Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони адміністративної будівлі митниці за адресою: м. Одеса, вул. В. Арнаутська, 20
Очікувана вартість
204 990,00 UAH
UA-2020-03-16-001054-c 71a73bd4783c4589a543cbc7a2aa9b5c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Катерина

380487842518 ODESSA_CUSTOMS_TC@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКА МИТНИЦЯ ДЕРЖМИТСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 43333459
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЛИП ІВАНА ТА ЮРІЯ , будинок 21 А
Контактна особа: Хоменко Катерина
380487842518
ODESSA_CUSTOMS_TC@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 08 квітня 2020 13:04
Очікувана вартість: 204 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 049,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з охорони адміністративної будівлі митниці за адресою: м. Одеса, вул. В. Арнаутська, 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, Одеса, В. Арнаутська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником щомісячно згідно з виставленим Виконавцем рахунком на оплату Послуг та Акту виконаних послуг, складених у 2 (двох) примірниках по 1 (одному) для кожної із Сторін. Оплата за даним Договором здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником від Виконавця документів на оплату Послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за умови надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі, відсутності виконавчих документів на безспірне стягнення коштів з реєстраційних рахунків Замовника та з урахуванням помісячного плану асигнувань до кошторису Замовника. Оплата проводиться в національній валюті України. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 14:22
Перелік змін.doc
31 березня 2020 14:22
Проект договору.docx
31 березня 2020 14:22
ТД_Охорона В.Арнаутська_2_нова редакція_2.docx
31 березня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 14:22
Перелік змін.doc
24 березня 2020 15:51
Перелік змін.doc
31 березня 2020 14:22
Проект договору.docx
24 березня 2020 15:51
Проект договору.docx
16 березня 2020 15:55
Проект договору.docx
31 березня 2020 14:22
ТД_Охорона В.Арнаутська_2_нова редакція_2.docx
24 березня 2020 15:51
ТД_Охорона В.Арнаутська_2_нова редакція.docx
16 березня 2020 15:55
ТД_Охорона В.Арнаутська_2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

цінова пропозіція
Дата подання: 18 березня 2020 16:44
Дата відповіді: 23 березня 2020 16:29
Шановний замовник Відповідно до Тендерної документації, а семе Додатка 7 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) “Виконавець” в інтересах “Замовника” приймає на себе обов’язок щодо надання послуг з фізичної цілодобової охорони об’єкта 24 години на добу в ро¬бочі, вихідні, святкові та передсвяткові дні, протягом 2020 року Сума тендерної пропозиції розраховується учасником помісячно починаючи з квітня по грудень 2020 року включно– 6600 годин Очікувана вартість закупівлі 204 990 грн (з ПДВ) Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно, очікувану вартість закупівлі розділити на загальну кількість людино-годин: 204 990 (з ПДВ) / 6600 = 31,059 (з ПДВ) Законом України «Про Державний бюджет на 2020 рік» визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня – 28,31 гривні (ст. 8 Закону) Мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: єдиний соціальний внесок (22%) =6,22 грн., ПДВ (20%) = 6,91 грн, а саме: 28,31+6,22 +6,91 = 41.44 грн. з ПДВ Відповідно до Тендерної документації режим щодо надання послуг 24 години на добу (цілодобовий режим охорони) в ро¬бочі, вихідні, святкові та передсвяткові дні. Вартість 1 людино-години в ромірі 41,44 грн., не включає в себе вимоги: - ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час, робота в нічний час (з 22:00 до 06:00) складає 8 годин. 28,31 *20% - 28,31 = 5,662 мінімальна доплата за кожну годину роботи у нічний час 8 год (нічний час)*5,5662 + 24 год*28,31 = 732,97 грн за добу 732,97 /24 = 30,16 грн за час з урахуванням роботи в нічний час Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку з урахуванням робота в нічний час (з 22:00 до 06:00) 30,16 +6,35 (22% ЕСВ) + 7,30 (ПДВ) = 43,81 грн за годину Відповідно до Загально технічніих вимог послуги повинні надаватися учасником відповідно до вимог Закону України “Про охоронну діяльність” від 22.03.2012 №4616-17 з забезпеченіям форми, спецзасобами та зв’язком та технічними засобами охорони, транспортом. Для забезпечення безпеки вищевказаних вимог Виконавець повинен мати мінімальний прибуток, тож ціна повинна бути, вище мінімальної ціни за годину, а саме більше 43,81 гривень Просимо перерахувати кількість годин по кожному лоту або очікувану вартість закупівлі виходячи з чинного законодавства України, не в супереч діючого законодавства (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2020 рік"), з метою уникнення порушення податкового, трудового законодавства у 2020 році
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Період, відповідно до якого учасником повинна розраховуватися сума тендерної пропозиції, буде змінено шляхом внесення змін до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-16-001054-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОБ ДОЗОР", Код ЄДРПОУ:38340511
Дата подання: 22 квітня 2020 20:26
Порушення ст 17 ЗУ "Про публічні закупівлі "
У звязку з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі " з боку КП РСО "ООР" сформована вимога до замовнка .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 18:06
У тендері № UA-2020-03-16-001054-с за процедурою відкриті торги на закупівлю за предметом - Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 «79710000-4» (Послуги з охорони адміністративної будівлі митниці за адресою: м. Одеса, вул. В. Арнаутська, 20), взяло участь 2 учасника.
Відповідно до абзацу 1 частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОБ ДОЗОР» (пропозиція якого була визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції, оскільки остання не відповідала вимогам тендерної документації (протокол від 13.04.2020 № 35).
Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, відповідно до частини третьої статті 30 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена може повторно звернутися до замовника саме з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, членами тендерного комітету при розгляді та обговоренні вимоги було прийнято рішення відхилити вимогу, що надійшла до Одеської митниці Держмитслужби.
Номер вимоги: UA-2020-03-16-001054-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОБ ДОЗОР", Код ЄДРПОУ:38340511
Дата подання: 22 квітня 2020 20:34
Порушення
Вимога
Відмовити КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" в укладанні договору відповідно до проведеного Тендеру: Послуги з охорони адміністративної будівлі митниці за адресою: м. Одеса вул. В. Арнаутська, 20 UA-2020-03-16-001054-c

Відповідно до протоколу що №36 КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" був визначений переможцем та було сформоване повідомлення про намір укласти договір 15.04.2020 о 14.52
У відповідності до Тендерної документації а саме Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 5
Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, зазначені у додатку 9 до тендерної документації

В свою чергу в Додатку 9 зазначено що : Довідка про відсутність заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана уповноваженим органом, дійсна на момент її подання переможцем торгів (оригінал довідки, нотаріально завірена копія довідки або електронна довідка)

Зазначаємо що Довідка про відсутність заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і зборів від КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" була надана в електронному вигляді від 16 .04.20 що зафіксовано в системі та строк дії цієї довідки закінчився 15.04.20 тим самим в момент подання вищезазначеної довідки вона була не дійсна .
Враховуючи вищевикладене вимагаємо відмовити КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" в укладанні договору .у зв’язку з порушенням ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 18:06
У тендері № UA-2020-03-16-001054-с за процедурою відкриті торги на закупівлю за предметом - Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 «79710000-4» (Послуги з охорони адміністративної будівлі митниці за адресою: м. Одеса, вул. В. Арнаутська, 20), взяло участь 2 учасника.
Відповідно до абзацу 1 частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОБ ДОЗОР» (пропозиція якого була визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції, оскільки остання не відповідала вимогам тендерної документації (протокол від 13.04.2020 № 35).
Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, відповідно до частини третьої статті 30 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена може повторно звернутися до замовника саме з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, членами тендерного комітету при розгляді та обговоренні вимоги було прийнято рішення відхилити вимогу, що надійшла до Одеської митниці Держмитслужби.
Номер вимоги: UA-2020-03-16-001054-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОБ ДОЗОР", Код ЄДРПОУ:38340511
Дата подання: 24 квітня 2020 16:02
Вимога відміни рішення у звязку з порушенням
Вимога відміни рішення у звязку з порушенням
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 18:06
У тендері № UA-2020-03-16-001054-с за процедурою відкриті торги на закупівлю за предметом - Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 «79710000-4» (Послуги з охорони адміністративної будівлі митниці за адресою: м. Одеса, вул. В. Арнаутська, 20), взяло участь 2 учасника.
Відповідно до абзацу 1 частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОБ ДОЗОР» (пропозиція якого була визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції, оскільки остання не відповідала вимогам тендерної документації (протокол від 13.04.2020 № 35).
Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, відповідно до частини третьої статті 30 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена може повторно звернутися до замовника саме з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, членами тендерного комітету при розгляді та обговоренні вимоги було прийнято рішення відхилити вимогу, що надійшла до Одеської митниці Держмитслужби.

Документи подані скаржником

24 квітня 2020 16:02
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОБ ДОЗОР" 184 000,00
UAH з ПДВ
184 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" 204 184,80
UAH з ПДВ
204 184,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 13:13
15-38_Касап 22.pdf
06 квітня 2020 17:16
Проект договору.pdf
31 березня 2020 11:46
Довідка лицензія (1).pdf
31 березня 2020 11:46
Додаток _8.pdf
31 березня 2020 11:46
15-38_Касап.pdf
31 березня 2020 11:46
15-38_Касап (1).pdf
31 березня 2020 11:46
IMG_0002.pdf
31 березня 2020 11:46
IMG_0003 (1) леб.pdf
31 березня 2020 11:46
IMG_0005.pdf
31 березня 2020 11:46
IMG_0004.pdf
31 березня 2020 11:46
IMG_0001.pdf
31 березня 2020 11:46
ДОВИДКА_с_ЕДРПОУ.pdf
31 березня 2020 11:46
Санкцii.pdf
31 березня 2020 11:46
Видгук_ТИРАС.pdf
31 березня 2020 11:46
Акт_виконних_робiт_(1).pdf
31 березня 2020 11:46
Тірас ДУ стр.3.jpg
31 березня 2020 11:46
Тірас ДУ стр.1.jpg
31 березня 2020 11:46
Тірас ДУ стр.1 (1).jpg
31 березня 2020 11:46
Аналогiчний_договiр.pdf
31 березня 2020 11:46
Устав_Дозор_новый_1.pdf
31 березня 2020 11:46
Приказ_Якименко.pdf
31 березня 2020 11:46
Наказ_МВС_Украiни.pdf
31 березня 2020 11:46
Додатки _1-7.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 15:13
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:12
Електронний підпис
16 квітня 2020 10:30
Електронний підпис
16 квітня 2020 10:30
file (3).pdf
16 квітня 2020 10:30
Електронний підпис
16 квітня 2020 10:27
Електронний підпис
16 квітня 2020 10:26
file (2).pdf
16 квітня 2020 10:17
155350022329654.XML
16 квітня 2020 10:17
Dovidka на 05.04.2020.pdf
16 квітня 2020 10:17
Електронний підпис
05 квітня 2020 16:49
Електронний підпис
05 квітня 2020 16:49
ТП зі зм..pdf
05 квітня 2020 16:49
Проект договору зі зм.pdf
05 квітня 2020 16:47
Електронний підпис
27 березня 2020 22:52
Електронний підпис
27 березня 2020 22:50
ШР 2020.pdf
27 березня 2020 22:50
Тех.,як.,кіл-ні х-ки.pdf
27 березня 2020 22:50
Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2020 22:50
Статут КП.pdf
27 березня 2020 22:50
Проект договору.pdf
27 березня 2020 22:50
Повноваження директора.pdf
27 березня 2020 22:50
Лист-згода.pdf
27 березня 2020 22:50
Інф.про учасника.pdf
27 березня 2020 22:50
Дозволи.pdf
27 березня 2020 22:50
Дов.ст.17.pdf
27 березня 2020 22:50
Дов.про працівників.pdf
27 березня 2020 22:50
Дов.про МТБ.pdf
27 березня 2020 22:50
Гарант.лист.pdf
27 березня 2020 22:50
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 березня 2020 22:50
Витяг з ЄДР на 27.03.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОБ ДОЗОР"

КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОБ ДОЗОР"
#38340511
Відхилено 184 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 16:10
КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР"
#42306010
Переможець 204 184,80
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР"
#42306010
204 184,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 11:26
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 11:24
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 16:46
ДУ 3_9_2020-84_2020 (1).pdf зміни до договору
03 лютого 2021 16:44
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:33
ДУ 2_9_2020-84_2020 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 15:20
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
12 листопада 2020 15:14
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 13:52
Договір 9_2020-84_2020.pdf укладений
30 квітня 2020 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до Договору, а саме зменшити суму договору (у зв'язку з набуттям Виконавцем статусу неплатника ПДВ), а також внести зміни до розділу ХІІІ Договору (у зв'язку із зміною реквізитів Виконавця)
Номер договору про закупівлю: 9/2020-84/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодилися продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 9/2020-84/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодилися збільшити суму Договору на 20 % від суми, визначеної у Договорі, укладеному у попередньому році
Номер договору про закупівлю: 9/2020-84/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 червня 2020 — 19 лютого 2021
Сума оплати за договором: 226 872,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 812,00 UAH)