Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Великоберезнянського району Закарпатської області (Код ДК 021-2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Maintenance services of public roads of local importance of Velykobereznians’kyi district of Transcarpathian region. DK 021:2015: 63710000-9-Support services for land transport
Очікувана вартість
4 240 360,00 UAH
UA-2020-03-16-001362-c 843e1e08a3114630a8033705a28a54a6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитренко Олена

380991902763 DPSMAD_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Дмитренко Олена
380991902763
DPSMAD_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The State Company "Local highways service in Transcarpathian region’s"
National ID: 43427067
Contact point: Dmytrenko Elena
380991902763
DPSMAD_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 березня 2020 19:31
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 13:37
Очікувана вартість: 4 240 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 201,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 127210 UAH
Publication date: 16 березня 2020 19:31
Enquiries until: 06 квітня 2020 09:00
Complaints submission until: до 12 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 квітня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 4 240 360 UAH including VAT
Minimal lowering step: 21 202 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Великоберезнянського району Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Maintenance services of public roads of local importance of Velykobereznians’kyi district of Transcarpathian region.
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 30 квітня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 робочих дні до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 19:28
ТД_експлуатац_Великоберезнянський р-н.docx
16 березня 2020 19:28
ДОДАТОК 6 Проект договору.docx
16 березня 2020 19:28
Оголошення_англ._мов_Velykoberez.doc
16 березня 2020 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 19:28
ТД_експлуатац_Великоберезнянський р-н.docx
16 березня 2020 19:28
ДОДАТОК 6 Проект договору.docx
16 березня 2020 19:28
Оголошення_англ._мов_Velykoberez.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-16-001362-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31179046
Дата подання: 29 квітня 2020 15:35
Вимога щодо скасування неправомірного рішення
Тендерному комітету державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області"
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-16-001362-c. Дочірнє підприємство «Закарпатський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (надалі – ДП «Закарпатський облавтодор») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предмет закупівлі - Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Великоберезнянського району Закарпатської області (Код ДК 021-2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами прекваліфікації Замовником було прийнято рішення про недопущення до аукціону тендерної пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор».
Підставою для відхилення зазначено наступне – «Відповідно до п.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації «На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (Додаток 4 тендерної документації).» Відповідно до наданих у складі пропозиції документів Учасника, посадовою особою учасника, якій надано право підпису документів пропозиції є заступник директора з економічних питань Качур М.В. Лист-згода на обробку персональних даних від Качура М.В. відсутня у складі тендерної пропозиції. Умовами тендерної документації визначено, що неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.» (відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій)
ДП «Закарпатський облавтодор» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника (Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області") такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки в складі тендерної пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор» надав Листа-згоду на обробку персональних даних Вих.№5-ТД/09-04-20 від 09.04.2020 року, згідно форми наведеної Замовником в Додатку №4 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи ДП «Закарпатський облавтодор» Качура Михайла Васильовича. Однак, при підготовці даного Листа-згоди на обробку персональних даних Вих.№5-ТД/09-04-20 від 09.04.2020 року, у зв’язку з новими кадровими змінами в ДП «Закарпатський облавтодор» (наказ ДАК від 06.03.2020 № 55-ВК та довіреність від 09.04.2020) було допущено механічну описку в словах та словосполученнях. Проте, згідно умов тендерної документації: «Не призведе до відхилення тендерних пропозицій допущення формальної помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції».
Згідно вищевикладеного, ДП «Закарпатський облавтодор» просить Замовника, Тендерний комітет Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області", вважати описку, допущену в Листі-згоді на обробку персональних даних Вих.№5-ТД/09-04-20 від 09.04.2020 року формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та на якість виконання робіт, та хочемо зауважити, що допущена формальна помилка жодним чином не впливає на технічний потенціал та конкурентоздатність пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор», оскільки в складі тендерної пропозиції надано Листа-згоду на обробку персональних даних Вих.№5-ТД/09-04-20 від 09.04.2020 року підписаного посадовою особою учасника, якій надано право підпису документів пропозиції, а саме, заступника директора з економічних питань Качур М.В. Окрім того на тендерну пропозицію накладений електронний цифровий підпис/печатку або кваліфікований електронний підпис/печатку уповноваженої особи ДП «Закарпатський облавтодор», який підписав документи тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі (надалі Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до наведеного ДП «Закарпатський облавтодор» звертається до Тендерного комітету Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області" з Вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а у випадку не підтвердження такої інформації переглянути Рішення щодо розгляду тендерної пропозиції, відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій.
ДП «Закарпатський облавтодор», відповідно до частини третьої статті 30 Закону, вважає недостатньою аргументацію і безпідставним відхилення його тендерної пропозиції та - з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, недопущення дискримінаційного підходу під час розгляду Пропозицій учасників Процедури закупівлі,
- враховуючи підтвердження відповідності пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор» критеріям та вимогам, встановленим Замовником в Тендерній документації,
- відповідно до принципів здійснення закупівель, викладених в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням,
просить Замовника, Тендерний комітет Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області":
1. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури торгів ДП «Закарпатський облавтодор» як такої, що не відповідає вимогам Тендерної документації та повернути її на повторний розгляд;
2. в ході повторного розгляду тендерної пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор» прийняти рішення про те, що тендерна пропозиція учасника ДП «Закарпатський облавтодор» є такою, що відповідає вимогам Тендерної документації;
3. в ході повторного розгляду тендерної пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор» прийняти рішення про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції ДП «Закарпатський облавтодор»;
4. прийняти рішення про допущення до аукціону ДП «Закарпатський облавтодор».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 квітня 2020 19:35
Надати відповідь Дочірньому підприємству «Закарпатський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000021 ● 8ed3383f91e0404087a6990e0f7d2b6d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020 14:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

02.06.2020 № 22

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 02.06.2020 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-03-16-001362-c 16.03.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація надається у вкладенні

2020-06-23 16:53:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 03 липня 2020 року No 260/2349/20
Дата публікації: 04 січня 2021

Документи:

04 січня 2021 12:34
Електронний підпис
04 січня 2021 12:33
260-2349-20.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 квітня 2020
UA-2020-03-16-001362-c843e1e08a3114630a8033705a28a54a6
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Учасник Документи Рішення
ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД" Документи
Відхилено
Документи
ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 20:57
Електронний підпис
14 квітня 2020 20:53
19.Договір лізингу 2018р..pdf
14 квітня 2020 20:53
20.Договір лізингу 2019р..pdf
14 квітня 2020 20:53
40.КБ3, КБ2.pdf
14 квітня 2020 20:53
5.Освіта.pdf
14 квітня 2020 20:53
14.Тех.паспорта Кшеп.pdf
14 квітня 2020 20:53
39.Аналогічний договір.pdf
14 квітня 2020 20:53
47.Проект договору.pdf
14 квітня 2020 20:53
6.Накази.pdf
14 квітня 2020 20:53
55.Статут.pdf
14 квітня 2020 20:53
52.Витяг.pdf
14 квітня 2020 20:53
2.Довідки.pdf
14 квітня 2020 20:53
37.Свідоцтво, галузь.pdf
14 квітня 2020 20:53
11.Тех.паспорта Мішем.pdf
14 квітня 2020 20:53
53.Звіт 1ПВ.pdf
14 квітня 2020 20:53
12.Договір Кшеп.pdf
14 квітня 2020 20:53
24.Договір Ваго.pdf
14 квітня 2020 20:53
35.Договір лабораторія.pdf
14 квітня 2020 20:53
27.Договір Горват.pdf
14 квітня 2020 20:53
33.Склад Велий Березний.pdf
14 квітня 2020 20:53
48.Технічне завдання.pdf
14 квітня 2020 20:53
44.Атестат виробництва.pdf
14 квітня 2020 20:53
Банківська гарантія 450.rar
14 квітня 2020 20:53
54.Ліцензія і додаток.pdf
14 квітня 2020 20:53
51.ПДВ.pdf
14 квітня 2020 20:53
26.Тех.паспорта Ваго.pdf
14 квітня 2020 20:53
41.Лист-відгук пер-свал.pdf
14 квітня 2020 20:53
29.Тех.паспорт Горват.pdf
14 квітня 2020 20:53
21.Лист Сканія.pdf

Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 08:53
Електронний підпис
15 квітня 2020 18:55
Бухгалтерська довідка.pdf
15 квітня 2020 18:55
Витяг ЄДР.pdf
15 квітня 2020 18:54
Довідка бази.pdf
15 квітня 2020 18:54
Довідка щодо санкцій.pdf
15 квітня 2020 18:54
Довідки стаття 17 ЗУ.pdf
15 квітня 2020 18:54
Звіт з праці березень.pdf
15 квітня 2020 18:54
Інформація GPS трекери.pdf
15 квітня 2020 18:51
Проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

06 травня 2020 17:42
Електронний підпис
06 травня 2020 17:41
Довідки ст. 17
06 травня 2020 17:41
Довідка податкова
06 травня 2020 17:41
Довідка МВС
05 травня 2020 17:15
Електронний підпис
05 травня 2020 17:12
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:35
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:35
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:34
45 Відгук від замовника.pdf
16 квітня 2020 01:05
Електронний підпис
16 квітня 2020 01:05
Електронний підпис
16 квітня 2020 01:04
51 Лист-гарантія.PDF
16 квітня 2020 01:03
48 Довідка до ТЗ.PDF
16 квітня 2020 01:03
46 Проект договору.PDF
16 квітня 2020 01:03
45 Лист-відгук.pdf
16 квітня 2020 01:03
44 копія ч2 дог _3.pdf
16 квітня 2020 01:03
44 копія ч1 дог_3.pdf
16 квітня 2020 01:03
43 Копія договору _3.pdf
16 квітня 2020 01:03
41 Лист до звіту з праці.PDF
16 квітня 2020 01:03
41 Звіт із праці.PDF
16 квітня 2020 01:03
39 40 Накази_ дипломи.zip
16 квітня 2020 01:03
37 Лист-згода Синергія.PDF
16 квітня 2020 01:03
24 Лист-пояснення.PDF
16 квітня 2020 01:03
20 Довідка МТБ 2.PDF
16 квітня 2020 01:02
15 Відомості з ЄДР.pdf
16 квітня 2020 01:02
13 Копія виписки.pdf
16 квітня 2020 01:02
11 Копія статуту.pdf
16 квітня 2020 01:02
10 Ліцензія.pdf
16 квітня 2020 01:02
8 Доручення.PDF

Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 08:24
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:24
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:23
Статут.pdf
16 квітня 2020 08:23
Протокол 10.pdf
16 квітня 2020 08:23
Протокол 9.pdf
16 квітня 2020 08:23
Протокол 7.pdf
16 квітня 2020 08:23
Проект договору.pdf
16 квітня 2020 08:23
ПДВ зав..pdf
16 квітня 2020 08:23
Опис.pdf
16 квітня 2020 08:23
Наказ 448.pdf
16 квітня 2020 08:23
Лист НБУ по ліцензії.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідки ст 17.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідка субпідрядник.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідка забезпечення.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідка санкції.pdf
16 квітня 2020 08:23
вИТЯГ єдр.pdf
16 квітня 2020 08:23
Тендерна пропозиція.pdf
16 квітня 2020 08:23
Технічний паспорт GPS.pdf
16 квітня 2020 08:23
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
16 квітня 2020 08:23
Накази.pdf
16 квітня 2020 08:23
Накази 2.pdf
16 квітня 2020 08:23
Договір оренди бази.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідка працівники.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідка обладнання.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідка лабораторія.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідка асфальт.pdf
16 квітня 2020 08:23
Дипломи.pdf
16 квітня 2020 08:23
Гарантійний лист GPS.pdf
16 квітня 2020 08:23
Відгук до договору 2.pdf
16 квітня 2020 08:23
Атестат виробництва.pdf
16 квітня 2020 08:23
1ПВ місячна березень.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВОЛОВЕЦЬКЕ КП "АГРОШЛЯХБУД"

ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 3 865 360,00
UAH з ПДВ
3 865 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 4 120 360,00
UAH з ПДВ
4 120 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 17:42
Електронний підпис
06 травня 2020 17:41
Довідки ст. 17
06 травня 2020 17:41
Довідка податкова
06 травня 2020 17:41
Довідка МВС
05 травня 2020 17:15
Електронний підпис
05 травня 2020 17:12
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:35
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:35
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:34
45 Відгук від замовника.pdf
16 квітня 2020 01:05
Електронний підпис
16 квітня 2020 01:05
Електронний підпис
16 квітня 2020 01:04
51 Лист-гарантія.PDF
16 квітня 2020 01:03
48 Довідка до ТЗ.PDF
16 квітня 2020 01:03
46 Проект договору.PDF
16 квітня 2020 01:03
45 Лист-відгук.pdf
16 квітня 2020 01:03
44 копія ч2 дог _3.pdf
16 квітня 2020 01:03
44 копія ч1 дог_3.pdf
16 квітня 2020 01:03
43 Копія договору _3.pdf
16 квітня 2020 01:03
41 Лист до звіту з праці.PDF
16 квітня 2020 01:03
41 Звіт із праці.PDF
16 квітня 2020 01:03
39 40 Накази_ дипломи.zip
16 квітня 2020 01:03
37 Лист-згода Синергія.PDF
16 квітня 2020 01:03
24 Лист-пояснення.PDF
16 квітня 2020 01:03
20 Довідка МТБ 2.PDF
16 квітня 2020 01:02
15 Відомості з ЄДР.pdf
16 квітня 2020 01:02
13 Копія виписки.pdf
16 квітня 2020 01:02
11 Копія статуту.pdf
16 квітня 2020 01:02
10 Ліцензія.pdf
16 квітня 2020 01:02
8 Доручення.PDF

Публічні документи

16 квітня 2020 08:24
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:24
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:23
Статут.pdf
16 квітня 2020 08:23
Протокол 10.pdf
16 квітня 2020 08:23
Протокол 9.pdf
16 квітня 2020 08:23
Протокол 7.pdf
16 квітня 2020 08:23
Проект договору.pdf
16 квітня 2020 08:23
ПДВ зав..pdf
16 квітня 2020 08:23
Опис.pdf
16 квітня 2020 08:23
Наказ 448.pdf
16 квітня 2020 08:23
Лист НБУ по ліцензії.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідки ст 17.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідка субпідрядник.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідка забезпечення.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідка санкції.pdf
16 квітня 2020 08:23
вИТЯГ єдр.pdf
16 квітня 2020 08:23
Тендерна пропозиція.pdf
16 квітня 2020 08:23
Технічний паспорт GPS.pdf
16 квітня 2020 08:23
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
16 квітня 2020 08:23
Накази.pdf
16 квітня 2020 08:23
Накази 2.pdf
16 квітня 2020 08:23
Договір оренди бази.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідка працівники.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідка обладнання.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідка лабораторія.pdf
16 квітня 2020 08:23
Довідка асфальт.pdf
16 квітня 2020 08:23
Дипломи.pdf
16 квітня 2020 08:23
Гарантійний лист GPS.pdf
16 квітня 2020 08:23
Відгук до договору 2.pdf
16 квітня 2020 08:23
Атестат виробництва.pdf
16 квітня 2020 08:23
1ПВ місячна березень.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2022 14:56
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 15:00
Доп_5_45.PDF зміни до договору
19 жовтня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 14:28
SCAN0010 (1).PDF зміни до договору
21 квітня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 13:26
Доп_3_45 (1).PDF зміни до договору
05 березня 2021 13:25
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 14:28
Доп_2_45 (1).pdf зміни до договору
11 лютого 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 15:32
Доп_1_45 (1).pdf зміни до договору
12 листопада 2020 15:32
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 15:14
договор_45.pdf укладений
25 травня 2020 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розділу 12 Договору, сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до договору, сторони домовились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 30 квітня 2022
Сума оплати за договором: 3 088 457,65
UAH (в тому числі ПДВ 514 742,94 UAH)