Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Виноградівського району Закарпатської області (Код ДК 021-2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Maintenance services of public roads of local importance of Vynohradivs’kyi district of Transcarpathian region. DK 021:2015: 63710000-9-Support services for land transport
Очікувана вартість
6 197 715,00 UAH
UA-2020-03-16-001366-c 3960dd5e1d214169964b8510be23de98
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитренко Олена

380991902763 DPSMAD_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Дмитренко Олена
380991902763
DPSMAD_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The State Company "Local highways service in Transcarpathian region’s"
National ID: 43427067
Contact point: Dmytrenko Elena
380991902763
DPSMAD_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 березня 2020 19:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 13:00
Очікувана вартість: 6 197 715,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 988,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 185931 UAH
Publication date: 16 березня 2020 19:42
Enquiries until: 06 квітня 2020 09:00
Complaints submission until: до 12 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 квітня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 6 197 715 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 989 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Виноградівського району Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Maintenance services of public roads of local importance of Vynohradivs’kyi district of Transcarpathian region.
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 30 квітня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 робочих дні до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 19:39
ТД_експлуатац_Виноградiвський р-н.docx
16 березня 2020 19:39
ДОДАТОК 6 Проект договору.docx
16 березня 2020 19:39
Оголошення_англ._мов_Vynohradiv.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-16-001366-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31179046
Дата подання: 29 квітня 2020 15:34
Вимога щодо скасування неправомірного рішення
Тендерному комітету державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області"
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-16-001366-c. Дочірнє підприємство «Закарпатський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (надалі – ДП «Закарпатський облавтодор») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предмет закупівлі - Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Виноградівського району Закарпатської області (Код ДК 021-2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами прекваліфікації Замовником було прийнято рішення про недопущення до аукціону тендерної пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор».
Підставою для відхилення зазначено наступне – «Відповідно до п.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (Додаток 4 тендерної документації).» Відповідно до наданих у складі пропозиції документів Учасника, посадовою особою учасника, якій надано право підпису документів пропозиції є заступник директора з економічних питань Качур М.В. Лист-згода на обробку персональних даних від Качура М.В. відсутня у складі тендерної пропозиції. Умовами тендерної документації визначено, що неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.» (відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій)
ДП «Закарпатський облавтодор» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника (Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області") такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки в складі тендерної пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор» надав Листа-згоду на обробку персональних даних Вих.№5-ТД/09-04-20 від 09.04.2020 року, згідно форми наведеної Замовником в Додатку №4 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи ДП «Закарпатський облавтодор» Качура Михайла Васильовича. Однак, при підготовці даного Листа-згоди на обробку персональних даних Вих.№5-ТД/09-04-20 від 09.04.2020 року, у зв’язку з новими кадровими змінами в ДП «Закарпатський облавтодор» (наказ ДАК від 06.03.2020 № 55-ВК та довіреність від 09.04.2020) було допущено механічну описку в словах та словосполученнях. Проте, згідно умов тендерної документації: «Не призведе до відхилення тендерних пропозицій допущення формальної помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції».
Згідно вищевикладеного, ДП «Закарпатський облавтодор» просить Замовника, Тендерний комітет Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області", вважати описку, допущену в Листі-згоді на обробку персональних даних Вих.№5-ТД/09-04-20 від 09.04.2020 року формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та на якість виконання робіт, та хочемо зауважити, що допущена формальна помилка жодним чином не впливає на технічний потенціал та конкурентоздатність пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор», оскільки в складі тендерної пропозиції надано Листа-згоду на обробку персональних даних Вих.№5-ТД/09-04-20 від 09.04.2020 року підписаного посадовою особою учасника, якій надано право підпису документів пропозиції, а саме, заступника директора з економічних питань Качур М.В. Окрім того на тендерну пропозицію накладений електронний цифровий підпис/печатку або кваліфікований електронний підпис/печатку уповноваженої особи ДП «Закарпатський облавтодор», який підписав документи тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі (надалі Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до наведеного ДП «Закарпатський облавтодор» звертається до Тендерного комітету Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області" з Вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а у випадку не підтвердження такої інформації переглянути Рішення щодо розгляду тендерної пропозиції, відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій.
ДП «Закарпатський облавтодор», відповідно до частини третьої статті 30 Закону, вважає недостатньою аргументацію і безпідставним відхилення його тендерної пропозиції та - з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, недопущення дискримінаційного підходу під час розгляду Пропозицій учасників Процедури закупівлі,
- враховуючи підтвердження відповідності пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор» критеріям та вимогам, встановленим Замовником в Тендерній документації,
- відповідно до принципів здійснення закупівель, викладених в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням,
просить Замовника, Тендерний комітет Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області":
1. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури торгів ДП «Закарпатський облавтодор» як такої, що не відповідає вимогам Тендерної документації та повернути її на повторний розгляд;
2. в ході повторного розгляду тендерної пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор» прийняти рішення про те, що тендерна пропозиція учасника ДП «Закарпатський облавтодор» є такою, що відповідає вимогам Тендерної документації;
3. в ході повторного розгляду тендерної пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор» прийняти рішення про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор»;
4. прийняти рішення про допущення до аукціону ДП «Закарпатський облавтодор».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 квітня 2020 19:37
Надати відповідь Дочірньому підприємству «Закарпатський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000019 ● 748b7618c72b4cf7a2c85d5d0cfff60d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020 14:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

