Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм формений чоловічий напіввовняний темно-синього кольору (кітель, брюки); Костюм формений жіночий напіввовняний темно-синього кольору (кітель, спідниця)
Очікувана вартість
790 500,00 UAH
UA-2020-03-13-003599-b 1f66b4cf2d684ca1b1e61646fad5f669
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Миколайович Дубенко

+380487365055 oduvsprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський державний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571570
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1
Контактна особа: Олександр Миколайович Дубенко
+380487365055
oduvsprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 11:34
Очікувана вартість: 790 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 905,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
151 штуки
Костюм формений чоловічий напіввовняний темно-синього кольору (кітель, брюки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
125 штуки
Костюм формений жіночий напіввовняний темно-синього кольору (кітель, спідниця)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 16:07
Зміни в ТУ Кітель жіночий.pdf
13 березня 2020 16:07
ТУУ12Брюки чоловічі.pdf
13 березня 2020 16:07
ТУ_Кітель_Жіночий_У_14_1_34045600_014_2016.PDF
13 березня 2020 16:07
Зміни в ТУ Спідниця.pdf
13 березня 2020 16:07
ТУ_КІТЕЛЬ_ЧОЛ_У_14_1_34045600_011_2016.PDF
13 березня 2020 16:07
Зміни в ТУ_КІТЕЛЬ_ЧОЛ_14_1_34045600_011_2016.PDF
13 березня 2020 16:07
ТУ_Спідниця_Жіноча_У_14_1_34045600_016_2016.PDF
13 березня 2020 16:07
Зміни в ТУ_БРЮКИ_ЧОЛ_14_1_34045600_012_2016.PDF
13 березня 2020 16:07
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 18 березня 2020 09:37
Дата відповіді: 18 березня 2020 10:34
Доброго дня! За вимогами до тендорної документації необхідно заповнювати Додатки до тендорної документації, просимо Вас для зручності і відповідності тендерній документації завантажити Додатки до тедерної документаці в форматі Word
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Файл тендерної документації оприлюднений у форматі *.pdf для вільного доступу на вебпорталі Уповноваженого органу, у доступному для перегляду вигляді у формі відкритих даних, без застосування паролів, без застосування шифрування або обмеження доступу до умов тендерної
документації у будь-який інший спосіб. Таким чином, обмеження доступу Учасників до тендерної документації - відсутнє. Таким чином, підстави для додавання або повторного опублікування документації у форматі *.word - відсутні. В свою чергу, потенційний Учасник, який здійснює свою господарську діяльність спроможний самостійно за допомогою програмного продукту ABBY FineReader, або будь-якої іншої програми, здійснити конвертацію файлу з формату *.pdf у формат *.word. Підпунктом 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» повторне оприлюднення тендерної документації – не передбачено. Тобто, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлений формат тендерної документації, яка має бути оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, тим паче не передбачено опублікування її повторно у зручному форматі для Учасника.
щодо документації в форматі Word
Дата подання: 18 березня 2020 16:59
Дата відповіді: 19 березня 2020 08:56
Доброго дня. Відповідно до Вашої попередньої відповіді зауважимо: учасники просять не завантажити не "повторно" тендерну документацію, а завантажити її "в форматі Word" , що полегшить роботу по підготовці учасникам не для перегляду (прочитання) тендерної документації, а для фізичної її підготовки . Завантаження Вами, Замовником торгів, тендерної документації також в форматі Word не суперечить чинному законодавству в сфері державних закупівель. Тому просимо Вас, піти учасникам на зустріч та викласти вищезгаданий документ в даному форматі. Будемо щиро вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що з метою фізичної підготовки тендерної документації, потенційний Учасник, який здійснює свою господарську діяльність спроможний самостійно за допомогою програмного продукту ABBY FineReader, або будь-якої іншої програми, здійснити конвертацію файлу з формату *.pdf у формат *.word, що займає максимум 10 хвилин.
Протокол випробувань
Дата подання: 18 березня 2020 18:32
Дата відповіді: 20 березня 2020 08:52
Просимо, в зв'язку з введенням карантину та завантаженістю в лабораторіях ,дозволити надати протоколи випробувань тканини на відповідність ДСТУ 4291:2004, на які посилаються в технічній документації до тендеру , а саме в ТУ.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за запитання. Зазвичай добропорядні виробники тканини, покупцю разом з документами про відвантаження на тканину, надають копії протоколів випробувань на відповідність до ДСТУ ГОСТ 28000:2009, видані незалежними акредитованими лабораторіями (або акредитованим органом з підтвердження відповідності з повним переліком показників які вимагаються цим ДСТУ). А так як ДСТУ 4291:2004 в порівнянні з ДСТУ ГОСТ 28000:2009 по деяким вимогам до тканини навіть має більш жорсткі вимоги (наприклад стійкість до стирання по площині та інші), то в протоколах чомусь бувають «відсутні показники які не відповідають вимозі цього ДСТУ.
Виходячи з вищевикладеного, тендерний комітет не заперечує в наданні Учасником протоколів випробувань тканини на відповідність до ДСТУ 4291:2004. Але обов’язково хочемо звернути Вашу увагу що нас, як замовника, в протоколах запропонованої Вами тканини цікавлять її показники (характеристики) на: - кількість пілей на 1 см²; - коефіцієнт зминальності; - розривне навантаження по основі та утоку; - стійкість до стирання;- стійкіть пофарбування (до прання, поту, сухого тертя); та зміна лінійних розмірів (по основі та утоку в %) після мокрих обробок(замочка). Увага, якщо копія протоколу випробувань буде надана не за заявкою виробника, а за заявкою учасника то тканина повинна бути досліджена ще й за показником: - сировинний склад у відсотках.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"МАКС ТРЕЙД" 790 168,80
UAH з ПДВ
790 168,80
UAH з ПДВ
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЖІМО" 790 500,00
UAH з ПДВ
790 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 14:30
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:29
3 довідка банкруцтво.pdf
02 квітня 2020 14:29
2 довідка ПОДАТКОВА.rar
28 березня 2020 13:30
Електронний підпис
28 березня 2020 13:30
36 свідоцтво ПДВ.pdf
28 березня 2020 13:30
30 розширений витяг.pdf
28 березня 2020 13:30
18 Bank_guarantee_001SLG117331.rar
28 березня 2020 13:30
14 копія статуту.pdf
28 березня 2020 13:30
13 копія паспорту.pdf
28 березня 2020 13:30
34 форма таблиця цін.pdf
28 березня 2020 13:30
4 довідка працівники.pdf
28 березня 2020 13:30
2 договір НОВА ПОШТА.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 10:00
Електронний підпис
27 березня 2020 09:59
технічна частина.rar
27 березня 2020 09:59
Гарантія 2683-19.zip
27 березня 2020 09:59
гарантія.rar
27 березня 2020 09:59
Таблиця цін.pdf
27 березня 2020 09:59
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"МАКС ТРЕЙД"

ТОВ "ЕЖІМО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"МАКС ТРЕЙД"
#35960908
Переможець 790 168,80
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 13:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"МАКС ТРЕЙД"
#35960908
790 168,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:43
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 12:52
233-20.pdf укладений
16 квітня 2020 12:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 790 168,80
UAH (в тому числі ПДВ 131 694,80 UAH)