Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо
Очікувана вартість
693 739,00 UAH
UA-2020-03-16-003453-b 8525123c430a41f6939da7fea5de4359
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Метельська

+0961273377 korliceum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДПТНЗ "Коростишівський професійний аграрний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 05536413
Місцезнаходження: 12505, Україна , Житомирська обл., м. Коростишів, вул. Леніна, 118
Контактна особа: Наталія Метельська
+0961273377
korliceum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 01 квітня 2020 11:38
Очікувана вартість: 693 739,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 693,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
146 тонни
Камяне вугілля ДГР 0-200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12505, Україна, Житомирська область, м. Коростишів, вул. Семінарська, 118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
20 тонни
Камяне вугілля ДГКО 25-80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12505, Україна, Житомирська область, м. Коростишів, вул. Семінарська, 118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування місцевий бюджет Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 10:22
Таблиця змін .docx
24 березня 2020 10:22
ТД вугілля нова редакція.doc
16 березня 2020 16:55
4.2 Додаток 2.docx
16 березня 2020 16:55
4.1 Додаток 1.docx
24 березня 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 10:22
Таблиця змін .docx
24 березня 2020 10:22
ТД вугілля нова редакція.doc
16 березня 2020 16:55
4 ТД вугілля.doc
16 березня 2020 16:55
4.2 Додаток 2.docx
16 березня 2020 16:55
4.1 Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно предмету закупівлі
Дата подання: 17 березня 2020 09:55
Дата відповіді: 19 березня 2020 11:50
Чи відповідатиме умовам тендерної документації надання вугілля марки ДГКО 20-100 як еквівалент вугілля ДГКО 25-80?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання та повідомляємо про те що камяне вугілля марки ДГКО 20-100 не може бути еквівалентом камяного вугілля ДГКО 25-80 у звязку з різними фізико хімічними властивостями даного товару в тому числі фракції.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 19 березня 2020 15:14
Дата відповіді: 20 березня 2020 16:25
чи буде порушенням умов ТД подання аналогічних договорів укладених у 2020 році, а не за 2019 р.? чи буде це причиною відхилення Тендерної пропозиції?
Відповідь: Доброго дня, тендерною документацією чітко визначено період подання аналогічних договорів.
підтвердження наявності працівників
Дата подання: 19 березня 2020 15:20
Дата відповіді: 20 березня 2020 16:33
Вами встановлена вимога: Для підтвердження наявності працівників, що мають необхідні знання та досвід учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції скан копію податкової звітності за формою 1 ДФ за останній квартал 2019 року з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Як бути новоствореному підприємству, яке має відповідних працівників, але ще не подавало звіт до податкової за 2019 рік? Чи буде не надання такого звіту (форма 1 ДФ за 4 кв.2019р.) причиною відхилення ТП учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією чітко визначено кваліфікаційні критерії, при цьому учасник має право подати ті документи які є в нього в наявності.
.
Дата подання: 21 березня 2020 17:53
Дата відповіді: 24 березня 2020 10:39
.
Відповідь: !?)
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-16-003453-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ", Код ЄДРПОУ:43367095
Дата подання: 19 березня 2020 20:45
Вимога на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації.
Замовником встановлено вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель, законодавству України та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення. Відповідно до ст.5 Закону, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Умови даної тендерної документації, містять положення, що суперечать діючим нормативним документам, зокрема згідно п.п.3.5.2, п.5, розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
1. Інформаційну довідку про наявність складських приміщень/майданчиків/площ для зберігання вугілля на території Житомирської області та про наявність стаціонарних ваг на території Житомирської області.
Вказана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають складських приміщень/площ та ваг автомобільних для зважування вугілля саме на території Житомирської області , а мають нерухоме майно в інших регіонах та повірені, пересувні автомобільні ваги на території інших областей, які за потреби будуть перевезені за місцем розташування Замовника. У зв’язку із тим, що дана вимога має прив’язку до району розташування Замовника, вважаємо вищезазначену вимогу тендерної документації дискримінуючою по відношенню до учасників із інших регіонів.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог є практика рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення № 4493-р/пк-пз від 10.03.2020р.

