Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставрація та консервація руїн Високого Замку у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Очікувана вартість
4 639 172,00 UAH
UA-2020-03-16-002184-a c297a92b78c54633842c884ffad69bb4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яручик Людмила Олександрівна

380938360528 uoislmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26256659
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Валова, 20
Контактна особа: Яручик Людмила Олександрівна
380938360528
uoislmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 14:46
Очікувана вартість: 4 639 172,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 195,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реставрація та консервація руїн Високого Замку у м. Львові (роботи з будівельного підряду)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставрація та консервація руїн Високого Замку у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Високий Замок, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник на підставі оригіналу рахунка має право відповідно до умов Договору та тендерної документації оплатити аванс, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт Замовник на підставі оригіналу рахунка має право відповідно до умов Договору та тендерної документації оплатити аванс, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-16-002184-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Герц", Код ЄДРПОУ:42357002
Дата подання: 08 квітня 2020 11:45
Вимога
Шановний Замовнику, відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи те, що у протоколі відхилення Учасника ТОВ "БК Герц" № 06/04/2020/1 від «06» квітня 2020 р. немає жодного обґрунтування причин такого відхилення, просимо вас обґрунтувати причини відхилення та надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності Учасника ТОВ "БК Герц" умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2020 13:11
Відповідно до протоколу № 06/04/2020/1 від «06» вітня 2020 р. на засіданні тендерногго комітету згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» членами тендерного комітету прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ "БК Герц" по предмету закупівлі: Реставрація та консервація руїн Високого Замку у м. Львові (роботи з будівельного підряду), через не відповідність умовам тендерної документації.

Дане рішення аргументовне наступним:
Відповідно до п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник повинен надати заповнений проект Договору (крім пунктів 3.1, 3.2. Договору) (згідно Додатку № 2 цієї Документації) з одним додатком - Планом-графіком виконання робіт (додаток № 5 Договору), який складений відповідно до строків виконання робіт передбачених цією Документацією та містить конкретну назву місяців та років періоду виконання робіт за Договором, підписаними уповноваженою на це особою учасника та з відбитком печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки).
Згідно з п. 4.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Загальних положень Тендерної документації, строк поставки товарів становить не більше 6-ти місяців протягом 2020-2022 рр.

Учасник надав додаток №5 до Проекту договору - План-графік виконання робіт, який складений лише на 2020-2021 р., що не відповідає строкам виконання робіт передбачених цією Документацією, а саме 2020-2022 рр.
Розгорнути Згорнути
Дякуємо за вашу вимогу!
Надаємо інформацію на Вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-03-16-002184-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Герц", Код ЄДРПОУ:42357002
Дата подання: 09 квітня 2020 18:12
Незаконне відхилення !!!
Шановний Замовнику, проаналізувавши відповідь на вимогу стосовно підстав відхилення Учасника ТОВ «БК Герц» повідомляємо, що не згідні з рішенням Замовника виходячи з наступного:
Нами в тендерній пропозиції було надано План-графік виконання робіт, де в примітці зазначено, що остаточний календарний графік виконання робіт погоджуватиметься з Замовником,в залежності від термінів підписання та інших обставин, що можуть виникнути згідно умов Договору.
Враховуючи те, що проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору, то нами не було порушено Тендерної документації в цій частині.
Більше того, в проекті договору, наданого Замовником, в пункті 5.1 зазначалося наступне: Строк виконання робіт за цим Договором визначає План-графік виконання робіт, що є додатком № 5 до цього Договору. Виконання робіт може бути закінчено Підрядником достроково.
Також, законодавство передбачає дострокове виконання роботи, яке можливе тільки за наявної згоди замовника на це. Підставу для такого висновку дає ч. 1 ст. 854 ЦК України, згідно з якою замовник оплачує роботу, яка виконана в погоджений строк, а дострокову - тільки якщо це відбулося за його згодою, а також відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
Замовник у проєкті договору призюмує таку можливість, а отже не запеерчує щодо того, що підрядник має право виконати роботи у строки ніж вказані у договорі та оголошенні.
Проаналізувавши технічне завдання та врахувавши всі нюанси, Ми дійшли висновку, що може виконати дані роботи достроково, що і відобразили в ПОПЕРЕДНЬОМУ плані-графіку виконання робіт.
Таким чином, ми вимагаємо скасувати Ваше рішення про визначення переможця та скасування рішення про відхилення нашої компанії так як підстави відхилення не відповідають дійсності та є незаконними. У разі не задоволення нашої вимоги ми змушені будемо звертатися до АМКУ за захистом свої порушених прав!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 квітня 2020 17:48
Строки виконання робіт, що передбачені Тендерною документацією є істотною умовою договору відповідно до ЦК України. Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради є бюджетною установою, на яку поширюється норма Бюджетного кодексу України щодо можливості взяття бюджетних зобов’язань за наявності фінансових призначень. У зв’язку тим, що на 2020 рік управлінню охорони історичного середовища виділена незначна сума на виконання робіт по об’єкту: «Реставрація та консервація руїн Високого Замку у м. Львові» (роботи з будівельного підряду) та враховуючи ситуацією, що склалася на території України щодо коронавірусу та карантинних заходів, умова виконання робіт відповідно до строків, передбачених Тендерною документацією, а саме протягом 2020-2022 рр., є важливою та істотною.
Відповідно до п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник повинен надати заповнений проект Договору (крім пунктів 3.1, 3.2. Договору) (згідно Додатку № 2 цієї Документації) з одним додатком - Планом-графіком виконання робіт (додаток № 5 Договору), який складений відповідно до строків виконання робіт передбачених цією Документацією та містить конкретну назву місяців та років періоду виконання робіт за Договором, підписаними уповноваженою на це особою учасника та з відбитком печатки (якщо Учасник здійснює свою діяльність з використанням печатки). Згідно з п. 4.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Загальних положень Тендерної документації, строк поставки товарів становить не більше 6-ти місяців протягом 2020-2022 рр.
Учасник надав додаток №5 до Проекту договору - План-графік виконання робіт, який складений лише на 2020-2021 р., що не відповідає до строкам виконання робіт передбачених цією Документацією, а саме 2020-2022 рр.
Розгорнути Згорнути
Дякуємо за вашу вимогу/скаргу
Надаємо відповідь на Вашу вимогу/скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК Герц" 4 191 861,60
UAH з ПДВ
4 111 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТІМ-БУД 4 250 000,00
UAH з ПДВ
4 112 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ" 4 300 000,00
UAH з ПДВ
4 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 16:18
Електронний підпис
31 березня 2020 16:16
18_Довідка_Документи.pdf
31 березня 2020 16:16
17_Довідка_продовж.Дог.pdf
31 березня 2020 16:16
15_Довідка обладнання.pdf
31 березня 2020 16:16
14.Копія_Статуту.pdf
31 березня 2020 16:16
14.1_Опис до статуту.pdf
31 березня 2020 16:16
13_Копія_Ліцензія_БК Герц.pdf
31 березня 2020 16:16
12_Захист довкілля.pdf
31 березня 2020 16:16
11_Наявні працівники.pdf
31 березня 2020 16:16
10_Довідка не судимість.pdf
31 березня 2020 16:16
9_Довідка_п4_ч1.pdf
31 березня 2020 16:16
8_Стаття_17.pdf
31 березня 2020 16:16
7_Календарний графік.pdf
31 березня 2020 16:16
6_Кошторис_ВЗ.pdf
31 березня 2020 16:16
5_Договірна ціна ВЗ.pdf
31 березня 2020 16:16
4_Проект договору.pdf
31 березня 2020 16:16
3_Техзавдання.pdf
31 березня 2020 16:16
2. Протокол зборів.pdf
31 березня 2020 16:16
2. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 12:45
Електронний підпис
31 березня 2020 12:43
10 Виписка ЄДР Витяг ПДВ.PDF
31 березня 2020 12:43
8 Технічне завдання.PDF
31 березня 2020 12:43
5 Наявність працівників.pdf
31 березня 2020 12:43
3 ВПВ ст 17 ЗУ.PDF
31 березня 2020 12:43
1 Статут.PDF

Публічні документи

01 квітня 2020 12:46
Електронний підпис
01 квітня 2020 12:40
Технічна специфікація.pdf
01 квітня 2020 12:40
Проект Договору.pdf
01 квітня 2020 12:40
План-гафік робіт.pdf
01 квітня 2020 12:40
Захист довкілля.pdf
01 квітня 2020 12:40
Довідки про субпідряд.pdf
01 квітня 2020 12:40
1.0..Документ_ЄДР_1006437764.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК Герц"

ТОВ ТІМ-БУД

ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК Герц"
#42357002
Відхилено 4 111 900,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 15:50
ТОВ ТІМ-БУД
#42327128
Відхилено 4 112 500,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 16:01
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ"
#36078663
Переможець 4 300 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ"
#36078663
4 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 11:52
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2023 12:10
Дод.уг.№8.PDF зміни до договору
04 травня 2023 12:07
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2022 10:51
ДУ_7_до_Договору_ВЗр._від_27042020.PDF зміни до договору
27 червня 2022 10:50
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 13:48
Додаткова угода №1 до №ВЗр від 27042020.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 13:47
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 09:39
Договір ВЗр з додатками.pdf укладений
27 квітня 2020 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна в бік зменшення без зміни кількості (обсягів) та якості товарів, робіт, послуг відповідно до п. 3.7 Розділу 3 Договору № ВЗр від 27.04.2020
Номер договору про закупівлю: ВЗр
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затверджений Законом України №2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні») зі змінами, та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: ВЗр
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (затверджений Законом України №2102-IX від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні») зі змінами, враховуючи постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», від 09.12.2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Номер договору про закупівлю: ВЗр
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 06 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 245 477,00
UAH (в тому числі ПДВ 707 579,50 UAH)