Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт по заміні віконних блоків у житловому будинку за адресою: вул. Київська, 48 корп.3
Очікувана вартість
72 454,00 UAH
UA-2020-03-16-001112-a ● 5156d1f9de1146d3a8637e3045ee00d4
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СХІДНА" |
Код ЄДРПОУ: | 38349142 |
Місцезнаходження: | 87557, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ул. Олимпийская 161 |
Контактна особа: |
Дорошенко Дар'я Олексіївна 380969163096 novuyvostochnuy2002@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2020 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2020 11:32 |
Очікувана вартість: | 72 454,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 362,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Поточний ремонт по заміні 16 -х дерев'яних вікон на металопластикові у під΄їзді житлового будинку за адресою: вул. Київська, 48 корп.3 м.Маріуполь, Донецької області. Оцінки підлягають суми без урахування ПДВ, подані в пропозиції. Джерело фінансування - кошти міського бюджету та кошти мешканців будинку.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Поточний ремонт по заміні віконних блоків у житловому будинку за адресою: вул. Київська, 48 корп.3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87503, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Київська 48 корп.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2020 13:58 |
Кваліфікаційні критерії вікна_ двері (1) (6).doc |
16 березня 2020 13:57 |
Шаблон договір куплі продажу вікна (6).doc |
16 березня 2020 13:57 |
ТЗ окна Киевская 48к.3 (6).doc |
16 березня 2020 13:57 |
Форма цнової пропозицї.doc |
16 березня 2020 13:56 |
да 48к.3.jpg |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-16-001112-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП НИКС-П, Код ЄДРПОУ:33384198
Дата подання: 02 квітня 2020 18:05
Оскарження
Вих. №7 від 02.04.2020
Правлінню ККП «Керуюча Компанія «Східна»
ОСКАРЖЕННЯ
ПП «НИКС-П» за закупівлею «Поточний ремонт по заміні віконних блоків у житловому будинку за адресою: вул. Київська, 48 корп.3»(Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-16-001112-a) надало найбільш економічно вигідну пропозицію але було відхилено Замовником.
ПП «НИКС-П» оскаржує рішення ККП «Керуюча Компанія «Східна» аргументуючи це наступним:
1. Першою причиною відхилення пропозиції ПП «НИКС-П» було зазначено надання договору підряду замість договору купівлі-продажу. Зазначаємо, що Замовником на електронному майданчику було зазначено предметом закупівлі «Поточний ремонт по заміні віконних блоків», в той же час, номер класифікатору за ДК 021:2015 визначений як «44210000-5 - Конструкції та їх частини», що є грубою помилкою, оскільки правильний код закупівлі за класифікатором ДК 021:2015 для поточного ремонту – «45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи». Тож, Замовником було зазначено некоректні дані в самій закупівлі, що провокує плутанину під час підготовки документів для участі в ній. Другою причиною відхилення пропозиції Учасника визначено ненадання «специфікації на опублікований дефектний акт або перелік матеріалів». В той же час, на майданчику відсутній дефектний акт від Замовника, на який він вимагає надати вищезазначені документи. Беручи до уваги допущені помилки під час оголошення закупівлі та протиріччя між двома причинами відхилення Учасника в Протоколі дискваліфікації, ми робимо висновок про свідоме введення в оману учасників з метою відхилення найбільш економічно вигідних пропозицій та укладання договору з конкретною компанією. Таким чином, вбачаємо дискримінацію у діях Замовника по відношенню до ПП «НИКС-П», оскільки вони прямо порушують вимоги положень ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Стаття 22, ч.4 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників», Стаття 5, ч.3 «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», Стаття 3, ч.1 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: Добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням». Тому причини для відхилення є неправомірними та такими, що суперечать положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Оскільки інших зауважень щодо тендерної пропозиції Учасника Замовником не було зазначено, то це є підтвердженням того, що Учасник ПП «НИКС-П» надав таку пропозицію, що повністю відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
3. Відповідно до ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» пріоритетною є пропозиція учасника, що є найбільш економічно вигідною, а головним критерієм при виборі підрядника/продавця є ціна. За умови надання вищих за показниками якості характеристик предмету закупівлі, таких як, профільна система, склопакет, фурнітура, Учасником ПП «НИКС-П» було надано найбільш економічно вигідну пропозицію у порівнянні з конкурентами. Таким чином тендерна пропозиція учасника ПП «НИКС-П» є такою, що економить бюджетні кошти, за умови найвищої якості товару.
4. Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «НИКС-П» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Також зазначаємо та попереджаємо 16 жовтня Президент підписав закон №1076 : Відміняти процедуру під час оскарження заборонено. За невиконання рішення АМКУ передбачена відповідальність керівника замовника та штраф у 85 тис. грн. В новій редакції закону посилена відповідальність за порушення законодавства для недобросовісних замовників. Якщо ж замовник неправомірно, безпідставно відхилив тендерну пропозицію, — його очікує штраф від 25,5 тис. грн до 51 тис.грн. У разі повторного порушення протягом року — від 51 тис. грн до 85 тис. грн.
Згідно вищезазначеного, просимо Вас об’єктивно та неупередженно оцінити тендерні пропозицій не порушуючи Законодавство. У випадку ігнорування нашого звернення та не вжиття передбачених Законом та інших нормативних заходів щодо прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівлі метою захисту прав та законних інтересів Учасника ПП НИКС-П ми будемо вимушені оскаржувати ваші дії та звернутися до правоохоронних органів з наданням відповідних документів ... не зважаючи на вид закупівлі (Допорогова закупівля).