Враховуючи вищезазначене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» , просимо:
Внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 березня 2020 10:25
Зміни до тендерної документації внесено.
Номер вимоги: UA-2020-03-16-003453-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО", Код ЄДРПОУ:37294061
Дата подання: 29 квітня 2020 23:00
Незаконне визначення переможця закупівлі
16 березня 2020 ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей» (далі за текстом - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), ДГКО 25-80 Код за ДК 021:2015 – 09110000-3 - Тверде паливо», ідентифікатор закупівлі - UA-2020-03-16-003453-b.
21 квітня 2020 Замовником опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій, та визнано ТОВ «Вугілля Спец пром» переможцем зазначеної процедури відкритих торгів.
ТОВ «УКРКАРБО» не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає дії такими, що грубо порушують вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі».
Нашим підприємством встановлено незаконність дій тендерного комітету вищевказаної закупівлі, які відбулись після розкриття тендерних пропозицій за результатами торгів, під час визначення переможцем підприємства ТОВ " Вугілля Спец пром " , та як наслідок оприлюднення повідомлення про намір укладення договору на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дії Замовника щодо акцептування пропозиції учасника ТОВ "Вугілля Спец пром", прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Незаконність дій тендерного комітету ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей» при проведенні закупівлі UA-2020-03-16-003453-b полягає у нижчезазначеному.
За результатами оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Вугілля Спец пром», тендерним комітетом ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей» по закупівлі UA-2020-03-16-003453-b складено протокол №17 від 21.04.2020 року щодо відповідності тендерної пропозиції вказаного учасника вимогам тендерної документації, який у свою чергу підписано усіма членами комітету та опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу.

Відповідно до вимог тендерної документації Замовником вимагається наступне:
«3.6.3. Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у формі:
- Копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції), і який посвідчений мокрою основною печаткою безпосереднього виробника вугілля або його представником (дилером/дистриб’ютором/покупцем) з наданням документального підтвердження повноважень представника (дилера, дистриб’ютора, покупця). Сертифікати повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій або на відповідну партію товару. В сертифікаті обов’язково має бути зазначено коли він виданий та термін (строк), до якого він дійсний.
Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробниками вугілля (шахтою, вугільною компанією, виробником тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу або нотаріально посвідченої копії договору (договорів), що підтверджує(ють) можливість відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки, дійсного на дату оголошення процедури закупівлі. Вказана вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля (за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу). У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками та виробником.
Вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить шість днів з моменту отримання повідомлення від Замовника, про що в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист.»

