Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код НК 024:2019 - 47244 «Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії»
Очікувана вартість
1 144 920,00 UAH
UA-2020-03-13-001570-a dc7542f08311431ead81caf5a11216a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Олена Віталіївна

380456367312 bsclinica2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 01994586
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Контактна особа: Ткаченко Олена Віталіївна
380456367312
bsclinica2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 12:27
Очікувана вартість: 1 144 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 724,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


код ДК 021:2015 – 33170000-2 - Обладнання для анестезії та реанімації (код НК 024:2019 - 47244 «Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
код НК 024:2019 - 47244 «Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником протягом п’ятнадцяти робочих днів після поставки Товару на підставі видаткових накладних, а у разі відсутності фінансування – після поставки Товару, по мірі надходження фінансування. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ" 1 144 920,00
UAH з ПДВ
1 139 195,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕФЕКТ ЦЕНТР" 1 144 900,00
UAH з ПДВ
1 144 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 17:59
Електронний підпис
14 квітня 2020 17:59
Документи переможця.pdf
03 квітня 2020 17:09
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:08
3. Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2020 17:08
10. Інші документи.pdf
03 квітня 2020 17:08
1. Опис документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕФЕКТ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
Переможець 1 139 195,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
1 139 195,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 15:53
Додаткова угода №3 від 28.07.20р (до договору про закупівлю №20112 242 від 29.04.20р).pdf зміни до договору
28 липня 2020 15:50
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 18:37
Додаткова угода №2 від 28.05.20р (до договору про закупівлю №20112 242 від 29.04.20р).pdf зміни до договору
29 травня 2020 18:36
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 17:18
Додаткова угода №1 до договору №20112 242 від 29.04.20р.pdf зміни до договору
15 травня 2020 17:15
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 09:41
Договір 20112 242 від 29.04.20р.pdf укладений
30 квітня 2020 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID – 19), пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, відповідно до пункту 6 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», та пункту 10.3. Договору, внесено зміни до Додатку № 1 до Договору про закупівлю № 20112/242 від 29.04.2020 року та викладено його у новій редакції. Пункт 3.1. розділу 3 Договору викладено у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 1 064 668,22 грн. (один мільйон шістдесят чотири тисячі шістсот шістдесят вісім гривень двадцять дві копійки) без ПДВ.». 14. Сума договору після внесення змін: 1 064 668,22 грн., без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: код НК 024:2019 - 47244 «Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії» - 2 шт.
Номер договору про закупівлю: 20112/242
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із підтвердженими об’єктивними обставинами, відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р №922 (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року) та підпункту 4 пункту 10.3 Договору про закупівлю №20112/242 від 29.04.2020 року, Сторони погодили продовжити строк виконання зобов’язань щодо передання Товару, внести зміни до пункту 5.1. розділу 5 Договору про закупівлю № 20112/242 від 29.04.2020 року та викласти його у наступній редакції: «5.1. Строк (термін) поставки товару: з дати укладання договору до 31 липня 2020 року включно.». 14. Сума договору після внесення змін: 1 064 668,22 грн., без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: код НК 024:2019 - 47244 «Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії» - 2 шт.
Номер договору про закупівлю: 20112/242
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із підтвердженими об’єктивними обставинами, відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р №922 (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року) та підпункту 4 пункту 10.3 Договору про закупівлю №20112/242 від 29.04.2020 року, Сторони погодили продовжити строк виконання зобов’язань щодо передання Товару, внести зміни до пункту 5.1. розділу V Договору про закупівлю № 20112/242 від 29.04.2020 року та викласти його у наступній редакції: «5.1. Строк (термін) поставки товару: з дати укладання договору до 31 серпня 2020 року включно.». Сума договору після внесення змін: 1 064 668,22 грн., без ПДВ Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: код НК 024:2019 - 47244 «Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії» - 2 шт.
Номер договору про закупівлю: 20112/242
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 11 серпня 2020
Сума оплати за договором: 1 064 668,22
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)