Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) – 37520000-9– Іграшки (Дитячі речі першої необхідності при народженні дитини – Іграшка розвиваюча дерев’яна; Килимок розвиваючий)
Очікувана вартість
2 260 000,00 UAH
UA-2020-03-16-002556-a ed726317a13745339cd38ec1fe9a364e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Тамара

+380472710079 DSOCPOL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37853109
Місцезнаходження: 18005, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Придніпровський район, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 307
Контактна особа: Коваленко Тамара
+380472710079
DSOCPOL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 19:58
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2020 21:00
Початок аукціону: 01 квітня 2020 14:53
Очікувана вартість: 2 260 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37520000-9: Іграшки


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 шт
ДК 021:2015 (CPV) – 37520000-9– Іграшки
(Дитячі речі першої необхідності при народженні дитини – Іграшка розвиваюча
дерев’яна; Килимок розвиваючий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, бул. Шевчкенка, 307
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37520000-9 — Іграшки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату при наявності коштів на розрахунковому рахунку за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Оплата за придбані товари здійснюється на основі накладних на умовах відстрочки платежу на 5 (п’ять) банківських днів з моменту підписання накладної (отримання товару). Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 19:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 19:55
ТД-іграшки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 19 березня 2020 11:19
Дата відповіді: 23 березня 2020 16:19
Доброго дня. Наполеглево рекомендуємо Вам розідлити ці два предмета закупівлі на різні лоти. Причиною тому є те - що виробник дерев'яної іграшти точно не займається виробництвом килима для розвитку, і навпаки. Це дозволить здійснити закупівлю на пряму від виробників/імпортерів, а не від посередників із додатковою націнкою. Дякуємо
Відповідь: Згідно тендерної документації поділу на лоти не передбачено. Дана інформація зазначена в тендерній документації
Щодо суми закупівлі
Дата подання: 19 березня 2020 16:17
Дата відповіді: 23 березня 2020 16:16
Доброго дня. Якщо учасник є платником ПДВ, то в разі перемоги сума договору буде збільшена на 20% Вірно?
Відповідь: часник визначає ціни на товар, який він має поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені.
Дана вимога прописана в тендерній документації
Щодо технічних характеристиків
Дата подання: 19 березня 2020 16:22
Дата відповіді: 23 березня 2020 16:17
Доброго дня. А чому ви не взяли технічні характеристики з закупівлі Ваву Вох (Пакунок малюка), адже всі ці продукту по перше - є в наборі, який видають при народженні, по друге - оскільки саме ці параметри обрані на міжнародній платформі для закупівель - відповідно Вони є і оптимальними по якості, характеристикам та ціні. По третє - ці продукти є в наявності в країні і мають конкурентну ціну, яка в сумі складе значно меньшу суму ніж Ваша очікувана нині. Звісно, якщо вже майбутній переможець не приготував цей весь продукт до відвантаження Вам... Дякуємо за розширену та вичерпну відповідь із відповідними внесеними змінами в ТД, які не будуть змушувати йти далі у відповідні органи. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація розроблена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статті 22 даного Закону
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-22-000029 ● d2769b244398460587d6e6e6a8047a51
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 18:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.04.2020 № 101

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-03-16-002556-a 16.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " 1 450 000,00
UAH
1 377 990,00
UAH
Документи
ФОП Бойко Андрій Юрійович 2 260 000,00
UAH
1 378 000,00
UAH
Документи
ФОП Шадура Наталя Володимирівна 2 034 000,00
UAH
2 034 000,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСОВИЙ КРАЙ" 2 259 500,00
UAH
2 259 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 13:02
витяг1.pdf
01 квітня 2020 19:45
Витяг з ЭДР.pdf
01 квітня 2020 15:31
Сертефікат.pdf
01 квітня 2020 15:31
Сертефікат Коврик.pdf
31 березня 2020 14:49
Електронний підпис
31 березня 2020 14:32
Цінова пропозиція.pdf
31 березня 2020 14:32
Технічна специфікація.pdf
31 березня 2020 14:32
Проект договору.pdf
31 березня 2020 14:32
Порівняльна таблиця.pdf
31 березня 2020 14:32
Лист-згода ст.17.pdf
31 березня 2020 14:32
Лист-відгук.pdf
31 березня 2020 14:32
Договір про аналогічні.pdf
31 березня 2020 14:32
Довідка про санкції.pdf
31 березня 2020 14:32
Довідка про печатку.pdf
31 березня 2020 14:32
Довідка про несудимість.pdf
31 березня 2020 14:32
Висновок Фанера.pdf
31 березня 2020 14:32
Аналогічний договір.pdf
31 березня 2020 14:32
Витяг з ЄДР_МВ_04.11.2019.pdf
31 березня 2020 14:32
Загальна інформація_МВ.pdf
31 березня 2020 14:32
Паспорт і код (2).pdf

Публічні документи

31 березня 2020 18:14
BKG.rar
31 березня 2020 18:14
витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 18:11
Електронний підпис
31 березня 2020 17:47
копія висновку СЕС 1.pdf
31 березня 2020 17:47
відомості про Учасника.pdf
31 березня 2020 17:47
повноваження.pdf
31 березня 2020 17:47
лист-відгук.pdf
31 березня 2020 17:47
порівняльна таблиця.pdf
31 березня 2020 17:47
копія висновку СЕС 2.pdf
31 березня 2020 17:47
лист згода ст 18 Закону.pdf
31 березня 2020 17:08
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 15:16
Довідка МВС.pdf
13 квітня 2020 15:16
Довідка банкрутство.pdf
13 квітня 2020 15:16
Довідка ДПІ.pdf
13 квітня 2020 15:16
Довідка корупція.zip
31 березня 2020 18:26
аналогічний договір.pdf
31 березня 2020 18:26
проект договору (3).pdf
31 березня 2020 18:26
паспорт директора.pdf
31 березня 2020 18:26
довідка ст. 17.pdf
31 березня 2020 18:26
Договір експедирування.pdf
31 березня 2020 18:26
лист пояснення ст 44.pdf
31 березня 2020 18:26
витяг зі статуту.pdf
31 березня 2020 18:26
протокол директора.pdf
31 березня 2020 18:26
лист згода з ст 18.pdf
31 березня 2020 18:26
довідка бенефіціар.pdf
31 березня 2020 18:25
лист погодження з ТД.pdf
31 березня 2020 18:25
відомості ЄДРПОУ.pdf
31 березня 2020 18:25
наказ директор.pdf
31 березня 2020 18:25
лист згода з ст 17.pdf
31 березня 2020 18:25
довідка про позицію.pdf
31 березня 2020 18:25
ідентифікаційний код.pdf
31 березня 2020 18:25
відгук іграшки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "

ФОП Бойко Андрій Юрійович

ФОП Шадура Наталя Володимирівна

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСОВИЙ КРАЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "
#2857405601
Відхилено 1 377 990,00
UAH
08 квітня 2020 20:41
ФОП Бойко Андрій Юрійович
#3539210596
Відхилено 1 378 000,00
UAH
08 квітня 2020 20:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Шадура Наталя Володимирівна
#2919907708
Відхилено 2 034 000,00
UAH
08 квітня 2020 20:43
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСОВИЙ КРАЙ"
#36619043
Переможець 2 259 500,00
UAH
08 квітня 2020 20:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

08 квітня 2020 20:41
Електронний підпис
08 квітня 2020 20:41
ПРОТОКОЛ 21 - іграшки.doc

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Бойко Андрій Юрійович #3539210596

№ рішення у справі

60/101-р/к

Дата рішення у справі

30.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

"Адмінколегія Північного міжобласного ТВ"

Документи

08 квітня 2020 20:42
Електронний підпис
08 квітня 2020 20:42
ПРОТОКОЛ 21 - іграшки.doc

Документи

08 квітня 2020 20:43
Електронний підпис
08 квітня 2020 20:43
ПРОТОКОЛ 21 - іграшки.doc

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСОВИЙ КРАЙ" #36619043

№ рішення у справі

60/36-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/101-р/к

Дата рішення у справі

30.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

"Адмінколегія Північного міжобласного ТВ"

№ рішення у справі

60/59-р/к

Дата рішення у справі

30.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 20:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСОВИЙ КРАЙ"
#36619043
2 259 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 20:14
iграшки_накл_2_вiд_18_09_2020_до_дог_17_вiд_27_04_2020.pdf укладений
30 грудня 2020 20:14
iграшки_накл_8_вiд_14_12_2020_до_дог_17_вiд_27_04_2020.pdf укладений
30 грудня 2020 20:14
iграшки_накл_6_вiд_11_11_20_до_дог_17_вiд_27_04_20.pdf укладений
30 грудня 2020 20:14
iграшки_накл_4_вiд_16_10_2020_до_дог_17_вiд_27_04_2020.pdf укладений
30 грудня 2020 20:14
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 19:55
Договір килимок.pdf укладений
27 квітня 2020 19:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 259 500,00
UAH