Після розкриття тендерних пропозицій за результатами торгів нашим підприємством було виявлено неправомірне використання Сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ТОВ «УКРКАРБО» щодо якісних характеристик вугілля кам’яного ДГР 0-200 та ДГКО 25-80 нашого виробництва, учасником закупівлі ТОВ «Вугілля Спец пром».
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Вугілля Спец пром» подано фотокопію Сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик №114 та №116 на вугільну продукцію який виданий виключно для ТОВ «УКРКАРБО» та є нашою власністю.
ТОВ «УКРКАРБО» не посвідчувало копії, не надавало дозволу, гарантій та права щодо використання вищевказаних сертифікатів №114 та №116 для ТОВ «Вугілля Спец пром» та для їх подання у складі тендерних пропозицій для участі даного учасника у закупівлі UA-2020-03-16-000672-b. Також, будь яких правових підстав надання або передачі вказаних сертифікатів третім особам нашим підприємством – не надавалось.
ТОВ «УКРКАРБО» не має жодних договірних відносин з ТОВ «Вугілля Спец пром» щодо постачання вугілля, спільної взаємодії, тощо. Також, ТОВ «Маркет Тренд» не є офіційним представником ТОВ «УКРКАРБО» щодо реалізації вугілля. Крім того, ТОВ «Маркет Тренд» який вказаний як постачальник ТОВ «Вугілля Спец пром» не зверталось до нашого підприємства із відповідними заявками на постачання вугілля у обсязі, необхідному для проведення вищевказаної закупівлі.
ВИКЛЮЧНО наше підприємство має законні підстави використання Сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик №113 та 116 на вугільну продукцію «вуггіля кам’яне ДГКО 25-80» та «вуггіля кам’яне ДГр 0-200».
Зазначене підтверджує невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Вугілля Спец пром» вимогам пункту 3.6.3. Тендерної документації, отже, Тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню на підставі п. 4 ч. 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
На підставі вищевикладеного. керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Вугілля Спец пром»
4. За неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Також додатково повідомляємо, що чинним законодавством учаснику торгів надано можливість подання скарги до АМКУ, залучення антикорупційних Громадських організацій, подання звернення до Державної аудиторської служби України щодо початку моніторингу закупівлі з приводу відповідності вимог тендерної документації та порядку обрання переможця законодавству України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-16-003453-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Вуглеторфзбагачення, Код ЄДРПОУ:21748702
Дата подання: 30 квітня 2020 18:07
Скарга
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 13:45
Рішення від 05.05.2020 №8604.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 13:45
Рішення від 22.0.2020 №10086.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 00:55
Номер скарги: UA-2020-03-16-003453-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 01 травня 2020 21:45
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 19:17
рішення від 06.05.2020 №8779+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 19:16
рішення від 22.05.2020№10063.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 00:16
Номер скарги: UA-2020-03-16-003453-b.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39782701
Дата подання: 01 травня 2020 23:00
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 18:13
рішення від 06.05.2020 № 8796.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 18:13
Рішення від 22.05.2020 № 10055.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 00:13

Документи подані скаржником

30 квітня 2020 18:06
скарга
30 квітня 2020 18:06
Платіжка

Документи Органу Оскарження

06 травня 2020 13:45
Рішення від 05.05.2020 №8604.pdf
28 травня 2020 00:55
Рішення від 22.0.2020 №10086.pdf

Документи подані скаржником

01 травня 2020 21:44
пд 12.pdf
01 травня 2020 21:44
скарга Коростишів.pdf

Документи подані скаржником

01 травня 2020 22:59
Скарга
01 травня 2020 22:59
Платіжне доручення

Документи подані замовником

12 травня 2020 16:34
Лист.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-17-000036 ● ae68d2a21933464a99af54e3e83cff2a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2020 16:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.06.2020
№ 41

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.06.2020 № 41.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-03-16-003453-b Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-30 15:25:11

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тверде паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-16-003453-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступного питання.
Чому ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей» в порушення вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» не надано роз’яснення на звернення учасника ТОВ «УКРКАРБО» від 29.04.2020 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-02 15:51:35

Відповідь

Вимога UA-2020-03-16-003453-b.a2, що подана 29 квітня 2020 о 23:00 год від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО", Код ЄДРПОУ: 37294061, тендерним комітетом була розглянута та оформлена протоколом № 18 від 04.05.2020р.
Відповідь на вимогу UA-2020-03-16-003453-b.a2 не була завантажена Замовником з технічних причин у зв’язку із подачею скарги: UA-2020-03-16-003453-b.a3
від ТОВ Вуглеторфзбагачення, Код ЄДРПОУ:21748702, Дата подання: 30 квітня 2020 18:07, процедура була призупинена, а майданчик закритий для завантаження будь якої інформації.
Протокол №18 від 04.05.2020р був направлено поштою ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО".

