Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з друку та поставки поліграфічної та іншої брендованої продукції
Очікувана вартість
545 800,00 UAH
UA-2020-03-16-000691-c 05a9e5669f6445b3905ecfa2f5d1e718
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Світлана

+38(044)5042266 ucftender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Український культурний фонд
Код ЄДРПОУ: 41436842
Місцезнаходження: Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ І. ФРАНКА, будинок 19
Контактна особа: Ковальчук Світлана
+38(044)5042266
ucftender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 08 квітня 2020 11:23
Очікувана вартість: 545 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 458,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Послуги з друку та поставки поліграфічної та іншої брендованої продукції згідно вимог Технічної специфікації (Додаток №3 тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12870 шт
Послуги з друку та поставки поліграфічної та іншої брендованої продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, Київ, Лаврська, 10-12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги та поставлену Продукцію здійснюється Замовником впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту надання послуг та підписання Сторонами акту (ів) виконаних робіт/наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 14:09
Тендерна документація ДРУК УКФ.docx
16 березня 2020 14:09
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо уточнити технічне завдання
Дата подання: 19 березня 2020 12:42
Дата відповіді: 19 березня 2020 14:32
Добрий день! Будь ласка уточніть наступну інформацію з ТЗ: 1. Олівці - який колір та скільки кольорів нанесення? 2. Виготовлення брендованих кольорових шнурків для бейджів - скільки кольорів буде друкуватись і якого кольору має бути сам шнурок?
Відповідь: Дякуємо за запитання!
1. Виготовлення брендованих олівців (з нанесенням логотипу): Один колір основний за брендбуком (білий, синій, жовтий чи чорний). Колір нанесення логотипу - чорний чи білий.
2. Виготовлення брендованих кольорових шнурків для беджів: Основа - блакитна, колір друку - білий, чорний, жовтий.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" 299 520,00
UAH з ПДВ
299 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ 388 000,00
UAH з ПДВ
388 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНД АФІШ" 545 800,00
UAH з ПДВ
534 884,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 16:03
УКФ переможець.rar
07 квітня 2020 13:36
Електронний підпис
07 квітня 2020 13:31
УКФ.rar

Публічні документи

03 квітня 2020 12:56
Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2020 12:56
8.3. Витяг ПДВ ТД ГА.pdf
03 квітня 2020 12:56
8.2. Виписка ТД ГА.PDF
03 квітня 2020 12:56
8.1. Статут ТД ГА.pdf
03 квітня 2020 12:56
6.1. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"

ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНД АФІШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"
#2197521883
Переможець 299 520,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"
#2197521883
299 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 15:38
Додаткова угода 1 до Договору 2020-24 04-1 ФОП Петрина Н.В..pdf зміни до договору
03 січня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 10:22
Договір 2020-24 04-1 ФОП Петрина Н.В..pdf укладений
24 квітня 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти: 1.1. пункт 3.3. Договору № 2020-24/04-1 від 24 квітня 2020 року (далі – Договір) в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору визначається в розмірі: 152 436 грн. 00 коп. (сто п’ятдесят дві тисячі чотириста тридцять шість гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ: 25 406 грн. 00 коп.». 1.2. Додаток 1 «СПЕЦИФІКАЦІЯ» Договору у новій редакції, згідно Додатку 1 до цієї Додаткової угоди. 2. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою Угодою, залишаються без змін і є обов’язковими для виконання їх Сторонами. 3. Ця Додаткова Угода є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 4. Додаткову Угоду укладено Сторонами в 2 (двох) оригінальних примірниках, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 2020-24/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 152 436,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 406,00 UAH)