Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Улаштування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей «РКЗО «Сла’вянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Межівського району Дніпропетровської області» за адресою: с. Слов'янка, вул. Шевченко, 18, Межівський р-н, Дніпропетровська обл.»
Очікувана вартість
767 725,00 UAH
UA-2020-03-13-004104-b be4263e50c294e3abe0f7f4055c6d8e8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куценко Олександра Володимирівна

+380563061506 mez_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП сектор ОКСМС Межівської РДА Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 02142460
Місцезнаходження: 52900, Україна , Дніпропетровська обл., Межова, пр. Незалежності, будинок 22
Контактна особа: Куценко Олександра Володимирівна
+380563061506
mez_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2020 18:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2020 18:23
Очікувана вартість: 767 725,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 677,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Улаштування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей «РКЗО «Сла’вянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Межівського району Дніпропетровської області» за адресою: с. Слов'янка, вул. Шевченко, 18, Межівський р-н, Дніпропетровська обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52911, Україна, Дніпропетровська область, с. Слов'янка, вул. Шевченко, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 18:18
ПРОЕКТ_СЛОВЯНКА.pdf
13 березня 2020 18:18
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 16 березня 2020 13:26
Дата відповіді: 16 березня 2020 15:16
Доброго дня шановний замовнику! Пунктом 5 до ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Ви вимагаєте надати копію ліцензії учасника торгів на провадження господарської діяльності у будівництві з пунктами видів робіт відповідно до проекту. Ви маєте на увазі ліцензію ДСНС з відповідними пунктами видів робіт в ній? Так-як будівельна ліцензія не містить пунктів предмету Вашої закупівлі. Дякую з повагою!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний дописувач,так ми дійсно мали на увазі ліцензію ДСНС з відповідними пунктами видів робіт в ній.
уточнення
Дата подання: 16 березня 2020 17:58
Дата відповіді: 17 березня 2020 08:59
Доброго дня! В оголошенні про проведення допорогових закупівель п.11.1. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, учасник повинен надати у електронному сканованому вигляді своєї пропозиції наступні документи: документ про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар, або обгрунтування його відсутності (не підлягає обовязковій сертифікації, тощо) . Просимо видалити даний пункт, так як дані сертифікати/паспорти вже є у проектно-кошторисній документації та на сайті заводів виробників обладнання і надаються ними при закупівлі обладнання
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 11.1. в разі, якщо товар не підлягає обов’язкової сертифікації, в пропозиціях надається обґрунтоване пояснення відсутності сертифікатів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-13-004104-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТРИАВАНТ, Код ЄДРПОУ:38114509
Дата подання: 17 березня 2020 10:24
скасування вимоги надати сертифікат ISO9001:2015
Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Зокрема п.4.ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ( ISO 9001:2015 «Системи менеджменту»), що не передбачений ліцензійними умовами ДСНС здійснення певних видів господарчої діяльності, Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при цому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви повинні розуміти, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності кваліфікаційних сертифікатів інженерно-технічного персоналу). Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», Зміни № 11 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 08.08.2017 р. № 192 та рішення Атестаційної архітектурно-будівельної комісії від 17.09.2016 р., Протокол № 19 відповідальні виконавці, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, виконують ті види робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом. Тому вимога щодо наявності Сертифікату ISO 9001:2015 прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Крім того, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема: 1) Частиною1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" пердбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015 не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації.
Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 березня 2020 17:16
В документації закупівлі не передбачено відхилення пропозиції у разі відсутності Сертифікату ДСТУ ISO 90001:2015, отже Вам не заборонено брати участь у закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2020 18:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 759 320,00
UAH з ПДВ
759 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 16:43
Електронний підпис
27 березня 2020 16:42
Цінова пропозиція.pdf
27 березня 2020 16:42
Уставні документи.pdf
27 березня 2020 16:42
Технічні вимоги.pdf
27 березня 2020 16:42
Статут.pdf
27 березня 2020 16:42
Сертифікати -2.pdf
27 березня 2020 16:42
Сертифікати -1.pdf
27 березня 2020 16:42
Пропозиція.pdf
27 березня 2020 16:42
Медичні книжки - 2.pdf
27 березня 2020 16:42
Медичні книжки - 1.pdf
27 березня 2020 16:42
Лист-гарантія.pdf
27 березня 2020 16:42
Кошторис.pdf
27 березня 2020 16:42
Інші документи -5.pdf
27 березня 2020 16:42
Інші документи -4.pdf
27 березня 2020 16:42
Інші документи -3.pdf
27 березня 2020 16:42
Інші документи -2.pdf
27 березня 2020 16:42
Інші документи -1.pdf
27 березня 2020 16:42
Аналогічний договір.pdf
27 березня 2020 16:42
Акт огляду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 759 320,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 18:03

Документи

01 квітня 2020 18:03
Електронний підпис
01 квітня 2020 18:02
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
759 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2020 18:03
Електронний підпис
01 квітня 2020 18:02
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
протокол зміни до договору
15 квітня 2020 17:38
Договір укладений
09 квітня 2020 18:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML