Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт трактора Т150-К-09; Капітальний ремонт тракторного причепу 2ПТС-9
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2020-03-16-001813-a ● 6f0c1b128a514de1803f41ede0d0e1d6
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05392163 |
Місцезнаходження: | 62433, Україна , Харківська обл., Люботин, ВУЛИЦЯ СЛОБОЖАНСЬКА, будинок 151 |
Контактна особа: |
Штепа Людмила Сергіївна +380637199695 lkomunal@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2020 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2020 14:03 |
Очікувана вартість: | 570 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
ДК 021:2015, код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Капітальний ремонт трактора Т150-К-09; Капітальний ремонт тракторного причепу 2ПТС-9)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Капітальний ремонт трактора Т150-К-09
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 посл.
Капітальний ремонт тракторного причепу 2ПТС-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги провадиться протягом 30 календарних днів з дня підписання акту прийому-передачі наданих послуг, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2020 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2020 15:46 |
Додаток 3 - Дефектувальна відомість трактор.pdf | |
16 березня 2020 15:46 |
Тендерна документація.pdf | |
16 березня 2020 15:46 |
Додаток 3 - Дефектувальна відомість причіп.pdf | |
16 березня 2020 15:46 |
Додаток 4.docx | |
16 березня 2020 15:46 |
Додаток 3.docx | |
16 березня 2020 15:46 |
Додаток 2.docx | |
16 березня 2020 15:46 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-16-001813-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37660108
Дата подання: 08 квітня 2020 18:51
Оскарження рішення замовника щодо дискваліфікації учасника
Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс” в особі директора Бізонича Дмитра Володимировича, який діє на підставі статуту приймав участь у закупівлі UA-2020-03-16-001813-a, який проходив 01.04.2020 0 14.03. Та за результатом аукціону надав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Виробниче управління комунального господарства Люботинської міської ради Харківської області розглянули пропозицію відповідно до рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій №3 від 06.04.2020р. дискваліфікували Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс”, але учасник не погоджується з рішенням замовника тому, що:
1. Гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції. Відповідно до файлу “1.14. Довідки, гарантійні листи.pdf”, який опубліковані у системі прозоро документ вих№01/30-03-01 від 30 березня 2020р. (учасник надав гарантійний лист з інформацією про те, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання з посиланням на чинний нормативно-правовий акт).
2. Інформацію про відсутність підстав, визначених у частині 1 та 2 статті 17 Закону. Відповідно до файлу “1.16. ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі.pdf” який опубліковані у системі прозоро документ вих№03/27-03-03 від 27 березня 2020р. (учасник надав довідку в довільній формі з інформацією про те, що у учасника відсутні підстави, визначених у частині 1 та 2 статті 17 Закону).
3. Учасник для вірного складання Замовником Договору повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність у учасника відкритих рахунків з обслуговуючих банків. Відповідно до файлу “ 1.8. Довуідка з банку (ч.2 про кредит).PDF” та “ 1.8. Довідка з банку (ч1. про відк).PDF”, який опубліковані у системі прозоро документ вих№65-4-19/32-31 від 17 березня 2020р. та вих№65-4-19/30 від 17 березня 2020р (учасник надав довідки з обслуговуючих банків з інформацією про те, що учасник має відкриті рахунки та не має простроченої заборгованості по кредитам та позикам 17.03.2020р., а закупівля опублікована 16.03.2020р. о 15.49, що дійсна для цієї закупівлі).
Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс” в особі директора Бізонича Дмитра Володимировича, який діє на підставі статуту, вимагає:
1. Скасувати попереднє рішення щодо дискваліфікувати учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс”.
2. Акцепептувати учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс”, як такого, який запропонував найнижчу ціну за результатом аукціону та відповідає критеріям встановленим замовником.
У випадку, якщо наша вимога буду проігнорована, учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс” буде вимушений звернутись до Антимонопольного комітету для захисту його порушеного права.
Розгорнути
Згорнути
Виробниче управління комунального господарства Люботинської міської ради Харківської області розглянули пропозицію відповідно до рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій №3 від 06.04.2020р. дискваліфікували Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс”, але учасник не погоджується з рішенням замовника тому, що:
1. Гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання до яких застосовані санкції. Відповідно до файлу “1.14. Довідки, гарантійні листи.pdf”, який опубліковані у системі прозоро документ вих№01/30-03-01 від 30 березня 2020р. (учасник надав гарантійний лист з інформацією про те, що учасник закупівлі не перебуває у списку суб’єктів господарювання з посиланням на чинний нормативно-правовий акт).
2. Інформацію про відсутність підстав, визначених у частині 1 та 2 статті 17 Закону. Відповідно до файлу “1.16. ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі.pdf” який опубліковані у системі прозоро документ вих№03/27-03-03 від 27 березня 2020р. (учасник надав довідку в довільній формі з інформацією про те, що у учасника відсутні підстави, визначених у частині 1 та 2 статті 17 Закону).
3. Учасник для вірного складання Замовником Договору повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність у учасника відкритих рахунків з обслуговуючих банків. Відповідно до файлу “ 1.8. Довуідка з банку (ч.2 про кредит).PDF” та “ 1.8. Довідка з банку (ч1. про відк).PDF”, який опубліковані у системі прозоро документ вих№65-4-19/32-31 від 17 березня 2020р. та вих№65-4-19/30 від 17 березня 2020р (учасник надав довідки з обслуговуючих банків з інформацією про те, що учасник має відкриті рахунки та не має простроченої заборгованості по кредитам та позикам 17.03.2020р., а закупівля опублікована 16.03.2020р. о 15.49, що дійсна для цієї закупівлі).
Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс” в особі директора Бізонича Дмитра Володимировича, який діє на підставі статуту, вимагає:
1. Скасувати попереднє рішення щодо дискваліфікувати учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс”.
2. Акцепептувати учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс”, як такого, який запропонував найнижчу ціну за результатом аукціону та відповідає критеріям встановленим замовником.
У випадку, якщо наша вимога буду проігнорована, учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс” буде вимушений звернутись до Антимонопольного комітету для захисту його порушеного права.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2020 16:57
ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" у складі тендерної пропозиції не надало відповідних документів, чим порушено вимоги до тендерної документації.
Надання схожих за змістом довідок від інших органів не може вважатись виконанням зазначеної вимоги за тендерною документацією, оскільки, Замовником встановлено конкретну форму подання такої інформації.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" з описаних вище підстав не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі Уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законної дискваліфікації учасника: ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС", Уповноважена особа вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння Уповноважену особу до відміни процедури закупівлі.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Надання схожих за змістом довідок від інших органів не може вважатись виконанням зазначеної вимоги за тендерною документацією, оскільки, Замовником встановлено конкретну форму подання такої інформації.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" з описаних вище підстав не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі Уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законної дискваліфікації учасника: ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС", Уповноважена особа вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння Уповноважену особу до відміни процедури закупівлі.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Номер вимоги: UA-2020-03-16-001813-a.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37660108
Дата подання: 14 квітня 2020 10:53
Не законне рішення замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс” в особі директора Бізонича Дмитра Володимировича, який діє на підставі статуту приймав участь у закупівлі UA-2020-03-16-001813-a, який проходив 01.04.2020 0 14.03. Та за результатом аукціону надав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Виробниче управління комунального господарства Люботинської міської ради Харківської області розглянули пропозицію відповідно до рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій №3 від 06.04.2020р. дискваліфікували Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс”, але учасник не погоджується з рішенням замовника та надсилає вимогу замовнику.
Замовник в свій час відповідає: ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" у складі тендерної пропозиції не надало відповідних документів, чим порушено вимоги до тендерної документації. Надання схожих за змістом довідок від інших органів не може вважатись виконанням зазначеної вимоги за тендерною документацією, оскільки, Замовником встановлено конкретну форму подання такої інформації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" з описаних вище підстав не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі Уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі. Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законної дискваліфікації учасника: ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС", Уповноважена особа вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння Уповноважену особу до відміни процедури закупівлі. Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Даною відповіддю незрозуміло, який документ потрібно було надати. Якої форми не було дотримано учасником??
Навіть якщо не було дотримано форми відповідно до тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ч. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції встановлює формальні (несуттєві) помилки - інші помилки, що не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника. А формальні (несуттєві) помилки не є підставою для дискваліфікації.
А щодо умислах в спотворенні результатів тендерної процедури, учасник ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" надав найбільш економічну вигідну пропозицію, повністю відповідає тендерним (кваліфікаційним) вимогам, та намагається зекономити бюджетні кошти у розмірі 60 006,00 грн.