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-01 08:55:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тверде паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-16-003453-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
В ході проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби надано запит про надання інформації та копій документів ТОВ «Укркарбо», документи якого надано у складі переможця торгів ТОВ «Вугілля Спец Пром», який є виробником предмету закупівлі для ТОВ «Маркет Тренд», який в свою чергу виступає постачальником вугілля для переможця.
Так, за результатами аналізу отриманої інформації та копій документів від ТОВ «Укркарбо» встановлено, що в складі пропозиції переможця ТОВ «Вугілля Спец Пром» надана інформація та копії документів, яка фактично не відповідає інформації отриманої на запит, а саме:
- сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик №113, №114, № 116 надані переможцем та завірені ТОВ «Маркет Тренд» фактично не були в наявності в ТОВ «Маркет Тренд»;
- договір поставки від 04.02.2020 року №04022020 укладений між ТОВ «Укркарбо» та ТОВ «Маркет Тренд» та наданий в складі пропозиції переможця фактично укладений на поставку вугілля кам’яного марки ДГР (0-200) 69 тн., що в свою чергу суттєво відрізняється від специфікації до вказаного договору завантаженого переможцем;
- гарантійний лист від 26.03.2020 року №2/1 наданий переможцем, ТОВ «Укркарбо» фактично не видавався та не підписувався директором Каленюком В.М.
Відповідно до частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) встановлено, що у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Разом з тим, відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Враховуючи викладене просимо обґрунтувати позицію
ДПТНЗ «Коростишівський професійний аграрний ліцей», щодо недостовірної інформації наданої ТОВ «Вугілля Спец Пром» та чи являється дана розбіжність суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-06 14:38:54

Відповідь

Відповідно до вимог тендерної документації Замовником вимагається наступне:
«3.6.3. Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у формі:
- Копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції), і який посвідчений мокрою основною печаткою безпосереднього виробника вугілля або його представником (дилером/дистриб’ютором/покупцем) з наданням документального підтвердження повноважень представника (дилера, дистриб’ютора, покупця). Сертифікати повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій або на відповідну партію товару. В сертифікаті обов’язково має бути зазначено коли він виданий та термін (строк), до якого він дійсний.
На виконання даної вимоги Учасником відкритих торгів ТОВ «Вугілля Спец Пром» було надано сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГКО 25-80, №116 та сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГР 0-200, №113, завірений основною печаткою постачальника камяного вугілля ТОВ «МАРКЕТ ТРЕНД» при цьому повноваження на використання вище вказаних сертифікатів ТОВ «МАРКЕТ ТРЕНД» отримав на підставі гарантійного листа №2/1 від 26.03.2020р. який завірений основною печаткою наданого від власника вище вказаних сертифікатів ТОВ «УКР КАБО», вище вказані документи наявні в тендерній пропозиції наданої ТОВ «Вугілля Спец Пром».
Право для використання ТОВ «Вугілля Спец Пром» у відкритих торгах сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГКО 25-80, №116 та сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГР 0-200, №113 підтверджується наданим в тендерній пропозиції гарантійним листом від ТОВ «МАРКЕТ ТРЕНД» №1903/20/1 від 19.03.2020р.
Наступною вимогою ТД передбачала, що «Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробниками вугілля (шахтою, вугільною компанією, виробником тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу або нотаріально посвідченої копії договору (договорів), що підтверджує(ють) можливість відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки, дійсного на дату оголошення процедури закупівлі. Вказана вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля (за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу). У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками та виробником.
Вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить шість днів з моменту отримання повідомлення від Замовника, про що в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист.».
На підтвердження договірних відносин учасником ТОВ «Вугілля Спец Пром» було надано два договори завірених основною печаткою сторін цих договорів, а саме:
1. договір поставки № 04022020 від 04.02.2020р. укладений між безпосереднім виробником камяного вугілля ТОВ «УКР КАРБО», який крім цього являється власником сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГКО 25-80, №116 та сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію ДГР 0-200, №113 та постачальником ТОВ «МАРКЕТ ТРЕНД».
2. договір поставки № 2201/20-1 від 22.01.2020р. укладений між постачальником камяного вугілля ТОВ «МАРКЕТ ТРЕНД» та учасником відкритих торгів ТОВ «Вугілля Спец Пром».
Хочемо звернути увагу на те, що сертифікат генетичний, технологічний та якісних характеристик №114 в тендерній документації ТОВ «Вугілля Спец Пром» відсутній, оскільки предметом закупівлі було дві марки вугілля.
На підставі вище викладеного учасником ТОВ «Вугілля Спец Пром» було виконано вимоги тендерної документації шляхом надання відповідних та належно завірених документів, а також з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь На висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області опублікованого 08 липня 2020 року надаємо наступну відповідь. 1. Тендерним комітетом оцінено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вугілля Спец Пром» інформацію щодо підтвердження цін запропонованих на торгах з урахуванням зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції. У складі Пропозиції Переможця відсутній зазначений вище документ. Разом з тим, відповідно до інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу первинна та остаточна пропозиція Переможця складає - 676 960,00 UAH з ПДВ, тобто запропонована ціна Учасника є актуальною та підтвердженою. Відсутність порушення Замовника торгів в даній частині підтверджується рішенням №10086-р/пк-пз від 22.05.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Крім вище зазначеного відсутність порушень в даній частині, підтверджується листом – згодою № 7/5 від 24.03.2020р. в якому учасник надає згоду на виконання умов тендерної документації, а відповідно і ціна запропонована на торгах є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції учасником. 2. ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ встановлено, що 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, зокрема, оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця який є власником такого майна або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. На виконання вказаних вище вимог, в складі пропозиції Товариства надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання договірних зобов’язань від 24.03.2020 року №7/7, відповідно до якої, Товариством орендується у ТОВ «Житомироблпаливо» (за договором від 01.02.2020 року №02/20) наступне обладнання та матеріально-технічна база: - вантажний автомобіль ЗИЛ марка ММЗ 554-М; - навантажувач ТО-30; - автомобільні ваги; - виробнича асфальтна площадка з твердим асфальтним покриттям площею 100м2; - офісне приміщення площею 38 м2. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції Товариства міститься лист ТОВ «Житомироблпаливо» від 12.02.2020 року №11 із наступним змістом: «ТОВ «Житомироблпаливо» дає згоду учаснику ТОВ «Вугілля Спец Пром», для використання машин, механізмів, обладнання, що нижче вказане яке передане йому в оренду згідно договору оренди №02/20 від 01.02.2020 року, для виконання робіт Учасником за предметом закупівель за ідентифікатором UA-2020-02-07-002816-a на весь термін дії договору про постачання». Та зроблено висновок, що орендодавець листом від 12.02.2020 року №11 надано згоду використовувати Товариством обладнання та матеріально-технічну базу, переданого по договору від 01.02.2020 року №02/20, по предмету закупівель за ідентифікатором UA-2020-02-07-002816-a, що в свою чергу не стосується предмету закупівель проведеного Замовником. Вимогами 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, зокрема, оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця який є власником такого майна або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. На виконання вимог тендерної документації Учасником ТОВ «Вугілля Спец Пром», було подано лист від орендодавця від 12.02.2020 року №11, який в своєму листі надає згоду на використання ТОВ «Вугілля Спец Пром» обладнання та матеріально-технічну базу, переданого по договору від 01.02.2020 року №02/20, при цьому від учасників не вимагалось вказувати у листі Орендодвця, ідентифікатор закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). 3. Вимога UA-2020-03-16-003453-b.a2, що подана 29 квітня 2020 о 23:00 год від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО", Код ЄДРПОУ: 37294061, тендерним комітетом була розглянута та оформлена протоколом № 18 від 04.05.2020р. Відповідь на вимогу UA-2020-03-16-003453-b.a2 не була завантажена Замовником з технічних причин у зв’язку із подачею скарги: UA-2020-03-16-003453-b.a3 від ТОВ Вуглеторфзбагачення, Код ЄДРПОУ:21748702, Дата подання: 30 квітня 2020 18:07, процедура була призупинена, а майданчик закритий для завантаження будь якої інформації. Протокол №18 від 04.05.2020р був направлено поштою ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО". Пунктом 1 ч. 7 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що у разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.

2020-07-17 13:37:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((в порушення вимог частини 1 статті 23 Закону, Замовником не надано роз’яснення на звернення учасника ТОВ «Укркарбо» від 29.04.2020 року).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 478 080,00
UAH з ПДВ
478 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 535 540,00
UAH з ПДВ
535 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 539 200,00
UAH з ПДВ
539 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС" 590 292,00
UAH з ПДВ
580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕПЛО ЖИТОМИРЩИНИ 581 000,00
UAH з ПДВ
581 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 678 920,00
UAH з ПДВ
676 730,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вугілля Спец пром 676 960,00
UAH з ПДВ
676 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО" 693 045,00
UAH з ПДВ
693 045,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 14:46
Електронний підпис
31 березня 2020 14:37
Уповноважена особа.rar
31 березня 2020 14:37
Технічна частина.rar
31 березня 2020 14:37
Тендерна пропозиція.rar
31 березня 2020 14:37
ст 17.rar
31 березня 2020 14:37
Кваліфікаційна чвстина.rar
31 березня 2020 14:37
Інші документи.rar

Публічні документи

07 квітня 2020 11:44
пропозиція нова
31 березня 2020 18:31
Електронний підпис
31 березня 2020 18:28
ДГР Коростишів.pdf
31 березня 2020 18:28
ISO 9001 оригінал.pdf
31 березня 2020 18:28
Довідки банки 20 26.pdf
31 березня 2020 18:28
паспорт1.pdf
31 березня 2020 18:28
Згода ПД Коростишів.pdf
31 березня 2020 18:28
Згода Коростишів.pdf
31 березня 2020 18:28
документи представник.PDF

Публічні документи

31 березня 2020 15:45
Електронний підпис
31 березня 2020 15:42
техпаспорти.pdf
31 березня 2020 15:42
технічні.pdf
31 березня 2020 15:42
технічна специфікація.pdf
31 березня 2020 15:42
паспорт на ваги.pdf
31 березня 2020 15:42
СТАТУТ актуальний.pdf
31 березня 2020 15:42
ДГР1.jpg
31 березня 2020 15:42
ст.17 окремі довідки.pdf
31 березня 2020 15:42
сертифікат дг 25-80.pdf
31 березня 2020 15:42
ДГР2.jpg
31 березня 2020 15:42
відгук нижанковичі 2.pdf
31 березня 2020 15:42
відгук нижанковичі 1.pdf
31 березня 2020 15:42
Паспорт Кугукова.pdf
31 березня 2020 15:42
оренда авто.pdf
31 березня 2020 15:42
Договір Нижанковичі 2.pdf
31 березня 2020 15:42
дог.ваги.pdf
31 березня 2020 15:42
дог.з виробником.pdf
31 березня 2020 15:42
Договір Нижанковичі 1.pdf
31 березня 2020 15:42
Довідка кредобанк2.pdf
31 березня 2020 15:42
китанція 1дф.jpg
31 березня 2020 15:42
Довідка кредобанк1.pdf
31 березня 2020 15:42
проект договору.pdf
31 березня 2020 15:42
повірка 2020 (1).pdf
31 березня 2020 15:42
ст.17.pdf
31 березня 2020 15:42
Оренда складу.jpg
31 березня 2020 15:41
повірка 2020 (2).pdf
31 березня 2020 15:41
договір паливтор гет.pdf
31 березня 2020 15:41
1ДФ.pdf
31 березня 2020 15:41
квитанція 1ДФ.jpg
31 березня 2020 15:41
лист паливторг ваги.jpg
31 березня 2020 15:41
акт нижанковичі.pdf
31 березня 2020 15:41
2. Опис статут.pdf
31 березня 2020 15:41
дог навантажувач.pdf
31 березня 2020 15:41
36. Договір Мегалюкс.pdf
31 березня 2020 15:41
відгук Вільшаницька СР.pdf
31 березня 2020 15:41
Копія витягу ПДВ.pdf
31 березня 2020 15:41
працівники.pdf
31 березня 2020 15:41
персональні Кубай.pdf
31 березня 2020 15:41
тендерна пропозиція.pdf
31 березня 2020 15:41
лист Самохвалов.pdf
31 березня 2020 15:41
Лист.pdf
31 березня 2020 15:41
Наказ № 1.pdf
31 березня 2020 15:41
Виписка з Протоколу.pdf
31 березня 2020 15:41
Довіреність.pdf
31 березня 2020 15:41
лист монарх.pdf
31 березня 2020 15:41
мтб.pdf
31 березня 2020 15:41
про пільгу пдв.pdf
31 березня 2020 15:41
лист гарантія санкції.pdf
31 березня 2020 15:41
аналогічні..pdf
31 березня 2020 15:41
аналогічні.pdf
31 березня 2020 15:41
гарантійний лист ст 17.pdf
31 березня 2020 15:41
код доступу.pdf
31 березня 2020 15:41
Доручення.pdf
31 березня 2020 15:41
довкілля.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 18:46
Електронний підпис
31 березня 2020 18:44
реєстр документів.pdf
31 березня 2020 18:44
Опис предмету закупівлі.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 13:43
Цінова пропозиція.pdf
27 березня 2020 13:43
СТАТУТУ 2019.pdf
27 березня 2020 13:43
Протокол 1.pdf
27 березня 2020 13:43
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
27 березня 2020 13:43
Паспорт.pdf
27 березня 2020 13:43
Лист щодо ліцензування.PDF
27 березня 2020 13:43
Лист про доступ до ЄДР.pdf
27 березня 2020 13:43
наказ.pdf
27 березня 2020 13:43
На застосування пені.pdf
27 березня 2020 13:43
Згода на відхилення.pdf
27 березня 2020 13:43
Згода з ТД.pdf
27 березня 2020 13:43
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.pdf
27 березня 2020 13:43
Договір оренди дубрівка.pdf
27 березня 2020 13:43
ДОГОВІР 1.pdf
27 березня 2020 13:43
Довідка про працівників.pdf
27 березня 2020 13:43
Довідка про КВЕД.pdf
27 березня 2020 13:43
Довідка МТБ.pdf
27 березня 2020 13:43
Гарантійний лист ст.17.pdf
27 березня 2020 13:43
1ДФ.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 14:03
Електронний підпис
27 березня 2020 16:30
Електронний підпис
27 березня 2020 16:28
відомості ЄДРПОУ.PDF
27 березня 2020 16:28
оригінал Статуту.PDF
27 березня 2020 16:28
наказ та паспорт.PDF
27 березня 2020 16:28
сертифікат довкілля.pdf
27 березня 2020 16:28
дов уповноважена особа.PDF
27 березня 2020 16:28
гар лист сплата пені.PDF
27 березня 2020 16:28
гар лист заміна товару.PDF
27 березня 2020 16:28
сертифікат.pdf
27 березня 2020 16:28
тех вимоги.pdf
27 березня 2020 16:28
дов банк.PDF
27 березня 2020 16:28
дов код доступу.PDF
27 березня 2020 16:28
гар лист ст 17.PDF
27 березня 2020 16:28
досвід постачання.pdf
27 березня 2020 16:28
дов працівники.pdf
27 березня 2020 16:27
мат тех база.pdf
27 березня 2020 16:27
згода персон дані.PDF
27 березня 2020 16:27
пропозиція.PDF

