Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (Охорона адміністративної будівлі та прилеглої території)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-03-16-003672-b af65140302ef404dba872cb6246dd935
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Валерійович Василенко

+380567428114 uprzdan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Адміністративне управління Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04011638
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. О.Поля,2
Контактна особа: Олександр Валерійович Василенко
+380567428114
uprzdan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 13:50
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (Охорона адміністративної будівлі та прилеглої території)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 17:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 17:29
ТД Охорона ОП,2 — зіз від 16.03.20.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-16-003672-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 20 березня 2020 09:11
Пульт
Шановний Замовник!
В тендерній документації прописані вимоги до Учасника: «(Наявність пульту(ів) централізованої охорони у м. Дніпро, вказати адресу)». Важаємо, що такі умови є дискримінаційними виходячи з наступного:
Наша компанія зареєстрована у м. Києві, і відповідно має власний пульт централізованого спостереження (далі – ПЦС) лише в цьому місті. ТОМУ, ВИМОГА ЩОДО НАЯВНОСТІ ПУЛЬТУ В М. ДНІПРО ПОЗБАВЛЕНА БУДЬ-ЯКОГО СЕНСУ. Додатково сповіщаємо Вас, що Централізоване спостереження за об'єктами, що охороняються за допомогою ПЦС, полягає у ручному або автоматичному режимі взяття під спостереження КТС на об'єктах і контролі за їх станом упродовж часу, визначеного договором. При надходженні тривожних сповіщень з об'єктів, що свідчать про порушення стану комплексу тривожної сигналізації на них, здійснюється передача інформації для реагування наряду реагування (далі – НР). Система передавання тривожних сповіщень (далі – СПТС) складається з приймально-контрольних приладів (далі-ППК) працює за допомогою ретранслятора (приймача-передавача), розміщеного у приміщенні об’єкту, і диспетчерського комплекту (мультиплексор, модем та інше телекомунікаційне обладнання), що знаходиться в приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку). Зв'язок між приймально-контрольними приладами і ретранслятором здійснюється за допомогою діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку), які на час охорони перемикаються на СПТС або ущільнюються спеціальними пристроями високочастотного ущільнення. Зв'язок між ретранслятором і диспетчерським комплектом здійснюється за допомогою ліній зв'язку. ППК з радіопередавачами або радіоприйомопередавачами, які встановлені на об'єктах, та радіоприймача (прийомопередавача), який входить до складу диспетчерського комплекту, розміщеного у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу каналів радіозв’язку. Для збільшення радіусу дії та розширення технічних можливостей до складу СПТС можуть входити радіоретранслятори. Для впровадження СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу радіозв'язок, присвоюються та використовуються радіочастоти відповідно до законодавства України; ППК з передавачами стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, що встановлені на об'єктах, та приймача стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, який входить до складу диспетчерського комплекту, розташованого у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу стільникового, інтернет-, Ethernet-каналів зв'язку. На ПЦС також встановлюються інші СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу автодозвонні технології, мережі електроживлення, радіомовлення та інші технології. Ми використовуємо найбільш надійний канал передачі даних – GSM-канал, який дозволяє швидко передавати сигнал-повідомлення «Кнопка тривожної сигналізації – сервісний центр», після чого оператор пульта охорони приймає повідомлення та відразу передає інформацію про спрацювання сигналізації найближчій до об’єкта групі швидкого реагування з метою захисту Вашого об’єкта. Наша компанія має досвід охорони об’єктів у різних регіонах України з наявним пультом у м. Києві, що підтверджується позитивними договорами та відгуками.
Таким чином, Вимагаємо: «(Наявність пульту(ів) централізованої охорони у м. Дніпро, вказати адресу)» - ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації.
З повагою!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2020 09:48
Шановний Учасник, всі періоди уточнень закінчено, тому Ваша вимога не дійсна, дуже уважніше вивчайте умови закупівлі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-16-003672-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 23 квітня 2020 16:27
Скарга
Оскарження Переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2020 10:33

Документи подані скаржником

23 квітня 2020 16:27
Скарга ШЗ.pdf

Документи подані замовником

05 травня 2020 09:05
Пояснення по скарзі .pdf
05 травня 2020 09:05
Пояснення по скарзі .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ" 1 520 000,00
UAH з ПДВ
1 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 1 786 579,20
UAH з ПДВ
1 786 579,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" 1 999 670,40
UAH з ПДВ
1 938 988,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА АГЕНЦІЯ "ЛІДЕР" 1 995 436,80
UAH з ПДВ
1 995 436,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 17:08
Електронний підпис
01 квітня 2020 17:01
Фінзвітність.zip
01 квітня 2020 17:01
Установчи документи.zip
01 квітня 2020 17:01
Спецзасоби.zip
01 квітня 2020 17:01
Сертифікат якості.zip
01 квітня 2020 17:01
Паспорт Фросін.zip
01 квітня 2020 17:01
Оренда офіса.zip
01 квітня 2020 17:01
Довідки.zip
01 квітня 2020 17:01
Довідки з банку.zip
01 квітня 2020 17:01
Автотранспорт.zip
01 квітня 2020 17:01
fwdfw201877__0850_60000.zip

Публічні документи

08 квітня 2020 12:03
Електронний підпис
08 квітня 2020 12:02
розрахунок.pdf
31 березня 2020 19:02
Електронний підпис
31 березня 2020 19:01
Ліцензія_.zip
31 березня 2020 19:01
20. Реєстр.pdf
31 березня 2020 19:01
19. фінзвіт коп..pdf
31 березня 2020 19:01
18.Техн.част..pdf
31 березня 2020 19:01
17.Пропозиція.pdf
31 березня 2020 19:01
16.Працівники.pdf
31 березня 2020 19:01
15.підтв.матбази.pdf
31 березня 2020 19:01
14.Згода і проект.pdf
31 березня 2020 19:01
13.антикорупційна.pdf
31 березня 2020 19:01
12. Кваліфікація.pdf
31 березня 2020 19:01
11.аналог.дог..pdf
31 березня 2020 19:01
10.Фото одягу.pdf
31 березня 2020 19:01
9.Фото машин.pdf
31 березня 2020 19:01
9.ЕБГ.zip
31 березня 2020 19:01
8. Сертифікат.pdf
31 березня 2020 19:01
7. повноваження.pdf
31 березня 2020 19:01
6.Копія свідоцтв.pdf
31 березня 2020 19:01
5.Труд.кн..pdf
31 березня 2020 19:01
4. Довідки з банку.pdf
31 березня 2020 19:01
3. Інші документи.pdf
31 березня 2020 19:01
2.Відсутність підст.pdf
31 березня 2020 19:01
1. відгук.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 14:19
Електронний підпис
14 квітня 2020 14:17
ОстаточнаПропозиція.pdf
01 квітня 2020 10:26
Електронний підпис
01 квітня 2020 10:25
Додаток 10.pdf
01 квітня 2020 10:25
300 Реєстр.pdf
31 березня 2020 12:04
Електронний підпис
31 березня 2020 11:59
Додаток 7.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 4. Частина 3.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 4. Частина 2.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 3. Частина 3.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 2. Частина 2.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 2. Частина 1.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 1.pdf
31 березня 2020 11:59
Реєстр.pdf
31 березня 2020 11:59
Пiдписаний_Лицензия.pdf
31 березня 2020 11:59
Пiдписаний_G0320-4486-GL_tender.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 9.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 8.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 6.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 5.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 4. Частина 1.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 3. Частина 5.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 3. Частина 4.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 3. Частина 2.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 3. Частина 1.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 2. Частина 7.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 2. Частина 6.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 2. Частина 5.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 2. Частина 4.pdf
31 березня 2020 11:59
Додаток 2. Частина 3.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 17:20
Електронний підпис
27 березня 2020 17:18
Додаток 9.pdf
27 березня 2020 17:18
Додаток 7.pdf
27 березня 2020 17:18
Додаток 5.pdf
27 березня 2020 17:18
Додаток 4.pdf
27 березня 2020 17:18
Додаток 3. ч. 6.pdf
27 березня 2020 17:18
Додаток 3. ч. 5.pdf
27 березня 2020 17:18
Додаток 3. ч. 4.pdf
27 березня 2020 17:18
Додаток 3. ч. 2.pdf
27 березня 2020 17:18
Додаток 3. ч. 1.pdf
27 березня 2020 17:18
Додаток 2.pdf
27 березня 2020 17:18
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА СБ"

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ"

ТОВ "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА АГЕНЦІЯ "ЛІДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА СБ"
#37989206
Відхилено 1 520 000,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 17:01
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Відхилено 1 786 579,20
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 18:08
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ"
#37899191
Переможець 1 938 988,80
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 12:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ"
#37899191
1 938 988,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 16:19
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 січня 2021 16:17
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:00
доп 1 до дог 5120.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 15:20
договір на охорону ОП 2.pdf укладений
22 травня 2020 15:19
доп угода на зміну суми дог.pdf укладений
22 травня 2020 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 51/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 51/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 13 лютого 2021
Сума оплати за договором: 2 113 102,08
UAH (в тому числі ПДВ 352 183,68 UAH)