Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення періодичного профілактичного медичного огляду (ДК 021:2015 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги)
Очікувана вартість
11 626,57 UAH
UA-2020-03-16-001098-b f18cbde3a76c4b93a83e9f3de5636d96
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Зелена

+380677450192
+380677532707
163kvitochka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №163 "КВІТОЧКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 36599698
Місцезнаходження: 87539, Україна , Донецька обл., мі. Маріуполь , бульвар Шевченка, 66
Контактна особа: Вікторія Зелена
+380677450192,+380677532707
163kvitochka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пр.8о М/п з проведення періодичних оглядів працівників ДНЗ (жін. 1 р/р)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87539, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульвар Шевченка, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 послуга
Пр.9о М/п з проведення періодичних оглядів працівників ДНЗ (чол. 2 р/р)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87539, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульвар Шевченка, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 послуга
Пр.10о М/п з проведення періодичних оглядів працівників ДНЗ (жін. 2 р/р)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87539, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульвар Шевченка, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 послуга
Пр.13о М/п з обстеження на носійство збудників кишкових інфекцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87539, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульвар Шевченка, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

16 березня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ"
#24467263
Переможець 11 626,57
UAH
16 березня 2020 11:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 14:40
Доп.угода № 1 (медосмотр).PDF зміни до договору
04 серпня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 11:59
Договір мед.огляд 2020.PDF укладений
16 березня 2020 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 85о
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 599,34
UAH