Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код НК 024:2019 - 47244 «Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії»
Очікувана вартість
610 000,00 UAH
UA-2020-03-13-001917-a 8f8a3b28c8cd419ab2ee7cff78256651
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Олена Віталіївна

380456367312 bsclinica2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 01994586
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Контактна особа: Ткаченко Олена Віталіївна
380456367312
bsclinica2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 березня 2020 11:30
Очікувана вартість: 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


код ДК 021:2015 – 33170000-2 - Обладнання для анестезії та реанімації (код НК 024:2019 - 47244 «Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
код НК 024:2019 - 47244 «Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником протягом п’ятнадцяти робочих днів після поставки Товару на підставі видаткових накладних, а у разі відсутності фінансування – після поставки Товару, по мірі надходження фінансування. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕДХОЛДІНГ 608 188,00
UAH з ПДВ
608 188,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" 609 985,60
UAH з ПДВ
609 985,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 11:03
Електронний підпис
07 квітня 2020 11:02
Документи переможця
07 квітня 2020 11:02
Документи переможця
31 березня 2020 12:54
Електронний підпис
26 березня 2020 11:07
Електронний підпис
26 березня 2020 11:06
7 Проект договору.pdf
26 березня 2020 11:06
6 Інші документи.pdf
26 березня 2020 11:06
4 Відповідність ст 17.pdf
26 березня 2020 11:06
2 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 11:12
Електронний підпис
25 березня 2020 11:10
2 тендерна пропозиція.pdf
25 березня 2020 11:10
1 реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДХОЛДІНГ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕДХОЛДІНГ
#38406011
Переможець 608 188,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 09:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕДХОЛДІНГ
#38406011
608 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 12:56
Додаткова угода №3 від 17.07.20р (до договору про закупівлю №20112 233 від 23.04.20р).pdf зміни до договору
20 липня 2020 12:50
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 16:15
Додаткова угода №2 від 30.06.20р (до договору про закупівлю №20112 233 від 23.04.20р).pdf зміни до договору
30 червня 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 19:05
Додаткова угода №1 від 28.05.20р (до договору про закупівлю №20112 233 від 23.04.20р).pdf зміни до договору
29 травня 2020 19:02
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 12:52
Договір №20112 233 від 23.04.20р.pdf укладений
24 квітня 2020 12:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із підтвердженими об’єктивними обставинами, відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р №922 (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року) та підпункту 4 пункту 10.3 Договору про закупівлю №20112/233 від 23.04.2020 року, Сторони погодили продовжити строк виконання зобов’язань щодо передання Товару, внести зміни до пункту 5.1. розділу V Договору про закупівлю № 20112/233 від 23.04.2020 року та викласти його у наступній редакції: «5.1. Строк (термін) поставки товару: з дати укладання договору по 30 червня 2020 року». 14. Сума договору після внесення змін: 608 188,00 грн., в т.ч. ПДВ - 39 788,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: код НК 024:2019 - 47244 «Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії» - 1 шт.
Номер договору про закупівлю: 20112/233
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із підтвердженими об’єктивними обставинами, відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р №922 (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року) та підпункту 4 пункту 10.3 Договору про закупівлю №20112/233 від 23.04.2020 року, Сторони погодили продовжити строк виконання зобов’язань щодо передання Товару, внести зміни до пункту 5.1. розділу V Договору про закупівлю № 20112/233 від 23.04.2020 року та викласти його у наступній редакції: «5.1. Строк (термін) поставки товару: з дати укладання договору до 30 липня 2020 року». 14. Сума договору після внесення змін: 608 188,00 грн., в т.ч. ПДВ - 39 788,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: код НК 024:2019 - 47244 «Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії» - 1 шт.
Номер договору про закупівлю: 20112/233
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до пункту 6 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р №922 (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року) та підпункту 6 пункту 10.3 Договору про закупівлю №20112/233 від «23» квітня 2020 року Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «3.1 Ціна цього Договору становить: 568 400,00 грн. (П`ятсот шiстдесят вiсiм тисяч чотириста гривень 00 копiйок) без ПДВ.». Відповідно Додаток №1 (Специфікацію) до зазначеного Договору викладено у новій редакції, що додається. 14. Сума договору після внесення змін: 568 400,00 грн., без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: код НК 024:2019 - 47244 «Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії» - 1 шт.
Номер договору про закупівлю: 20112/233
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2020 — 28 липня 2020
Сума оплати за договором: 568 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)