Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Укомплектований комп’ютер, Ноутбук
Очікувана вартість
144 500,00 UAH
UA-2020-03-16-002125-a ● 1947565a5576430b97991800f4535d37
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРИСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БЕРИСЛАВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02003913 |
Місцезнаходження: | 74300, Україна , Херсонська обл., Берислав, 1 травня |
Контактна особа: |
Гончар Марина Петрівна +380955669000 bmed@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2020 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2020 16:39 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2020 16:39 |
Початок аукціону: | 27 березня 2020 13:13 |
Очікувана вартість: | 144 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 722,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Укомплектований комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня, 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
9 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня, 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Покупцем за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, здійснюється шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 7 банківських днів з дати підписання Акту приймання - передачі /накладної, при наявності коштів на рахунку та по мірі надходження фінансування. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2020 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2020 15:15 |
Оголошення ПК_ ноутбук_ КНП Берислав нове.doc | |
19 березня 2020 15:15 |
Реєстр змін.docx | |
16 березня 2020 16:35 |
Проект договору компютерна техніка 2020.doc | |
16 березня 2020 16:35 |
Оголошення ПК_ ноутбук_ КНП Берислав.doc |
19 березня 2020 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2020 15:15 |
Оголошення ПК_ ноутбук_ КНП Берислав нове.doc
|
|||
19 березня 2020 15:15 |
Реєстр змін.docx
|
|||
16 березня 2020 16:35 |
Проект договору компютерна техніка 2020.doc
|
|||
16 березня 2020 16:35 |
Оголошення ПК_ ноутбук_ КНП Берислав.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 17 березня 2020 10:20
Дата відповіді: 17 березня 2020 10:37
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно з Додатком 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі, в комп’ютерах та ноутбуках має бути встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro.
Також, згідно Проекту договору (додаток №4 до Оголошення) передбачається проведення оплати за фактично поставлений товар. Якщо під час отримання товару, товар не буде відповідати технічним вимогам, такий Товар Покупцем не приймається та не оплачується, а товар підлягає заміні Продавцем.
Дякуємо за запитання!
Згідно з Додатком 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі, в комп’ютерах та ноутбуках має бути встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro.
Також, згідно Проекту договору (додаток №4 до Оголошення) передбачається проведення оплати за фактично поставлений товар. Якщо під час отримання товару, товар не буде відповідати технічним вимогам, такий Товар Покупцем не приймається та не оплачується, а товар підлягає заміні Продавцем.
Дякуємо за запитання!
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 17 березня 2020 15:21
Дата відповіді: 18 березня 2020 14:35
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми допускаємо аналоги тільки з тими характеристиками які прописані в оголошені.
Системні блоки на базі процесора AMD не розглядатимемо. Дякуємо за запитання.
Системні блоки на базі процесора AMD не розглядатимемо. Дякуємо за запитання.
Неможливість дотримання вимоги
Дата подання: 17 березня 2020 19:39
Дата відповіді: 18 березня 2020 14:52
Шановний Замовнику!
В тендерній документації є наступна вимога:
"Переможець повинен протягом однієї доби розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції на підставі якої буде укладено договір (у разі, якщо ціну було змінено)"
З причини того, що Вами оголошена допорогова закупівля, ця можливість відсутня на технічному рівні.
Ми просимо підтвердити чи тут у відповіді, чи внести правлення у тендерну документацію, що Ви згодні з зауваженням.
Дякуємо)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Мається на увазі, що учасник, пропозиція якого, після аукціону визначена електронною системою найбільш економічно вигідною (статус «на розгляді», «очікує рішення»), повинен протягом однієї доби розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції.
Знов стосовно вимоги.
Дата подання: 18 березня 2020 16:11
Дата відповіді: 19 березня 2020 14:41
Шановний Замовнику. Ви просто повторили все те, що вказано у тендерній документації. Ми ж хочему привернути Вашу увагу до того, що завантажити оновлену пропозицію та будь який документ після аукціону в ДОПОРОГОВИХ закупівлях технічно неможливий. Деякі майданчики дозволяли це робити, але це було помилковим "вікном" з їхнього боку.
Ми хочемо наголосити, що у випадку зміни ціни впродовж аукціону в Учасника не буде можливості завантажити нічого. Тобто Ви вимагаєте неможливе.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Технічна підтримка сайту дійсно підтверджує, що деякі майданчики не підтримують такої функції, як дозавантаження документів після Аукціону. Тому, якщо учасник не надав оновленої цінової пропозиції, відхилятися не буде.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2020 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
111 037,50
UAH з ПДВ
|
111 037,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
116 992,08
UAH з ПДВ
|
116 992,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
128 246,00
UAH з ПДВ
|
124 065,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" |
124 792,70
UAH з ПДВ
|
124 066,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУНЕЦЬ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
134 800,00
UAH з ПДВ
|
124 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
132 798,00
UAH з ПДВ
|
132 798,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сантарекс |
144 014,00
UAH з ПДВ
|
144 014,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Переможець |
111 037,50
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 14:23
|
Договір | укладений |
13 квітня 2020 11:57
|