Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09130000-9 Бензин А-95 (талони) (власні кошти)
Очікувана вартість
3 446 040,00 UAH
UA-2020-03-16-001347-b 17cbd0f53bd04e619a90cf17b5d40352
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних п

+380443096910 rolanharenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних п
+380443096910
rolanharenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 11:30
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 11:30
Початок аукціону: 02 квітня 2020 12:18
Очікувана вартість: 3 446 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 460,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 86151 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130000 л
Бензин А-95 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за товар буде здійснена не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної оформленої у відповідності до вимог чинного законавства. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 12:28
ТД Бензин А-95.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-16-001347-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:41829696
Дата подання: 07 травня 2020 16:06
Скарга на рішення замовника
Прийняті рішення, дії та одночасна бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, вбачають порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та основних принципів здійснення закупівель (відкриті торги). Документи та матеріали в електронній формі (у вигляді pdf формату файла), що підтверджують неправомірність рішень, дій та одночасній бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження додаються у вкладенні
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 травня 2020 14:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ № 10573-р/пк-пз від 28.05.2020 р. тендерним комітетом скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" (протокол № 204/4 від 04.06.2020), та скасовано рішення щодо визначення переможцем торгів учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ" (протокол № 204/5 від 04.06.2020).
Дата виконання рішення замовником: 04 червня 2020 16:46

Документи подані скаржником

07 травня 2020 16:06
СКАРГА_UA-2020-03-16-001347-b.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000015 ● 9dc5b307139b480e8259dd34e0232826
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 16:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.12.2020 №76
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.12.2020 №76
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2020-03-16-001347-b від 16.03.2020- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-22 09:53:00

Запит про надання пояснень

В межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-95 (талони) (власні кошти), ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-16-001347-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Проведеним аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі - Закон) встановлено ряд порушень, а саме:
- на порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено методики оцінки тендерних пропозицій ;
- на порушення вимог пункту 7 частини другої статті 22 Закону у проекті договору до тендерної документації не зазначено порядок змін умов договору.
У зв’язку з чим прошу повідомити причину допущених порушень.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-28 17:00:36

Відповідь щодо запиту_UA-2020-03-16-001347-b

Відповідь Замовника щодо запиту про надання пояснень Західного офісу Держаудитслужби Украіни


За результатами проведення моніторингу Західним офісом Держаудитслужби Украіни 22 грудня 2020 р. в системі електронних закупівель оприлюднений запит про надання пояснень по процедурі закупівлі «Бензин А-95 (талони) (власні кошти)» (код за ДК 021-2015 – 09130000-9: Нафта і дистиляти), оголошення № UA-2020-03-16-001347-b (далі–Запит).
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон) надаємо обґрунтовану відповідь на Запит з огляду на наступне.
По першому питанню:
Згідно тендерної документації Замовника, а саме в п. 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів, що оприлюднено в електронній системі закупівель.
Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції всім особам на рівних умовах.». Згідно інформації, що зазначена в оголошенні про проведення закупівлі в системі електронних закупівель – кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 01 квітня 2020 року.
Тому, вважаємо що пункт 14 частини другої статті 22 Закону, Замовником дотримані вимоги в цій частині.

По другому питанню:
В тендерній документації Замовника, а саме в п. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено: «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна тендерної пропозиції (з ПДВ)».
Тому, вважаємо що пункт 9 частини другої статті 22 Закону, Замовником дотримані вимоги в цій частині.

По третьому питанню:
В тендерній документації Замовника, а саме в Додатку 8 «Проєкт договору», згідно пп. 3.3. Розділу 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ» , зазначено: «Зміна ціни ТОВАРУ та суми Договору здійснюється за взаємною згодою Сторін. Ціни, що змінюються та коригуються згідно цього Договору, застосовуються з моменту укладення Сторонами відповідної Додаткової угоди.» та пп. 14.1 Розділу 14 «ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ» зазначено: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків, передбачених частинами четвертою та п’ятою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»».
Тому, вважаємо що пункт 7 частини другої статті 22 Закону, Замовником дотримані вимоги в цій частині.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку від 11.01.2021 р. Західного офісу Держаудитслужби України по процедурі закупівлі ««Бензин А-95 (талони) (власні кошти)» (код за ДК 021-2015 – 09130000-9: Нафта і дистиляти), оголошення № UA-2020-03-16-001347-b повідомляємо, що з огляду на встановлені порушення згідно висновку, нами вжиті заходи щодо усунення та недопущення таких порушень в подальшому.

2021-01-16 14:09:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

порушення усунуто

2021-01-16 14:33:28

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" 3 369 600,00
UAH з ПДВ
3 299 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 3 400 800,00
UAH з ПДВ
3 307 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 432 000,00
UAH з ПДВ
3 432 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 22:50
цінова після аукціону.pdf
18 червня 2020 22:50
документи переможця.pdf
18 червня 2020 22:50
довідка МВС Царенко.pdf
18 червня 2020 22:50
довідка МВС Косенко.zip
18 червня 2020 22:50
довідка ДФС.zip
31 березня 2020 12:34
Електронний підпис
31 березня 2020 12:34
цінова пропозиція.pdf
31 березня 2020 12:34
Ліцензія завірена.zip
31 березня 2020 12:34
Довіреність 29_завірена.zip
31 березня 2020 12:34
Гарантия 18780.zip
31 березня 2020 12:34
8. інші документи.pdf
31 березня 2020 12:34
7. згода перс.дані.pdf
31 березня 2020 12:34
5. копія Статуту.pdf
31 березня 2020 12:34
4.повноваження.pdf
31 березня 2020 12:34
3. технічна частина.pdf
31 березня 2020 12:34
2. інформація по ст.17.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 17:47
Кучабська ІО.pdf
29 квітня 2020 17:47
Кучабська ІО.p7s
29 квітня 2020 17:47
ДФС до 02.05.pdf
29 квітня 2020 17:47
ДФС до 02.05.p7s
29 квітня 2020 17:47
Довідка.pdf.p7s
29 квітня 2020 17:47
Довідка корупція.pdf
31 березня 2020 15:15
Електронний підпис
31 березня 2020 12:15
Електронний підпис
30 березня 2020 22:29
Працівники.7z
30 березня 2020 22:29
Комерц 95.pdf
30 березня 2020 22:29
Заг доки.pdf
30 березня 2020 22:29
Доки 95.pdf
30 березня 2020 22:29
Дог+доки.pdf
30 березня 2020 22:29
Довідки – копія.7z
30 березня 2020 22:29
Гарантія_86 151,00 грн..pdf.p7s
30 березня 2020 22:29
Гарантія_86 151,00 грн..pdf
30 березня 2020 22:29
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
30 березня 2020 22:29
banking_licence_ПУМБ.pdf
30 березня 2020 22:29
92-95-ДП.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ"
#41829696
Рішення скасоване 3 299 400,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 16:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Рішення скасоване 3 307 200,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 16:45
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Рішення скасоване 3 432 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 16:45
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ"
#41829696
Переможець 3 299 400,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 11:03

Документи

21 квітня 2020 16:25
Електронний підпис
21 квітня 2020 16:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ"
#41829696
3 299 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 09:23
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 09:32
крейн енерджі ДУ1.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 17:00
крейн енерджі 001347.pdf укладений
08 липня 2020 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зниженням ціни товару Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-20564/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-20564/НЮ-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 127 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 521 300,00 UAH)