Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони адміністративної будівлі митниці за адресою: м. Одеса, вул. В. Арнаутська, 20
Очікувана вартість
204 990,00 UAH
UA-2020-03-16-001054-c ● 71a73bd4783c4589a543cbc7a2aa9b5c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОДЕСЬКА МИТНИЦЯ ДЕРЖМИТСЛУЖБИ |
Код ЄДРПОУ: | 43333459 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЛИП ІВАНА ТА ЮРІЯ , будинок 21 А |
Контактна особа: |
Хоменко Катерина 380487842518 ODESSA_CUSTOMS_TC@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2020 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2020 13:04 |
Очікувана вартість: | 204 990,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 049,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з охорони адміністративної будівлі митниці за адресою: м. Одеса, вул. В. Арнаутська, 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65012, Україна, Одеська область, Одеса, В. Арнаутська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником щомісячно згідно з виставленим Виконавцем рахунком на оплату Послуг та Акту виконаних послуг, складених у 2 (двох) примірниках по 1 (одному) для кожної із Сторін. Оплата за даним Договором здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником від Виконавця документів на оплату Послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за умови надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі, відсутності виконавчих документів на безспірне стягнення коштів з реєстраційних рахунків Замовника та з урахуванням помісячного плану асигнувань до кошторису Замовника. Оплата проводиться в національній валюті України. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2020 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2020 14:22 |
Перелік змін.doc | |
31 березня 2020 14:22 |
Проект договору.docx | |
31 березня 2020 14:22 |
ТД_Охорона В.Арнаутська_2_нова редакція_2.docx |
31 березня 2020 14:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 березня 2020 14:22 |
Перелік змін.doc
|
||||||
31 березня 2020 14:22 |
Проект договору.docx
|
||||||
31 березня 2020 14:22 |
ТД_Охорона В.Арнаутська_2_нова редакція_2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
цінова пропозіція
Дата подання: 18 березня 2020 16:44
Дата відповіді: 23 березня 2020 16:29
Шановний замовник Відповідно до Тендерної документації, а семе Додатка 7 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) “Виконавець” в інтересах “Замовника” приймає на себе обов’язок щодо надання послуг з фізичної цілодобової охорони об’єкта 24 години на добу в ро¬бочі, вихідні, святкові та передсвяткові дні, протягом 2020 року Сума тендерної пропозиції розраховується учасником помісячно починаючи з квітня по грудень 2020 року включно– 6600 годин
Очікувана вартість закупівлі 204 990 грн (з ПДВ)
Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно, очікувану вартість закупівлі розділити на загальну кількість людино-годин:
204 990 (з ПДВ) / 6600 = 31,059 (з ПДВ)
Законом України «Про Державний бюджет на 2020 рік» визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня – 28,31 гривні (ст. 8 Закону)
Мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку:
єдиний соціальний внесок (22%) =6,22 грн.,
ПДВ (20%) = 6,91 грн, а саме:
28,31+6,22 +6,91 = 41.44 грн. з ПДВ
Відповідно до Тендерної документації режим щодо надання послуг 24 години на добу (цілодобовий режим охорони) в ро¬бочі, вихідні, святкові та передсвяткові дні.
Вартість 1 людино-години в ромірі 41,44 грн., не включає в себе вимоги: - ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час, робота в нічний час (з 22:00 до 06:00) складає 8 годин.
28,31 *20% - 28,31 = 5,662 мінімальна доплата за кожну годину роботи у нічний час
8 год (нічний час)*5,5662 + 24 год*28,31 = 732,97 грн за добу
732,97 /24 = 30,16 грн за час з урахуванням роботи в нічний час
Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку з урахуванням робота в нічний час (з 22:00 до 06:00)
30,16 +6,35 (22% ЕСВ) + 7,30 (ПДВ) = 43,81 грн за годину
Відповідно до Загально технічніих вимог послуги повинні надаватися учасником відповідно до вимог Закону України “Про охоронну діяльність” від 22.03.2012 №4616-17 з забезпеченіям форми, спецзасобами та зв’язком та технічними засобами охорони, транспортом.
Для забезпечення безпеки вищевказаних вимог Виконавець повинен мати мінімальний прибуток, тож ціна повинна бути, вище мінімальної ціни за годину, а саме більше 43,81 гривень
Просимо перерахувати кількість годин по кожному лоту або очікувану вартість закупівлі виходячи з чинного законодавства України, не в супереч діючого законодавства (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2020 рік"), з метою уникнення порушення податкового, трудового законодавства у 2020 році
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Період, відповідно до якого учасником повинна розраховуватися сума тендерної пропозиції, буде змінено шляхом внесення змін до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-16-001054-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОБ ДОЗОР", Код ЄДРПОУ:38340511
Дата подання: 22 квітня 2020 20:26
Порушення ст 17 ЗУ "Про публічні закупівлі "
У звязку з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі " з боку КП РСО "ООР" сформована вимога до замовнка .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 18:06
У тендері № UA-2020-03-16-001054-с за процедурою відкриті торги на закупівлю за предметом - Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 «79710000-4» (Послуги з охорони адміністративної будівлі митниці за адресою: м. Одеса, вул. В. Арнаутська, 20), взяло участь 2 учасника.
Відповідно до абзацу 1 частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОБ ДОЗОР» (пропозиція якого була визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції, оскільки остання не відповідала вимогам тендерної документації (протокол від 13.04.2020 № 35).
Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, відповідно до частини третьої статті 30 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена може повторно звернутися до замовника саме з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, членами тендерного комітету при розгляді та обговоренні вимоги було прийнято рішення відхилити вимогу, що надійшла до Одеської митниці Держмитслужби.
Відповідно до абзацу 1 частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОБ ДОЗОР» (пропозиція якого була визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції, оскільки остання не відповідала вимогам тендерної документації (протокол від 13.04.2020 № 35).
Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, відповідно до частини третьої статті 30 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена може повторно звернутися до замовника саме з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, членами тендерного комітету при розгляді та обговоренні вимоги було прийнято рішення відхилити вимогу, що надійшла до Одеської митниці Держмитслужби.
Номер вимоги: UA-2020-03-16-001054-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОБ ДОЗОР", Код ЄДРПОУ:38340511
Дата подання: 22 квітня 2020 20:34
Порушення
Вимога
Відмовити КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" в укладанні договору відповідно до проведеного Тендеру: Послуги з охорони адміністративної будівлі митниці за адресою: м. Одеса вул. В. Арнаутська, 20 UA-2020-03-16-001054-c
Відповідно до протоколу що №36 КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" був визначений переможцем та було сформоване повідомлення про намір укласти договір 15.04.2020 о 14.52
У відповідності до Тендерної документації а саме Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 5
Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, зазначені у додатку 9 до тендерної документації
В свою чергу в Додатку 9 зазначено що : Довідка про відсутність заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана уповноваженим органом, дійсна на момент її подання переможцем торгів (оригінал довідки, нотаріально завірена копія довідки або електронна довідка)
Зазначаємо що Довідка про відсутність заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і зборів від КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" була надана в електронному вигляді від 16 .04.20 що зафіксовано в системі та строк дії цієї довідки закінчився 15.04.20 тим самим в момент подання вищезазначеної довідки вона була не дійсна .
Враховуючи вищевикладене вимагаємо відмовити КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" в укладанні договору .у зв’язку з порушенням ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Розгорнути
Згорнути
Відмовити КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" в укладанні договору відповідно до проведеного Тендеру: Послуги з охорони адміністративної будівлі митниці за адресою: м. Одеса вул. В. Арнаутська, 20 UA-2020-03-16-001054-c
Відповідно до протоколу що №36 КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" був визначений переможцем та було сформоване повідомлення про намір укласти договір 15.04.2020 о 14.52
У відповідності до Тендерної документації а саме Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 5
Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, зазначені у додатку 9 до тендерної документації
В свою чергу в Додатку 9 зазначено що : Довідка про відсутність заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана уповноваженим органом, дійсна на момент її подання переможцем торгів (оригінал довідки, нотаріально завірена копія довідки або електронна довідка)
Зазначаємо що Довідка про відсутність заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і зборів від КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" була надана в електронному вигляді від 16 .04.20 що зафіксовано в системі та строк дії цієї довідки закінчився 15.04.20 тим самим в момент подання вищезазначеної довідки вона була не дійсна .
Враховуючи вищевикладене вимагаємо відмовити КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" в укладанні договору .у зв’язку з порушенням ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 18:06
У тендері № UA-2020-03-16-001054-с за процедурою відкриті торги на закупівлю за предметом - Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 «79710000-4» (Послуги з охорони адміністративної будівлі митниці за адресою: м. Одеса, вул. В. Арнаутська, 20), взяло участь 2 учасника.
Відповідно до абзацу 1 частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОБ ДОЗОР» (пропозиція якого була визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції, оскільки остання не відповідала вимогам тендерної документації (протокол від 13.04.2020 № 35).
Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, відповідно до частини третьої статті 30 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена може повторно звернутися до замовника саме з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, членами тендерного комітету при розгляді та обговоренні вимоги було прийнято рішення відхилити вимогу, що надійшла до Одеської митниці Держмитслужби.
Відповідно до абзацу 1 частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОБ ДОЗОР» (пропозиція якого була визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції, оскільки остання не відповідала вимогам тендерної документації (протокол від 13.04.2020 № 35).
Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, відповідно до частини третьої статті 30 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена може повторно звернутися до замовника саме з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, членами тендерного комітету при розгляді та обговоренні вимоги було прийнято рішення відхилити вимогу, що надійшла до Одеської митниці Держмитслужби.
Номер вимоги: UA-2020-03-16-001054-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОБ ДОЗОР", Код ЄДРПОУ:38340511
Дата подання: 24 квітня 2020 16:02
Вимога відміни рішення у звязку з порушенням
Вимога відміни рішення у звязку з порушенням
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 18:06
У тендері № UA-2020-03-16-001054-с за процедурою відкриті торги на закупівлю за предметом - Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 «79710000-4» (Послуги з охорони адміністративної будівлі митниці за адресою: м. Одеса, вул. В. Арнаутська, 20), взяло участь 2 учасника.
Відповідно до абзацу 1 частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОБ ДОЗОР» (пропозиція якого була визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції, оскільки остання не відповідала вимогам тендерної документації (протокол від 13.04.2020 № 35).
Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, відповідно до частини третьої статті 30 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена може повторно звернутися до замовника саме з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, членами тендерного комітету при розгляді та обговоренні вимоги було прийнято рішення відхилити вимогу, що надійшла до Одеської митниці Держмитслужби.
Відповідно до абзацу 1 частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОБ ДОЗОР» (пропозиція якого була визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції, оскільки остання не відповідала вимогам тендерної документації (протокол від 13.04.2020 № 35).
Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, відповідно до частини третьої статті 30 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена може повторно звернутися до замовника саме з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, членами тендерного комітету при розгляді та обговоренні вимоги було прийнято рішення відхилити вимогу, що надійшла до Одеської митниці Держмитслужби.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОБ ДОЗОР" #38340511 |
Відхилено |
184 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 16:10
|
КП "РЕГІОНАЛЬНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" ООР" #42306010 |
Переможець |
204 184,80
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2021 16:46
|
ДУ 3_9_2020-84_2020 (1).pdf | зміни до договору |
03 лютого 2021 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:33
|
ДУ 2_9_2020-84_2020 (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 15:20
|
ДУ 1 (1).pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 13:52
|
Договір 9_2020-84_2020.pdf | укладений |
30 квітня 2020 13:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни до Договору, а саме зменшити суму договору (у зв'язку з набуттям Виконавцем статусу неплатника ПДВ), а також внести зміни до розділу ХІІІ Договору (у зв'язку із зміною реквізитів Виконавця) |
Номер договору про закупівлю: | 9/2020-84/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодилися продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 9/2020-84/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодилися збільшити суму Договору на 20 % від суми, визначеної у Договорі, укладеному у попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 9/2020-84/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |