Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного огляду та експертного обстеження ліфтів: лот №1 - послуги експертного обстеження ліфтів, лот №2 - послуги проведення позачергового технічного огляду ліфтів, лот №3 - послуги з технічного огляду ліфтів
Очікувана вартість
789 000,00 UAH
UA-2020-03-13-002045-b 3def23b47daf420eb7d99cfc13cd9daf
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Каглян

+380503782744 1.5k.svitlana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛИЙ ДІМ" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 35277442
Вебсайт: http://domivka.if.ua
Місцезнаходження: 76002, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 161
Контактна особа: Світлана Каглян
+380503782744
1.5k.svitlana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2020 15:00
Очікувана вартість: 789 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Тендерна документація

13 березня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 13:09
Тендерна документація.doc
13 березня 2020 13:09
Додаток 6.docx
13 березня 2020 13:09
Додаток 5.docx
13 березня 2020 13:09
Додаток 4.docx
13 березня 2020 13:09
Додаток 3.docx
13 березня 2020 13:09
Додаток 2.docx
13 березня 2020 13:09
Додаток 1.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-13-002045-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Діекс-Вест", Код ЄДРПОУ:41154536
Дата подання: 07 квітня 2020 17:02
СКАРГА
Ознайомившись з рішенням КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕПЛИЙ ДІМ" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ТОВ «ДІЕК-ВЕТ» вважає, що рішення тендерного комітету Замовника прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації, на підставі наступного: У відповідності до п.12 додатку 3 до Тендерної документації (Інші документи, які подаються учасниками процедури закупівлі) замовником була встановлена кваліфікаційна вимога щодо надання документів дозвільного характеру: «П.12 Дозвільні документи на виконання робіт (надання послуг) з підвищеної небезпеки, які повинні бути дійсними протягом часу виконання договору.» При цьому, Замовником було наголошено, що дозвільні документи повинні бути дійсними протягом часу виконання договору. Пунктом 4.4. Розділу 1 документації до тендерної закупівлі встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): орієнтовно до грудня 2020 р. Також, згідно наданого проекту договору (Додаток№6 до ДКТ), пунктом 5.1. встановлено строк надання послуг: «5.1. Строк надання послуг: до грудня 2020 р.». На виконання зазначеної вимоги, учасником процедури закупівлі, ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд", в складі документації до тендерної пропозиції надано: Дозвіл №389.15.30 виданий Державною службою України з питань праці на виконання робіт з експертного обстеження та технічних оглядів машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, терміном дії до 27 травня 2020 року Дозвіл №158.15.26 виданий Територіальним управлінням Держгірпромнагляду в Івано-Франківській області на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: Роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 м. і більше, терміном дії до 26 травня 2020 року. Враховуючи наведене, термін дії наданих Дозволів не відповідає вимогам встановленим в Документації до закупівлі, пропозиція ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд", не відповідає умовам Документації в цій частині, тому повинна бути відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Вважаємо, що Замовник, не відхиливши пропозицію учасника ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд", порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2020 17:18
рішення від 10.04.2020 №6858+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 09:25
рішення від 28.04.2020 №8153 .pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 20:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: 02.06.2020 року комунальне підприємство "Теплий дім" звернулося з позовною заявою до окружного адміністративного суду міста Києва про про визнання протиправним та скасування рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2020 року № 8153-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 03 червня 2020 12:29

Документи подані скаржником

07 квітня 2020 17:00
ДОЗВІЛ 1.PDF
07 квітня 2020 17:00
ДОЗВІЛ2.pdf
07 квітня 2020 17:00
Платіжне доручення.PDF
07 квітня 2020 17:00
Скарга.PDF
07 квітня 2020 17:03
Електронний підпис

Документи подані замовником

27 квітня 2020 13:21
Пояснення.pdf
27 квітня 2020 13:21
Пояснення.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000068 ● 8a5dcf6c5cf442b181b1c7e46dda8c98
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 16:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 № 187
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-03-13-002045-b
13.03.2020
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-04 16:43:06

Запит про надання пояснень

Чим підтверджено відсутність подальшої потреби в закупівлі?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-05 10:43:25

04.11.2020 року Північним офісом Держаудит служби в електронній системі публічних закупівель опубліковано запит про надання пояснень з питання: «Чим підтверджено відсутність подальшої потреби в закупівлі?»

У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що Департаментом житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради проведено закупівлю послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з технічного огляду та експертного обстеження пасажирських ліфтів: 3 лоти: лот № 1–послуги з експертного обстеження пасажирських ліфтів, лот № 2–послуги з проведення позачергового технічного огляду пасажирських ліфтів, лот № 3–послуги з технічного огляду пасажирських ліфтів) оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-25-001080-b.
Виходячи з вищенаведеного у КП «Теплий дім» відсутня подальша потреба в закупівлі ідентичних послуг.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_2

RISK1-8_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот №1 - послуги експертного обстеження ліфтів
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 30 березня 2020 14:33
Закінчення: 30 березня 2020 15:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
лот №1 - послуги експертного обстеження ліфтів
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76002, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 161
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-03-13-002045-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Діекс-Вест", Код ЄДРПОУ:41154536
Дата подання: 07 квітня 2020 17:02
СКАРГА
Ознайомившись з рішенням КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕПЛИЙ ДІМ" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ТОВ «ДІЕК-ВЕТ» вважає, що рішення тендерного комітету Замовника прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації, на підставі наступного: У відповідності до п.12 додатку 3 до Тендерної документації (Інші документи, які подаються учасниками процедури закупівлі) замовником була встановлена кваліфікаційна вимога щодо надання документів дозвільного характеру: «П.12 Дозвільні документи на виконання робіт (надання послуг) з підвищеної небезпеки, які повинні бути дійсними протягом часу виконання договору.» При цьому, Замовником було наголошено, що дозвільні документи повинні бути дійсними протягом часу виконання договору. Пунктом 4.4. Розділу 1 документації до тендерної закупівлі встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): орієнтовно до грудня 2020 р. Також, згідно наданого проекту договору (Додаток№6 до ДКТ), пунктом 5.1. встановлено строк надання послуг: «5.1. Строк надання послуг: до грудня 2020 р.». На виконання зазначеної вимоги, учасником процедури закупівлі, ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд", в складі документації до тендерної пропозиції надано: Дозвіл №389.15.30 виданий Державною службою України з питань праці на виконання робіт з експертного обстеження та технічних оглядів машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, терміном дії до 27 травня 2020 року Дозвіл №158.15.26 виданий Територіальним управлінням Держгірпромнагляду в Івано-Франківській області на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: Роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 м. і більше, терміном дії до 26 травня 2020 року. Враховуючи наведене, термін дії наданих Дозволів не відповідає вимогам встановленим в Документації до закупівлі, пропозиція ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд", не відповідає умовам Документації в цій частині, тому повинна бути відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Вважаємо, що Замовник, не відхиливши пропозицію учасника ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд", порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2020 17:18
рішення від 10.04.2020 №6858+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 09:25
рішення від 28.04.2020 №8153 .pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 20:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: 02.06.2020 року комунальне підприємство "Теплий дім" звернулося з позовною заявою до окружного адміністративного суду міста Києва про про визнання протиправним та скасування рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2020 року № 8153-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 03 червня 2020 12:29

Документи подані скаржником

07 квітня 2020 17:00
ДОЗВІЛ 1.PDF
07 квітня 2020 17:00
ДОЗВІЛ2.pdf
07 квітня 2020 17:00
Платіжне доручення.PDF
07 квітня 2020 17:00
Скарга.PDF
07 квітня 2020 17:03
Електронний підпис

Документи подані замовником

27 квітня 2020 13:21
Пояснення.pdf
27 квітня 2020 13:21
Пояснення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд" 402 010,20
UAH з ПДВ
355 608,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ" 570 000,00
UAH з ПДВ
365 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" 580 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТТЕХНОАЛЬЯНС" 540 000,00
UAH з ПДВ
375 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Діекс-Вест" 520 000,00
UAH з ПДВ
356 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 13:27
Електронний підпис
03 квітня 2020 13:22
Довідка МВС Лот 3.PDF
03 квітня 2020 13:18
Довідка МВС Лот 2.PDF
03 квітня 2020 13:18
Довідка МВС Лот 1.PDF
27 березня 2020 15:36
Електронний підпис
27 березня 2020 15:32
5 Довідка щодо санкцій.PDF
27 березня 2020 15:32
4 ДОВІДКА - без субпідр.PDF
27 березня 2020 15:32
3.9.3 nakaz na upovnov.PDF
27 березня 2020 15:32
3.9.2 dozvil 2015-2020 tu.PDF
27 березня 2020 15:32
3.9.1 dozvil 2015-2020.pdf
27 березня 2020 15:32
3.7.5 Протокол №50.PDF
27 березня 2020 15:32
3.7.4 Протокол 58.PDF
27 березня 2020 15:32
3.6.4 Протокол 53.PDF
27 березня 2020 15:32
3.6.3 Опис Статут 2019.PDF
27 березня 2020 15:32
3.6.2 Статут 2019.pdf
27 березня 2020 15:32
3.6.1 Лист щодо Статуту.PDF
27 березня 2020 15:32
3.5 Тех. вимоги.PDF
27 березня 2020 15:32
3.2 Проект договору.PDF
27 березня 2020 15:32
1.3.4 Трудові.PDF
27 березня 2020 15:32
1.3.3 Протокол ОП.pdf
27 березня 2020 15:32
1.2.1 Договір, акти.pdf
27 березня 2020 15:32
1.1 Довідка МТБ.PDF

Публічні документи

29 березня 2020 13:54
тендерна проп.лот №1.pdf
29 березня 2020 13:54
додаток 4 лот №1.pdf
29 березня 2020 13:54
ЦТЭ Группа по ЭБ.pdf
29 березня 2020 13:54
Справка персонал.pdf
29 березня 2020 13:54
Протоколы ОТ.pdf
29 березня 2020 13:54
Статут ЦТЭ.pdf
29 березня 2020 13:54
сертіфікат Хлистов І.В2.pdf
29 березня 2020 13:54
сертіфікат Хлистов І.В.1.pdf
29 березня 2020 13:54
сертіфікат Лозовий А.А2.pdf
29 березня 2020 13:54
сертіфікат Лозовий А.А.3.pdf
29 березня 2020 13:54
сертіфікат Лозовий А.А.1.pdf
29 березня 2020 13:54
лист-відгук к дог№640.pdf
29 березня 2020 13:54
дозвіл ЦТЕ 1190.14.30.pdf
29 березня 2020 13:54
додаток№6 прект догов.pdf
29 березня 2020 13:54
договір№640 аналог.pdf
29 березня 2020 13:54
довідка ст17 п.10ч.1.pdf
29 березня 2020 13:54
довідка ст.17ч.2ч.1.pdf
29 березня 2020 13:54
довідка ст.17п.2п.3ч.1.pdf
29 березня 2020 13:54
довідка ст.17 п.6ч.1.pdf
29 березня 2020 13:54
довідка ст.17 п.4ч.1.pdf
29 березня 2020 13:54
диплом Хлистов.pdf
29 березня 2020 13:54
диплом Сушков.pdf
29 березня 2020 13:54
диплом Лозовой.pdf
29 березня 2020 13:54
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 березня 2020 13:54
Витяг з реєстру ЄДР.pdf
29 березня 2020 13:54
акт виконаних робіт.pdf

Публічні документи

29 березня 2020 13:32
Технічні вимоги.pdf
29 березня 2020 13:32
Проект договору.pdf
29 березня 2020 13:32
Технічні вимоги.pdf
29 березня 2020 13:32
Проект договору.pdf
29 березня 2020 13:32
Інформаційна довідка.pdf
29 березня 2020 13:32
дозвільні документи.pdf
29 березня 2020 13:32
Довідка фахівці.pdf
29 березня 2020 13:32
Довідка ст.17.pdf
29 березня 2020 13:32
Довідка право підпису.pdf
29 березня 2020 13:32
Довідка МТБ.pdf
29 березня 2020 13:32
Довідка захист довкілля.pdf
29 березня 2020 13:32
Копія Статуту.PDF
29 березня 2020 13:32
Копія Дозволу Держпраці.PDF
29 березня 2020 13:32
копіїі трудових книжок.PDF
29 березня 2020 13:32
копіїі дипломів.PDF
29 березня 2020 13:32
аналогічний договір3.PDF
29 березня 2020 13:32
аналогічний договір2.PDF
29 березня 2020 13:32
аналогічний договір1.PDF

Публічні документи

27 березня 2020 17:39
Електронний підпис
27 березня 2020 17:37
Технічні вимоги ЛОТ 1.PDF
27 березня 2020 17:37
16. Дозвільні документи.PDF
27 березня 2020 17:37
14. Копія Статуту.pdf
27 березня 2020 17:37
12. Проект Договору.PDF
27 березня 2020 17:37
11. Витяг ПДВ.PDF
27 березня 2020 17:37
2.1. Копії посвідчень.PDF
27 березня 2020 17:37
1. Довідка щодо МТБ.PDF

Публічні документи

29 березня 2020 13:26
Електронний підпис
29 березня 2020 13:22
Тетерін посв. № 5 ОП.PDF
29 березня 2020 13:22
Кород посв. № 6 ОП.PDF
29 березня 2020 13:22
Кардан посв. №110 ОП.PDF
29 березня 2020 13:22
Гриців посв. № 4 ОП.PDF
29 березня 2020 13:22
Галамага посв. №109 ОП.PDF
29 березня 2020 13:13
Договір Червоноград.PDF
29 березня 2020 13:13
168-18-ПТО.PDF
29 березня 2020 13:13
049-18-ЕО.PDF
28 березня 2020 15:53
049-18-ЕО.PDF
28 березня 2020 15:52
Тетерін посв. № 5 ОП.PDF
28 березня 2020 15:52
3 Наказ 1к (1).PDF
28 березня 2020 15:52
Галамага посв. №109 ОП.PDF
28 березня 2020 15:52
Кород М.М.pdf
28 березня 2020 15:52
Кардан посв. №110 ОП.PDF
28 березня 2020 15:52
Карпаш посв. № 25 ВПМ.PDF
28 березня 2020 15:52
Карпаш Н.М.pdf
28 березня 2020 15:52
Тетерін посв. № 33 ВПМ.PDF
28 березня 2020 15:52
оп. стат.PDF
28 березня 2020 15:52
Коз_нчук О.В.pdf
28 березня 2020 15:52
Галамага посв. № 30 ВПМ.PDF
28 березня 2020 15:52
Кардан.PDF
28 березня 2020 15:52
Кучер посв. №3 ОП.PDF
28 березня 2020 15:52
ДОЗВІЛ ТО.PDF
28 березня 2020 15:52
Тимчук посв. № 1 ОП.PDF
28 березня 2020 15:52
2 Витяг з реєстру ПДВ .PDF
28 березня 2020 15:52
Козінчук посв. № 27 ВПМ.PDF
28 березня 2020 15:52
ДОЗВІЛ ЕО.PDF
28 березня 2020 15:52
Гриців посв. № 28 ВПМ.PDF
28 березня 2020 15:52
ДОЗВІЛ ТО.PDF
28 березня 2020 15:52
Шиб_вський А.М.pdf
28 березня 2020 15:52
Карпаш посв. № 26 ВПМ.PDF
28 березня 2020 15:52
Пірко посв. №41 на висоті.PDF
28 березня 2020 15:52
168-18-ПТО.PDF
28 березня 2020 15:51
Гриців посв. № 4 ОП.PDF
28 березня 2020 15:51
статут .pdf
28 березня 2020 15:51
дов єдер.PDF
28 березня 2020 15:51
Договір Червоноград.PDF
28 березня 2020 15:51
Тетерін.PDF
28 березня 2020 15:51
ДОЗВІЛ ЕО.PDF
28 березня 2020 15:51
П_рко В.М.pdf
28 березня 2020 15:51
Шибівський посв. № 29 ВПМ.PDF
28 березня 2020 15:51
Галамага.PDF
28 березня 2020 15:51
Кардан посв. № 31 ВПМ.PDF
28 березня 2020 15:51
Пірко посв. № 32 ВПМ.PDF
28 березня 2020 15:51
Б_лан Р.А.pdf
28 березня 2020 15:51
Кород посв. № 6 ОП.PDF
28 березня 2020 15:51
Гриц_в Р.В.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд"

ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРПАТСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ"

ТОВ "КАРПАТТЕХНОАЛЬЯНС"

ТОВ "Діекс-Вест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд"
#02829777
Очікує рішення 355 608,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 11:59
ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд"
#02829777
Рішення скасоване 355 608,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 11:59

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 жовтня 2020 16:41
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
28 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:33
Протокол 3.pdf