02.06.2020 № 22

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 02.06.2020 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-16-001366-c 16.03.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація надається у вкладенні.

2020-06-23 16:51:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 03 липня 2020 року No 260/2347/20
Дата публікації: 04 січня 2021

Документи:

04 січня 2021 12:31
Електронний підпис
04 січня 2021 12:30
260-2347-20.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 квітня 2020
UA-2020-03-16-001366-c3960dd5e1d214169964b8510be23de98
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 16:57
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:57
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:57
Статут.pdf
15 квітня 2020 16:57
Протокол 10.pdf
15 квітня 2020 16:57
Протокол 9.pdf
15 квітня 2020 16:57
Протокол 7.pdf
15 квітня 2020 16:57
Проект договору.pdf
15 квітня 2020 16:57
ПДВ зав..pdf
15 квітня 2020 16:57
Опис.pdf
15 квітня 2020 16:57
Наказ 448.pdf
15 квітня 2020 16:57
Лист НБУ по ліцензії.pdf
15 квітня 2020 16:57
Довідки ст 17.pdf
15 квітня 2020 16:57
Довідка субпідрядник.pdf
15 квітня 2020 16:57
Довідка санкції.pdf
15 квітня 2020 16:57
Довідка забезпечення.pdf
15 квітня 2020 16:57
вИТЯГ єдр.pdf
15 квітня 2020 16:57
Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 16:57
Технічний паспорт GPS.pdf
15 квітня 2020 16:57
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
15 квітня 2020 16:57
Накази.pdf
15 квітня 2020 16:57
Накази 2.pdf
15 квітня 2020 16:57
Договір оренди бази.pdf
15 квітня 2020 16:57
Довідка працівники.pdf
15 квітня 2020 16:57
Довідка обладнання.pdf
15 квітня 2020 16:57
Довідка лабораторія.pdf
15 квітня 2020 16:57
дОВІДКА АСФАЛЬТ.pdf
15 квітня 2020 16:57
Дипломи.pdf
15 квітня 2020 16:57
Гарантійний лист GPS.pdf
15 квітня 2020 16:57
Відгук до договору 2.pdf
15 квітня 2020 16:57
Атестат виробництва.pdf
15 квітня 2020 16:57
1ПВ місячна березень.pdf

Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 08:53
Електронний підпис
15 квітня 2020 18:47
Бухгалтерська довідка.pdf
15 квітня 2020 18:47
Витяг ЄДР.pdf
15 квітня 2020 18:47
Довідка бази.pdf
15 квітня 2020 18:46
Довідка щодо санкцій.pdf
15 квітня 2020 18:46
Довідки стаття 17 ЗУ.pdf
15 квітня 2020 18:46
Звіт з праці березень.pdf
15 квітня 2020 18:46
Інформація GPS трекери.pdf
15 квітня 2020 18:42
Проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

06 травня 2020 12:06
Електронний підпис
06 травня 2020 12:05
Довідка ДПІ
06 травня 2020 12:04
Довідка МВС
06 травня 2020 12:04
Довідки ст. 17
04 травня 2020 15:55
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:33
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:33
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:33
45 Відгук від замовника.pdf
16 квітня 2020 00:52
Електронний підпис
16 квітня 2020 00:52
Електронний підпис
16 квітня 2020 00:51
51 Лист-гарантія.PDF
16 квітня 2020 00:51
48 ТЗ Виноградівський.PDF
16 квітня 2020 00:51
48 Довідка до ТЗ.PDF
16 квітня 2020 00:51
46 Проект договору.PDF
16 квітня 2020 00:51
45 Лист-відгук.pdf
16 квітня 2020 00:51
44 копія ч2 дог _3.pdf
16 квітня 2020 00:51
44 копія ч1 дог_3.pdf
16 квітня 2020 00:51
43 Копія договору _3.pdf
16 квітня 2020 00:51
41 Лист до звіту з праці.PDF
16 квітня 2020 00:51
41 Звіт із праці.PDF
16 квітня 2020 00:51
39 40 Накази_ дипломи.zip
16 квітня 2020 00:51
37 Лист-згода Синергія.PDF
16 квітня 2020 00:51
24 Лист-пояснення.PDF
16 квітня 2020 00:50
20 Довідка МТБ 2.PDF
16 квітня 2020 00:50
15 Відомості з ЄДР.pdf
16 квітня 2020 00:50
13 Копія виписки.pdf
16 квітня 2020 00:50
11 Копія статуту.pdf
16 квітня 2020 00:50
10 Ліцензія.pdf
16 квітня 2020 00:50
8 Доручення.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор"

ТОВ "ШБУ-77"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 5 822 715,00
UAH з ПДВ
5 822 715,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 5 952 715,00
UAH з ПДВ
5 952 715,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 12:06
Електронний підпис
06 травня 2020 12:05
Довідка ДПІ
06 травня 2020 12:04
Довідка МВС
06 травня 2020 12:04
Довідки ст. 17
04 травня 2020 15:55
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:33
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:33
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:33
45 Відгук від замовника.pdf
16 квітня 2020 00:52
Електронний підпис
16 квітня 2020 00:52
Електронний підпис
16 квітня 2020 00:51
51 Лист-гарантія.PDF
16 квітня 2020 00:51
48 ТЗ Виноградівський.PDF
16 квітня 2020 00:51
48 Довідка до ТЗ.PDF
16 квітня 2020 00:51
46 Проект договору.PDF
16 квітня 2020 00:51
45 Лист-відгук.pdf
16 квітня 2020 00:51
44 копія ч2 дог _3.pdf
16 квітня 2020 00:51
44 копія ч1 дог_3.pdf
16 квітня 2020 00:51
43 Копія договору _3.pdf
16 квітня 2020 00:51
41 Лист до звіту з праці.PDF
16 квітня 2020 00:51
41 Звіт із праці.PDF
16 квітня 2020 00:51
39 40 Накази_ дипломи.zip
16 квітня 2020 00:51
37 Лист-згода Синергія.PDF
16 квітня 2020 00:51
24 Лист-пояснення.PDF
16 квітня 2020 00:50
20 Довідка МТБ 2.PDF
16 квітня 2020 00:50
15 Відомості з ЄДР.pdf
16 квітня 2020 00:50
13 Копія виписки.pdf
16 квітня 2020 00:50
11 Копія статуту.pdf
16 квітня 2020 00:50
10 Ліцензія.pdf
16 квітня 2020 00:50
8 Доручення.PDF

Публічні документи

15 квітня 2020 16:57
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:57
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:57
Статут.pdf
15 квітня 2020 16:57
Протокол 10.pdf
15 квітня 2020 16:57
Протокол 9.pdf
15 квітня 2020 16:57
Протокол 7.pdf
15 квітня 2020 16:57
Проект договору.pdf
15 квітня 2020 16:57
ПДВ зав..pdf
15 квітня 2020 16:57
Опис.pdf
15 квітня 2020 16:57
Наказ 448.pdf
15 квітня 2020 16:57
Лист НБУ по ліцензії.pdf
15 квітня 2020 16:57
Довідки ст 17.pdf
15 квітня 2020 16:57
Довідка субпідрядник.pdf
15 квітня 2020 16:57
Довідка санкції.pdf
15 квітня 2020 16:57
Довідка забезпечення.pdf
15 квітня 2020 16:57
вИТЯГ єдр.pdf
15 квітня 2020 16:57
Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 16:57
Технічний паспорт GPS.pdf
15 квітня 2020 16:57
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
15 квітня 2020 16:57
Накази.pdf
15 квітня 2020 16:57
Накази 2.pdf
15 квітня 2020 16:57
Договір оренди бази.pdf
15 квітня 2020 16:57
Довідка працівники.pdf
15 квітня 2020 16:57
Довідка обладнання.pdf
15 квітня 2020 16:57
Довідка лабораторія.pdf
15 квітня 2020 16:57
дОВІДКА АСФАЛЬТ.pdf
15 квітня 2020 16:57
Дипломи.pdf
15 квітня 2020 16:57
Гарантійний лист GPS.pdf
15 квітня 2020 16:57
Відгук до договору 2.pdf
15 квітня 2020 16:57
Атестат виробництва.pdf
15 квітня 2020 16:57
1ПВ місячна березень.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 5 822 715,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
5 822 715,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2022 14:57
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 15:01
Доп_5_46.PDF зміни до договору
19 жовтня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 17:55
SCAN0002 (1).PDF зміни до договору
20 квітня 2021 17:55
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 15:09
Доп_3_46 (1).pdf зміни до договору
11 лютого 2021 15:08
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:10
доп_експлуат_Виноградив (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 10:29
Доп_1_46 (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 15:16
договор_46.pdf укладений
25 травня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розділу 12 Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 30 квітня 2022
Сума оплати за договором: 1 196 560,40
UAH (в тому числі ПДВ 199 426,73 UAH)