Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, пров. Чугуївський, 15, 17
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2020-03-13-002522-a 0a177a43706748ff842957d79e822e2a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сидорук Олександр Іванович

380442073938 k_322@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485401
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/department/25
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Контактна особа: Сидорук Олександр Іванович
380442073938
k_322@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 18:00
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,08%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно оголошення, що додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, пров. Чугуївський, 15, 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, пров. Чугуївський, 15, 17 Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 20 березня 2020 16:01
Шановний замовник! Відповідно до постанови КМУ №211 від 11.03.2020 зі змінами “Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19”. Згідно якої, призупинено прийом громадян. Вимогаемо роз’яснити, яким чином буде , відбуватися погодження схеми асфальтування, або видалити дану вимогу зі складу кваліфікаціїних критеріїв та інших вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги
Дата подання: 20 березня 2020 17:20
1. Пункт 22 Додатку 3 тендерної документації містить наступну вимогу: надати «заповнений проект Договору, оформлений належним чином, з заповненими додатками, що підтверджує погодження учасника з основними умовами Договору». Однак, поданий у Додатку 2 до тендерної пропозиції Проект договору підряду не містить жодних додатків. Надайте пояснення, які саме додатки Учаснику слід заповнити, та внесіть зміни до тендерної документації. 2. Пункт 13 Додатку 3 тендерної документації містить вимогу надати «дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки (у разі використання таких)». Однак, відповідно до Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, роботи, які становлять предмет закупівлі, не є роботами з підвищеною небезпекою, а отже не передбачають видачу вказаного дозволу. 3. Пункт 25 Додатку 3 тендерної документації містить вимогу надати «копію антикорупційної програми учасника або копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми (оформлена належним чином)». Однак, відповідно до п.10 ч. 1 ст. 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми є обов’язковою умовою для юридичних осіб, які є учасниками, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Вартість закупівлі, викладена у тендерній документації, що розглядається, не перевищує 780 000, 00 грн. Тому Учасник не повинен надавати документ, який вимагає Замовник у зазначеному вище пункті. 4. У Додатку 1 тендерної документації містяться технічні вимоги до предмета закупівлі, одна з яких полягає в наступному: «Експертизу кошторисної документації Учасник проходить в експертних організаціях, що відповідають Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 № 53, та можуть проводити експертизу проектів будівництва з відшкодуванням витрат на оплату експертизи кошторисної документації згідно Правил визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, Додаток Е)». Однак, згаданий наказ був скасований 29 вересня 2017 року Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15 серпня 2017 № 204 «Деякі питання здійснення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів». Просимо внести зміни у тендерну документацію. 5. У Додатку 3 виписано наступне застереження: «Повідомляємо, що вся документація, розміщена Учасником та її зміст повинні відповідати Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35». Проте, вказаний Замовником наказ втратив чинність у зв’язку із затвердженням наказу Державним підприємством "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року N 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"». Тому просимо внести зміни у тендерну документацію. 6. У пункті 20 Додатку 3 тендерної документації міститься вимога надати: «Сертифікати відповідності та протоколи випробувань на матеріали (електрощитові та ін.)». Однак, Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації № 192 від 11.04.97 «Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації будівельних матеріалів, виробів та конструкцій», яким була передбачена обов'язкова сертифікація будівельних матеріалів, виробів та конструкцій був визнаний таким, що втратив чинність наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26 січня 2018 року № 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів». Отож, Учасник не зобов’язаний надавати сертифікат, який вимагається у згаданому пункті Додатку 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" 389 955,60
UAH з ПДВ
389 955,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 14:04
Електронний підпис
24 березня 2020 13:29
28 Цінова пропозиція.pdf
24 березня 2020 13:29
26 Інші документи.rar
24 березня 2020 13:29
20 Сертифікати.pdf
24 березня 2020 13:29
18 Акт обстеження обєкту.pdf
24 березня 2020 13:29
6 Довідка не банкрут.pdf
24 березня 2020 13:29
14 Ліцензія з додатком.pdf
24 березня 2020 13:29
13 Дозволи.rar
24 березня 2020 13:29
1 Перелік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
Переможець 389 955,60
UAH з ПДВ
27 березня 2020 09:37

Документи

26 березня 2020 16:05
Чугуївський, 15, 17 (2).PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
389 955,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2020 16:05
Чугуївський, 15, 17 (2).PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 16:04
173-а.PDF укладений
27 квітня 2020 12:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 385 456,98
UAH (в тому числі ПДВ 64 242,83 UAH)