Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуга з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок учасникам АТО та членам сімей загиблих учасників АТО
Очікувана вартість
119 000,00 UAH
UA-2020-03-16-000279-a 934d7eecbf4e4f7591117824946c4667
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рева Тетяна Олексіївна

380672746374 reva.tanya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37454258
Вебсайт: http://dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Рева Тетяна Олексіївна
380672746374
reva.tanya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 квітня 2020 15:43
Очікувана вартість: 119 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 595,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79420000-4: Управлінські послуги


1 послуга на 17 проектів(територіально відокремлені одна від одної)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок учасникам АТО та членам сімей загиблих учасників АТО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Д.Яворницького,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79420000-4 — Управлінські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 10:49
Електронний підпис
23 березня 2020 10:48
тендерна документація зі змінами 1.doc
23 березня 2020 10:47
Повідомлення про внесення змін 1.doc
16 березня 2020 10:34
Додаток 5.doc
16 березня 2020 10:33
ДОГОВІР АТО.doc
16 березня 2020 10:33
ОГОЛОШЕННЯ.doc
23 березня 2020 10:49
Електронний підпис
16 березня 2020 10:36
Електронний підпис
23 березня 2020 10:48
тендерна документація зі змінами 1.doc
16 березня 2020 10:33
тендерна документація.doc
23 березня 2020 10:47
Повідомлення про внесення змін 1.doc
16 березня 2020 10:34
Додаток 5.doc
16 березня 2020 10:33
ДОГОВІР АТО.doc
16 березня 2020 10:33
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 23 березня 2020 15:38
Дата відповіді: 24 березня 2020 14:32
Шановний Замовнику, п.1 Додатку №3 до Тендерної документації встановлені вимоги стосовно необхідної кількості залучених працівників. А саме : " Наявність в Учасника не менше 4-х працівників за основним місцем роботи або за трудовим договором про надання послуг". Віповідно до ст.26 Закону України" Про землеустрій", Розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою. Згідно із ст 5 Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність", суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Чи можливе додаткове залучення інженерів-землевпорядників, які працюють за сумісництвом або по цивільно-правовому договору тощо? Та прошу надати роз'яснення, щодо трактування: "за трудовим договором про надання послуг"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за запитання.
Згідно зі ст. 26 Закону України “Про землеустрій” (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, № 36, ст.282), розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Відповідно до ст. 21. Кодексу законів про працю в Україні (далі – КзпП) (Затверджується Законом № 322-VIII від 10.12.71 ВВР, 1971, додаток до № 50, ст. 375), трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Основне місце роботи у визначенні Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2011, № 2-3, ст.11) це місце роботи, де працівник працює на підставі укладеного трудового договору, де знаходиться (оформлена) його трудова книжка, до якої вноситься відповідний запис про роботу.
Відповідно до статті 48 Кодексу законів про працю України трудова книжка – це основний документ про трудову діяльність працівника.
Законодавством України передбачено систему пільг для учасників бойових дій та осіб, прирівняних до них, зокрема, це стосується і надання земельних ділянок.
Відповідно до пункту 14 статті 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (далі - Закон) учасникам бойових дій надаються, серед інших, такі пільги: першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва.
Відповідно до статті 17 Закону фінансування витрат, пов'язаних з введенням в дію цього Закону, здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів.
На виконання Закону рішенням міської ради від 30.03.2016 № 20/5 затверджено Програму розвитку земельних відносин у м. Дніпрі на 2016-2020 роки (зі змінами) (далі- Програма), яка наразі реалізується в межах бюджетних асигнувань та встановлених строків. Реалізація зазначеної програми дає можливість фінансувати виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для учасників антитерористичної операції та членів їх сімей.
В межах зазначеної Програми департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради неодноразово виступав замовником щодо надання послуг з виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для учасників антитерористичної операції та членів їх сімей та мав негативний досвід неспроможності переможця відкритих торгів своєчасного виконання послуги у зв’язку з великою кількістю замовлених проектів одночасно. Зменшити обсяги та кількість проектів землеустрою не вбачається можливим через довготривалий термін очікування учасниками антитерористичної операції та членів їх сімей фінансування даного виду послуги за рахунок місцевого бюджету в порядку черговості.
Отже, виконання послуги, що є предметом договору, має велике соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста.
Досить суворі Умови для учасників тендеру спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця послуг, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно і в максимально короткі терміни. Залучення субпідрядника проектом договору не передбачено, що зазначено у п.7. Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.

Враховуючи вищезазначене, департамент по роботі з активами, як замовник, має бути впевненим в можливості своєчасного та якісного виконання переможцем відкритих торгів не поодиноких проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, а виготовлення значної кількості проектів одночасно.
Предметом замовлення є послуга з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок учасникам АТО та та членам сімей загиблих учасників АТО, а власниками наданої Послуги є учасники бойових дій, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення або члени сімей загиблих учасників, отримання результату за цією Послугою є першочерговим завданням

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-16-000279-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КИЇВЗЕМ, Код ЄДРПОУ:43361788
Дата подання: 21 березня 2020 18:33
Скарга/вимога до Замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2020-03-16-000279-a Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради (далі – Замовник) проводить закупівлю послуг: код ДК 021:2015- 79420000-4 Управлінські послуги (послуга з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок учасникам АТО та членам сімей загиблих учасників АТО).
Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), тендерна документація (далі — ТД) — документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У ТД Замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД. Вимоги до ТД викладені у ст. 22 Закону.
Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
У пункті 3 «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 3 до ТД «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника» Замовник вимагає: досвід виконання аналогічних договорів у сфері землеустрою на замовлення органів, організацій, підприємств або установ державної та/або комунальної форми власності сумами не менше ніж 60 000 грн та/або для учасників АТО зі строком виготовлення зазначених проектів землеустрою не більше ніж 6 (шість) місяців, не менше 3 договорів, (на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника у формі, наведеній нижче. На підтвердження виконання аналогічного договору надається копія одного вказаного у довідці договору та відповідний акт (акти) наданих послуг/виконаних робіт, що свідчить (свідчать) про виконання договору без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних».
Частиною 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Вважаємо встановлену вимогу Замовника, а саме: надання аналогічних договорів у сфері землеустрою на замовлення органів, організацій, підприємств або установ державної та/або комунальної форми власності сумами не менше ніж 60 000 грн – незаконною та дискримінаційною.
Замовником порушено основоположні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – ч. 1 ст. 3 Закону, яка містить положення про принципи здійснення закупівлі, де зазначається що закупівля повинна бути здійснена з врахуванням таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням та найголовніше - недискримінація учасників.
Шляхом включення до ТД такої дискримінаційної вимоги замовник навмисно та необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи нам, як Учаснику, що спроможний виконати умови договору, в участі у процедурі закупівлі.
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій», розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників.
Згідно ст. 1 Закону України «Про землеустрій», проект землеустрою - сукупність економічних, проектних і технічних документів щодо обґрунтування заходів з використання та охорони земель, які передбачається здійснити за таким проектом. А ст. 28 цього ж Закону встановлює максимальний строк складання документації із землеустрою не повинен перевищувати 6 місяців з моменту укладення договору.
Вартість робіт (сума договору) законодавчо не регульована і визначається розробником документації із землеустрою самостійно в залежності від складності, площі земельної ділянки, місцевості і т.д.
Дана вимога дискримінує нас, як Учасника, що не має можливості надати договори у сфері землеустрою на замовлення органів, організацій, підприємств або установ державної та/або комунальної форми власності сумами не менше ніж 60 000 грн. Натомість, в нас, як в Учасника наявний досвід виконання аналогічних договорів з безпосередньо учасниками АТО на виготовлення проектів землеустрою (сума договору МЕНША ніж 60 000 грн, що встановлено Замовником у ТД. Оскільки сума договору є договірною між замовником і розробником документації із землеустрою). Замовниками проектів землеустрою, в нас, як Учасника є НЕ органи, організації, підприємства або установи державної та/або комунальної форми власності (як вимагає Замовник у ТД), а фізичні особи, безпосередньо самі учасники АТО.
Замовник закупівлі, всупереч діючому законодавству, включив до вимог ТД дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, які настільки очевидні, що дозволяють стверджувати, що вже на етапі формування ТД має місце змова між Замовником тендеру та одним із учасників процедури, під якого були виписані умови ТД, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії аналогічних договорів ВИКЛЮЧНО на замовлення органів, організацій, підприємств або установ державної та/або комунальної форми власності сумами не менше ніж 60 000 грн , що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Тендерна документація Замовника містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у ТД наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси нас, як Учасника, пов'язані з нашою участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника внесення відповідних змін до ТД у пункті 3 «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника», а саме: виключити вимогу «на замовлення органів, організацій, підприємств або установ державної та/або комунальної форми власності сумами не менше ніж 60 000 грн» .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2020 14:34
Шановний учасник! Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи наступним.
Законом України «Про публічні закупівлі» в статті 16 встановлено обов’язок замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Принципами публічних закупівель згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом.
Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
В п. 3 «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 3 до Тендерної документації зазначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника, а саме: досвід виконання аналогічних договорів у сфері землеустрою на замовлення органів, організацій, підприємств або установ державної та/або комунальної форми власності сумами не менше ніж 60 000 грн та/або для учасників АТО зі строком виготовлення зазначених проектів землеустрою не більше ніж 6 (шість) місяців, не менше 3 договорів, (на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника.

Тобто, дана вимога передбачає досвід виконання аналогічних договорів у сфері землеустрою на замовлення обох або одного зі вказаних суб’єктів: органів, організацій, підприємств або установ державної/комунальної форми власності чи учасників АТО.

Таким чином, вимога щодо дискримінації учасників, які не виконували роботи на замовлення фізичних осіб-учасників АТО не має грунтовної основи.

ст. 28 Закону України «Про землеустрій» встановлено обов’язок розробника документації із землеустрою виконувати роботи із складання документації із землеустрою у строк, передбачений договором. Максимальний строк складання документації із землеустрою не повинен перевищувати шести місяців з моменту укладення договору.
Отже, дана вимога у складі кваліфікаційних критеріїв є очевидною, оскільки гарантує отримання результату послуги у постачальника, який здатен надати послугу у відповідний, законодавчо встановлений, термін.
Предметом замовлення є послуга з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок учасникам АТО та та членам сімей загиблих учасників АТО, а власниками наданої Послуги є учасники бойових дій, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення або члени сімей загиблих учасників, отримання результату за цією Послугою є першочерговим завданням.
Законодавством України передбачено систему пільг для учасників бойових дій та осіб, прирівняних до них, зокрема, це стосується і надання земельних ділянок.
Відповідно до пункту 14 статті 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (далі - Закон) учасникам бойових дій надаються, серед інших, такі пільги: першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва.

Відповідно до статті 17 Закону фінансування витрат, пов'язаних з введенням в дію цього Закону, здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів.
На виконання Закону рішенням міської ради від 30.03.2016 № 20/5 затверджено Програму розвитку земельних відносин у м. Дніпрі на 2016-2020 роки (зі змінами) (далі- Програма), яка наразі реалізується в межах бюджетних асигнувань та встановлених строків. Реалізація зазначеної програми дає можливість фінансувати виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для учасників антитерористичної операції та членів їх сімей.
В межах зазначеної Програми департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради неодноразово виступав замовником щодо надання послуг з виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для учасників антитерористичної операції та членів їх сімей та мав негативний досвід неспроможності переможця відкритих торгів своєчасного виконання послуги у зв’язку з великою кількістю замовлених проектів одночасно. Зменшити обсяги та кількість проектів землеустрою не вбачається можливим через довготривалий термін очікування учасниками антитерористичної операції та членів їх сімей фінансування даного виду послуги за рахунок місцевого бюджету в порядку черговості.
Отже, виконання послуги, що є предметом договору, має велике соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста.
Досить суворі Умови для учасників тендеру спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця послуг, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно і в максимально короткі терміни. Саме тому у п.3.3 Проекту договору зазначені штрафні санкції.
Враховуючи вищезазначене, департамент по роботі з активами, як замовник, має бути впевненим в можливості своєчасного та якісного виконання переможцем відкритих торгів не поодиноких проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, а виготовлення значної кількості проектів одночасно.
Розгорнути Згорнути
щодо розгляду вимоги по закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Центр державного земельного кадастру" Дніпропетровська регіональна філія 93 500,00
UAH з ПДВ
91 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЗНЕС - ЕКСПЕРТ" 102 000,00
UAH з ПДВ
92 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕОСИСТЕМА ПЛЮС" 104 148,10
UAH з ПДВ
104 148,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 11:08
Електронний підпис
14 квітня 2020 11:07
довідка 001.pdf
10 квітня 2020 13:40
Електронний підпис
10 квітня 2020 13:40
2.pdf
10 квітня 2020 13:40
довідка МВС.pdf
10 квітня 2020 13:40
2_1.pdf
02 квітня 2020 18:36
Електронний підпис
02 квітня 2020 18:35
сертифікати.pdf
02 квітня 2020 18:35
ліцензія.pdf
02 квітня 2020 18:35
довідки.pdf
02 квітня 2020 18:35
довідка обладнання.pdf
02 квітня 2020 18:35
відгуки.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 18:15
Статут.pdf
02 квітня 2020 18:15
Специфікація (17).PDF
02 квітня 2020 18:15
Наказ Конторчик А.Я..pdf
02 квітня 2020 18:15
Ліцензія.pdf
02 квітня 2020 18:15
Лицензия на Геопроект.pdf
02 квітня 2020 18:15
Лицензия GIS6.jpg
02 квітня 2020 18:15
Кошторис (17).PDF
02 квітня 2020 18:15
Календарний план (17).PDF
02 квітня 2020 18:15
Довідка про юриста.PDF
02 квітня 2020 18:15
Дипломы специалистов-3.pdf
02 квітня 2020 18:15
Дипломы специалистов-2.pdf
02 квітня 2020 18:15
Дипломы специалистов-1.pdf
02 квітня 2020 18:15
Диплом юриста.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Центр державного земельного кадастру" Дніпропетровська регіональна філія

ТОВ "БІЗНЕС - ЕКСПЕРТ"

ТОВ "ГЕОСИСТЕМА ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Центр державного земельного кадастру" Дніпропетровська регіональна філія
#26372035
Переможець 91 950,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 12:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Центр державного земельного кадастру" Дніпропетровська регіональна філія
#26372035
91 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 17:16
дог.№4_5.pdf укладений
28 квітня 2020 17:13
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 15:59
ДУ 4-5.PDF зміни до договору
24 лютого 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 12:19
ДУ №1 до дог.4_5 (2020).pdf зміни до договору
22 лютого 2021 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 4/5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 4/5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода№2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML