Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція приміщень під амбулаторію №3 комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №7" Криворізької міської ради за адресою: вул. Дружби, 2 в м. Кривому Розі Дніпропетровської області" (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
11 151 917,00 UAH
UA-2020-03-16-000598-c 0e90324857764e3780425f2a5e53baa7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Брильков Олександр Миколайович

+380564930948 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Брильков Олександр Миколайович
+380564930948
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 13:32
Очікувана вартість: 11 151 917,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
"Реконструкція приміщень під амбулаторію №3 комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико-санітарної допомоги №7" Криворізької міської ради за адресою: вул. Дружби, 2 в м. Кривому Розі Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50102, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Дружби, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно на цілі, визначені умовами договору, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Попередня оплата буде здійснюватися двома платежами, строком до трьох місяців кожний. Надання другого платежу попередньої оплати можливе за умови підтвердження цільового використання коштів першого платежу на підставі актів приймання виконання робіт. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 13:28
6_6_Проєкт договору.doc
16 березня 2020 13:28
6_5_Технічне завдання.docx
16 березня 2020 13:28
6_4 Розрахунок визначення витрат.docx
16 березня 2020 13:28
6_3 Форма переліку ЛК.docx
16 березня 2020 13:28
6_2 Кваліфікаційні вимоги та ст.17.docx
16 березня 2020 13:28
6_1 Форма_Тендерна пропозиція.docx
16 березня 2020 13:28
6_Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРМОНТАЖСПЕЦБУД 10 764 578,40
UAH з ПДВ
10 465 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВБК НІКОНС 10 801 329,18
UAH з ПДВ
10 466 769,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" 11 151 849,60
UAH з ПДВ
11 151 849,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 17:34
Електронний підпис
01 квітня 2020 17:27
Програмнй комплекс.rar
01 квітня 2020 17:27
КОШТОРИСИ н.rar
01 квітня 2020 17:27
_3н Технічні вимоги.rar
01 квітня 2020 17:27
ТЕНД. ПРОПОЗ..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРМОНТАЖСПЕЦБУД

ПП ВБК НІКОНС

ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРМОНТАЖСПЕЦБУД
#40376547
Відхилено 10 465 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 12:37
ПП ВБК НІКОНС
#36041963
Відхилено 10 466 769,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 16:29
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"
#39718264
Переможець 11 151 849,60
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 13:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"
#39718264
11 151 849,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:37
ДУ №10_2_Дружба.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 14:01
ДУ_10_1_Амб_Дружба.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 14:01
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 12:12
Договір №10 Амбулаторія Дружба.PDF укладений
28 квітня 2020 12:11
Договір №10 Амбулаторія Дружба.PDF укладений
28 квітня 2020 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт в межах строку дії договору підряду.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань на 2020 рік, зменшення договірної ціни.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 446 551,35
UAH (в тому числі ПДВ 1 741 091,89 UAH)