Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт ДОП ЦПЗ №2, а саме: заміна дверей та ремонт санвузла за адресою м. Коростень, вул. Героїв Небесної Сотні, 22)
Очікувана вартість
81 200,00 UAH
UA-2020-03-16-002868-b 8cd16ca0a9cb4fb59d761c547aa4ed42
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Зозуля-Савіцька

+380506508925 zozulya-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі житомирської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22046132
Вебсайт: http://zt.ukrposhta.com/
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Вітрука, 1
Контактна особа: Ольга Зозуля-Савіцька
+380506508925
zozulya-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Заміна дверей та ремонт санвузла за адресою м. Коростень, вул. Героїв Небесної Сотні, 22
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт ДОП ЦПЗ №2, а саме: заміна дверей та ремонт санвузла за адресою м. Коростень, вул. Героїв Небесної Сотні, 22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м. Коростень Житомирської області, вул. Героїв Небесної Сотні, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник сплачує Виконавцю аванс у розмірі 30% від вартості Договору протягом 14 днів після початку виконання робіт Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється за фактично виконані роботи на підставі оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 протягом 10 (десяти) банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

16 березня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕРБУДМОНТАЖ"
#42822948
Переможець 81 200,00
UAH
16 березня 2020 15:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 15:55
dodatky do doh.272.zip укладений
16 березня 2020 15:55
doh. 272 vid 16.03.2020.zip укладений
16 березня 2020 15:55