Публічні документи

23 квітня 2020 10:22
Електронний підпис
21 квітня 2020 13:01
податкова
21 квітня 2020 13:01
мвс
30 березня 2020 13:38
Електронний підпис
30 березня 2020 13:34
Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2020 13:34
СТАТУТ ВСП.pdf
30 березня 2020 13:34
СЕРТИФІКАТ ІСО.pdf
30 березня 2020 13:34
РІШЕННЯ НА ПІДПИСАННЯ.pdf
30 березня 2020 13:34
Проект договору.pdf
30 березня 2020 13:34
НАКАЗ НА ПРИЗНАЧЕННЯ.pdf
30 березня 2020 13:34
ЛИСТ ОРЕНДОДАВЦЯ.pdf
30 березня 2020 13:34
Лист згода 8-18 (1).pdf
30 березня 2020 13:34
Лист гарантія 7-14.pdf
30 березня 2020 13:34
Лист 7-23.pdf
30 березня 2020 13:34
Лист 7-22.pdf
30 березня 2020 13:34
Лист 7-21.pdf
30 березня 2020 13:34
Лист 7-19.pdf
30 березня 2020 13:34
Лист 7-18.pdf
30 березня 2020 13:34
Лист 7-13.pdf
30 березня 2020 13:34
Лист 7-5.pdf
30 березня 2020 13:34
Лист 7-1.pdf
30 березня 2020 13:34
Інформаційна довідка 7-16.pdf
30 березня 2020 13:33
ДОГОВІР ОРЕНДА 2020.pdf
30 березня 2020 13:33
Довідка7-7.pdf
30 березня 2020 13:33
Довідка ст14 7-12.pdf
30 березня 2020 13:33
Довідка 7-11.pdf
30 березня 2020 13:33
Довідка 7-10.pdf
30 березня 2020 13:33
Довідка 7-9.pdf
30 березня 2020 13:33
Довідка 7-8.pdf
30 березня 2020 13:33
ДГР 0-200.pdf
30 березня 2020 13:33
ДГКО_25-80-Маркет.pdf
30 березня 2020 13:33
Гарантійний лист 7-20.pdf
30 березня 2020 13:33
Гарантійний лист 7-17.pdf
30 березня 2020 13:33
Гарантійний лист 7-17 (1).pdf
30 березня 2020 13:33
Гарантійний лист 7-15.pdf
30 березня 2020 13:33
Гарантійний 7-6.pdf
30 березня 2020 13:33
гарант_1.pdf
30 березня 2020 13:33
Відгук ГЛИБОЧИЦЯ .pdf
30 березня 2020 13:33
ВИПИСКА 2020.pdf
30 березня 2020 13:33
1 ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

ТОВ "НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС"

ТОВ ТЕПЛО ЖИТОМИРЩИНИ

ТОВ Вуглеторфзбагачення

ТОВ Вугілля Спец пром

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СЛАВРЕСУРС
#37939071
Відхилено 478 080,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 16:52
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"
#39782701
Відхилено 535 540,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 11:19
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
#42827548
Відхилено 539 200,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 11:36
ТОВ "НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС"
#41917640
Відхилено 580 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 10:22
ТОВ ТЕПЛО ЖИТОМИРЩИНИ
#41007002
Відхилено 581 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 10:28
ТОВ Вуглеторфзбагачення
#21748702
Відхилено 676 730,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 11:21
ТОВ Вугілля Спец пром
#39912334
Переможець 676 960,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 12:54

Документи

06 квітня 2020 16:52
Електронний підпис

Документи

09 квітня 2020 11:19
Електронний підпис

Документи

09 квітня 2020 11:36
Електронний підпис

Документи

13 квітня 2020 10:22
Електронний підпис

Документи

13 квітня 2020 10:28
Електронний підпис

Документи

15 квітня 2020 11:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Вугілля Спец пром
#39912334
676 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:17
Скан_20201218 (4).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 13:23
ДОДАТКОВА УГОДА № 1 ВІД 02.06.2020р..pdf зміни до договору
02 червня 2020 13:09
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 15:23
ДОГОВІР ПОСТАЧАННЯ.pdf укладений
01 червня 2020 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з допущеною помилкою в преамбулі Договору про постачання товару № 6 від 01.06.2020р. Сторони дійшли згоди викласти назву Постачальника в наступній редакції та вважати її вірною: Товариство з обмеженою відповідальністю «Вугілля Спец Пром», в особі директора Гмирука Сергія Васильовича, що діє на підставі Статуту (далі – «Постачальник»). 2. У зв’язку з допущеною помилкою в п.3.1 Договору про постачання товару № 6 від 01.06.2020р., Сторони дійшли згоди, викласти п.3.1 Договору про постачання товару № 6 від 01.06.2020р.,в наступній редакції: п.3.1. Сума цього Договору становить 676 960 грн. (шістсот сімдесят шість тисяч дев’ятсот шістдесят гривень) 00 коп. без ПДВ. Ціна включає вартість поставки. 3. Інші умови Договору про постачання товару № 6 від 01.06.2020р., залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 175 642,58
UAH