Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по об'єкту "Будівництво учбового корпусу на 400 учнів та студентів навчального закладу спортивного профілю ДВУОР ІМ.С.БУБКИ по вул.Благовіщенська, м.Бахмут"
Очікувана вартість
2 250 000,10 UAH
UA-2020-03-13-003943-b 4368dcfcba5144b8a0c5146d5cce0e94
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ДВУОР ІМ С БУБКИ Бахмут

+380951048897 20361881@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОНЕЦЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ ІМ.С.БУБКИ
Код ЄДРПОУ: 20361881
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43
Контактна особа: ДВУОР ІМ С БУБКИ Бахмут
+380951048897
20361881@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 31 березня 2020 13:32
Очікувана вартість: 2 250 000,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за виконанням робіт по об'єкту "Будівництво учбового корпусу на 400 учнів та студентів навчального закладу спортивного профілю ДВУОР ІМ.С.БУБКИ по вул.Благовіщенська, м.Бахмут"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Благовіщенська, буд. 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 1.Розрахунки за виконані роботи з Технічного нагляду здійснюються Замовником на підставі оформлених належним чином Актів виконаних робіт/наданих послуг пропорційно сумам за виконані родоти Підрядником (згідно актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в) упродовж 20 – ти календарних днів з дати підписання актів виконаних робіт/наданих послуг, а також можливе (за необхідністю) відтермінування платежу. Зобов’язання за Договором щодо оплати за здійснення Технічного нагляду виникають лише у разі наявного фінансування в межах фактичних надходжень коштів на розрахунковий рахунок Замовника.2.У разі затримки фінансування, розрахунок здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування робіт на свій розрахунковий рахунок.3.Вартість робіт за цим Договором може бути змінена за результатами обсягу фактично виконаних Робіт, але не може бути більшою вартості виконаних робіт за цим Договором.4.Оплата за виконані Роботи з Технічного нагляду виконується Замовником за наявності підписаних Виконавцем актів приймання виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2в), наданих Підрядником пропорційно наведениї в ним сумам.5.Порядок та строки фінансування за цим Договором визначаються Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами та доповненями), умовами цього Договору та узгодженим Сторонами Планом фінансування виконаних робіт (Додаток №5), який є невід`ємною частиною Договору. План фінансування виконаних робіт складається з урахуванням Календарного графіку виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи/надані послуги.6.Джерелами фінансування робіт за цим Договором є субвенція з державного бюджету ДФРР та співфінансування за рахунок коштів обласного бюджету на реалізацію проекту. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 17:09
тех.характ. школа тех нагляд.docx
13 березня 2020 17:09
проект договору школа тех нагляд.docx
13 березня 2020 17:09
тд школа тех нагляд.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство Слов'янської районної ради Донецької області "Управління капітального будівництва" 1 542 192,00
UAH з ПДВ
1 542 192,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектна компанія "Аркон" 2 240 000,00
UAH з ПДВ
2 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 09:00
док-ти переможця.rar
03 квітня 2020 09:00
Довідка-объединены.pdf
30 березня 2020 10:10
Електронний підпис
30 березня 2020 10:06
Електронний підпис
30 березня 2020 09:43
Підписаний_Лицензия_.pdf
30 березня 2020 09:43
Підписаний_G0320-4414-GL_tender.pdf
30 березня 2020 09:43
38. ч.1 Досвід викон.pdf
30 березня 2020 09:43
60. Довідка про санкції.pdf
30 березня 2020 09:43
55. Захист довкілля.pdf
30 березня 2020 09:43
45. Довідка ЄДР.pdf
30 березня 2020 09:43
44. ВИПИСКА з ЄДР (КНП).pdf
30 березня 2020 09:43
39. ч.2 Досвід викон.pdf
30 березня 2020 09:43
43. РОЗПОРЯДЖЕН.pdf
30 березня 2020 09:43
40. ч.3 Досвід викон.pdf
30 березня 2020 09:43
41. ч.4 Досвід викон.pdf
30 березня 2020 09:43
36. Штатний розпис.pdf
30 березня 2020 09:43
35. Робоча група.pdf
30 березня 2020 09:43
34. находження на об'єкті.pdf
30 березня 2020 09:43
12ц. Проект договору.pdf
30 березня 2020 09:43
17. ISO 18001_2010.pdf
30 березня 2020 09:43
16. ISO 9001_2010.pdf
30 березня 2020 09:43
5. Статут вiд 25.01.2017р..pdf
30 березня 2020 09:43
14.Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 10:07
Статут.pdf
30 березня 2020 10:07
Накази на працівників.PDF
30 березня 2020 10:07
Тендерна пропозиція.PDF
30 березня 2020 10:07
Рішення учасника 18-1.PDF
30 березня 2020 10:07
Відомості ЄДРПОУ.PDF
30 березня 2020 10:07
Відомості про учасника.PDF
30 березня 2020 10:07
Витяг ПДВ.PDF
30 березня 2020 10:07
Витяг з ЄДР 10.03.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління капітального будівництва

ТОВ "Проектна компанія "Аркон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Слов'янської районної ради Донецької області "Управління капітального будівництва"
#39422626
Переможець 1 542 192,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Слов'янської районної ради Донецької області "Управління капітального будівництва"
#39422626
1 542 192,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 11:33
ду13(1404).pdf зміни до договору
29 грудня 2023 11:25
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2023 17:38
12(1404).pdf зміни до договору
11 квітня 2023 17:36
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2022 15:20
9-1(1404).pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 15:19
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2022 14:54
11(1404).pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 14:53
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2022 15:34
ду 10(1404).pdf зміни до договору
13 червня 2022 15:33
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 09:41
ду 9 1404.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 10:22
ду 8 1404.pdf зміни до договору
23 червня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 09:41
ду 7 1404.pdf зміни до договору
26 травня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 11:52
ду 6 1404.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 15:35
ду 5 1404.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 16:03
ду 4 1404.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 16:17
1404.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 16:14
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 14:38
дод 2 №1404.pdf зміни до договору
24 липня 2020 14:37
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 16:08
ду 1 1404.pdf зміни до договору
09 червня 2020 16:07
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 10:07
договір 1404.pdf укладений
14 квітня 2020 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1404
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1404
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1404
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1404
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1404
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1404
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1404
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1404
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1404
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1404
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із проведенням бойових дій на території Донецької області через збройну агресію Російської Федерації та їх ескалацією, враховуючі Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», лист Торгово – промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1
Номер договору про закупівлю: 1404
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із проведенням бойових дій на території Донецької області через збройну агресію Російської Федерації та їх ескалацією, враховуючі Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», лист Торгово – промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1
Номер договору про закупівлю: 1404
Договір:
Номер додаткової угоди: 9-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1404
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1404
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML