Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 299+000 – км 315+914
The current average repair of the public road of public importance R-33 Vinnytsya – Turbiv – Haysyn – Balta – Velyka Mykhaylivka - /M-16/, km 299+000 – km 315+914
Очікувана вартість
285 771 301,00 UAH
UA-2020-03-13-002577-a 6d83c31a9ffb4bd8beebe82fbc83588d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 березня 2020 18:59
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 12:09
Очікувана вартість: 285 771 301,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8573139 UAH
Publication date: 13 березня 2020 18:59
Enquiries until: 03 квітня 2020 10:00
Complaints submission until: до 09 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 квітня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 285 771 301 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 299+000 – км 315+914 (джерело фінансування закупівлі - державний та/або місцевий бюджети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

The current average repair of the public road of public importance R-33 Vinnytsya – Turbiv – Haysyn – Balta – Velyka Mykhaylivka - /M-16/, km 299+000 – km 315+914
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 14:46
перелік змін Р-33 299-315.doc
02 квітня 2020 14:46
ЗТД Р-33 299-315.docx
13 березня 2020 18:56
ПРоект договору ПСР 2020.docx
02 квітня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 14:46
перелік змін Р-33 299-315.doc
02 квітня 2020 14:46
ЗТД Р-33 299-315.docx
13 березня 2020 18:56
ТД Р-33 299-315 (1).docx
13 березня 2020 18:56
ПРоект договору ПСР 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 26 березня 2020 15:07
Дата відповіді: 31 березня 2020 16:57
Пункт 2 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачає включення до пропозиції документу, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі -банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Крім того, Замовник відмітив, що Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про залишок коштів на рахунку, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Відповідно до п.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до ч.1 ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Як вказує, ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні. Тобто, чинне законодавство передбачає наступні види забезпечення пропозиції: 1) банківська гарантія; 2) страхова гарантія; 3) гарантія фінансової установи. При цьому, чинне законодавство не містить визначення понять банківська гарантія з грошовим покриттям та банківська гарантія з повним грошовим забезпеченням (покриттям). Згідно ч.і ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Як зазначає п.п.8 п.3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії. Відповідно до п. 37 та п.38 того ж Положення, банк-гарант (резидент) сплачує кошти бенефіціару за гарантією в разі отримання вимоги, що становить належне представлення. Банк-гарант (резидент) сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимозі. Тобто, чинне законодавство не встановлює будь-якої залежності ступеню обов'язку сплати банком коштів за гарантією від наявності чи відсутності грошового покриття такої гарантії. До того ж, покриття по гарантії може бути надане не тільки грошовими коштами, а й майновими правами на банківський вклад, рухомим або нерухомим майном, цінними паперами тощо. Таким чином. Замовником у тендерній документації всупереч вимогам чинного законодавства встановлено умову, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії з грошовим покриттям, вказане здійснено незважаючи на те, що за наявності банківської гарантії у разі настання гарантійного випадку вимога Замовника буде задоволена банком-гарантом не залежно від наявності чи відсутності покриття такої банківської гарантії, тобто вимога Замовника щодо наявності покриття банківської гарантії ніякого практичного сенсу не має. Так, у випадку даної закупівлі Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) - не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Отже, встановлена в обраний спосіб вимога Замовника передбачає відволікання значних грошових коштів учасника на забезпечення такої гарантії на період чотири місяці, що дискримінує учасників за ознакою наявності в них на визначений період вільних грошових коштів у розмірі майже мільйон гривень, таким чином обмежуючи коло потенційних учасників процедури закупівлі. Учасник вважає дану вимогу незаконною, оскільки вона порушує один з принципів господарювання, такий як свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом. Учасник має право самостійно формувати політику підприємства, в тому числі в частині фінансування, Замовник не в праві втручатися в його діяльність. Оскільки наявність чи відсутність грошового покриття гарантії абсолютно не впливає на обов'язок сплати банком коштів за гарантією, вважаємо дану вимогу встановленою безпідставно. Така умова тендерної документації не відповідає вимогам Закону та є дискримінаційною. Враховуючи вищевикладене, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із вимогами Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право встановити умову стосовно надання забезпечення тендерної пропозиції. Умови встановлені Замовником, викладено в тендерній документації. Жодних чинних нормативних актів вони не порушують, а отже не можуть бути незаконними. Також вони не є дискримінаційними, оскільки, встановлені до усіх учасників процедури закупівлі. Всі знаходяться в рівних умовах. Вимога не підлягає задоволенню.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000056 ● 3a1fdb74cd6543dd850cbc6245cd0428
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 14:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.09.2020 № 173.

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.09.2020 № 173.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-13-002577-a, 13.03.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник категорично заперечує проти наданого висновку з огляду на наступне: По питанню 1: Дата оголошення процедури 07.02.2020р. На дату оголошення діяв Наказ 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Згідно даного наказу ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 3. Місцезнаходження замовника*. 4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. 4-1. Вид предмета закупівлі. 5. Конкретна назва предмета закупівлі. 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 10-2. Джерело фінансування закупівлі. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 12. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки *. 12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій*. 17. Дата та час проведення електронного аукціону*. 18. Строк, на який укладається рамкова угода**. 19. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду**. Тобто зазначення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, згідно даного наказу, не вимагалося. А отже відсутність її в оголошені є цілком логічним!!!!!! Та не може рахуватися порушенням! По питанню 2: Учасником ТОВ «Ростдорстрой» в інформаційній довідці про наявність асфальтобетонного заводу чітко зазначено, що асфальтобетонні суміші будуть поставлятися протягом усього строку надання послуг. В аналогічній довідці учасника ТОВ «Миколаївбудцентр», вказано ж що товар буде поставлятися до листопада 2021 року. Саме тому учасника ТОВ «Миколаївбудцентр» було відхилено, а ТОВ «Ростдорстрой допущено до аукціону. Жодні порушення в цьому відсутні. Та підстав для відміни торгів не виявлено.

2020-10-21 19:39:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: позовна заява
Дата публікації: 29 жовтня 2020

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 травня 2020
UA-2020-03-13-002577-a6d83c31a9ffb4bd8beebe82fbc83588d
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

12 квітня 2020 16:54
АБЗ Інвентарна картка.pdf
12 квітня 2020 03:43
Швець РВ.PDF
12 квітня 2020 03:18
ЦПУ на лаборантів.pdf
12 квітня 2020 03:18
Транспортна схема.PDF
12 квітня 2020 03:18
Договор поставки.pdf
12 квітня 2020 03:18
Довідка про АБЗ.PDF
12 квітня 2020 03:18
АБЗ інвертарна картка.pdf
12 квітня 2020 03:18
АБЗ Атестат Березівка.pdf
12 квітня 2020 02:56
по кваліфікації.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 8 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 7 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 6 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 5 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 46П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 42П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 4 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 34П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 33П ч.2.pdf
12 квітня 2020 02:36
КБ 33П ч.1.pdf
12 квітня 2020 02:36
КБ 3 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 29П ч.2.pdf
12 квітня 2020 02:36
КБ 29П ч.1.pdf
12 квітня 2020 02:36
КБ 2 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:35
КБ 1 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:35
Договір №19-18П.pdf
12 квітня 2020 02:35
Дог.№46П.PDF
12 квітня 2020 02:35
Дог.№42П.PDF
12 квітня 2020 02:35
Дог.№34П.PDF
12 квітня 2020 02:35
Дог.№29П.pdf
12 квітня 2020 02:35
Дог. №33П.pdf
12 квітня 2020 02:35
Формальні помилки.pdf
12 квітня 2020 02:35
Форма 4-ОПП.pdf
12 квітня 2020 02:35
Статут.PDF
12 квітня 2020 02:35
Скан витягу ПДВ.pdf
12 квітня 2020 02:35
Сертифікат ISO 9001.PDF
12 квітня 2020 02:35
Паспорт директора.pdf
12 квітня 2020 02:35
Опис.pdf
12 квітня 2020 02:35
Мат база.pdf
12 квітня 2020 02:35
Ліцензія.pdf
12 квітня 2020 02:35
Лапшин Наказ та Диплом.PDF
12 квітня 2020 02:35
Копії тех.паспортів.PDF
12 квітня 2020 02:35
Копії наказів ТОВ РДС 2.PDF
12 квітня 2020 02:35
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
12 квітня 2020 02:35
ІСО2.pdf
12 квітня 2020 02:35
ІСО1.pdf
12 квітня 2020 02:35
ІСО.pdf
12 квітня 2020 02:35
ІСО ще.pdf
12 квітня 2020 02:34
Договір оренди РДС.PDF
12 квітня 2020 02:34
Договір Лабораторія.pdf
12 квітня 2020 02:34
Довідка про санкціїї.PDF
12 квітня 2020 02:34
Довідка про довкілля.PDF
12 квітня 2020 02:34
Довідка за ст 17.PDF
12 квітня 2020 02:34
Відомості ЄДРПОУ.pdf
12 квітня 2020 02:34
Відгук від САД Одеса.PDF
12 квітня 2020 02:34
Відгук від САД Вінниця.pdf
12 квітня 2020 02:34
Витяг зі статуту.PDF
12 квітня 2020 02:34
виписка РДС.pdf
12 квітня 2020 02:34
016-001-13770БТ-2020.pdf.p7s
12 квітня 2020 02:34
016-001-13770БТ-2020.pdf
12 квітня 2020 02:34
016-001-13760-2020.zip
12 квітня 2020 02:34
Янович.PDF
12 квітня 2020 02:34
Шундрін.PDF
12 квітня 2020 02:34
Швець ВМ.PDF
12 квітня 2020 02:34
Устуянов.PDF
12 квітня 2020 02:34
Тихоненко.PDF
12 квітня 2020 02:34
Терещенко.PDF
12 квітня 2020 02:34
Танцюра.PDF
12 квітня 2020 02:34
Сулима.PDF
12 квітня 2020 02:34
Соловей.PDF
12 квітня 2020 02:34
Сіріціану.PDF
12 квітня 2020 02:34
Сизьоненко.PDF
12 квітня 2020 02:34
Печінка.PDF
12 квітня 2020 02:34
Петрочук.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Швець ВМ.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Тихоненко.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Маренич.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Мамалига.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Люльченко.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Кілор.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Кириленко.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Зібровський.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Гайдай.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Боцу.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Бортневський.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Березовський.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Андрюшин.PDF
12 квітня 2020 02:33
Павляк.PDF
12 квітня 2020 02:33
Мордик.PDF
12 квітня 2020 02:33
Молозін.PDF
12 квітня 2020 02:33
Маренич.PDF
12 квітня 2020 02:33
Мамалига.PDF
12 квітня 2020 02:33
Максачук.PDF
12 квітня 2020 02:33
Люльченко.PDF
12 квітня 2020 02:32
Лапшин.PDF
12 квітня 2020 02:32
Лапшин Переклад.PDF
12 квітня 2020 02:32
Колесник.PDF
12 квітня 2020 02:32
Кілор.PDF
12 квітня 2020 02:32
Кириленко.PDF
12 квітня 2020 02:32
Канюка.PDF
12 квітня 2020 02:32
Кадацький.PDF
12 квітня 2020 02:32
Іванов.PDF
12 квітня 2020 02:32
Зінчук.PDF
12 квітня 2020 02:32
Зібровський.PDF
12 квітня 2020 02:32
Дяченко.PDF
12 квітня 2020 02:32
Дудьєв.PDF
12 квітня 2020 02:32
Дідур....PDF
12 квітня 2020 02:32
Діброва.PDF
12 квітня 2020 02:32
Гриценко.PDF
12 квітня 2020 02:32
Горкуша.PDF
12 квітня 2020 02:32
Гончар.PDF
12 квітня 2020 02:32
Гайдай.PDF
12 квітня 2020 02:32
Боцу.PDF
12 квітня 2020 02:32
Бортневський.PDF
12 квітня 2020 02:32
Блажко.PDF
12 квітня 2020 02:32
Березовський.PDF
12 квітня 2020 02:32
Андрюшин.PDF
12 квітня 2020 02:32
Ангелов.PDF

Документи

Публічні документи

18 травня 2020 11:16
Документи переможця.pdf
12 квітня 2020 16:06
Персонал.pdf
12 квітня 2020 16:06
ISSO 9001.pdf
12 квітня 2020 16:06
Техніка.pdf
12 квітня 2020 16:06
Лабораторія.pdf
12 квітня 2020 16:05
ISSO 9001 Звіт.pdf
12 квітня 2020 16:05
АБЗ Інвентарна картка.pdf
12 квітня 2020 16:05
техника.doc
12 квітня 2020 16:05
Персонал.doc
12 квітня 2020 16:05
АБЗ Атестат Березівка.pdf
12 квітня 2020 16:05
Інші документи.pdf
12 квітня 2020 16:05
Повноваження.pdf
12 квітня 2020 16:05
Гарантія 016-001-13611-2020.zip
12 квітня 2020 16:05
Гарантія Виписка.pdf

Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 00:47
Електронний підпис
13 квітня 2020 00:46
Fwd_ гарантия 273.zip
13 квітня 2020 00:46
18. Транспортна схема.pdf
13 квітня 2020 00:46
13. Проект договору.pdf
13 квітня 2020 00:46
11. Гарантійний лист.pdf
13 квітня 2020 00:46
4. Підтвердження МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВ Миколаївбудцентр

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 285 575 175,00
UAH з ПДВ
282 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 285 689 271,00
UAH з ПДВ
282 689 271,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2020 11:16
Документи переможця.pdf
12 квітня 2020 16:06
Персонал.pdf
12 квітня 2020 16:06
ISSO 9001.pdf
12 квітня 2020 16:06
Техніка.pdf
12 квітня 2020 16:06
Лабораторія.pdf
12 квітня 2020 16:05
ISSO 9001 Звіт.pdf
12 квітня 2020 16:05
АБЗ Інвентарна картка.pdf
12 квітня 2020 16:05
техника.doc
12 квітня 2020 16:05
Персонал.doc
12 квітня 2020 16:05
АБЗ Атестат Березівка.pdf
12 квітня 2020 16:05
Інші документи.pdf
12 квітня 2020 16:05
Повноваження.pdf
12 квітня 2020 16:05
Гарантія 016-001-13611-2020.zip
12 квітня 2020 16:05
Гарантія Виписка.pdf

Публічні документи

12 квітня 2020 16:54
АБЗ Інвентарна картка.pdf
12 квітня 2020 03:43
Швець РВ.PDF
12 квітня 2020 03:18
ЦПУ на лаборантів.pdf
12 квітня 2020 03:18
Транспортна схема.PDF
12 квітня 2020 03:18
Договор поставки.pdf
12 квітня 2020 03:18
Довідка про АБЗ.PDF
12 квітня 2020 03:18
АБЗ інвертарна картка.pdf
12 квітня 2020 03:18
АБЗ Атестат Березівка.pdf
12 квітня 2020 02:56
по кваліфікації.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 8 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 7 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 6 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 5 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 46П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 42П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 4 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 34П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 33П ч.2.pdf
12 квітня 2020 02:36
КБ 33П ч.1.pdf
12 квітня 2020 02:36
КБ 3 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:36
КБ 29П ч.2.pdf
12 квітня 2020 02:36
КБ 29П ч.1.pdf
12 квітня 2020 02:36
КБ 2 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:35
КБ 1 дог 19-18П.PDF
12 квітня 2020 02:35
Договір №19-18П.pdf
12 квітня 2020 02:35
Дог.№46П.PDF
12 квітня 2020 02:35
Дог.№42П.PDF
12 квітня 2020 02:35
Дог.№34П.PDF
12 квітня 2020 02:35
Дог.№29П.pdf
12 квітня 2020 02:35
Дог. №33П.pdf
12 квітня 2020 02:35
Формальні помилки.pdf
12 квітня 2020 02:35
Форма 4-ОПП.pdf
12 квітня 2020 02:35
Статут.PDF
12 квітня 2020 02:35
Скан витягу ПДВ.pdf
12 квітня 2020 02:35
Сертифікат ISO 9001.PDF
12 квітня 2020 02:35
Паспорт директора.pdf
12 квітня 2020 02:35
Опис.pdf
12 квітня 2020 02:35
Мат база.pdf
12 квітня 2020 02:35
Ліцензія.pdf
12 квітня 2020 02:35
Лапшин Наказ та Диплом.PDF
12 квітня 2020 02:35
Копії тех.паспортів.PDF
12 квітня 2020 02:35
Копії наказів ТОВ РДС 2.PDF
12 квітня 2020 02:35
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
12 квітня 2020 02:35
ІСО2.pdf
12 квітня 2020 02:35
ІСО1.pdf
12 квітня 2020 02:35
ІСО.pdf
12 квітня 2020 02:35
ІСО ще.pdf
12 квітня 2020 02:34
Договір оренди РДС.PDF
12 квітня 2020 02:34
Договір Лабораторія.pdf
12 квітня 2020 02:34
Довідка про санкціїї.PDF
12 квітня 2020 02:34
Довідка про довкілля.PDF
12 квітня 2020 02:34
Довідка за ст 17.PDF
12 квітня 2020 02:34
Відомості ЄДРПОУ.pdf
12 квітня 2020 02:34
Відгук від САД Одеса.PDF
12 квітня 2020 02:34
Відгук від САД Вінниця.pdf
12 квітня 2020 02:34
Витяг зі статуту.PDF
12 квітня 2020 02:34
виписка РДС.pdf
12 квітня 2020 02:34
016-001-13770БТ-2020.pdf.p7s
12 квітня 2020 02:34
016-001-13770БТ-2020.pdf
12 квітня 2020 02:34
016-001-13760-2020.zip
12 квітня 2020 02:34
Янович.PDF
12 квітня 2020 02:34
Шундрін.PDF
12 квітня 2020 02:34
Швець ВМ.PDF
12 квітня 2020 02:34
Устуянов.PDF
12 квітня 2020 02:34
Тихоненко.PDF
12 квітня 2020 02:34
Терещенко.PDF
12 квітня 2020 02:34
Танцюра.PDF
12 квітня 2020 02:34
Сулима.PDF
12 квітня 2020 02:34
Соловей.PDF
12 квітня 2020 02:34
Сіріціану.PDF
12 квітня 2020 02:34
Сизьоненко.PDF
12 квітня 2020 02:34
Печінка.PDF
12 квітня 2020 02:34
Петрочук.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Швець ВМ.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Тихоненко.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Маренич.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Мамалига.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Люльченко.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Кілор.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Кириленко.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Зібровський.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Гайдай.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Боцу.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Бортневський.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Березовський.PDF
12 квітня 2020 02:33
Переклад Андрюшин.PDF
12 квітня 2020 02:33
Павляк.PDF
12 квітня 2020 02:33
Мордик.PDF
12 квітня 2020 02:33
Молозін.PDF
12 квітня 2020 02:33
Маренич.PDF
12 квітня 2020 02:33
Мамалига.PDF
12 квітня 2020 02:33
Максачук.PDF
12 квітня 2020 02:33
Люльченко.PDF
12 квітня 2020 02:32
Лапшин.PDF
12 квітня 2020 02:32
Лапшин Переклад.PDF
12 квітня 2020 02:32
Колесник.PDF
12 квітня 2020 02:32
Кілор.PDF
12 квітня 2020 02:32
Кириленко.PDF
12 квітня 2020 02:32
Канюка.PDF
12 квітня 2020 02:32
Кадацький.PDF
12 квітня 2020 02:32
Іванов.PDF
12 квітня 2020 02:32
Зінчук.PDF
12 квітня 2020 02:32
Зібровський.PDF
12 квітня 2020 02:32
Дяченко.PDF
12 квітня 2020 02:32
Дудьєв.PDF
12 квітня 2020 02:32
Дідур....PDF
12 квітня 2020 02:32
Діброва.PDF
12 квітня 2020 02:32
Гриценко.PDF
12 квітня 2020 02:32
Горкуша.PDF
12 квітня 2020 02:32
Гончар.PDF
12 квітня 2020 02:32
Гайдай.PDF
12 квітня 2020 02:32
Боцу.PDF
12 квітня 2020 02:32
Бортневський.PDF
12 квітня 2020 02:32
Блажко.PDF
12 квітня 2020 02:32
Березовський.PDF
12 квітня 2020 02:32
Андрюшин.PDF
12 квітня 2020 02:32
Ангелов.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
Переможець 282 540 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 10:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
282 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 12:57
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 10:41
4П 20 ДУ12 28 09 21.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 10:41
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 16:22
4П 20 Р-33 299-315 Евродор 01 06 20.pdf укладений
02 червня 2020 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2022 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 4П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з завершенням надання послуг по об’єкту та відповідно до абзаців 1 та 2, пункту 3.3. розділу ІІІ. «Ціна договору» та п.п. 1. та 4. пункту 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 3 459 929,20 грн. та п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору», викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить: 279 080 070,80 грн. (двісті сімдесят дев’ять мільйонів вісімдесят тисяч сімдесят грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ – 46 513 345,13 грн (сорок шість мільйонів п’ятсот тринадцять тисяч триста сорок п’ять грн. 13 коп.). п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 30 вересня 2021 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 30 вересня 2021 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 4П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 279 080 070,80
UAH (в тому числі ПДВ 46 513 345,13 UAH)