Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
145 000,00 UAH
UA-2020-03-16-003196-b a5665003f26d48cda663d821b7444895
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Альошкіна

+380563743019 tenderteploenergo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32688148
Місцезнаходження: 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. № 29, оф. № 504
Контактна особа: Олена Альошкіна
+380563743019
tenderteploenergo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2020 16:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 25 березня 2020 15:39
Очікувана вартість: 145 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 16:25
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 17 березня 2020 15:36
Дата відповіді: 19 березня 2020 09:24
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає тендерні пропозиції з еквівалентом товару на відповідність технічним вимогам, визначеним у документації закупівлі.
Дискримінайійні вимоги
Дата подання: 17 березня 2020 19:31
Дата відповіді: 19 березня 2020 15:32
Шановний Замовнику! У Додатку 2, пп.1 прописано наступне: "Учасник (постачальник) або його офіційний представник повинні знаходитись у м. Дніпро." Це є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників, які можуть без обмежень поставляти запропоноване обладнання та обслуговувати його. Ми звертаємо Вашу увагу, що подібні вимоги призводять до зменьшення добросовісної конкуренції, тобто порушує правила проведення електронних закупівель. Сподіваємось, що даний пункт буде виправлений у тендерній документації. Дякуємо)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою виконання п 7.6 договору, а також у зв’язку з необхідністю безперебійного і налагоджувального процесу роботи підприємства, уникнення можливих негативних наслідків від неотримання зазначеної послуги у стислі стоки, Замовник встановлює Вимоги щодо гарантійного обслуговування устаткування для максимальної економії та ефективності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 135 489,00
UAH з ПДВ
131 573,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВФ "Сервіс" 138 780,00
UAH з ПДВ
131 574,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 142 000,00
UAH з ПДВ
142 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 17:48
Техпаспорт.pdf
24 березня 2020 17:48
пропозиція.pdf
24 березня 2020 17:48
проект договору (9).pdf
24 березня 2020 17:48
Документи Зінченко С.В..pdf
24 березня 2020 17:48
Гарантійний лист..pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 13:51
Електронний підпис
23 березня 2020 16:08
Електронний підпис
23 березня 2020 15:55
Електронний підпис
23 березня 2020 15:38
Витяг від 13.03.2020.pdf
23 березня 2020 15:38
проект договору.pdf
23 березня 2020 15:38
Паспорт Жукова.pdf
23 березня 2020 15:38
витяг ПДВ . Держ.реєстр.pdf
23 березня 2020 15:38
ІПН Жукова цв.pdf
23 березня 2020 15:38
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ ВФ "Сервіс"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2156006501
Відхилено 131 573,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 13:10
ТОВ ВФ "Сервіс"
#25021641
Переможець 131 574,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 16:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВФ "Сервіс" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

03 квітня 2020 16:31
Протокол розгляду.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВФ "Сервіс"
#25021641
131 574,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2020 16:31
Протокол розгляду.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 20 150-т.pdf укладений
13 квітня 2020 16:31