Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
2 897 761,00 UAH
UA-2020-03-16-003092-b 678ae983dfa248c698b2195ca9f27cc7
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Орлянська

+380563757104
+380634913521
+380672998608
hospital21_zam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984659
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Канатна, буд. 17
Контактна особа: Марина Орлянська
+380563757104,+380634913521,+380672998608
hospital21_zam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 № 93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», наказів Міністерства охорони здоров'я України від 24.01.2020 № 185 «Про заходи щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків захворювань, спричинених новим коронавірусом, виявленим у місті Ухань (провінція Хубей, Китай)», із змінами, від 17.02.2020 № 366 «Про затвердження Методичних рекомендацій розрахунку кількості (запасу) засобів індивідуального захисту, необхідних для забезпечення медичних працівників в період спалаху інфекційних хвороб із невизначеними шляхами передавання та інфікування», рішення виконавчого комітету міської ради від 03.03.2020 № 286 «Про виділення коштів із резервного фонду міського бюджету», протоколом № 4 засідання міської комісії з питань, техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дніпровської міської ради від 02.03.2020 на наказу ДОЗН ДМР від 04.03.2020 № 110 «Про визначення відповідального за здійснення переговорної процедури», з метою запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, відповідно до пункту 3 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) для закупівлю Обладнання для анестезії та реанімації може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає попередньо проведення з ним переговорів

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 16:21
Оскарження наміру укласти договір: 22 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 найменувань
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Канатна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

16 березня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 16:13
додаток 1.doc
16 березня 2020 16:13
протокол 45.pdf
16 березня 2020 16:13
Резервний фонд 286.pdf
16 березня 2020 16:13
Протокол 6 від 02.03.2020 .FR11.pdf
16 березня 2020 16:13
№ 110 04.03.2020-1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРОФАРМ ГРУП"
#42840705
Переможець 289 761,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:21

Документи

16 березня 2020 16:21
Електронний підпис
16 березня 2020 16:19
Рішення 48.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 16:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРОФАРМ ГРУП"
#42840705
289 761,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2020 16:21
Електронний підпис
16 березня 2020 16:19
Рішення 48.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:24
еврофрм доп угода № 3.FR12.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:23
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 08:11
ду2_22 12 20 еврофарм.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 08:10
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 16:39
ДУ_дог 70_минус 19503 00.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 16:38
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 16:33
доп угод еврофарм від 19,06,.FR12.pdf зміни до договору
19 червня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 15:50
дог. № 70.FR12 новий.pdf зміни до договору
27 березня 2020 15:49
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 18:21
ТОВ ЕВРОФАРМ дог№70.pdf зміни до договору
25 березня 2020 18:20
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 16:13
Дог. еврофарм груп № 70 від 23,03,2020.FR12.pdf укладений
23 березня 2020 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): нова редакція
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 289 761,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 924,88 UAH)