Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі М-18 Харків – Сімферополь – Алушта - Ялта, км 147+227 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance M-18 Kharkiv-Simferopol'-Alushta-Yalta, km 147+227 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
44 922 000,00 UAH
UA-2020-03-13-001639-a 586d729d48f34285ae992cedf097311d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

+380577732521 kh_tdv@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
+380577732521
kh_tdv@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Highway services in Kharkiv region
National ID: 30885376
Contact point: Kukhar Roman
+380577732521
kh_tdv@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 березня 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 09:00
Очікувана вартість: 44 922 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 449220 UAH
Publication date: 13 березня 2020 14:40
Enquiries until: 04 квітня 2020 09:00
Complaints submission until: до 10 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 квітня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 44 922 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,11 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
128 п.м.
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі М-18 Харків – Сімферополь – Алушта - Ялта, км 147+227 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance M-18 Kharkiv-Simferopol'-Alushta-Yalta, km 147+227 in Kharkiv region (with the development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначеної Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Пiсляоплата 30 Робочі 1.2
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.8 договору - Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником «Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації», від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. Пiсляоплата 30 Робочі 1.8
Дата подання заявки Пункт 5.25 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Аванс 30 Робочі 29.1
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 67.9

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 16:12
Тендерна документація зі змінами.PDF
02 квітня 2020 16:12
Зміни до ТД.PDF
13 березня 2020 14:37
Тендерна документація.docx
13 березня 2020 14:37
Проект договору.docx
02 квітня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 08:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 16:12
Тендерна документація зі змінами.PDF
02 квітня 2020 16:12
Зміни до ТД.PDF
13 березня 2020 14:37
Тендерна документація.docx
13 березня 2020 14:37
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-13-001639-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40240532
Дата подання: 02 квітня 2020 12:13
Вимоги до кваліфікації за критерієм "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору"
По І етапу:
Документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного договору вважаються документи, що підтверджують обсяги виконаних робіт або наданих послуг на інших об'єктах, які є аналогічними предмету закупівлі і виконані відповідно до вимог державних та галузевих будівельних норм та технічних стандартів.
Аналогічним буде вважатися договір з виготовлення (розроблення) (та/ або коригування) проектної документації автомобільних доріг загального користування. Але, шановний Замовник, предметом закупівлі є "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі М-18 Харків – Сімферополь – Алушта - Ялта, км 147+227 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг) та в обсязі виконанні робіт зазначаються роботи, стосовні саме РЕМОНТУ моста!!! Не зрозуміло, чому в пидтвердженні виконання аналогічного договору є тільки "договір з виготовлення (розроблення) (та/ або коригування) проектної документації автомобільних доріг загального користування". Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації в частині Документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору а саме "Аналогічним буде вважатися договір з виготовлення (розроблення) (та/ або коригування) проектної документації з будівництва, реконструкції, капітального, поточного ремонтів штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 квітня 2020 16:19
За вашою вимогою були внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-13-001639-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Спеціалізована механізована колона № 23, Код ЄДРПОУ:35329851
Дата подання: 03 квітня 2020 19:34
вимога щодо усунення дискримінаційних безпідставних вимог
13 березня 2020 року Службою автомобільних доріг у Харківській області (далі – Замовник) оголошено закупівлю «ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі М-18 Харків – Сімферополь – Алушта - Ялта, км 147+227 у Харківській області (з розробкою проектної документації)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-13-001639-a.

Тендерна документація по вказаній закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Зважаючи на це, Тендерна документація потребує внесення змін в частині виключення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у Тендерній документації.
Окремі умови Тендерної документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.

Відповідно до додатку 2 Тендерної документації:
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.

Ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовний встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Документальним підтвердженням досвіду виконання робіт є укладений договір підряду та акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), якими оформлюються роботи, належним чином виконані підрядником та прийняті замовником.
Тому вимоги Замовника в оскаржуваній закупівлі стосовно надання копій аналогічного договору, актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) є цілком обґрунтованими і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору».
При цьому, ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає вимог чи обмежень стосовно відсотку, ступеню чи етапу виконання аналогічного договору, не містить жодних умов стосовно 85%.
Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та інші його норми в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не встановлюють кваліфікаційні критерії щодо обсягів виконаних робіт та періодів, в які повинні були виконуватися дані роботи. Зазначеною умовою Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо відсотку виконання (фактично – вартості виконаних робіт), що мали бути виконані учасником.
Вказані положення тендерної документації штучно звужують конкуренцію, призводять до дискримінації потенційних учасників.

Замовником жодним чином не обґрунтовано, не надано розрахунків стосовно обмеження відсотку виконання договору. Тому незаконним є позбавлення потенційного учасника можливості підтвердити свій досвід аналогічним договором з відсотком виконання менше 85%.
Вимоги, встановлені Замовником, є необгрунтованими та дискримінаційними, що порушує принципи об’єктивності і неупередженості Замовника, недискримінації учасників.

Ціна договору підряду не відображає ступінь його виконання або невиконання. На ціну і суму виконання договору підряду впливає багато факторів: можливість виконавця надати послуги за меншу вартість (що є метою проведення закупівлі – принцип «максимальної економії»), термін, на який укладено договір, наявність фінансування, сезонні та погодні обставини виконання робіт, зміни та уточнення проектних рішень, поява додаткових робіт тощо. При цьому така обставина, як наявність фінансування, в жодній мірі не залежить від виконавця, але напряму впливає на саму можливість виконання робіт.
Таким чином, підтвердженням виконання Договору та наявності у учасника досвіду є саме підписання сторонами актів приймання виконаних робіт, за якими замовник приймає виконані роботи.

Крім того, кожен вид робіт, передбачених до виконання договором підряду, має обумовлену кошторисом кількість та вартість. Вартість одиниці різних видів робіт може бути суттєво різною, в залежності від складності, трудомісткості конкретного виду робіт, потреби в механізмах, ресурсах тощо. Таким чином показник вартості виконаних робіт жодним чином не відображає відсоток фізичного фактичного виконання договору. Тобто при відсотку вартості виконаних робіт, наприклад, 50% може відповідати виконання 70% фізичних обсягів робіт за договором.

За договорами підряду Замовник має право уточнювати обсяг фінансування на відповідний період з урахуванням наявного бюджетного фінансування. Тобто на початку кожного календарного року, зазвичай Сторонами укладається відповідна додаткова угода, за якою затверджувався обсяг фінансування на поточний рік. Підрядник отримує фінансування робіт виключно в межах такої затвердженої суми.
Таким чином, навіть якщо підрядник технічно та організаційно готовий виконувати більший обсяг робіт за поточний рік, він обмежується наявністю бюджетного фінансування. На цю обставину підрядник не має жодного впливу.

Також слід зазначити, що сума виконання робіт за аналогічним договором учасника може у кілька разів перевищувати очікувану вартість закупівлі. оголошеної замовником, і при цьому відсоток виконання аналогічного договору буде меншим за 85%

Встановлений замовником відсоток виконання 85% є необґрунтованим, бузпідставним та таким, що порушує права та законні інтереси скаржника.

У зв’язку з вищевикладеним, просимо привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну умову щодо виконання аналогічного договору не менше, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 16:06
Відсоток виконання аналогічного договору визначений в розмірі 85% від загальної ціни договору виходячи з міркувань забезпечення можливості підрядної організації виконати весь обсяг послуг з поточного середнього ремонту моста на автомобільній дорозі в межах технічного завдання згідно проектної документації та з дотриманням нормативних вимог (крім того, потрібно брати до уваги сезонність, терміновість та різноманітність робіт).
Встановлений відсоток та 3-річний критерій підтвердження виконання аналогічних договорів не може бути проблемним для стабільно працюючих спеціалізованих виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у даній закупівлі та готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення безпеки дорожнього руху по мосту на автомобільній дорозі державного значення.
Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність надання послуг. Відповідність учасника зазначеній вимозі тендерної документації є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов'язань учасником.
Вважаємо, що саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання. Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможність здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного надання послуг.
Рішення щодо включення даної вимоги до тендерної документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Зазначаємо, що саме оскаржуване визначення поняття "аналогічний договір" надає Замовнику впевненість у тому, що переможець вищевказаної процедури закупівлі належним чином виконає державне замовлення шляхом якісного та своєчасного виконання робіт із чітким дотриманням технологічних процесів, встановлених державними стандартами України.
Жодної дискримінаційної вимоги в тендерній документації не було встановлено, адже в ній передбачено:
- можливість надання учасником для підтвердження своєї кваліфікації будь-якої кількості аналогічних договорів з будь-якими замовниками, укладених протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі;
- вказані лише основні види робіт, визначені згідно технічного завдання.
Виконання всього комплексу та обсягу робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у виконанні лише ключових видів робіт та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації.
Відповідно до абз.1 ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" (тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-13-001639-a.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Спеціалізована механізована колона № 23, Код ЄДРПОУ:35329851
Дата подання: 09 квітня 2020 09:40
Скарга про порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Тендерна документація по закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2020 20:35
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відкликано для доопрацювання
Дата: 16 квітня 2020 07:37
рішення від 14.04.2020№7123+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2020 20:35
Рішення від 24.04.2020 № 7937.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 21:11

Документи подані скаржником

09 квітня 2020 09:40
скарга ТОВ "СМК 23"
09 квітня 2020 09:40
додаток 2 до ТД
09 квітня 2020 09:40
договір 174-11
09 квітня 2020 09:40
довідка КБ-3 від 23.12.2019
09 квітня 2020 09:40
відгук замовника

Документи Органу Оскарження

27 квітня 2020 21:11
Рішення від 24.04.2020 № 7937.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій