Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари, конверти, папір)
Очікувана вартість
815 000,00 UAH
UA-2020-03-16-003831-b 842b6e95f1384e94926e1dc164b04dc8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КОСАРЬ НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА

+380632263896 KOSAR@AMCU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Антимонопольний комітет України
Код ЄДРПОУ: 00032767
Вебсайт: http://www.amc.gov.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 45
Контактна особа: КОСАРЬ НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА
+380632263896
KOSAR@AMCU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 13:22
Очікувана вартість: 815 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35991 од.
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари, конверти, папір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі видаткової накладної та рахунку Постачальника Пiсляоплата 75 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 18:24
ОГОЛОШЕННЯ.docx
16 березня 2020 18:24
ТД канцтовари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання відносно вимог у Додатку 3
Дата подання: 19 березня 2020 17:03
Дата відповіді: 23 березня 2020 17:51
Відповідно т.д розділ 3 п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься у Додатку 6 до тендерної документації. Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції: 2) по позиції № 37 «Папір формату А4» таблиці Додатку 6 до тендерної документації учасник повинен надати наступні документи виробника паперу, завірені виробником паперу або його офіційним представником в Україні: - копію сертифікату системи управління якістю ISO 9001/сертифікату відповідності/документу, що підтверджує якість паперу; - копію сертифікату системи екологічного управління ISO 14001/ екологічного дозволу/ висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи/ затверджених в установленому порядку заходів із захисту довкілля; - копію сертифікату якості (або іншого документу про якість), в якому буде зазначено усі технічні показники паперу; 3) по кожній позиції № 1-36, 38-45 таблиці Додатку 6 до тендерної документації учасник повинен надати на запропонований товар копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи / сертифікату якості/ сертифікату відповідності/ паспорту/ документу виробника, що підтвердить якість запропонованого товару; Запитання що мається на увазі , коли вимагається наприклад -" копію сертифікату системи управління якістю ISO 9001/сертифікату відповідності/документу, що підтверджує якість паперу;" надати копію сертифікату системи управління якістю ISO 9001 або сертифікату відповідності або документу, що підтверджує якість паперу" .що розумїється під знаком "/" ,чи це " або" чи це щось друге???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під знаком косої риси (прямого слешу) "/" розуміється слово «або».
пропонуємо викласти у наступній редакції : Формат паперу А4 ,мм 210*297
Дата подання: 19 березня 2020 17:20
Дата відповіді: 23 березня 2020 18:00
Шановний замовник у вимогах до Папір формату А4,визначені нижчевказані характеристики Товару Перше "Гладкість/шорсткість не менше 150 Бендстен." , пропонуємо викласти в редакції "Гладкість/шорсткість, мл/хв. не менше 150", тому що виробники паперу на теперешній у документах якості не зазначають термін "Бендстен" час не Непрозорість 92%. Друге "Білість (при денному світлі) 150 +/-3."пропонуємо викласти в редакції " Білизна ,CIE 150+/-3@ тому що виробники паперу на теперешній у документах якості не зазначають термін "Білість (при денному світлі)"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «1. Шорсткість/гладкість паперу вимірюється в Бендтсенах або по методу Бендтсена в ml/min (мл/хв.) відповідно до ISO 8791-2. Шорсткість/гладкість паперу має різні виміри у різних виробників, тому у Додатку 6 до тендерної документації замовником зазначено «У разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент». Товар, який пропонує учасник, має бути новим та таким, що не був у використанні, за характеристиками повинен відповідати нижче наведеним вимогам або мати не гірше ніж за зазначені у таблиці характеристики». Учасник має право запропонувати еквівалент з негіршими характеристиками. У складі своєї пропозиції учасник може надати лист-пояснення щодо виміру шорсткості/гладкості запропонованого учасником паперу у мл/хв з посиланням на офіційний документ виробника.
2. Щодо вимоги Білість (при денному світлі) 150 +/-3. Діюче українське ДСТУ ISO 11475:2005 «Папір, картон. Визначення білості за CIE, D65/10 (зовнішнє денне освітлення)». Замовником не зазначено будь-якого посилання на ISO будь-якої держави та не висунуто дискримінаційної вимоги».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 658 530,12
UAH з ПДВ
658 530,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС СЕРВІС" 713 063,52
UAH з ПДВ
701 063,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2020 15:14
Електронний підпис
08 квітня 2020 15:14
Пер.rar
08 квітня 2020 15:12
Електронний підпис
08 квітня 2020 15:12
public_doc (3).pdf
08 квітня 2020 15:12
public_doc (3).p7s
08 квітня 2020 15:12
доки переможця.pdf
08 квітня 2020 14:59
Електронний підпис
06 квітня 2020 09:01
Електронний підпис
01 квітня 2020 17:45
Електронний підпис
01 квітня 2020 17:22
Електронний підпис
01 квітня 2020 17:21
Антимонопольный.zip
01 квітня 2020 17:21
Витяг_ЄДР.pdf
01 квітня 2020 17:21
Витяг_ЄДР_копія.pdf
01 квітня 2020 17:21
Гарантія.zip
01 квітня 2020 17:21
BERGA-сертифікат_копія.pdf
01 квітня 2020 17:21
Berga Speed 80.pdf
01 квітня 2020 17:21
Укр П №152 від 15.04.2019 (1).pdf
01 квітня 2020 17:21
Статут_копія-06.06.PDF
01 квітня 2020 17:21
Статут від 06.06.2019р..pdf
01 квітня 2020 17:21
СЕС-3.rar
01 квітня 2020 17:21
СЕС-2.rar
01 квітня 2020 17:21
СЕС-1.rar
01 квітня 2020 17:21
Сертифікат_ISO_14000-копія.pdf
01 квітня 2020 17:21
сертифікат_9001_копія.pdf
01 квітня 2020 17:21
ППротокол_26_Копія.PDF
01 квітня 2020 17:21
Опис-копія.pdf
01 квітня 2020 17:21
Опис від 07.06.2019р..pdf
01 квітня 2020 17:21
Наказ_копія.pdf
01 квітня 2020 17:21
Звіт_та_баланс_копія.PDF
01 квітня 2020 17:21
Витяг ПДВ 10.03.2020р..pdf
01 квітня 2020 17:21
Висновки_сес_копія.pdf
01 квітня 2020 17:21
Висновки_сес_копія_2.pdf
01 квітня 2020 17:21
Видаткові (всі).pdf
01 квітня 2020 17:21
Баланс за 2019 рік.pdf
01 квітня 2020 17:21
Тендерна_пропозитція.pdf
01 квітня 2020 17:21
Bankivska Harantiia.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 658 530,12
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 15:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
658 530,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:15
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 12:48
Договір 38.pdf укладений
22 квітня 2020 12:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 658 530,12
UAH (в тому числі ПДВ 109 755,02 UAH)