Можливо ситуація в том, що у замовника був визначений переможець ще до проведення публічної закупівлі? У ваших діях учасник ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" вбачає корупційні схеми, що підтверджується протоколом №3, №4 та №5, які були складені 06.04.2020р. де було прийняте незаконе рішення в один і той самий день розглянуто три пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Виробниче управління комунального господарства Люботинської міської ради Харківської області розглянули пропозицію відповідно до рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій №3 від 06.04.2020р. дискваліфікували Товариство з обмеженою відповідальністю “Еталонтехсервіс”, але учасник не погоджується з рішенням замовника та надсилає вимогу замовнику.
Замовник в свій час відповідає: ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" у складі тендерної пропозиції не надало відповідних документів, чим порушено вимоги до тендерної документації. Надання схожих за змістом довідок від інших органів не може вважатись виконанням зазначеної вимоги за тендерною документацією, оскільки, Замовником встановлено конкретну форму подання такої інформації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" з описаних вище підстав не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі Уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі. Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законної дискваліфікації учасника: ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС", Уповноважена особа вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння Уповноважену особу до відміни процедури закупівлі. Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Даною відповіддю незрозуміло, який документ потрібно було надати. Якої форми не було дотримано учасником??
Навіть якщо не було дотримано форми відповідно до тендерної документації Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ч. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції встановлює формальні (несуттєві) помилки - інші помилки, що не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника. А формальні (несуттєві) помилки не є підставою для дискваліфікації.
А щодо умислах в спотворенні результатів тендерної процедури, учасник ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" надав найбільш економічну вигідну пропозицію, повністю відповідає тендерним (кваліфікаційним) вимогам, та намагається зекономити бюджетні кошти у розмірі 60 006,00 грн.
Можливо ситуація в том, що у замовника був визначений переможець ще до проведення публічної закупівлі? У ваших діях учасник ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" вбачає корупційні схеми, що підтверджується протоколом №3, №4 та №5, які були складені 06.04.2020р. де було прийняте незаконе рішення в один і той самий день розглянуто три пропозиції.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-03-16-001813-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛЕС КОМ", Код ЄДРПОУ:35476437
Дата подання: 06 квітня 2020 17:24
Вимога
Оскарження рішення №4 від 06.04.2020р. щодо предмету закупівлі «ДК 021:2015, код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Капітальний ремонт трактора Т150-К-09; Капітальний ремонт тракторного причепу 2ПТС-9)»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2020 16:57
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛЕС КОМ" у складі тендерної пропозиції не надало відповідних документів, чим порушено вимоги до тендерної документації.
Надання схожих за змістом довідок від інших органів не може вважатись виконанням зазначеної вимоги за тендерною документацією, оскільки, Замовником встановлено конкретну форму подання такої інформації.
Отже, тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛЕС КОМ" з описаних вище підстав не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі уповноважена особа є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законної дискваліфікації учасника: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛЕС КОМ", уповноважена особа вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння уповноважена особа до відміни процедури закупівлі.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Надання схожих за змістом довідок від інших органів не може вважатись виконанням зазначеної вимоги за тендерною документацією, оскільки, Замовником встановлено конкретну форму подання такої інформації.
Отже, тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛЕС КОМ" з описаних вище підстав не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі уповноважена особа є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законної дискваліфікації учасника: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛЕС КОМ", уповноважена особа вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння уповноважена особа до відміни процедури закупівлі.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" |
498 000,00
UAH з ПДВ
|
389 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛЕС КОМ" |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "АГРОСЕРВІС" |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАЩЕНКО СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ |
562 000,00
UAH з ПДВ
|
452 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР" |
535 050,00
UAH з ПДВ
|
486 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС" #37660108 |
Відхилено |
389 994,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 09:36
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛЕС КОМ" #35476437 |
Відхилено |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 09:37
|
ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "АГРОСЕРВІС" #31465217 |
Переможець |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 09:37
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 квітня 2020 10:07 |
Коментар щодо відміни: | Замовником здійснено перерахунок необхідного обсягу виконання послуг. Відтак, необхідно відмінити торги на підставі визначеній в ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг в об’ємі визначеному замовником в тендерній документації |
Документи:
27 квітня 2020 10:07
|
6. Рішення про відміну торгів -відсутн. потреби.doc |