Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 64120000-3 (Кур’єрські послуги (Одеське територіального управління Національного антикорупційного бюро України)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-03-13-003884-b 0048815f990d4d9f95411ab3c1d0fff9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64120000-3: Кур’єрські послуги


Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Кур’єрські послуги (Одеське територіального управління Національного антикорупційного бюро України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64120000-3 — Кур’єрські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Доставка відправлень замовника здійснюється виконавцем за рахунок асигнувань Державного бюджету, виділених виконавцю, а за виїзд службового автотранспорту з офіцером урядового фельд’єгерського звʼязку Державної служби спеціального звʼязку та захисту інформації України для здійснення приймання кореспонденції в приміщенні замовника замовник сплачує кошти згідно з існуючими тарифами (які є невід’ємною частиною договору) за послуги за наданими виконавцем рахунками та актами виконаних робіт за фактично надані послуги. У разі несвоєчасної оплати рахунків (протягом 10 банківських днів після їх отримання) замовник сплачує пеню в розмірі 0,1 % від вартості неоплачених послуг за кожну добу затримки, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, діючої в період прострочки. У разі затримки замовником оплати наданих послуг внаслідок відсутності за поточний місяць надходжень із Державного бюджету (у разі надання підтверджуючих документів) пеня, не сплачується. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 березня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління урядового фельд’єгерського зв’язку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України в м.Одесі
#01186685
Переможець 15 000,00
UAH
13 березня 2020 16:55

Документи

13 березня 2020 16:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:56
Дод_договір_1_545 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 16:56
Договір_137.pdf укладений
13 березня 2020 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 1/20/137
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/545
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML