Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 22610000-9 - Друкарська фарба
Очікувана вартість
6 300,00 UAH
UA-2020-03-16-002974-b ● 9e55c373eeeb4948ab5e0d76d4bbc653
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №53 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 23031457 |
Місцезнаходження: | 87514, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул.Пилипа Орлика, 79 а |
Контактна особа: |
Ірина Зінченко +380983765255 school53mar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2020 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 6 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22610000-9: Друкарська фарба
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 набір
ДК 021:2015 22610000-9 - Друкарська фарба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87514, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.П.Орлика,79А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 22610000-9 — Друкарська фарба
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2020 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2020 11:13 |
Оголошення, техн.завдання, проект договору.doc |
17 березня 2020 11:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2020 11:13 |
Оголошення, техн.завдання, проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 17 березня 2020 11:04
Дата відповіді: 17 березня 2020 11:21
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! На ваше запитання зазначаємо: До уваги Замовника НЕ беруться зміни які вносять учасники в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Вказання після аукціону детальніших будь-яких даних до уваги замовником братися не будуть. Мається на увазі, що замовником розглядається виключно пакет документів учасника що складає пропозицію, загружений до кінця періоду прийому пропозицій (за вийнятком цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-16-002974-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БІЛОЗЕРСЬКА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:2901605484
Дата подання: 16 березня 2020 19:04
Про коригування документації
Шановний Замовнику! Слід прибрати з документації інформацію, яка не має ніякого відношення до предмету закупівлі. Це : " Умови гарантійного обслуговування:
· Термін гарантії - не менше 12 місяців;
· Доставка устаткування в сервісний центр для ремонту і Покупцеві з ремонту виконується силами і за рахунок Постачальника;
· Години прийому звернень Покупця і обслуговування устаткування - з 8 г. 00 хв.
до 17 г 00 хв. в робочі дні по телефону та електронній пошті;
· Реакція на звернення - по телефону або електронній пошті: протягом 2-х годин з моменту отримання повідомлення Постачальник реєструє звернення Покупця, привласнює заявці індивідуальний номер і повідомляє його Покупцеві для ідентифікації гарантійного випадку;
· Час відновлення працездатності устаткування, що поставляється, по гарантійних ремонтах - до 10 робочих днів;
· Якщо час гарантійного ремонту устаткування перевищує 10 робочих днів, на час ремонту Постачальник надає рівноцінне устаткування або окремі вузли;
· У разі невиконання умов гарантійного обслуговування Постачальник виплачує Покупцеві штрафні санкції в сумі вартості устаткування, що вийшло з ладу."
Розгорнути
Згорнути
· Термін гарантії - не менше 12 місяців;
· Доставка устаткування в сервісний центр для ремонту і Покупцеві з ремонту виконується силами і за рахунок Постачальника;
· Години прийому звернень Покупця і обслуговування устаткування - з 8 г. 00 хв.
до 17 г 00 хв. в робочі дні по телефону та електронній пошті;
· Реакція на звернення - по телефону або електронній пошті: протягом 2-х годин з моменту отримання повідомлення Постачальник реєструє звернення Покупця, привласнює заявці індивідуальний номер і повідомляє його Покупцеві для ідентифікації гарантійного випадку;
· Час відновлення працездатності устаткування, що поставляється, по гарантійних ремонтах - до 10 робочих днів;
· Якщо час гарантійного ремонту устаткування перевищує 10 робочих днів, на час ремонту Постачальник надає рівноцінне устаткування або окремі вузли;
· У разі невиконання умов гарантійного обслуговування Постачальник виплачує Покупцеві штрафні санкції в сумі вартості устаткування, що вийшло з ладу."
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 березня 2020 11:08
Прибрали з документації інформацію, яка не має ніякого відношення до предмету закупівлі. Це : " Умови гарантійного обслуговування: · Термін гарантії - не менше 12 місяців; · Доставка устаткування в сервісний центр для ремонту і Покупцеві з ремонту виконується силами і за рахунок Постачальника; · Години прийому звернень Покупця і обслуговування устаткування - з 8 г. 00 хв. до 17 г 00 хв. в робочі дні по телефону та електронній пошті; · Реакція на звернення - по телефону або електронній пошті: протягом 2-х годин з моменту отримання повідомлення Постачальник реєструє звернення Покупця, привласнює заявці індивідуальний номер і повідомляє його Покупцеві для ідентифікації гарантійного випадку; · Час відновлення працездатності устаткування, що поставляється, по гарантійних ремонтах - до 10 робочих днів; · Якщо час гарантійного ремонту устаткування перевищує 10 робочих днів, на час ремонту Постачальник надає рівноцінне устаткування або окремі вузли; · У разі невиконання умов гарантійного обслуговування Постачальник виплачує Покупцеві штрафні санкції в сумі вартості устаткування, що вийшло з ладу."
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій