Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин марки А-92, дизельне паливо
Очікувана вартість
355 687,00 UAH
UA-2020-03-16-001164-c f5cb2a1c02134c859f3e024a13522770
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапецьких Олена Євгенівна

+380574523811 loz_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02146162
Місцезнаходження: 64600, Україна , Харківська обл., Лозова, ВУЛИЦЯ ЛОЗОВСЬКОГО, будинок 10-А
Контактна особа: Сапецьких Олена Євгенівна
+380574523811
loz_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 11:14
Очікувана вартість: 355 687,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 778,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8465 л
Бензин марки А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, Лозова, Згідно дислокації закладів освіти Лозівського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
7000 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, Лозова, Згідно дислокації закладів освіти Лозівского району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 16:35
01ТД-ПММ.doc
16 березня 2020 16:35
1.3 Додатки_5-8 ПММ.doc
16 березня 2020 16:35
1.2 Додатки_1-4 ПММ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-11-22-000045 ● dfcae418887c457cadd432d7341c0edc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2022 16:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

22.11.2022 № 259
(дата)
м.Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 22.11.2022 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.11.2022 № 259

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

12. UA-2020-03-16-001164-c 16.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-11-30 12:37:41

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин марки А-92, дизельне паливо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-03-16-001164-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по договору від 27.04.2020 №2-Т (зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 грудня 2022
Кінцевий строк оскарження: 28 грудня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" 324 765,00
UAH з ПДВ
277 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 343 323,00
UAH з ПДВ
278 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2020 12:18
Електронний підпис
03 квітня 2020 09:41
Електронний підпис
01 квітня 2020 15:50
Електронний підпис
01 квітня 2020 15:49
Довідка АЗС Відстань.pdf
01 квітня 2020 15:40
Електронний підпис
01 квітня 2020 15:39
Інші документи.pdf
01 квітня 2020 15:39
Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2020 15:39
Проект договору.pdf
01 квітня 2020 15:39
Технічні вимоги.pdf
01 квітня 2020 15:39
Статут ТАУ 2019-08-22.pdf

Публічні документи

26 березня 2020 14:40
Електронний підпис
26 березня 2020 14:40
пропозиція_тендерна.pdf
26 березня 2020 14:40
уповноважений_Паспорт.pdf
26 березня 2020 14:40
уповноважений_Наказ.pdf
26 березня 2020 14:40
Статут.pdf
26 березня 2020 14:39
проект_договору.pdf
26 березня 2020 14:39
працівники_учасника.pdf
26 березня 2020 14:39
МТБ_РЕФІЛЛ_лист_по_АЗС.pdf
26 березня 2020 14:39
матер_техн_база.pdf
26 березня 2020 14:39
захист_довкілля.pdf
26 березня 2020 14:39
досвід_ФАРСІ_відгук.pdf
26 березня 2020 14:39
досвід_довідка.pdf
26 березня 2020 14:39
директор_Протокол.pdf
26 березня 2020 14:39
директор_Наказ.pdf
26 березня 2020 14:39
витяг_ПДВ.pdf
26 березня 2020 14:39
АЗС_Учасника_найближчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна"
#38194448
Переможець 277 950,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 13:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна"
#38194448
277 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 11:00
Дод.№4 До 2-Т Татнєфть (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 10:59
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 11:17
Дод.№3 Татнєфть (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 16:34
Додаткова №2 Татнефть скан (1).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 09:52
Додаткова до 2-Т Бензин (1).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 09:52
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 12:09
Договір 2-Т Нафта і дистиляти.pdf укладений
27 квітня 2020 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ч. 1 та ч. 2 п. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі та збільшенням ціни за одиницю товару, дійшли згоди та вирішили внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 2-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ч. 1 та ч. 2 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та ціновою довідкою № 1319/20 від 03 листопада виданої Харківською торгово-промисловою палатою, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі та збільшенням ціни за одиницю товару дійшли згоди і вирішили внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 2-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ч. 2 п.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", дійшли згоди і вирішили внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 2-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ч. 1, п. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", дійшли згоди та вирішили внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 2-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML