Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
15 900,00 UAH
UA-2020-03-16-002980-b fc8054a01f6b4fb5aa7e4c20113f9d27
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марина Стаднік

+380955206981 mm4670936@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188381
Вебсайт: http://www.pni-verh.com.ua/
Місцезнаходження: 51660, Україна , Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський район , місто Верхівцеве
Контактна особа: Марина Стаднік
+380955206981
mm4670936@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2020 17:00
Очікувана вартість: 15 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
137.5 метр кубічний
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51660, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхівцеве, 51660, Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н, м.Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється з моменту підписання обома сторонами актів виконаних робіт в безготівковій формі шляхом перерахування «Замовником» грошових коштів на поточний рахунок «Виконавця». На умовах відстрочки платежу до 30 днів. Бюджетні зобов'язання та платежі здійснюються лише за наявності відповідних бюджетних призначень (асигнувань) та в межах надходжень до спеціального фонду згідно із законодавством. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 банківський днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування послуг на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 16:01
Технічні вимоги.DOCX
16 березня 2020 16:01
Проект договору.doc
16 березня 2020 16:01
Оголошення ТПВ 2020.doc
16 березня 2020 16:01
Додаток 2 Форма пропозиції.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій