Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10
Очікувана вартість
3 235 051,20 UAH
UA-2020-03-16-000735-c 89aca6bd88684a53a2ca318b1d8ad3f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 10:00
Очікувана вартість: 3 235 051,20 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10

Тендерна документація

16 березня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 14:25
3672_ТД_зч до 2ТЕ116.docx
16 березня 2020 14:25
Додаток №9.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-16-000735-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Запорізький механічний завод", Код ЄДРПОУ:01056280
Дата подання: 06 травня 2020 11:43
Оскарження неправомірних дій замовника
Просимо прийняти до розгляду скаргу на неправомірні дії замовника.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 травня 2020 16:53
рішення від 12.05.2020 № 9047 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 12 травня 2020 16:53
рішення від 27.05.2020 № 10443.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 20:55

Документи подані скаржником

06 травня 2020 11:43
Скарга
06 травня 2020 11:43
Довідка щодо досвіду ЗМЗ
06 травня 2020 11:43
Лист ЦЗВ що строків
06 травня 2020 11:43
Протокол ЦЗВ
06 травня 2020 11:43
Платіжне доручення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000018 ● 9865c856cfea4f67be50926d79106db4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 12:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.06.2020 № 146

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-03-16-000735-c 16.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-11 09:46:38

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10, 2 лоти (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-16-000735-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-16 15:34:12

Про надання пояснень

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.06.2020 (09:46), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі олив та мастильних матеріалів за № ЦБД: UA-2020-03-16-000735-c та повідомляє таке.
Стосовно визначення очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо вам, що Філія ЦЗВ використовує дані щодо цін, які склалися у учасників ринків, у спосіб, передбачений Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Стосовно розміщення інформації щодо комерційних цін учасників ринку у електронній системі «Prozorro», то філія «Центр забезпечення виробництва» не одержувала такий дозвіл від суб’єктів господарювання для розміщення її у загальному доступі.
До того ж, Переліком автоматичних індикаторів ризиків, затвердженого наказом Державною аудиторською службою України від 11.09.2018 № 196, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.08.2018 за № 1114/32566 та опис індикаторів не передбачає проведення моніторингу стосовно розрахунків та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Інші підстави або опис підстав для проведення моніторингу розрахунків та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відсутні.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-18 17:07:11

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10, 2 лоти (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-16-000735-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо причин укладання, за результатами торгів по лоту № 1, договору поставки від 04.06.2020 № ЦЗВ-01-03820-01, з порушенням строків установлених частиною другою статті 32 Закону (в редакції від 08.02.2020)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-23 17:18:17

Про надання пояснень

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 18.06.2020 (17:07:11), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 за №ЦБД: UA-2020-03-16-000735-c та повідомляє наступне.
28.04.2020 тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Запорізький механічний завод", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, за оголошенням UA-2020-03-16-000735-c та визнати переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ" та рішення про направлення повідомлення про намір укласти договір. Того ж дня Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
У відповідності до абз. другого ч. 2 ст 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX) (далі – Закон) протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, а саме 06.05.2020 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Запорізький механічний завод" подало скаргу, що стосується прийнятих рішень Замовником.
12.05.2020 було оприлюднено рішення органу оскарження про прийняття скарги до розгляду.
Абз. 1 та 2 ч. 7 ст. 18 Закону передбачено наступне:
«У разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.»
Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Абз. 1 та 2 ч. 8 ст. 18 Закону передбачено наступне:
«Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону.
Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.»
Перебіг строків для укладання договору з переможцем зупинився 06.05.2020.
01.06.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.05.2020 № 10443-р/пк-пз про відмову у задоволенні скарги.
Отже, перебіг строків на укладання договору з переможцем продовжився 28.05.2020.
Враховуючи вищевикладене, Замовником 04.06.2020 укладено договір № ЦЗВ-01-03820-01 без порушення строків передбачених Законом.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) ухвалено висновок про результати моніторингу закупівлі від 26.06.2020, який було проведено на підставі наказу ДАСУ від 05.06.2020 № 146, щодо предмету закупівлі – запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10, за ідентифікатором № UA-2020-03-16-000735-c. Щодо заповнення колонки 5 Додатку № 4 «Дані на товар» до тендерної документації. Умовами Тендерної документації було встановлено вимогу для учасників надати інформацію згідно з Додатком № 4 «Дані на товар», у відповідності до інструкції щодо заповнення таблиці. Згідно з цією інструкцією у колонці 5 вказується дата виготовлення продукції (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання), у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР з обов’язковим зазначенням місяця та року. Дата виготовлення продукції повинна передбачати гарантійний термін зберігання не менше одного року з дня отримання продукції кінцевим споживачем до введення її в експлуатацію. Товариство з обмеженою відповідальністю «Локодеталь» (далі – ТОВ «Локодеталь», та/або Учасник) у своїй тендерній пропозиції зазначив дату виготовлення товару «не раніше 01.01.2019 р.», що відповідає вимогам Тендерної документації. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі тендерної документації стосується зазначення даних у таблиці Додатку № 4 до тендерної документації, які внесені до договору постачання продукції, з учасником, який визнано переможцем торгів. Таким чином, Учасником в тендерній пропозиції інформація у колонці 5 таблиці щодо дати виготовлення продукції зазначається в межах терміну її зберігання. Учасником у колонці 9 та 10 Додатку № 4 «Дані на товар» зазначено гарантійні строки. Відповідно колонки 9 Дані на товар ТОВ «Локодеталь» зазначив – експлуатація не менше 2 років від дати отримання продукції кінцевим споживачем, а у колонці 10 Учасник зазначив – зберігання не менше 1 року з дня отримання продукції кінцевим споживачем до моменту її ведення в експлуатацію. Відповідно до інструкції щодо заповнення таблиці «Дані на товар» (Додаток № 4 до тендерної документації) ТОВ «Локодеталь» виконав умови вірного заповнення та зазначив інформацію стосовно дати виготовлення продукції відповідно до гарантійний строків. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Локодеталь» відповідає умовам тендерної документації філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця», в тому числі в частині зазначення дати виготовлення продукції, у зв’язку з чим були відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Договір між філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» та ТОВ «Локодеталь» укладено правомірно та не може бути розірваним.

2020-07-03 14:47:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 10.07.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву про оскарження висновку Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ), а саме: Позовна заява філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» до ДАСУ про визнання протиправним та скасування висновку від 26.06.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-03-16-000735-c.
Дата публікації: 13 липня 2020

Документи:

13 липня 2020 11:06
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 574 480,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 872,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 77200 UAH

Аукціон

Початок: 02 квітня 2020 15:21
Закінчення: 02 квітня 2020 15:42
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1262 шт
Клапан випуску
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ" 2 529 048,00
UAH з ПДВ
2 529 048,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП" 2 548 735,20
UAH з ПДВ
2 548 735,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 13:25
Цінова пропозиція.pdf
31 березня 2020 13:25
Рішення.pdf
31 березня 2020 13:25
Наказ.pdf
31 березня 2020 13:25
Лист-згода.pdf
31 березня 2020 13:25
Лист про довкілля.pdf
31 березня 2020 13:25
Довідка про юр.особу.pdf
31 березня 2020 13:25
Довідка про відмову.pdf
31 березня 2020 13:25
Витяг ПДВ.pdf
31 березня 2020 13:25
ISO.pdf
31 березня 2020 13:25
Сертифікат якості.pdf
31 березня 2020 13:25
Довідка про довкілля.pdf
31 березня 2020 13:25
Дані на товар.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 15:28
Сертифікат ISO.pdf
30 березня 2020 15:28
Сертифікат якості.pdf
30 березня 2020 15:28
Довідка ПрАТ БМЗ.pdf
30 березня 2020 15:28
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 березня 2020 15:28
Лист-згода.pdf
30 березня 2020 15:28
Лист НБУ по ліцензії (10).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ"
#43192128
Переможець 2 529 048,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 13:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ"
#43192128
2 529 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 15:53
ЦЗВ-01-03820-01.pdf укладений
14 травня 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:41
ЦЗВ-01-03820-01 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 13:31
ЦЗВ-01-03820-01 (1).pdf зміни до договору
18 вересня 2020 13:31
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 15:18
ЦЗВ-01-03820-01.pdf укладений
04 червня 2020 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-03820-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-03820-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 628 988,80
UAH (в тому числі ПДВ 438 164,80 UAH)