Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДПТНЗ "Коростишівський професійний аграрний ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 05536413 |
Місцезнаходження: | 12505, Україна , Житомирська обл., м. Коростишів, вул. Леніна, 118 |
Контактна особа: |
Наталія Метельська +0961273377 korliceum@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2020 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2020 11:38 |
Очікувана вартість: | 693 739,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 693,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування місцевий бюджет | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2020 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2020 10:22 |
Таблиця змін .docx | |
24 березня 2020 10:22 |
ТД вугілля нова редакція.doc | |
16 березня 2020 16:55 |
4.2 Додаток 2.docx | |
16 березня 2020 16:55 |
4.1 Додаток 1.docx |
24 березня 2020 11:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
24 березня 2020 10:22 |
Таблиця змін .docx
|
||
24 березня 2020 10:22 |
ТД вугілля нова редакція.doc
|
||
16 березня 2020 16:55 |
4.2 Додаток 2.docx
|
||
16 березня 2020 16:55 |
4.1 Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Умови даної тендерної документації, містять положення, що суперечать діючим нормативним документам, зокрема згідно п.п.3.5.2, п.5, розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
1. Інформаційну довідку про наявність складських приміщень/майданчиків/площ для зберігання вугілля на території Житомирської області та про наявність стаціонарних ваг на території Житомирської області.
Вказана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають складських приміщень/площ та ваг автомобільних для зважування вугілля саме на території Житомирської області , а мають нерухоме майно в інших регіонах та повірені, пересувні автомобільні ваги на території інших областей, які за потреби будуть перевезені за місцем розташування Замовника. У зв’язку із тим, що дана вимога має прив’язку до району розташування Замовника, вважаємо вищезазначену вимогу тендерної документації дискримінуючою по відношенню до учасників із інших регіонів.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог є практика рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення № 4493-р/пк-пз від 10.03.2020р.
Враховуючи вищезазначене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» , просимо:
Внести зміни у тендерну документацію.
21 квітня 2020 Замовником опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій, та визнано ТОВ «Вугілля Спец пром» переможцем зазначеної процедури відкритих торгів.
ТОВ «УКРКАРБО» не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає дії такими, що грубо порушують вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі».
Нашим підприємством встановлено незаконність дій тендерного комітету вищевказаної закупівлі, які відбулись після розкриття тендерних пропозицій за результатами торгів, під час визначення переможцем підприємства ТОВ " Вугілля Спец пром " , та як наслідок оприлюднення повідомлення про намір укладення договору на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дії Замовника щодо акцептування пропозиції учасника ТОВ "Вугілля Спец пром", прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Незаконність дій тендерного комітету ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей» при проведенні закупівлі UA-2020-03-16-003453-b полягає у нижчезазначеному.
За результатами оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Вугілля Спец пром», тендерним комітетом ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей» по закупівлі UA-2020-03-16-003453-b складено протокол №17 від 21.04.2020 року щодо відповідності тендерної пропозиції вказаного учасника вимогам тендерної документації, який у свою чергу підписано усіма членами комітету та опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до вимог тендерної документації Замовником вимагається наступне:
«3.6.3. Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у формі:
- Копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції), і який посвідчений мокрою основною печаткою безпосереднього виробника вугілля або його представником (дилером/дистриб’ютором/покупцем) з наданням документального підтвердження повноважень представника (дилера, дистриб’ютора, покупця). Сертифікати повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій або на відповідну партію товару. В сертифікаті обов’язково має бути зазначено коли він виданий та термін (строк), до якого він дійсний.
Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробниками вугілля (шахтою, вугільною компанією, виробником тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу або нотаріально посвідченої копії договору (договорів), що підтверджує(ють) можливість відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки, дійсного на дату оголошення процедури закупівлі. Вказана вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля (за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу). У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками та виробником.
Вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить шість днів з моменту отримання повідомлення від Замовника, про що в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист.»
Після розкриття тендерних пропозицій за результатами торгів нашим підприємством було виявлено неправомірне використання Сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ТОВ «УКРКАРБО» щодо якісних характеристик вугілля кам’яного ДГР 0-200 та ДГКО 25-80 нашого виробництва, учасником закупівлі ТОВ «Вугілля Спец пром».
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Вугілля Спец пром» подано фотокопію Сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик №114 та №116 на вугільну продукцію який виданий виключно для ТОВ «УКРКАРБО» та є нашою власністю.
ТОВ «УКРКАРБО» не посвідчувало копії, не надавало дозволу, гарантій та права щодо використання вищевказаних сертифікатів №114 та №116 для ТОВ «Вугілля Спец пром» та для їх подання у складі тендерних пропозицій для участі даного учасника у закупівлі UA-2020-03-16-000672-b. Також, будь яких правових підстав надання або передачі вказаних сертифікатів третім особам нашим підприємством – не надавалось.
ТОВ «УКРКАРБО» не має жодних договірних відносин з ТОВ «Вугілля Спец пром» щодо постачання вугілля, спільної взаємодії, тощо. Також, ТОВ «Маркет Тренд» не є офіційним представником ТОВ «УКРКАРБО» щодо реалізації вугілля. Крім того, ТОВ «Маркет Тренд» який вказаний як постачальник ТОВ «Вугілля Спец пром» не зверталось до нашого підприємства із відповідними заявками на постачання вугілля у обсязі, необхідному для проведення вищевказаної закупівлі.
ВИКЛЮЧНО наше підприємство має законні підстави використання Сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик №113 та 116 на вугільну продукцію «вуггіля кам’яне ДГКО 25-80» та «вуггіля кам’яне ДГр 0-200».
Зазначене підтверджує невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Вугілля Спец пром» вимогам пункту 3.6.3. Тендерної документації, отже, Тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню на підставі п. 4 ч. 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
На підставі вищевикладеного. керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Вугілля Спец пром»
4. За неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Також додатково повідомляємо, що чинним законодавством учаснику торгів надано можливість подання скарги до АМКУ, залучення антикорупційних Громадських організацій, подання звернення до Державної аудиторської служби України щодо початку моніторингу закупівлі з приводу відповідності вимог тендерної документації та порядку обрання переможця законодавству України.
Скарги до процедури
Дата подання: 30 квітня 2020 18:07
Дата подання: 01 травня 2020 21:45
Дата подання: 01 травня 2020 23:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-17-000036 ● ae68d2a21933464a99af54e3e83cff2a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2020
№ 41
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.06.2020 № 41.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-03-16-003453-b Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-30 15:25:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тверде паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-16-003453-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступного питання.
Чому ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей» в порушення вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» не надано роз’яснення на звернення учасника ТОВ «УКРКАРБО» від 29.04.2020 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-02 15:51:35
Відповідь
Вимога UA-2020-03-16-003453-b.a2, що подана 29 квітня 2020 о 23:00 год від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО", Код ЄДРПОУ: 37294061, тендерним комітетом була розглянута та оформлена протоколом № 18 від 04.05.2020р.
Відповідь на вимогу UA-2020-03-16-003453-b.a2 не була завантажена Замовником з технічних причин у зв’язку із подачею скарги: UA-2020-03-16-003453-b.a3
від ТОВ Вуглеторфзбагачення, Код ЄДРПОУ:21748702, Дата подання: 30 квітня 2020 18:07, процедура була призупинена, а майданчик закритий для завантаження будь якої інформації.
Протокол №18 від 04.05.2020р був направлено поштою ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-01 08:55:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тверде паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-16-003453-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
В ході проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби надано запит про надання інформації та копій документів ТОВ «Укркарбо», документи якого надано у складі переможця торгів ТОВ «Вугілля Спец Пром», який є виробником предмету закупівлі для ТОВ «Маркет Тренд», який в свою чергу виступає постачальником вугілля для переможця.
Так, за результатами аналізу отриманої інформації та копій документів від ТОВ «Укркарбо» встановлено, що в складі пропозиції переможця ТОВ «Вугілля Спец Пром» надана інформація та копії документів, яка фактично не відповідає інформації отриманої на запит, а саме:
- сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик №113, №114, № 116 надані переможцем та завірені ТОВ «Маркет Тренд» фактично не були в наявності в ТОВ «Маркет Тренд»;
- договір поставки від 04.02.2020 року №04022020 укладений між ТОВ «Укркарбо» та ТОВ «Маркет Тренд» та наданий в складі пропозиції переможця фактично укладений на поставку вугілля кам’яного марки ДГР (0-200) 69 тн., що в свою чергу суттєво відрізняється від специфікації до вказаного договору завантаженого переможцем;
- гарантійний лист від 26.03.2020 року №2/1 наданий переможцем, ТОВ «Укркарбо» фактично не видавався та не підписувався директором Каленюком В.М.
Відповідно до частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) встановлено, що у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Разом з тим, відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Враховуючи викладене просимо обґрунтувати позицію
ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей», щодо недостовірної інформації наданої ТОВ «Вугілля Спец Пром» та чи являється дана розбіжність суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-06 14:38:54
Відповідь
Відповідно до вимог тендерної документації Замовником вимагається наступне:
«3.6.3. Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у формі:
- Копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції), і який посвідчений мокрою основною печаткою безпосереднього виробника вугілля або його представником (дилером/дистриб’ютором/покупцем) з наданням документального підтвердження повноважень представника (дилера, дистриб’ютора, покупця). Сертифікати повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій або на відповідну партію товару. В сертифікаті обов’язково має бути зазначено коли він виданий та термін (строк), до якого він дійсний.
На виконання даної вимоги Учасником відкритих торгів ТОВ «Вугілля Спец Пром» було надано сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГКО 25-80, №116 та сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГР 0-200, №113, завірений основною печаткою постачальника камяного вугілля ТОВ «МАРКЕТ ТРЕНД» при цьому повноваження на використання вище вказаних сертифікатів ТОВ «МАРКЕТ ТРЕНД» отримав на підставі гарантійного листа №2/1 від 26.03.2020р. який завірений основною печаткою наданого від власника вище вказаних сертифікатів ТОВ «УКР КАБО», вище вказані документи наявні в тендерній пропозиції наданої ТОВ «Вугілля Спец Пром».
Право для використання ТОВ «Вугілля Спец Пром» у відкритих торгах сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГКО 25-80, №116 та сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГР 0-200, №113 підтверджується наданим в тендерній пропозиції гарантійним листом від ТОВ «МАРКЕТ ТРЕНД» №1903/20/1 від 19.03.2020р.
Наступною вимогою ТД передбачала, що «Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробниками вугілля (шахтою, вугільною компанією, виробником тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу або нотаріально посвідченої копії договору (договорів), що підтверджує(ють) можливість відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки, дійсного на дату оголошення процедури закупівлі. Вказана вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля (за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу). У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками та виробником.
Вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить шість днів з моменту отримання повідомлення від Замовника, про що в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист.».
На підтвердження договірних відносин учасником ТОВ «Вугілля Спец Пром» було надано два договори завірених основною печаткою сторін цих договорів, а саме:
1. договір поставки № 04022020 від 04.02.2020р. укладений між безпосереднім виробником камяного вугілля ТОВ «УКР КАРБО», який крім цього являється власником сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГКО 25-80, №116 та сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГР 0-200, №113 та постачальником ТОВ «МАРКЕТ ТРЕНД».
2. договір поставки № 2201/20-1 від 22.01.2020р. укладений між постачальником камяного вугілля ТОВ «МАРКЕТ ТРЕНД» та учасником відкритих торгів ТОВ «Вугілля Спец Пром».
Хочемо звернути увагу на те, що сертифікат генетичний, технологічний та якісних характеристик №114 в тендерній документації ТОВ «Вугілля Спец Пром» відсутній, оскільки предметом закупівлі було дві марки вугілля.
На підставі вище викладеного учасником ТОВ «Вугілля Спец Пром» було виконано вимоги тендерної документації шляхом надання відповідних та належно завірених документів, а також з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь На висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області опублікованого 08 липня 2020 року надаємо наступну відповідь. 1. Тендерним комітетом оцінено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вугілля Спец Пром» інформацію щодо підтвердження цін запропонованих на торгах з урахуванням зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції. У складі Пропозиції Переможця відсутній зазначений вище документ. Разом з тим, відповідно до інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу первинна та остаточна пропозиція Переможця складає - 676 960,00 UAH з ПДВ, тобто запропонована ціна Учасника є актуальною та підтвердженою. Відсутність порушення Замовника торгів в даній частині підтверджується рішенням №10086-р/пк-пз від 22.05.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Крім вище зазначеного відсутність порушень в даній частині, підтверджується листом – згодою № 7/5 від 24.03.2020р. в якому учасник надає згоду на виконання умов тендерної документації, а відповідно і ціна запропонована на торгах є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції учасником. 2. ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ встановлено, що 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, зокрема, оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця який є власником такого майна або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. На виконання вказаних вище вимог, в складі пропозиції Товариства надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання договірних зобов’язань від 24.03.2020 року №7/7, відповідно до якої, Товариством орендується у ТОВ «Житомироблпаливо» (за договором від 01.02.2020 року №02/20) наступне обладнання та матеріально-технічна база: - вантажний автомобіль ЗИЛ марка ММЗ 554-М; - навантажувач ТО-30; - автомобільні ваги; - виробнича асфальтна площадка з твердим асфальтним покриттям площею 100м2; - офісне приміщення площею 38 м2. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Товариства міститься лист ТОВ «Житомироблпаливо» від 12.02.2020 року №11 із наступним змістом: «ТОВ «Житомироблпаливо» дає згоду учаснику ТОВ «Вугілля Спец Пром», для використання машин, механізмів, обладнання, що нижче вказане яке передане йому в оренду згідно договору оренди №02/20 від 01.02.2020 року, для виконання робіт Учасником за предметом закупівель за ідентифікатором UA-2020-02-07-002816-a на весь термін дії договору про постачання». Та зроблено висновок, що орендодавець листом від 12.02.2020 року №11 надано згоду використовувати Товариством обладнання та матеріально-технічну базу, переданого по договору від 01.02.2020 року №02/20, по предмету закупівель за ідентифікатором UA-2020-02-07-002816-a, що в свою чергу не стосується предмету закупівель проведеного Замовником. Вимогами 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, зокрема, оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця який є власником такого майна або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. На виконання вимог тендерної документації Учасником ТОВ «Вугілля Спец Пром», було подано лист від орендодавця від 12.02.2020 року №11, який в своєму листі надає згоду на використання ТОВ «Вугілля Спец Пром» обладнання та матеріально-технічну базу, переданого по договору від 01.02.2020 року №02/20, при цьому від учасників не вимагалось вказувати у листі Орендодвця, ідентифікатор закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). 3. Вимога UA-2020-03-16-003453-b.a2, що подана 29 квітня 2020 о 23:00 год від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО", Код ЄДРПОУ: 37294061, тендерним комітетом була розглянута та оформлена протоколом № 18 від 04.05.2020р. Відповідь на вимогу UA-2020-03-16-003453-b.a2 не була завантажена Замовником з технічних причин у зв’язку із подачею скарги: UA-2020-03-16-003453-b.a3 від ТОВ Вуглеторфзбагачення, Код ЄДРПОУ:21748702, Дата подання: 30 квітня 2020 18:07, процедура була призупинена, а майданчик закритий для завантаження будь якої інформації. Протокол №18 від 04.05.2020р був направлено поштою ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО". Пунктом 1 ч. 7 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що у разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
2020-07-17 13:37:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((в порушення вимог частини 1 статті 23 Закону, Замовником не надано роз’яснення на звернення учасника ТОВ «Укркарбо» від 29.04.2020 року).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
478 080,00
UAH з ПДВ
|
478 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
535 540,00
UAH з ПДВ
|
535 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
539 200,00
UAH з ПДВ
|
539 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС" |
590 292,00
UAH з ПДВ
|
580 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕПЛО ЖИТОМИРЩИНИ |
581 000,00
UAH з ПДВ
|
581 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вуглеторфзбагачення |
678 920,00
UAH з ПДВ
|
676 730,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вугілля Спец пром |
676 960,00
UAH з ПДВ
|
676 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО" |
693 045,00
UAH з ПДВ
|
693 045,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СЛАВРЕСУРС #37939071 |
Відхилено |
478 080,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 16:52
|
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" #39782701 |
Відхилено |
535 540,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 11:19
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Відхилено |
539 200,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 11:36
|
ТОВ "НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС" #41917640 |
Відхилено |
580 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 10:22
|
ТОВ ТЕПЛО ЖИТОМИРЩИНИ #41007002 |
Відхилено |
581 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 10:28
|
ТОВ Вуглеторфзбагачення #21748702 |
Відхилено |
676 730,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 11:21
|
ТОВ Вугілля Спец пром #39912334 |
Переможець |
676 960,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 15:17
|
Скан_20201218 (4).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2020 13:23
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 1 ВІД 02.06.2020р..pdf | зміни до договору |
02 червня 2020 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2020 15:23
|
ДОГОВІР ПОСТАЧАННЯ.pdf | укладений |
01 червня 2020 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з допущеною помилкою в преамбулі Договору про постачання товару № 6 від 01.06.2020р. Сторони дійшли згоди викласти назву Постачальника в наступній редакції та вважати її вірною: Товариство з обмеженою відповідальністю «Вугілля Спец Пром», в особі директора Гмирука Сергія Васильовича, що діє на підставі Статуту (далі – «Постачальник»). 2. У зв’язку з допущеною помилкою в п.3.1 Договору про постачання товару № 6 від 01.06.2020р., Сторони дійшли згоди, викласти п.3.1 Договору про постачання товару № 6 від 01.06.2020р.,в наступній редакції: п.3.1. Сума цього Договору становить 676 960 грн. (шістсот сімдесят шість тисяч дев’ятсот шістдесят гривень) 00 коп. без ПДВ. Ціна включає вартість поставки. 3. Інші умови Договору про постачання товару № 6 від 01.06.2020р., залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |