Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Євроруберойд
Очікувана вартість
94 500,00 UAH
UA-2020-03-13-002272-b 1b48974deeb846678cb020b7e4a04403
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Берднікова

+380674024476 oberdnikova29@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 33126849
Вебсайт: http://vmte.vn.ua
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13
Контактна особа: Олена Берднікова
+380674024476
oberdnikova29@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 17:00
Очікувана вартість: 94 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 472,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 рулон
Євроруберойд (джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. 600- річчя, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Оплата вартості Товару Покупцем здійснюється за умови 30% передоплати від вартості товару зазначеного в Заявці, протягом 30 банківських днів. Кінцевий розрахунок за Товар в розмірі 70% здійснюється Покупцем протягом року після отримання Товару на складі Покупця на підставі видаткової накладної або акту приймання/передачі товару. Аванс 30 Банківські 30
Поставка товару Оплата вартості Товару Покупцем здійснюється за умови 30% передоплати від вартості товару зазначеного в Заявці, протягом 30 банківських днів. Кінцевий розрахунок за Товар в розмірі 70% здійснюється Покупцем протягом року після отримання Товару на складі Покупця на підставі видаткової накладної або акту приймання/передачі товару. Пiсляоплата 365 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 13:44
Додаток 3 - форма пропозиції (1).docx
13 березня 2020 13:44
Додаток 4- кваліф.критерії.docx
13 березня 2020 13:44
Додаток_1 -технічні, якісні, кількісні хар-ки.doc
13 березня 2020 13:44
Додаток 2- проект договору.docx
13 березня 2020 13:44
Тендерна документація (6).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Добрий день, для розрахунку логістики уточніть будь ласка графік поставок і обсяги. Чи можлива разова поставка протягом місяця після підписання договору ????
Дата подання: 16 березня 2020 12:31
Дата відповіді: 16 березня 2020 13:41
Добрий день, для розрахунку логістики уточніть будь ласка графік поставок і обсяги. Чи можлива разова поставка протягом місяця після підписання договору ????
Відповідь: «Доброго дня, можлива разова поставка протягом місяця після укладання договору. Дякуємо за запитання.»
Добрий день, скажіть будь ласка чи можливий самовивіз зі складу продавця на території м Вінниця?????
Дата подання: 16 березня 2020 12:31
Дата відповіді: 16 березня 2020 13:43
Добрий день, скажіть будь ласка чи можливий самовивіз зі складу продавця на території м Вінниця?????
Відповідь: «Доброго дня, так, можливий самовивіз зі складу продавця на території м. Вінниця. Дякуємо за запитання.»
Добрий день, скажіть будь ласка чи будуть розглядатися аналогічні товари, що не гірші за технічними характеристиками???
Дата подання: 19 березня 2020 09:34
Дата відповіді: 19 березня 2020 09:58
Добрий день, скажіть будь ласка чи будуть розглядатися аналогічні товари, що не гірші за технічними характеристиками???
Відповідь: «Доброго дня, відповідно до ст.. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі учасник має право запропонувати еквівалентний товар, технічні характеристики та якісні показники якого не мають бути гіршими. У разі, якщо запропонований Вами товар виявиться кращим враховуючи технічні характеристики, замовник буде розглядати таку пропозицію. Дякуємо за запитання.»

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 94 086,00
UAH з ПДВ
94 086,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 10:23
Електронний підпис
27 березня 2020 10:14
Sertifikat-SES_ruberoid-1.pdf
27 березня 2020 10:14
public_doc.pdf
27 березня 2020 10:14
МВС.pdf
27 березня 2020 10:14
лист-гарантія ст.17.pdf
27 березня 2020 10:14
Довідки банку 20,12,2019.pdf
27 березня 2020 10:14
Аналогічни договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 березня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій