Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод (Централізоване водовідведення)
Очікувана вартість
1 679 979,51 UAH
UA-2020-03-13-002840-b 2e3374d3a6b6419e99b3f460d1be5d8c
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Миколаївна Перепьолкіна

+380522553334 kol_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01994942
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5
Контактна особа: Вікторія Миколаївна Перепьолкіна
+380522553334
kol_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» здійснює централізоване водопостачання та водовідведення всім категоріям споживачів, у тому числі організаціям та установам, що фінансуються з державних та місцевих бюджетів та суб’єктам господарювання відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» . Враховуючи викладене, у зв’язку з тим, що зазначені послуги можуть бути надані тільки певним постачальником, відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» було застосовано переговорну процедуру.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
 - Реєстр суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua).
- Закон України «Про природні монополії» № 1682-III від 20.04.2000 р.;
 Постанова НКРЕКП від 19.10.2017р. № 1268 «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій».
- Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року №847-р «Про затвердження Положення про ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій».
 Також, згідно пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 16:35
Оскарження наміру укласти договір: 19 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102570.84 метр кубічний
Централізоване водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Щомісячно до 20 числа відповідальний представник Замовника надає показники засобів обліку у відділ реалізації послуг юридичних осіб та отримує рахунки і акти виконаних робіт. Після підписання актів наданих послуг, Споживач, на протязі 5 банківських днів, здійснює оплату коштів у відповідності до: а) рахунку-фактури за фактичні об'єми споживання води згідно актів виконаних робіт (наданих послуг); б) рахунків, виписаних за самовільне безоблікове водокористування згідно з п. 3.3. «Правил користування системами централізованого комунальною водопостачання та водовідведення в населених пунктах України» Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

13 березня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 14:45
Протокол №106.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КІРОВОГРАД"
#03346822
Переможець 1 679 979,51
UAH з ПДВ
13 березня 2020 16:35

Документи

13 березня 2020 16:35
Електронний підпис
13 березня 2020 16:31
Протокол №106.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 16:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КІРОВОГРАД"
#03346822
1 679 979,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2020 16:35
Електронний підпис
13 березня 2020 16:31
Протокол №106.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:17
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 15:49
ДУ 4 24-ТР20.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 15:49
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 11:44
ДУ 3 24-ТР20.pdf зміни до договору
27 січня 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 10:52
ДУ 3 24-ТР20.pdf зміни до договору
27 січня 2021 10:43
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 10:26
ДУ 3 24-ТР20.pdf зміни до договору
27 січня 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:04
ДУ 2 24-ТР20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:03
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:51
ДУ 1 24-ТР20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 16:01
24-ТР20.pdf укладений
20 березня 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24-ТР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми
Номер договору про закупівлю: 24-ТР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 24-ТР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 20 %
Номер договору про закупівлю: 24-ТР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 20%
Номер договору про закупівлю: 24-ТР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24-ТР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 939 050,54
UAH (в тому числі ПДВ 156 508,42 UAH)