Розгорнути
Згорнути
Правлінню ККП «Керуюча Компанія «Східна»
ОСКАРЖЕННЯ
ПП «НИКС-П» за закупівлею «Поточний ремонт по заміні віконних блоків у житловому будинку за адресою: вул. Київська, 48 корп.3»(Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-16-001112-a) надало найбільш економічно вигідну пропозицію але було відхилено Замовником.
ПП «НИКС-П» оскаржує рішення ККП «Керуюча Компанія «Східна» аргументуючи це наступним:
1. Першою причиною відхилення пропозиції ПП «НИКС-П» було зазначено надання договору підряду замість договору купівлі-продажу. Зазначаємо, що Замовником на електронному майданчику було зазначено предметом закупівлі «Поточний ремонт по заміні віконних блоків», в той же час, номер класифікатору за ДК 021:2015 визначений як «44210000-5 - Конструкції та їх частини», що є грубою помилкою, оскільки правильний код закупівлі за класифікатором ДК 021:2015 для поточного ремонту – «45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи». Тож, Замовником було зазначено некоректні дані в самій закупівлі, що провокує плутанину під час підготовки документів для участі в ній. Другою причиною відхилення пропозиції Учасника визначено ненадання «специфікації на опублікований дефектний акт або перелік матеріалів». В той же час, на майданчику відсутній дефектний акт від Замовника, на який він вимагає надати вищезазначені документи. Беручи до уваги допущені помилки під час оголошення закупівлі та протиріччя між двома причинами відхилення Учасника в Протоколі дискваліфікації, ми робимо висновок про свідоме введення в оману учасників з метою відхилення найбільш економічно вигідних пропозицій та укладання договору з конкретною компанією. Таким чином, вбачаємо дискримінацію у діях Замовника по відношенню до ПП «НИКС-П», оскільки вони прямо порушують вимоги положень ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Стаття 22, ч.4 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників», Стаття 5, ч.3 «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», Стаття 3, ч.1 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: Добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням». Тому причини для відхилення є неправомірними та такими, що суперечать положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Оскільки інших зауважень щодо тендерної пропозиції Учасника Замовником не було зазначено, то це є підтвердженням того, що Учасник ПП «НИКС-П» надав таку пропозицію, що повністю відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
3. Відповідно до ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» пріоритетною є пропозиція учасника, що є найбільш економічно вигідною, а головним критерієм при виборі підрядника/продавця є ціна. За умови надання вищих за показниками якості характеристик предмету закупівлі, таких як, профільна система, склопакет, фурнітура, Учасником ПП «НИКС-П» було надано найбільш економічно вигідну пропозицію у порівнянні з конкурентами. Таким чином тендерна пропозиція учасника ПП «НИКС-П» є такою, що економить бюджетні кошти, за умови найвищої якості товару.
4. Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП «НИКС-П» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Також зазначаємо та попереджаємо 16 жовтня Президент підписав закон №1076 : Відміняти процедуру під час оскарження заборонено. За невиконання рішення АМКУ передбачена відповідальність керівника замовника та штраф у 85 тис. грн. В новій редакції закону посилена відповідальність за порушення законодавства для недобросовісних замовників. Якщо ж замовник неправомірно, безпідставно відхилив тендерну пропозицію, — його очікує штраф від 25,5 тис. грн до 51 тис.грн. У разі повторного порушення протягом року — від 51 тис. грн до 85 тис. грн.
Згідно вищезазначеного, просимо Вас об’єктивно та неупередженно оцінити тендерні пропозицій не порушуючи Законодавство. У випадку ігнорування нашого звернення та не вжиття передбачених Законом та інших нормативних заходів щодо прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівлі метою захисту прав та законних інтересів Учасника ПП НИКС-П ми будемо вимушені оскаржувати ваші дії та звернутися до правоохоронних органів з наданням відповідних документів ... не зважаючи на вид закупівлі (Допорогова закупівля).
Скасована
Дата: 03 квітня 2020 11:31
Причина: 1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2020 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП НИКС-П |
53 400,00
UAH
|
48 450,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" |
54 500,00
UAH
|
48 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОФІТБІЛДІНГ" |
69 400,00
UAH
|
64 500,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" |
65 833,60
UAH
|
65 833,60
UAH
|
Документи |
ТОВ "СКЛОБУД" |
72 000,00
UAH
|
72 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП НИКС-П #33384198 |
Відхилено |
48 450,00
UAH
|
01 квітня 2020 11:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" #39484237 |
Відхилено |
48 500,00
UAH
|
09 квітня 2020 16:07
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОФІТБІЛДІНГ" #42420152 |
Відхилено |
64 500,00
UAH
|
14 квітня 2020 10:13
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" #40207010 |
Переможець |
65 833,60
UAH
|
24 квітня 2020 15:05
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 04 травня 2020 17:15 |
Коментар щодо відміни: | Через не врегулювання на законодавчому рівні питань щодо завершення допорогових процедур закупівель оголошених до введення в дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі». |
Документи:
04 травня 2020 17:14
|
Киевск 48 к.3 протокол.jpg |