Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення доступу органів місцевого самоврядування до мережі Інтернет у будівлі Дніпровської міської ради у місті Дніпро за адресою: просп. Д. Яворницького, буд. 75
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-03-13-002437-b 5f9396d8e3a74e1b846ad258d8c9dfcf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Шаповал

+380966657977 e.shapoval@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Євген Шаповал
+380966657977
e.shapoval@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 31 березня 2020 11:23
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення доступу органів місцевого самоврядування до мережі Інтернет у будівлі Дніпровської міської ради у місті Дніпро за адресою: просп. Д. Яворницького, буд. 75
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 14:06
ТД інтернет.docx
13 березня 2020 14:06
ТД інтернет.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЛІР
Дата подання: 13 березня 2020 14:19
Дата відповіді: 13 березня 2020 16:18
Просимо пояснити вимогу наявності у Учасника статусу ЛІР?
Відповідь: "У зв'язку з недопущенням блокування, незалежні інтернет ресурси RIPE NCC (в т.ч. вказана в технічній специфікації необхідність надання власної AS) можуть надаватися тільки за умови контракту між кінцевим користувачем ресурсів та компанією-участником LIR."

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-13-002437-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЙТІ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:37214777
Дата подання: 19 березня 2020 16:20
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення змін до тендерної документації.
За умовами Тендерної документації замовника, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол від 13.03.2020 № 13/3) предметом закупівлі визначено послуги за Кодом ДК 021:015:72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги із забезпечення доступу до органів місцевого самоврядування до мережі Інтернет у будівлі Дніпровської міської ради у місті Дніпро за адресою: просп. Д. Яворницького, буд. 75)».
Відповідно до законодавства у сфері телекомунікацій послуги доступу до Інтернету провайдером надаються з виконанням умов, визначених у статті 42 Закону України «Про телекомунікації» та іншими нормативно-правовими актами у сфері телекомунікацій.
Проте, пунктом 12 Додатку 3 Перелік документів, які обов’язково подаються учасником у складі тендерної пропозиції до Тендерної документації замовником визначено, що учаснику складі тендерної пропозиції обов’язково надає в електронному вигляді у форматі PDF Довідку у довільній формі, що провайдер має статус Локальної Інтернет-реєстратури (ЛІР).
Звертаємо увагу, що обов’язковість для оператора, провайдера телекомунікацій статусу LIR законодавством не встановлена. Процес отримання статусу LIR, як це вимагає змовник пунктом 12 у додатку 3 Перелік документів, які обов’язково подаються учасником у складі тендерної пропозиції, є тривалим та досить фінансово обтяжливим.
На запитання до процедури закупівлі пояснити вимогу наявності у Учасника статусу ЛІР, замовником надано відповідь: «У зв’язку з недопущенням блокування, незалежні інтернет ресурси RIPE NNC (в т.ч. вказана в технічній специфікації необхідність надання власної AS) можуть надаватися тільки за умови контракту між кінцевим користувачем ресурсів та компанією-учасником LIR».
Проте, таке відповідь не містить як обґрунтування з посиланням на положення нормативно-правових актів України, так і доцільність для органу місцевого самоврядування того, щоб отримувати послуги доступу до Інтернету виключно оператором, провайдером, який має статус LIR. Замовник також не чітко аргументував положення про те, відносно якого саме «блокування» себе убезпечує.
Відтак, вважаємо, що замовник, встановлюючи до операторів, провайдерів телекомунікацій вимогу у пункті 12 Додатку 3, встановлює дискримінаційні та обмежувальні умови участі у закупівлі послуг операторам, провайдерам телекомунікацій, та, фактично необґрунтовано сформовано вимогу під певне коло осіб.
Враховуючи наведене, керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 12 Додатку 3 Перелік документів, які обов’язково подаються учасником у складі тендерної пропозиції до Тендерної документації про надання учасником в електронному вигляді у форматі PDF Довідки у довільній формі, що провайдер має статус Локальної Інтернет-реєстратури (ЛІР), а також абзац (останній по тексту) про вимогу додаткових послуг у Технічній специфікації до предмету закупівлі, як такі, що не відповідають принципам недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням, встановленим статтею 3 та частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2020 14:08
Доцільність отримання тієї чи іншої послуги визначається виключно замовником під час розробки технічного документації і не повинна містити в собі посилання на будь які нормативно-правові акти України.
Наявність статусу LIR як обов'язкова умова для отримання власної AS вказана у відповідній технічній документації RIPE NCC, а саме: https://www.ripe.net/manage-ips-and-asns/ipv4/request-a-24-allocation-via-the-waiting-list

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрчерметавтоматика 1 190 199,96
UAH з ПДВ
1 190 199,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕСНА АТС-1" 1 196 028,00
UAH з ПДВ
1 196 028,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 09:27
Довідка про несудимість
27 березня 2020 13:50
Електронний підпис
27 березня 2020 13:47
30. інформація про ст. 17.docx
27 березня 2020 13:47
24. акт огляду об_єкта.docx
27 березня 2020 13:47
20 калькуляція.docx
27 березня 2020 13:47
16. довідка про ст. 50.docx
27 березня 2020 13:47
19. довідка про ЛІР.docx
27 березня 2020 13:47
13. про довкілля.docx
27 березня 2020 13:47
12. инф.довідка.docx
27 березня 2020 13:47
11. проект договору.docx
27 березня 2020 13:47
09. довідка про адресу.docx

Публічні документи

25 березня 2020 10:25
Електронний підпис
25 березня 2020 10:05
Технічна специфікація.pdf
25 березня 2020 10:05
Проект договору.pdf
25 березня 2020 10:05
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрчерметавтоматика

ТОВ "ВЕСНА АТС-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укрчерметавтоматика
#32447987
Переможець 1 190 199,96
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 14:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрчерметавтоматика
#32447987
1 190 199,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 10:10
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 11:04
Укрчерметавтоматика додактова угода 5.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 10:39
Повідомлення про внесення змін до договору Укрчерметавтоматика збільш на 20 відсот.doc зміни до договору
02 лютого 2021 10:39
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 23:03
ДУ № 4 від 21.01.2021 Укрчерметавтоматика.pdf зміни до договору
21 січня 2021 22:59
Повідомлення про внесення змін до договору Укрчерметавтоматика збільш на 20 відсот.doc зміни до договору
21 січня 2021 22:59
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:25
ДУ № 2 від 24.12.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:44
Повідомлення про внес змін до договору ТОВ Укрчерметавтоматика.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:44
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 11:22
ДУ1 інтернет.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 11:21
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 15:58
Договір інтернет.pdf укладений
22 квітня 2020 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 21/04-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись нормами ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (в редакції Закону до 19.04.2020, яка була чинною на момент проведення закупівлі UA-2020-03-13-002437-b), п.6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» (нової редакції Закону, введеної в дію з 19.04.2020), ч.1 ст. 651, ст.ст. 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до п. 1.3., п.8.1., п.8.7. Договору № 21/04-20/1 від 21 квітня 2020 року (далі – Договір), Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг на початку наступного року, а саме продовжити строк дії Договору на 3 календарні місяці, у зв’язку з чим внести наступні зміни до Договору. 2. Пункт 1.3. Договору викласти у наступній редакції: «1.3. Термін надання послуг: до 31.03.2021.» 3. Пункт 8.1. Договору викласти у наступній редакції: «8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання всіх зобов’язань Сторонім за даним Договором.»
Номер договору про закупівлю: 21/04-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Відповідно до п. 1.3., п.8.1., п.8.7. Договору № 21/04-20/1 від 21.04.2020р. зі змінами (далі – Договір) , Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору. Загальна сума Договору збільшується на 220 407,40 (двісті двадцять тисяч чотириста сім грн. 40 коп.), в тому числі ПДВ 36 734,57 грн., згідно Специфікації (Додаток № 1, що є невід’ємною частиною Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 21/04-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до нормам ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (в редакції Закону до 19.04.2020, яка була чинною на момент проведення закупівлі UA-2020-03-13-002437-b), п.6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» (в нової редакції Закону, введеної в дію з 19.04.2020), ч.1 ст. 651, ст.ст. 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до п. 1.3., п.8.1., п.8.7. Договору № 21/04-20/1 від 21 квітня 2020 року зі змінами (далі – Договір), Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору, а саме: 220 407,40 (двісті двадцять тисяч чотириста сім грн. 40 коп.), в тому числі ПДВ 36 734,57 грн., згідно Специфікації (Додаток № 1, що є невід’ємною частиною Додаткової угоди). Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє до 31.03.2021р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. У зв’язку з технічною помилкою визнати такою, що втратила чинність Додаткова угода № 4 від 21.01.2021.
Номер договору про закупівлю: 21/04-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 322 444,44
UAH (в тому числі ПДВ 220 407,41 UAH)