Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування ліфтів)
Очікувана вартість
103 680,00 UAH
UA-2020-03-13-003725-b 4ca6ebacce214d76bf88089d2708ce68
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Ольга Сергеевна

+8044 3096625 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦОЗ" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Назарова Ольга Сергеевна
+8044 3096625
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 квітня 2020 11:02
Очікувана вартість: 103 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 518,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


для Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 посл.
Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Виконавцем Послуги, згідно цього Договору, здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі XV цього Договору, за Актом на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Послуг Замовником, (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 16:25
ТД ТО ліфти ККЛ1.docx
13 березня 2020 16:25
проект договору Послуги технічне ліфти.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ЕЛВІТ-Ліфт" 102 960,00
UAH з ПДВ
102 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ" 103 680,00
UAH з ПДВ
103 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 16:37
цінова пропозиція.pdf
16 березня 2020 16:37
свідоцтво платника ПДВ.pdf
16 березня 2020 16:37
довідка про санкції.pdf
16 березня 2020 16:37
довідка по статті 17.pdf
16 березня 2020 16:37
довідка захист довкілля.pdf
16 березня 2020 16:37
відгук КМКЛ №3 за 2019 рік.pdf
16 березня 2020 16:37
виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ЕЛВІТ-Ліфт"

ТОВ "СЕРВІСЛІФТРЕМОНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ЕЛВІТ-Ліфт"
#36177698
Переможець 102 960,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 20:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 20:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ЕЛВІТ-Ліфт"
#36177698
102 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 16:08
Дод угода 1 (20%) до ЦОЗ ТН-235 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 19:19
Договір ЦОЗ_ТН-235.pdf укладений
28 квітня 2020 19:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.12.3. Договору, Сторони прийшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 (двадцять) відсотків від суми, визначеної у початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, у зв’язку з чим Сторони домовились: 1.1. Сторони домовились внести зміни до п.12.1. Договору та викласти його в наступній редакції: « 12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до «31»березня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань згідно цього Договору ». 1.2. Сторони домовились внести зміни до п.5.2. Договору та викласти його в наступній редакції: « 5.2. Загальна вартість цього Договору складає:120 120,00 грн. (Сто двадцять тисячстодвадцять гривень 00копійки),у тому числі ПДВ(20%)20 020,00 грн
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-235
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 94 380,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 730,00 UAH)