Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ, Голованівського району, Кіровоградської області»
Очікувана вартість
3 882 678,00 UAH
UA-2020-03-13-004019-b 3314c2feac384290ad8b7951e8d2be5e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Андрійович Марчик

+380525221603 lik.golov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01995137
Місцезнаходження: 26500, Україна , Кіровоградська обл., Голованівський район, селище міського типу Голованівськ ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 2
Контактна особа: Олександр Андрійович Марчик
+380525221603
lik.golov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування
Відповідно до cт. 35, п 3 нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Комунальним некомерційним підприємством «Голованівська центральна районна лікарня» Голованівської районної ради було прийнято рішення здійснити закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ, Голованівського району, Кіровоградської області» у зв’язку з виникненням надзвичайної ситуації на території КНП «Голованівська ЦРЛ» Голованівської районної ради. 24 лютого 2020 року за наслідками поривами вітру та руйнації покрівлі головного корпусу лікарні було розкрито покрівлю головного корпусу КНП «Голованівська ЦРЛ» Голованівської районної ради, що становить загрозу життю та здоров’ю працюючому медперсоналу, хворим та відвідувачам районної ради центральної лікарні. З метою не допущення подальшої руйнації покрівлі головного корпусу, та на підставі протоколу позачергового засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, а також експертного звіту було прийнято рішення здійснити закупівлю по предмету: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ, Голованівського району, Кіровоградської області» в ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС". Вищевказане підприємство має успішний досвід виконання аналогічних договорів. Окрім цього, під час проведення переговорів, сторонами були погоджені ціни та інші умови виконання робіт, а учасник підтвердив свою відповідність критеріям визначеним ст. 16 та 17 Закону. Підстави для відмови в укладенні договору з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС", відсутні. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015р., 2. Протокол позачергового засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій № 4 від 24.02. 2020 р., 3. Експертний звіт № 27/04-02/20/А від 27.02.2020 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 17:40
Оскарження наміру укласти договір: 19 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ, Голованівського району, Кіровоградської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, смт Голованівськ, вул. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень,в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: Державний бюджет, місцевий бюджет. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 березня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС"
#34977706
Переможець 3 882 678,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 17:40

Документи

13 березня 2020 17:40
Електронний підпис
13 березня 2020 17:38
3. Про намір УД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 17:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС"
#34977706
3 882 678,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2020 17:40
Електронний підпис
13 березня 2020 17:38
3. Про намір УД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 15:42
Додаткова угода №1.pdf укладений
08 квітня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 17:42
Договiр_№_26.pdf укладений
26 березня 2020 17:41
Додаток_№1.pdf укладений
26 березня 2020 17:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку із скороченням видатків за закупівлею.