Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
525 000,00 UAH
UA-2020-03-13-002240-a 19c30a9014fa47e3971503563e9d2d0e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошко Юлія Іванівна

380532569554 centrfsmt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Контактна особа: Волошко Юлія Іванівна
380532569554
centrfsmt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 31 березня 2020 14:23
Очікувана вартість: 525 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18300 літр
Бензин марки А-95 талони на отримання бензину марки А-95 та паливо дизельне талони на отримання дизельного палива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Котляревського 20/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого (обласного) бюджету Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 16:12
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-13-002240-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 06 квітня 2020 13:06
ВИМОГА:
У відповідності до ч. 1 та ч. 2 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
керуючись ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі», –

ПРОСИМО:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-13-002240-a, з підстав, передбачених п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»;
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 14:28
Встановлено, що 03.04.2020 на електронну адресу комунальної установи ,,Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів” Полтавської обласної ради надійшла вимога ТОВ „СОЛВІНГ СІСТЕМ” з проханням відхилити тендерну пропозицію ТОВ „ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС” у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-13-002240-a, з підстав, передбачених п.1 ч.1 ст. 30 Закону та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічною.
Проте, тільки 06.04.2020 рішенням тендерного комітету присвоєно статус переможця ТОВ „ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС” та оприлюднено скан-копію даного рішення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Таким чином, ТОВ „СОЛВІНГ СІСТЕМ” надіслало вимогу до присвоєння статусу переможця учаснику пропозиція, якого визначена найбільш економічно вигідною, за результатами аукціону системою електронних закупівель PrоZorro, чим здійснювало тиск на тендерний комітет під час прийняття рішення.
Під час розгляду питань аналогічної вимоги ТОВ „СОЛВІНГ СІСТЕМ” від 03.04.2020 №04-346/3, яка надійшла 06.04.2020 на веб-портал Уповноваженого органу, членами тендерного комітету встановлено, що вимога задоволенню не підлягає.
Замовником зроблено такі висновки з огляду на наступне.
Статтею 30 Закону встановлений вичерпний перелік умов для відхилення тендерних пропозицій.
1. У вимозі ТОВ „СОЛВІНГ СІСТЕМ” зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ „ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС” відсутній лист самої тендерної пропозиції.
Вказане твердження є необґрунтованим та безпідставним, оскільки умови тендерної документації замовника не містять такої вимоги, як надання учасником у складі тендерної пропозиції листа самої тендерної пропозиції.
Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ „ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС” надана Специфікація Товару, як Додаток 1 до Договору про закупівлю, в якій зазначена інформація про кількість та одиницю виміру, найменування предмету закупівлі, ціна за одиницю без ПДВ та з ПДВ, а також сума всього без ПДВ та з ПДВ (стор. 168).
2. У вимозі ТОВ „СОЛВІНГ СІСТЕМ” зазначено, що у складі тендерної пропозиції у учасника ТОВ „ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС” не було надано інформації про те, що його пропозиція дійсна протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Вказана вимога є необґрунтована та безпідставна, оскільки у складі тендерної пропозиції ТОВ „ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС” є гарантійний лист від 24.03.2020 № 232/29 про строк дії тендерної пропозиції (стор. 180).
3. У вимозі ТОВ „СОЛВІНГ СІСТЕМ” зазначено, що у складі тендерної пропозиції у учасника ТОВ „ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС” відсутній документ, передбачений ч. 2 ст. 17 Закону.
Зазначена інформація є необґрунтованою та безпідставною, оскільки у складі тендерної пропозиції ТОВ „ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС” наявна довідка від 24.03.2020 №232/22 щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачена ч. 2 ст. 17 Закону (стор. 55).
Таким чином, вимога ТОВ „СОЛВІНГ СІСТЕМ” задоволенню не підлягає, оскільки тендерна пропозиція ТОВ „ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС” відповідає умовам тендерної документації та Закону, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ „ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС” відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-03-13-002240-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", Код ЄДРПОУ:41022256
Дата подання: 16 квітня 2020 12:01
Вимога про дискваліфікацію учасника
Комунальною установою „Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів” Полтавської обласної ради протоколом № 4 від 06.04.2020 року було прийнято рішення та визнано переможцем закупівлі UA-2020-03-13-002240-a ТОВ «Транс ойл Сервіс».
ТОВ «Надежда Ритейл 2017», як учасник даних торгів не погоджується з вказаним рішенням та вважає його помилковим, виходячи з наступного.
Відповідно до п. 4 Розділу IV учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний проект договору (з відображенням реквізитів) та може містити відбиток печатки (в разі наявності).
Крім того, цей же пункт містить посилання на те, що відповідно до ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону.
Учасник ТОВ «Транс Ойл Сервіс» в складі тендерної пропозиції в додатку до заповненого проекту договору додав специфікацію з зазначенням ціни, яка повинна була бути відображена лише в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями (пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» III Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Натомість учасник, якого замовник помилково визнав переможцем, в складі своєї тендерної пропозиції надав проект договору, який є заповнений з усіх істотних мов договору, без врахування результатів аукціону, а саме: він погодився лише на вартість укладеного договору в майбутньому в сумі 393 912 грн з ПДВ ( п.3.1. проекту договору), з ціною бензину марки А-95 21.72 з ПДВ та дизельне паливо за ціною 20.64 з ПДВ., тоді як вартість договору за результатами аукціону повинна становити 371 052,00 з ПДВ, що не відповідає умовам Тендерної документації, з підстав наведених вище, бо учасник надаючи проект договору погодився з істотними умовами договору тільки на умовах поставки предмету закупівлі за ціною договору 393 912 грн з ПДВ, а не тією, яка є за результатами аукціону, тобто в односторонньому порядку змінив істотні умови договору, що не передбачено умовами тендерної документації, оскільки у відповідності до п.3 «Проект договору про закупівлю» вказано, що сторони можуть внести зміни до умов договору про закупівлю, за результатами проведеного аукціону, з метою деталізації порядку постачання та для якісного виконання його умов сторонами, але не в його істотні умови, оскільки учасник надає в складі своєї ТП лист згоду на погодження з його істотними умовами, якою є і ціна договору, а тому тендерна пропозиція ТОВ «Транс Ойл Сервіс» підлягає відхиленню.
Крім того, відповідно до умов ТД, а саме додатку 2 до ТД, який визначає перелік документів, що підтверджують відповідність учасника торгів, кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, встановлено наступні кваліфікаційні критерії та порядок їх підтвердження:
Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною у додатку 2 до ТД формою та надати копії документів, що підтверджують право власності або право користування зазначених учасником приміщень та транспортних засобів, а саме: копію витягу про реєстрацію права власності / копію свідоцтва про право власності / копію договору оренди / інший документ, що підтверджує право власності (користування).
У довідці про матеріально-технічну базу учасником ТОВ «Транс Ойл Сервіс» (стр. 3 тендерної пропозиції) надається перелік АЗС та в примітках позначено: АЗС партнера ТОВ "Інтер Кард" але не вказана форма власності (власність, оренда тощо) та відсутні документи, які підтверджують це право власності ( на всі об'єкти, вказані у довідці - 24 АЗС . ).
ТОВ «Надежда Ритейл 2017» що, ТОВ «Транс Ойл Сервіс» не підтвердженно в належний та законний спосіб відповідність статті 16 ЗУ ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерної документації замовника виходячи з наступного.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» суб’єкт господарювання, який вважає, вважає, що умови тендерної документації, не відповідають принципам здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників має право подати вимогу до замовника та/або скаргу до АМКУ на умови тендерної документації. Учасник, який не оскаржив такі умови по загальному праввилу вважається таким, що погодився на вказані умови. ТОВ «Транс Ойл Сервіс» відповідно до наявної інформації умови ТД не оскаржував та вимоги, щодо того, що наявні вимоги про надання копій витягу про реєстрацію права власності / копії свідоцтва про право власності / копій договору оренди / інших документів, що підтверджує право власності (користування) не оскаржував, а значить погодився, а тому повинен виконати вимоги умов тендерної документації.
ТОВ «Транс Ойл Сервіс» надав довідку в якій зазначив що підставою права користування 24 АЗС, якими він підтверджує кваліфікаційні вимоги є договір № 24-12/19 від 27.12.2019 року поставки оптовими партіями нафтопродуктів, де вказав в який спосіб можливий відпуск палива та надав певні гарантії, ПРОТЕ НЕ ВИКОНАВ ВИМОГИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОГО КРИТЕРІЮ, вказаного в умовах ТД.
Договір поставки за своєю правовою природою не є договором, яким може бути підтверджено будь яке право власності/користування на об’єкт нерухомого майна, а регулює відносини виключно поставки предмету закупівлі встановлені між учасником та третьою особою ( ст. 712 Цивільного кодексу України та 265 Господарського Кодексу України), а за логікою замовника в умовах тендерної документації вимагалося підтвердження наявності об’єктів нерухомості (АЗС) на будь якому праві користування.
ТОВ «Транс Ойл Сервіс» таких документів не надав, а тому він не відповідає кваліфікаційним критеріям, і його ТП повинна бути відхилена, оскільки визнання його переможцем дискримінує інших учасників цієї закупівлі, та надає неправомірну перевагу ТОВ «Транс Ойл Сервіс» в тому числі і по відношенню до скаржника, ТОВ «Надежда Ритейл 2017», оскільки ним витрачався час на підготовку сами цих документів для підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Крім того, замовником в пункті 5 додатку 3 до ТД встановлено, що якість товарів повинна відповідати вимогам державних стандартів та підтверджуватися сертифікатом відповідності.
ТОВ «Транс Ойл Сервіс» в своїй тендерній пропозиції не виконав вказані вимоги стосовно бензину А-95, оскільки сертифікат відповідності виданий не ТОВ "Інтер Кард", яке ніби є стороною по договору № 24-12/19 від 27.12.2019 року поставки оптовими партіями нафтопродуктів де ніби пропонує для заправки АЗС партнера ТОВ «Інтер кард», сертифікат відповідності видано ТОВ «ВОГ КАРД», а тому не може бути взяти замовником до уваги при підтвердженні кваліфікаційних вимог.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Транс Ойл Сервіс» та перейти до розгляду наступної по ціні пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 11:48
06.04.2020 рішенням тендерного комітету комунальної установи „Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів” Полтавської обласної ради присвоєно ТОВ „ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС” статус переможця та оприлюднено скан-копію даного рішення через систему електронних закупівель Prozorro.
06.04.2020 системою електронних закупівель Prozorro автоматично сформовано повідомлення про намір укласти договір.
Статтею 30 Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон) встановлений вичерпний перелік умов для відхилення тендерних пропозицій переможця, а саме, коли переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
А також, згідно статті 18 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця виконуючи рішення органу оскарження.
Таким чином, вимога ТОВ „НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017” задоволенню не підлягає, оскільки на даному етапі проведення процедури закупівлі, чинним законодавством України, не передбачена можливість відхилення замовником тендерної пропозиції учасника-переможця та перехід до розгляду наступної по ціні пропозиції на виконання вимоги іншого учасника торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" 393 912,00
UAH з ПДВ
371 052,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 399 600,00
UAH з ПДВ
371 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 406 386,00
UAH з ПДВ
406 386,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 415 050,00
UAH з ПДВ
415 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" 470 997,00
UAH з ПДВ
470 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 490 617,00
UAH з ПДВ
490 617,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 11:01
Електронний підпис
07 квітня 2020 10:59
документи переможця
27 березня 2020 14:51
Електронний підпис
27 березня 2020 14:50
ІНШІ.pdf
25 березня 2020 11:26
Електронний підпис
25 березня 2020 11:25
Інші.pdf
25 березня 2020 11:25
Технічні вимоги.pdf
25 березня 2020 11:25
Зміст пропозиції.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 15:11
Електронний підпис
30 березня 2020 15:10
Реєст.pdf
30 березня 2020 15:10
7. Довідка зПУМБ 25.03.2020.pdf
30 березня 2020 15:10
6. Серт+пасп. А-95 Мозирь.pdf
30 березня 2020 15:10
6. Серт+пасп, ДТ-Л, Мозирь.pdf
30 березня 2020 15:10
6. Серт+пасп, ДТ-З, Мозирь.pdf
30 березня 2020 15:10
5. Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2020 15:10
5. Перелік АЗС Marshal.pdf
30 березня 2020 15:10
5. Договор.pdf
30 березня 2020 15:10
5. Довідки.pdf
30 березня 2020 15:10
3. Договор Маршал.pdf
30 березня 2020 15:10
3. Гарантійний лист БРСМ.pdf
30 березня 2020 15:10
2. Описи.pdf
30 березня 2020 15:10
2. Ліцензія.pdf
30 березня 2020 15:10
2. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
30 березня 2020 15:10
2. Витяг ПДВ копія.pdf
30 березня 2020 15:10
2. Витяг акциз.pdf
30 березня 2020 15:10
2. Витяг 23.03.2020.pdf
30 березня 2020 15:10
2. Виписка.pdf
30 березня 2020 15:10
2. Баланс 2019 рік.pdf
30 березня 2020 15:10
2. Акти МТБ.pdf
30 березня 2020 15:10
1. Статут копия.pdf
30 березня 2020 15:10
1. Рішення_засновника №1.pdf
30 березня 2020 15:10
1. Рішення про ТОВ.pdf
30 березня 2020 15:10
1. Рішення зміни адреси.pdf
30 березня 2020 15:10
1. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 13:37
Електронний підпис
30 березня 2020 13:35
Ліцензійний договір.pdf
30 березня 2020 13:35
20л ДП.pdf
30 березня 2020 13:35
20л А95.pdf
30 березня 2020 13:35
10л А95.pdf
30 березня 2020 13:35
10л А92.pdf
30 березня 2020 13:35
10л ДП.pdf
30 березня 2020 13:35
50л ДП.pdf
30 березня 2020 13:35
ліцензія.pdf
30 березня 2020 13:35
Установчі завірені.7z
30 березня 2020 13:35
Ліцензії АЗС_частина 2.7z
30 березня 2020 13:35
Ліцензії АЗС_частина 1.7z
30 березня 2020 13:35
Ліцензії АЗС_частина 3.7z
30 березня 2020 13:35
Відомості про учасника.pdf
30 березня 2020 13:35
Захист довкілля.pdf
30 березня 2020 13:35
Гарантійні листи 17 ст.pdf
30 березня 2020 13:35
Установчі документи (1).zip
30 березня 2020 13:35
Теплопостачання_А92_ДП.zip
30 березня 2020 13:35
Гарнатійний лист copy 4.pdf
30 березня 2020 13:35
Гарнатійний лист copy 5.pdf
30 березня 2020 13:35
проект дого95 copy (2).pdf
30 березня 2020 13:35
Гарнатійний лист copy 6.pdf
30 березня 2020 13:35
Гарнатійний лист copy 7.pdf
30 березня 2020 13:35
Гарнатійний лист copy 8.pdf
30 березня 2020 13:35
Гарнатійний лист copy 9.pdf
30 березня 2020 13:35
Технічна характ 2.pdf
30 березня 2020 13:35
аналогічн.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 15:10
Технічні вимоги.pdf
30 березня 2020 15:10
ст.17 Гарантійний лист.pdf
30 березня 2020 15:10
Проект договора.pdf
30 березня 2020 15:10
Паспорт якості А-95.pdf
30 березня 2020 15:10
Лист-згода.pdf
30 березня 2020 15:09
довідка ст.6,50.pdf
30 березня 2020 15:09
довідка про несудимість.pdf
30 березня 2020 15:09
Відомості_ЄДРПОУ_20200130.pdf
30 березня 2020 15:09
Відгук ЛІЛ.pdf
30 березня 2020 15:09
Витяг_20200326.rtf
30 березня 2020 15:09
Витяг ПДВ_копія.pdf
30 березня 2020 15:09
Виписка ЄДР_10.12.2018.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 15:44
Електронний підпис
30 березня 2020 15:27
ст. 617 - 620 Інші довідки.pdf
30 березня 2020 15:27
ст. 138 - 140 Зразки талонів.pdf
30 березня 2020 15:27
ст. 52 -58 Проект договору.pdf
30 березня 2020 15:27
ст. 1 -2 Зміст пропозиції.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 15:03
Електронний підпис
30 березня 2020 15:02
Цінова пропозиція.pdf
30 березня 2020 15:02
1Реєстр.pdf
30 березня 2020 15:02
Договір 108.pdf
30 березня 2020 15:02
Фінансова звітність 2019.pdf
30 березня 2020 15:02
Статут.pdf
30 березня 2020 15:02
Стаття 17.pdf
30 березня 2020 15:02
Мат-техн база.pdf
30 березня 2020 15:02
Аналогічні договори.pdf
30 березня 2020 15:02
Технічні вимоги.pdf
30 березня 2020 15:02
Проект договору.pdf
30 березня 2020 15:02
Протокол директора.pdf
30 березня 2020 15:02
Довкілля+санкції.pdf
30 березня 2020 15:02
Інші довідки.pdf
30 березня 2020 15:02
Довіреність Кучер С.І.3279.jpg
30 березня 2020 15:02
Працівники.pdf
30 березня 2020 15:02
Довідка про учасника.pdf
30 березня 2020 15:02
Протокол на підписанта.pdf
30 березня 2020 15:02
Витяг ПДВ Вог Кард.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"
#42647162
Переможець 371 052,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"
#42647162
371 052,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 квітня 2020 12:44
Коментар щодо відміни: Ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" , а саме: у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
27 квітня 2020 12:43
Протокол №7.pdf