Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного комплексу комунального закладу «Кам’янський ліцей №1 Кам’янської міської ради» по вул. Героїв Майдану, 47 м. Кам'янка, Черкаської обл.
Очікувана вартість
5 310 194,75 UAH
UA-2020-03-13-004129-b e1a2df5be306427cbbf1a3b47a0a27d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 18:42
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 08 травня 2020 11:38
Очікувана вартість: 5 310 194,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 481,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт спортивного комплексу комунального закладу «Кам’янський ліцей №1 Кам’янської міської ради» по вул. Героїв Майдану, 47 м. Кам'янка, Черкаської обл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт спортивного комплексу комунального закладу «Кам’янський ліцей №1 Кам’янської міської ради» по вул. Героїв Майдану, 47 м. Кам'янка, Черкаської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20801, Україна, Черкаська область, м. Кам'янка, вул. Героїв Майдану, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк, до трьох місяців, але не більше 90 календарних днів з дати отримання Підрядником попередньої оплати, шляхом спрямування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України, з подальшим використанням зазначених коштів виключно на цілі, визначені цим Договором. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватися без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з договорам передбачається надати протягом терміну дії договору. Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2020 21:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 21:02
1. протокол ЗТД 4.doc
29 квітня 2020 19:12
ТД камянка зміни 4.docx
29 квітня 2020 19:12
ТД камянка нова 4.docx
30 березня 2020 08:31
ЕКСПЕРТИЗА.rar
30 березня 2020 08:31
Додаток 2 Технічне завдання.rar
29 квітня 2020 21:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 21:02
1. протокол ЗТД 4.doc
29 квітня 2020 19:12
1. протокол ЗТД 4.doc
17 квітня 2020 16:21
1. протокол ЗТД Камянка 3.doc
07 квітня 2020 14:19
1. протокол ЗТД Камянка 2.doc
30 березня 2020 08:31
1. протокол ЗТД Камянка.doc
29 квітня 2020 19:12
ТД камянка зміни 4.docx
17 квітня 2020 16:21
ТД камянка зміни 3.docx
07 квітня 2020 14:19
1. протокол ЗТД Камянка 2.doc
30 березня 2020 08:31
ТД камянка зміни.docx
29 квітня 2020 19:12
ТД камянка нова 4.docx
17 квітня 2020 16:21
ТД камянка нова 3.docx
07 квітня 2020 14:19
ТД камянка нова 2.docx
30 березня 2020 08:31
ТД камянка нова.docx
13 березня 2020 18:43
ТД камянка.docx
30 березня 2020 08:31
ЕКСПЕРТИЗА.rar
30 березня 2020 08:31
Додаток 2 Технічне завдання.rar
13 березня 2020 18:43
Додаток 2 Технічне завдання.rar

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-13-004129-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 17 березня 2020 13:35
Вимога Замовнику
Вимога в Додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2020 17:45
До тендерної документації буде внесено зміни

Документи подані скаржником

17 березня 2020 13:35
Вимога Замовнику.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПМ-Арсенал" 4 817 299,90
UAH з ПДВ
4 729 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОБЛАГРОПРОМБУД" 5 104 807,20
UAH з ПДВ
4 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777" 5 057 229,60
UAH з ПДВ
5 057 229,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2020 10:41
Електронний підпис
20 травня 2020 10:40
банкрутство.pdf
20 травня 2020 10:28
Електронний підпис
15 травня 2020 17:10
81.rar
08 травня 2020 14:37
Електронний підпис
07 травня 2020 17:21
Електронний підпис
07 травня 2020 17:20
кваліфікація мтб.rar
07 травня 2020 16:36
Електронний підпис
07 травня 2020 16:36
кошторис.rar
07 травня 2020 16:35
статут .rar
07 травня 2020 16:35
кваліфікація мтб.rar
07 травня 2020 16:35
інші документи.rar
07 травня 2020 16:35
ст17.rar
07 травня 2020 16:35
повноваження.rar
07 травня 2020 16:35
18044-1 p7s.zip

Публічні документи

27 березня 2020 14:34
техпаспорти (1).pdf
27 березня 2020 14:34
Дитяча лікарня.zip
27 березня 2020 14:34
IMG_0001.pdf
27 березня 2020 14:34
Статут_новий_1_файлом.pdf
27 березня 2020 14:34
стаття_17.pdf
27 березня 2020 14:34
посвiдчення_Кулика.pdf
27 березня 2020 14:34
опис.pdf
27 березня 2020 14:34
накази_працiвники.pdf
27 березня 2020 14:34
вiдгук.pdf
27 березня 2020 14:34
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
27 березня 2020 14:34
5691_довiдка_покриття.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 19:40
Електронний підпис
07 травня 2020 19:34
кошторис.rar
07 травня 2020 19:34
техніка.rar
07 травня 2020 19:34
Гар лист _ додаток 4.pdf
07 травня 2020 19:34
Гар лист про санкції.pdf
07 травня 2020 19:34
Довідка по ст.17 ч.1 п.4.pdf
07 травня 2020 19:34
Довідка по ст.17 ч.1 п.6.pdf
07 травня 2020 19:34
Довідка по ст.17 ч.1 п.5.pdf
07 травня 2020 19:34
Довідка по ст.17 ч.1 п.3.pdf
07 травня 2020 19:34
Довідка по ст.17 ч.1 п.2.pdf
07 травня 2020 19:34
Довідка по ст.17 ч.1 п.8.pdf
07 травня 2020 19:34
Довідка по ст.17 ч.1 п.9.pdf
07 травня 2020 19:34
Довідка по ст.17 ч.1 п.7.pdf
07 травня 2020 19:34
Довідка по ст. 17 ч. 1 п. 10.pdf
07 травня 2020 19:34
Довідка по ст.17 ч.2.pdf
07 травня 2020 19:34
Довідка по ст.17 ч.1 п.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПМ-Арсенал"

ТОВ "ОБЛАГРОПРОМБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРИТЕТ 777"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПМ-Арсенал"
#38447702
Переможець 4 729 900,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 17:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПМ-Арсенал" #38447702

№ рішення у справі

60/12-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПМ-Арсенал"
#38447702
4 729 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 17:03
КБ 3 Кам_янськ. ліцей (спорткомплекс).pdf укладений
16 грудня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 10:51
Дод.угода 5 від 05.11.2020.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 10:42
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 10:15
дод.угода 4 від 17.09.2020.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 10:02
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 09:23
Дод. угода № 3 від 22.06.2020 зміни до договору
22 червня 2020 14:51
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 18:21
Дод.угода № 2 від 16.06.2020 зміни до договору
16 червня 2020 18:17
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 18:13
Дод.угода № 1 від 16.06.2020 зміни до договору
16 червня 2020 18:04
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 15:41
Договір від 05.06.2020 _ 24.PDF укладений
05 червня 2020 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 3.1. та викласти його в новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 4 729,900 тис. грн. з ПДВ (чотири мільйони сімсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 788,31667 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 4 493,4050 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 2 914,31310 тис. грн; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 1 579,09190 тис. грн. Підлягають виконанню в 2021 році роботи на суму 236,4950 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 153,38490 тис. грн; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 83,11010 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною (визначається відповідно до результатів тендеру). Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування. 2. Відповідно до листа Міністерства розвитку громад та територій України від 03.06.2020 № 7/7.1/9234-20 сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.2 Розділу 4 «Порядок здійснення оплати» і викласти його в наступній редакції: «4.2. Замовник перераховує платежі на поточний рахунок Підрядника в національній валюті України. Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше 3 місяців з дати отримання Підрядником попередньої оплати, шляхом спрямування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України, з подальшим використанням зазначених коштів виключно на цілі, визначені цим Договором. Підрядник може пред’являти замовникові для оплати проміжні рахунки та акти приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в за виконані роботи згідно з договором. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватися одним платежем на цілі, що згідно з договором передбачається надати протягом терміну дії договору.» 3. Внести зміни до пункту 10.1. цього Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2021, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» 4. Внести зміни до пункту 13.4. цього Договору та викласти його в наступній редакції: «13.4. Термін дії забезпечення виконання договору – 31.12.2021». 5. Внести зміни до пункту 11.9. цього Договору та викласти його в наступній редакції: «11.9. Умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Істотними умовами договору відповідно до чинного законодавства є: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.. Істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених чинним законодавством України у сфері закупівель, передбачених п.4. ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі": 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника; 2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робі у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг); 5) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 6) зміни регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.» 6. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 2. Договірна ціна. Додаток 3. План фінансування (на весь період будівництва). Додаток 4. План фінансування будівництва (на поточний рік). Додаток 5: Календарний план виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 3.1. та викласти його в новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 4 729,900 тис. грн. з ПДВ (чотири мільйони сімсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 788,31667 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 4 729,900 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 3 067,698 тис. грн; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 1 662,202 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною (визначається відповідно до результатів тендеру). Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування. 2. Внести зміни до пункту 10.1. цього Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» 3. Внести зміни до пункту 13.4. цього Договору та викласти його в наступній редакції: «13.4. Термін дії забезпечення виконання договору – 31.12.2020». 4. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 2. Договірна ціна. Додаток 3. План фінансування (на весь період будівництва). Додаток 4. План фінансування будівництва (на поточний рік). Додаток 5: Календарний план виконання робіт. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 8. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 9. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 10. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 4 729,900 тис. грн. з ПДВ (чотири мільйони сімсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 788,31667 тис. грн. 2. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 2. Договірна ціна. Додаток 5. Календарний графік виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 4 729,900 тис. грн. з ПДВ (чотири мільйони сімсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 788,31667 тис. грн. 2. Внести зміни до пункту 3.1. та викласти його в новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 4 729,900 тис. грн. з ПДВ (чотири мільйони сімсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 788,31667 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 4 729,900 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 3 317,674 тис. грн; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 1 412,226 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною (визначається відповідно до результатів тендеру). Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування. 3. Викласти Додаток 3. План фінансування (на весь період будівництва) до цього Договору в новій редакції: 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Ціна цього Договору зменшилась на 1,89882 тис. грн. і становить 4 728,00118 тис. грн. з ПДВ (чотири мільйони сімсот двадцять вісім тисяч одна гривня 18 коп.), у тому числі ПДВ 788,0002 тис. грн. 2. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 1. Протокол погодження Договірної ціни. Додаток 2. Договірна ціна. Додаток 3. План фінансування (на весь період будівництва). Додаток 4. План фінансування будівництва (на поточний рік). Додаток 5. Календарний графік виконання робіт. 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 4. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 6. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 7. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 8. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 728 001,18
UAH (в тому числі ПДВ 788 000,20 UAH)