003940-b)
На Ваш запит про надання пояснень від 06.04.2020 року, у межах проведення моніторингу закупівлі засобів по догляду за малюками (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-16-003940-b, повідомляємо наступне.
Відповідно до Національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 (далі Класифікатор), об’єктами класифікації є медичні вироби, які використовуються для діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення захворювань та травм людини.
Згідно п. 2.1 Класифікатора, медичний виріб – будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти;
п. 2.4. - медичний виріб одноразового використання – медичний виріб, призначений для застосування тільки один раз тільки для одного пацієнта.
Товар, який є предметом закупівлі «код ДК 021:2015 (CPV) – 33750000-2– Засоби по догляду за малюками (Дитячі речі першої необхідності при народженні дитини - Підгузок багаторазовий універсального розміру з чотирма вкладками)» є багаторазовими трусиками зі змінними вкладками-пелюшками, які можна прати і неодноразово використовувати, а отже до переліку медичних виробів, ані за характеристиками, ані за призначенням, згідно національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 - не відноситься.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш запит про надання пояснень від 16.04.2020 року, у межах проведення моніторингу закупівлі засобів по догляду за малюками (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-16-003940-b, повідомляємо наступне. Відповідно до п. 1.3. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (у форматі pdf), виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Водночас, згідно п. 1.5. цієї ж частини, у випадку допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки: описки чи граматичні помилки. До формальних (несуттєвих) помилок належать в тому числі, але не виключно: -неточності (помилки) у перекладі документів на мову (мови), – за умови, що допущені неточності не впливають на зміст тендерної пропозиції; -технічні помилки та описки, орфографічні, пунктуаційні, лексичні, граматичні, інші помилки в словах, словосполученнях, реченнях, текстах документів тендерної пропозиції – у разі якщо такі помилки не впливають на зміст документа (наприклад: помилки у написані слів і словосполучень, порушення правил правопису, зазначення русизмів, сленгових слів і виразів або технічних помилок чи описок); -зазначення невірної назви документу, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам Тендерної документації (наприклад: замість гарантійного листа в довільній формі учасник подав довідку відповідного змісту); - інші технічні помилки та описки, що не впливають на зміст тендерної пропозиції та окремих її документів. Допущення учасниками у тендерних пропозиціях саме таких формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Учасником ПП «ЛІСОВИЙ КРАЙ», на виконання вимог тендерної документації, у складі документів тендерної пропозиції надано Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 26.03.2020 року № 03.2-17 / у вигляді скан-копії з оригіналу документу. Таким чином, документи, надані учасником ПП «ЛІСОВИЙ КРАЙ», повністю відповідають вимогам замовника, визначеним замовником у тендерній документації. З урахуванням вищевикладених обставин, тендерний комітет Департаменту соціальної політики Черкаської міської ради дійшов правильного та законного висновку щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «ЛІСОВИЙ КРАЙ» кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, встановленим тендерною документацією.
2020-04-23 17:14:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСОВИЙ КРАЙ" #36619043 |
Переможець |
899 000,00
UAH
|
08 квітня 2020 19:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 20:35
|
пiдгузок_вид_накл_1_вiд_18_09_20_до_дог_20_вiд_27_04_20.pdf | укладений |
30 грудня 2020 20:35
|
пiдгузок_накл_7_вiд_14_12_2020_до_дог_20_вiд_27_04_2020.pdf | укладений |
30 грудня 2020 20:35
|
пiдгузок_накл_5_вiд_11_11_20_до_дог_20_вiд_27_04_20.pdf | укладений |
30 грудня 2020 20:35
|
пiдгузок_накл_3_вiд_16_10_20_до_дог_20_вiд_27_04_20.pdf | укладений |
30 грудня 2020 20:35
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 19:45
|
Договір підгузок.pdf | укладений |
27 квітня 2020 19:44
|