Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук на ділянці км 52+800 – км 58+800, Черкаська область
Current average repair of the public highway of state importance of R-10 Kaniv-Chyhyryn-Kremenchuk on the section of km 52 + 800 - km 58 + 800, Cherkasy region
Current average repair of the public highway of state importance of R-10 Kaniv-Chyhyryn-Kremenchuk on the section of km 52 + 800 - km 58 + 800, Cherkasy region
Очікувана вартість
119 677 280,00 UAH
UA-2020-03-16-003231-b ● db76ece8ec474768aded53c95c3b768b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена 380688011444 TENDERCK@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road service in Cherkassy region |
National ID: | 05422303 |
Contact point: |
Kucherenko Olena 380688011444 TENDERCK@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 березня 2020 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 12:24 |
Очікувана вартість: | 119 677 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 196 772,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3590318.4 UAH |
Publication date: | 16 березня 2020 16:32 |
Enquiries until: | 10 травня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 16 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 травня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 119 677 280 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 196 773 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук на ділянці км 52+800 – км 58+800, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of the public highway of state importance of R-10 Kaniv-Chyhyryn-Kremenchuk on the section of km 52 + 800 - km 58 + 800, Cherkasy region
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від їх річної вартості, встановленого планом використання бюджетних коштів на строк не більше трьох місяців. Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для надання послуг за Договором. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Підрядник не надасть Замовнику підтвердження цільового використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу вказаного строку. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику 5% від суми несвоєчасно використаних/повернутих коштів за кожен день такої затримки. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання форм КБ-2в, КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2020 13:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2020 13:25 |
Перелік змін 30.04.2020.docx | |
30 квітня 2020 13:25 |
ТД Р-10 52+800-58+800 30.04.docx |
30 квітня 2020 13:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 квітня 2020 13:25 |
Перелік змін 30.04.2020.docx
|
||||||
30 квітня 2020 13:25 |
ТД Р-10 52+800-58+800 30.04.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-16-003231-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР", Код ЄДРПОУ:38013854
Дата подання: 20 березня 2020 15:35
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вивчивши тендерну документацію по даній закупівлі, повідомляємо Вас, що вона містить вимоги, що порушують частину 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Умовами документації встановлені неправомірні та дискримінаційні вимоги щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей, які обмежують участь у закупівлі компаній, які планують використовувати мобільні асфальтобетонні заводи. П. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» не передбачено, що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей потрібно обраховувати від фактичного місцезнаходження АБЗ на момент подання Пропозиції, а саме така умова прописана в тендерній документації.
Наше підприємство має кілька мобільних сучасних асфальтобетонних заводів, які ми плануємо перемістити в разі потреби до місця укладання асфальтобетонних сумішей. Але, здійснювати таке перебазування до перемоги у торгах та укладання договору економічно недоцільно і необґрунтовано.
В зв’язку з вищенаведеним, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, якими передбачити використання мобільних асфальтобетонних заводів для виконання робіт по даній закупівлі.
Зазначаємо, що значна кількість Cлужб автомобільних доріг в інших областях в умовах тендерних документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки.
Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки». Див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо. Аналогічне положення у своїй документації прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури № UA-2019-11-07-001196-с, UA-2019-11-13-000748а тощо).
Крім того, є численна практика рішень Антимонопольного комітету України щодо даного питання, які зобов’язують замовника внести зміни до умов тендерної документації, зокрема, для прикладу:
• Рішення №4780-р/пк-пз від 12.03.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2020-01-31-001529-с.
• Рішення №4773-р/пк-пз від 12.03.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2020-01-31-001529-с.
• Рішення №2489-р/пк-пз від 10.02.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2019-12-28-000446-с
2. Згідно Додатку 2.7 до тендерної документації учасник має надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Зазначаємо, що встановивши вимогу щодо укладення аналогічного договору протягом останніх 3-х років, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори укладені більше, ніж протягом 3-х років від дати оголошення закупівлі, зокрема 7, 9 чи 10 років до дати оголошення.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
При цьому, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 3-річний термін до оголошення про проведення закупівлі.
Також, обмеження щодо відсотку виконання договору на рівні 85%, встановлені Замовником, значно обмежують конкуренцію та є незаконними, оскільки є абсолютно необґрунтованими та дискримінаційними.
Знову ж таки, скарги щодо даного питання подавалися учасниками закупівель до Антимонопольного комітету України і були задоволені, зокрема, для прикладу, Рішення №4773-р/пк-пз від 12.03.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2020-01-31-001529-с.
Тому просимо Вас встановити збільшити термін укладення аналогічних договорів до 10 років, і зменшити поріг виконання аналогічного договору до 50 %.
3. В умовах тендерної документації чітко вказано, що «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії». При цьому в додатку № 2.7 перераховано основні (ключові) види робіт/послуг, зокрема:
• Установлення опор з металевих труб вагою до 0,25 т
• Установлення світлодіодних світильників
• Установлення знiмних та висувних блокiв [модулiв, комiрок, ТЄЗiв], маса до 30 кг
Включення даних видів робіт до переліку основних, враховуючи обов’язкову вимогу їх виконання саме на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії вважаємо дискримінаційною умовою, що значно звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Дані види робіт, по-перше, ніяк не можна віднести до основних. По-друге дані види робіт досить рідко виконуються на дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії між населеними пунктами. В нашого підприємства є значний досвід виконання вищевказаних видів робіт саме в межах населених пунктів, на вулицях міст, що ніяк не підпадає під діючі умови тендерної документації, саме на дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії.
В зв’язку з вищенаведеним, просимо внести зміни до тендерної документації таким чином, щоб досвід виконання основних видів робіт можливо було підтверджувати саме по видам робіт, без врахування категорії дороги, на якій вони виконувались, так як технологія виконання даних робіт нічим не відрізняється на дорогах І, ІІ чи ІІІ категорій від виконання робіт на вулицях населених пунктів.
4. В переліку основних видів робіт зазначено досвід «Установлення знiмних та висувних блокiв [модулiв, комiрок, ТЄЗiв], маса до 30 кг», «Укладання ланок залiзобетонних водопропускних труб», «Улаштування водоскидних споруд із проїзної частини з поздовжніх лотків зі збірних залізобетонних конструкцій». Дані види робіт нетипові для дорожньо-будівельних компаній і виконуються в основному підрядними організаціями. Враховуючи невеликий обсяг даного виду робіт, наше підприємство планує залучити до виконання даної задачі спеціалізовану субпідрядну організацію.
В зв’язку з цим, просимо виключити даний вид робіт з переліку обов’язкових для підтвердження досвіду Учасника, або дати дозвіл на залучення спеціалізованих субпідрядних організацій на виконання саме цих видів робіт.
Розгорнути
Згорнути
1. Умовами документації встановлені неправомірні та дискримінаційні вимоги щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей, які обмежують участь у закупівлі компаній, які планують використовувати мобільні асфальтобетонні заводи. П. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» не передбачено, що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей потрібно обраховувати від фактичного місцезнаходження АБЗ на момент подання Пропозиції, а саме така умова прописана в тендерній документації.
Наше підприємство має кілька мобільних сучасних асфальтобетонних заводів, які ми плануємо перемістити в разі потреби до місця укладання асфальтобетонних сумішей. Але, здійснювати таке перебазування до перемоги у торгах та укладання договору економічно недоцільно і необґрунтовано.
В зв’язку з вищенаведеним, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, якими передбачити використання мобільних асфальтобетонних заводів для виконання робіт по даній закупівлі.
Зазначаємо, що значна кількість Cлужб автомобільних доріг в інших областях в умовах тендерних документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки.
Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки». Див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо. Аналогічне положення у своїй документації прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури № UA-2019-11-07-001196-с, UA-2019-11-13-000748а тощо).
Крім того, є численна практика рішень Антимонопольного комітету України щодо даного питання, які зобов’язують замовника внести зміни до умов тендерної документації, зокрема, для прикладу:
• Рішення №4780-р/пк-пз від 12.03.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2020-01-31-001529-с.
• Рішення №4773-р/пк-пз від 12.03.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2020-01-31-001529-с.
• Рішення №2489-р/пк-пз від 10.02.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2019-12-28-000446-с
2. Згідно Додатку 2.7 до тендерної документації учасник має надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Зазначаємо, що встановивши вимогу щодо укладення аналогічного договору протягом останніх 3-х років, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори укладені більше, ніж протягом 3-х років від дати оголошення закупівлі, зокрема 7, 9 чи 10 років до дати оголошення.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
При цьому, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 3-річний термін до оголошення про проведення закупівлі.
Також, обмеження щодо відсотку виконання договору на рівні 85%, встановлені Замовником, значно обмежують конкуренцію та є незаконними, оскільки є абсолютно необґрунтованими та дискримінаційними.
Знову ж таки, скарги щодо даного питання подавалися учасниками закупівель до Антимонопольного комітету України і були задоволені, зокрема, для прикладу, Рішення №4773-р/пк-пз від 12.03.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2020-01-31-001529-с.
Тому просимо Вас встановити збільшити термін укладення аналогічних договорів до 10 років, і зменшити поріг виконання аналогічного договору до 50 %.
3. В умовах тендерної документації чітко вказано, що «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії». При цьому в додатку № 2.7 перераховано основні (ключові) види робіт/послуг, зокрема:
• Установлення опор з металевих труб вагою до 0,25 т
• Установлення світлодіодних світильників
• Установлення знiмних та висувних блокiв [модулiв, комiрок, ТЄЗiв], маса до 30 кг
Включення даних видів робіт до переліку основних, враховуючи обов’язкову вимогу їх виконання саме на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії вважаємо дискримінаційною умовою, що значно звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Дані види робіт, по-перше, ніяк не можна віднести до основних. По-друге дані види робіт досить рідко виконуються на дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії між населеними пунктами. В нашого підприємства є значний досвід виконання вищевказаних видів робіт саме в межах населених пунктів, на вулицях міст, що ніяк не підпадає під діючі умови тендерної документації, саме на дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії.
В зв’язку з вищенаведеним, просимо внести зміни до тендерної документації таким чином, щоб досвід виконання основних видів робіт можливо було підтверджувати саме по видам робіт, без врахування категорії дороги, на якій вони виконувались, так як технологія виконання даних робіт нічим не відрізняється на дорогах І, ІІ чи ІІІ категорій від виконання робіт на вулицях населених пунктів.
4. В переліку основних видів робіт зазначено досвід «Установлення знiмних та висувних блокiв [модулiв, комiрок, ТЄЗiв], маса до 30 кг», «Укладання ланок залiзобетонних водопропускних труб», «Улаштування водоскидних споруд із проїзної частини з поздовжніх лотків зі збірних залізобетонних конструкцій». Дані види робіт нетипові для дорожньо-будівельних компаній і виконуються в основному підрядними організаціями. Враховуючи невеликий обсяг даного виду робіт, наше підприємство планує залучити до виконання даної задачі спеціалізовану субпідрядну організацію.
В зв’язку з цим, просимо виключити даний вид робіт з переліку обов’язкових для підтвердження досвіду Учасника, або дати дозвіл на залучення спеціалізованих субпідрядних організацій на виконання саме цих видів робіт.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2020 13:36
У вимозі не обгрунтувано наявність у тендерній документації дискримінаційних умов.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-16-003231-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, Код ЄДРПОУ:05408668
Дата подання: 24 квітня 2020 11:40
Дата подання: 24 квітня 2020 11:40
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2020 13:07
рішення від 28.04.2020 № 8105 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 13:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2020 № 9512.pdf
Дата публікації: 18 травня 2020 16:03
рішення від 15.05.2020 № 9512.pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 22:26
Номер скарги: UA-2020-03-16-003231-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗТС ГРУПП", Код ЄДРПОУ:42406672
Дата подання: 25 квітня 2020 23:26
Дата подання: 25 квітня 2020 23:26
Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимоги тендерної документації порушують закон про "Публічні закупівлі"
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2020 17:08
Скарга відкликана скаржником
Причина: У звязку з внесеними змінами до тендерної документації
Дата: 30 квітня 2020 23:01
Рішення від 29.04.2020 №8197.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 17:08
Рішення від 18.05.2020 №9652.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 19:42
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 травня 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2020 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД |
118 800 000,00
UAH з ПДВ
|
118 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
119 285 000,00
UAH з ПДВ
|
119 285 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД #39699671 |
Переможець |
118 800 000,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 23:57
|
ДУ №3 до дог. №104.1-03 від 28.12.2020 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 23:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 10:49
|
ДУ №2 до дог. №104.1-03 від 22.12.2020 (1).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2020 18:50
|
ДУ №1 до дог. №104.1-03 від 14.07.2020 (1).pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 18:50
|
1_ДУ №1 до дог. №104.1-03 від 14.07.2020.pdf | укладений |
15 липня 2020 18:49
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 15:45
|
Дог. №104.1-03 від 19.06.20.pdf | укладений |
19 червня 2020 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2020 р. №36 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.06.2020 р. №560 «Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення”» та постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2020 р. №539 «Порядок використання коштів, виділених для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», керуючись пунктами 5.7., 5.8., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 104/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2020 р. № 539 «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2020 р. № 1247, постанови Кабінету Міністрів України №36 від 29.01.2020 р. «Деякі питання дорожнього господарства» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2020 р. № 1247, керуючись пунктом 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 104/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи зменшення обсягів закупівлі, керуючись пунктами 3.5, 18.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 104/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |