Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-10 /Н-33/ - Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари з під’їздом до смт. Сергіївка, км 0+000 – км 12+931
Current average repair of the road of general use of the state value T-16-10 / N-33 / - Primorsk - Zhovtyy Yar - Tatarbunary with an entrance to the village. Sergeevka km 0+000 – km 12+931
Очікувана вартість
390 058 200,00 UAH
UA-2020-03-13-001562-c 7ef4c2fd960b44678959cb70dbc1efdb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 березня 2020 19:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 11:28
Очікувана вартість: 390 058 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11701740 UAH
Publication date: 13 березня 2020 19:20
Enquiries until: 03 травня 2020 10:00
Complaints submission until: до 09 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 390 058 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-10 /Н-33/ - Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари з під’їздом до смт. Сергіївка, км 0+000 – км 12+931 (джерело фінансування закупівлі - державний та/або місцевий бюджети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road of general use of the state value T-16-10 / N-33 / - Primorsk - Zhovtyy Yar - Tatarbunary with an entrance to the village. Sergeevka km 0+000 – km 12+931
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 17:57
перелік змін 2 Т-16-10.doc
05 травня 2020 17:57
ЗТД 2 Т-16-10 0-12.docx
13 березня 2020 19:17
ПРоект договору ПСР 2020.docx
05 травня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 19:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 19:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 17:57
перелік змін 2 Т-16-10.doc
02 квітня 2020 14:43
перелік змін Т-16-10.doc
05 травня 2020 17:57
ЗТД 2 Т-16-10 0-12.docx
02 квітня 2020 14:43
ЗТД Т-16-10 0-12.docx
13 березня 2020 19:17
ТД Т-16-10 0-12.docx
13 березня 2020 19:17
ПРоект договору ПСР 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 26 березня 2020 15:07
Дата відповіді: 31 березня 2020 16:56
Пункт 2 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачає включення до пропозиції документу, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі -банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Крім того, Замовник відмітив, що Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про залишок коштів на рахунку, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Відповідно до п.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до ч.1 ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Як вказує, ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні. Тобто, чинне законодавство передбачає наступні види забезпечення пропозиції: 1) банківська гарантія; 2) страхова гарантія; 3) гарантія фінансової установи. При цьому, чинне законодавство не містить визначення понять банківська гарантія з грошовим покриттям та банківська гарантія з повним грошовим забезпеченням (покриттям). Згідно ч.і ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Як зазначає п.п.8 п.3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії. Відповідно до п. 37 та п.38 того ж Положення, банк-гарант (резидент) сплачує кошти бенефіціару за гарантією в разі отримання вимоги, що становить належне представлення. Банк-гарант (резидент) сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимозі. Тобто, чинне законодавство не встановлює будь-якої залежності ступеню обов'язку сплати банком коштів за гарантією від наявності чи відсутності грошового покриття такої гарантії. До того ж, покриття по гарантії може бути надане не тільки грошовими коштами, а й майновими правами на банківський вклад, рухомим або нерухомим майном, цінними паперами тощо. Таким чином. Замовником у тендерній документації всупереч вимогам чинного законодавства встановлено умову, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії з грошовим покриттям, вказане здійснено незважаючи на те, що за наявності банківської гарантії у разі настання гарантійного випадку вимога Замовника буде задоволена банком-гарантом не залежно від наявності чи відсутності покриття такої банківської гарантії, тобто вимога Замовника щодо наявності покриття банківської гарантії ніякого практичного сенсу не має. Так, у випадку даної закупівлі Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) - не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Отже, встановлена в обраний спосіб вимога Замовника передбачає відволікання значних грошових коштів учасника на забезпечення такої гарантії на період чотири місяці, що дискримінує учасників за ознакою наявності в них на визначений період вільних грошових коштів у розмірі майже мільйон гривень, таким чином обмежуючи коло потенційних учасників процедури закупівлі. Учасник вважає дану вимогу незаконною, оскільки вона порушує один з принципів господарювання, такий як свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом. Учасник має право самостійно формувати політику підприємства, в тому числі в частині фінансування, Замовник не в праві втручатися в його діяльність. Оскільки наявність чи відсутність грошового покриття гарантії абсолютно не впливає на обов'язок сплати банком коштів за гарантією, вважаємо дану вимогу встановленою безпідставно. Така умова тендерної документації не відповідає вимогам Закону та є дискримінаційною. Враховуючи вищевикладене, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із вимогами Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право встановити умову стосовно надання забезпечення тендерної пропозиції. Умови встановлені Замовником, викладено в тендерній документації. Жодних чинних нормативних актів вони не порушують, а отже не можуть бути незаконними. Також вони не є дискримінаційними, оскільки, встановлені до усіх учасників процедури закупівлі. Всі знаходяться в рівних умовах. Вимога не підлягає задоволенню.
Тендерна документація
Дата подання: 30 березня 2020 10:31
Дата відповіді: 31 березня 2020 16:56
Згідно вимог п.1.2. Додатку 3 тендерної документації: На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок . Питання: Чи достатньо надання першої і останньої заповненої сторінок трудових книжок, а саме тих сторінок де містяться відомості про працівника: прізвище, ім'я та по батькові і відомості про прийом на роботу в даний час - що є підтвердженням інформації про наявність у Учасника працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, достатньо
ТД
Дата подання: 31 березня 2020 15:09
Дата відповіді: 03 квітня 2020 16:09
Щодо необхідності надання Учасником чинного сертифікату системи управління якістю за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату) (п. 3.10 р. ІІІ Додатку 3 тендерної документації). Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі — Закон № 922) одним із принців закупівлі є, зокрема, недискримінація учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону № 922). Тендерна документація не має містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922). У відповідності до положень статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до чинного законодавства сертифікація системи управління якістю за стандартами системи ISO 9001 - не є обов'язковою, а отже носить виключно добровільний характер. Враховуючи наведене, вимога Замовника щодо надання сертифікату управління якістю відповідно до ISO 9001 носить дискримінаційний характер не регламентований чинним законодавством України та порушують законні права та інтереси потенційних учасників даних торгів. З урахуванням викладеного вимагаємо виключення Замовником з тендерної документації вимоги щодо надання учасником сертифікату системи управління якістю за стандартами ISO 9001 та внесення відповідних змін до тендерної документації. В іншому випадку ми будемо змушені оскаржувати такі дискримінаційні вимоги в установленому Законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога надання копії сертифікату на систему управління якістю на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015, перш за все визначена прагненням виконання положень Закону – з метою максимальної ефективності виконання робіт із поточного ремонту.
Так, стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» є гарантом того, що підприємство-учасник торгів має знання та вміння всього колективу, які забезпечуються, поряд із знаннями і вміннями окремих фахівців, знаннями, отриманими з інформаційних ресурсів організації, правильне формуванням робочих груп, команд, учасників проектів.
Органи з сертифікації на відповідність підприємства стандарту оцінюють здатність організації дотримуватися вимог замовника, регламентувальних вимог і власних вимог організації. Його розроблено з урахуванням принципів управління якістю.
Наявність сертифікованої системи управління якістю підтверджує наявність процесного підходу в розробленні, впровадженні та поліпшенні результативності системи управління якістю для підвищення задоволеності замовника виконанням його вимог. Під «процесним підходом» розуміють застосування у межах організації системи процесів разом з їх визначенням та взаємодіями, а також управління ними.
Перевагою процесного підходу є забезпечуваний ним безперервний контроль над зв’язками окремих процесів у межах системи процесів, а також над їхніми сполученням та взаємодією.
Якщо цей підхід застосовують у межах системи управління якістю, він підкреслює важливість:
а) розуміння та виконання вимог замовника;
б) необхідності розглядати процеси з погляду створення додаткових цінностей;
в) вимірювання результатів функціонування процесу та його ефективності;
г) постійного поліпшення процесів на основі об'єктивних вимірювань.
Стандарт ISO 9001(далі – Стандарт) встановлює вимоги до системи управління якістю, які можна застосовувати для внутрішніх цілей організації або для цілей сертифікації чи контрактних цілей. Він зосереджує увагу головним чином на результативності системи управління якістю з погляду задоволення вимог замовника.
Якщо організація вирішує передати сторонньому виконавцю виконання будь-якого процесу, що впливає на відповідність продукції вимогам, вона повинна забезпечити контроль такого процесу, (стосується залучення постачальників матеріалів, субпідрядних організацій тощо).
Система управління якістю передбачає встановлення видів і обсягів контролю таких переданих стороннім виконавцям процесів.
Стандарт вказує про орієнтацію на замовника і політику у сфері якості та визначає умови управління ресурсами, куди входить забезпечення ресурсами, вимоги до людських ресурсів до інфраструктури, виробничого середовища.
Стандарт висвітлює процеси вимірювання, аналізування та поліпшення. Організація повинна планувати та впроваджувати процеси моніторингу, вимірювань, аналізування та поліпшення, щоб:
а) продемонструвати відповідність продукції вимогам до неї;
б) забезпечити відповідність системи управління якістю;
в) постійно поліпшувати результативність системи управління якістю. Потрібно, щоб ця діяльність охоплювала визначання застосовних методів, зокрема статистичних методів, а також сфери їх застосування.
Розглянуті процеси моніторингу та вимірювань, складаються з пунктів:
- задоволеність замовника;
- внутрішній аудит;
- моніторинг та вимірювання процесів;
- моніторинг та вимірювання продукції.
Розглянуті в Стандарті питання управління невідповідною продукцією, аналізування даних, постійного поліпшення і коригувальних і запобіжних дій.
Організація, яка має відгук замовника про невідповідність виконаних робіт не може мати сертифікат якості.
Зважаючи на вищевикладене, наявність у учасника сертифікату на систему управління якістю на відповідність міжнародному стандарту ISO 90001:2015 є суттєвим чинником, що підтверджує можливість виконання учасником послуг передбачених предметом закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-13-001562-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА", Код ЄДРПОУ:39111320
Дата подання: 08 квітня 2020 14:59
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Текст скарги викладено у прикріпленому файлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 квітня 2020 20:35
Номер скарги: UA-2020-03-13-001562-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА", Код ЄДРПОУ:39111320
Дата подання: 27 травня 2020 14:53
Оскарження рішення замовника щодо допуску до аукціону учасників, тендерні пропозиції яких не відповідають умовам тендерної документації.
СКАРГА у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Детальніше в скарзі що додається.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 червня 2020 16:07
рішення від 01.06.2020 № 10707 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 16:07
рішення від 16.06.2020 № 11912.pdf
Дата публікації: 19 червня 2020 21:57

Документи подані скаржником

08 квітня 2020 14:59
СКАРГА.pdf
08 квітня 2020 14:59
Платіжне доручення.pdf
08 квітня 2020 15:01
Договір 022-0719 аеропорт.pdf
08 квітня 2020 15:02
Платіжне доручення.pdf
11 квітня 2020 21:36
Договір №157 від 11.09.19.pdf
11 квітня 2020 21:36
Договір № 67 від 26.04..19.pdf
27 квітня 2020 17:59
Пояснення до скарги.pdf

Документи подані замовником

17 квітня 2020 13:46
Лист АМКУ Т-16-10.docx
17 квітня 2020 13:46
Пояснення Т-16-10.pdf
28 квітня 2020 11:35
Доповнення 28 04 20.pdf
29 квітня 2020 14:52
Лист АМКУ Т-16-10 29 04 20.docx

Документи подані скаржником

27 травня 2020 14:53
СКАРГА.pdf
27 травня 2020 14:53
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf
16 червня 2020 11:51
КЛОПОТАННЯ.pdf

Документи подані замовником

10 червня 2020 17:54
Відповідь на АМКУ Т-16-10.pdf
10 червня 2020 17:54
Лист АМКУ Т-16-10.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-09-000011 ● 61feafb1e98a4a8481df9a7f0371d53c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020 13:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 Одеса № 454

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 09.12.2020.



В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 № 454
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
15. UA-2020-03-13-001562-c 13.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-09 16:43:32

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 09.12.2020 № 454 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі:
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг, яка проводиться Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-13-001562-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ») вимогам пункту 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації кваліфікаційним критеріям, враховуючи відсутність необхідної кількості працівників, які належать до категорії посад «оператори машин/ машиністи/ водії».
Так, на виконання вимог пункту 1.1. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надано Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою, що визначена у тендерній документації, яка містить у своєму складі, у тому числі - 10 автосамоскидів, 2 автогрейдери, 1 поливомийну машину, що залучаються відповідно до договорів надання послуг техніки від 31.01.2020 № 2-Т та № 1-Т, які укладено між ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» (Замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Ескадор» (Виконавець).
При цьому, згідно пункту 1.7 договорів надання послуг техніки
від 31.01.2020 № 2-Т та № 1-Т послуги техніки надаються Виконавцем без екіпажу (без водіїв, механізаторів, операторів).
Однак, згідно Довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надає працівників, що належать до категорії посад «водії автотранспортних засобів» лише у кількості 8 осіб, «машиніст автогрейдера» - 1 особа, а також не залучено особу, яка має право керування поливомийною машиною.
Разом з тим, слід зазначити, що відповідно до пункту 1.10. Правил дорожнього руху, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України
від 10.10.2001 № 1306 водій - особа, яка керує транспортним засобом і має посвідчення водія (посвідчення тракториста-машиніста, тимчасовий дозвіл на право керування транспортним засобом, тимчасовий талон на право керування транспортним засобом) відповідної категорії.
Вимогами пункту 2 Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 1994 № 217 (далі – Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста) встановлено, що до керування тракторами, в тому числі саморобними, самохідними сільськогосподарськими, меліоративними і дорожньобудівними машинами допускаються особи, які мають посвідчення тракториста-машиніста на право керування машинами відповідних категорій?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» вимогам пункту 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації кваліфікаційним критеріям, тоді як згідно Довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що надана у складі тендерної пропозиції, операторами машин/машиністами/водіями (внесені під номерами з 36-48), крім машиніста крана автомобільного, здобуто лише повну загальну середню освіту (ЗОШ, не мають спеціальності).
Так, згідно з пунктом 2 Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста до керування машинами допускаються особи, які мають посвідчення тракториста-машиніста (надалі - посвідчення) на право керування машинами відповідних категорій.
При цьому, відповідно до пункту 7 Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста посвідчення видається особі, яка пройшла медичний огляд у порядку, встановленому МОЗ, а також професійну підготовку, перепідготовку або підвищення кваліфікації відповідно до навчальних планів і програм та склала теоретичний і практичний іспити екзаменаційній комісії в територіальному органі Держпродспоживслужби.
Водночас, відповідно до пункту 8 Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста документом, що засвідчує проходження професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації та одержання (підвищення) робітничої кваліфікації, є диплом кваліфікованого робітника або свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, зразки яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2001 р. № 979.
Таким чином, оператори машин/машиністи/водії (внесені під номерами з 36-48), якими здобуто лише повну загальну середню освіту (ЗОШ, не мають спеціальності), без проходження професійної підготовки (без здобуття професійної (професійно-технічної) освіти) не могли отримати посвідчення тракториста-машиніста, тим самим не можуть бути допущені до керування машинами?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ») вимогам пункту 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як згідно Диплому спеціаліста від 10.07.2017 (серія С17) № 084137, що виданий Ярлигіну Дмитру Сергійовичу, останній здобув кваліфікацію: освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст (спеціальність «Геодезія та землеустрій» (необхідно для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо)?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» вимогам пункту 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як загальний стаж роботи інженера-геодезиста – Ярлигіна Дмитра Сергійовича у дорожньому господарстві на дату подання тендерної пропозиції учасника менше 2-х років (дата подання 13.05.2020), враховуючи, що Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста, виданий Ярлигіну Дмитру Сергійовичу від 11.06.2019 № 014198?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати повноту та достовірність інформації прийнятого рішення про визначення переможця процедури закупівлі (протокол (рішення) засідання тендерного комітету про намір укласти договір про закупівлю від 23.06.2020 № 6, що оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу), тоді як вказаний протокол не містить результатів поіменного голосування членів комітету?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-14 12:25:40

Відповідь

1. Щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасником ТОВ «РДС». Відповідно до п.1.2 частини «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 Тендерної документації, учасник надає довідку що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, до якої обов’язково включаються такі працівники:
Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації – не менше 1 особи;
Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи;
Виконавець робіт або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт - не менше 1 особи;
Геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт - не менше 1 особи;
Майстер – не менше 1 особи;
Інші працівники:
Лаборант – не менше 2 осіб;
Оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) - не менше 19 осіб;
Дорожній робітник – не менше 10 осіб.
Звертаємо вашу увагу на те, що у переліку обов’язкових працівників, яких треба включати до довідки зазначено, що кількість операторів машин і механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – не менше 19 осіб. У Тендерній документації не зазначається, що кількість операторів машин/машиністів/водіїв повинна відповідати конкретним транспортним засобам/механізмам, а лише вимагає надати загальну кількість працівників на посаді операторів машин/машиністів/водіїв. ТОВ «РДС» надав у складі Тендерної пропозиції довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надаючи відповідні документи на працівників операторів машин/машиністів/водіїв у кількості 23 особи, а отже повною мірою виконав умови тендерної документації в цій частині. Саме це є обґрунтуванням діям Замовника.

2. Щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасником ТОВ «РДС». Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), учасники готують свої тендерні пропозиції на умовах викладених в тендерній документації, що складається Замовником у відповідності до Закону. В умовах ТД зокрема вимагалося надання довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, по формі і з інформацією, що чітко визначені ТД. Відповідно до п.1.2 частини «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 Тендерної документації учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно - технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати:
- скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років.
- на геодезистів або інших осіб, які виконують комплекс геодезичних робіт окрім диплома про закінчення учбового закладу подається копія чинного кваліфікаційного сертифікату інженера – геодезиста. Згідно цих вимог учасник надає скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів лише на інженерно-технічних працівників. Усі умови тендерної документації Учасником виконано, додаткових вимог Замовником не встановлювалось. Тендерна пропозиція ТОВ «РДС» відповідає усім вимогам, що встановлювалися Замовником.


3. Щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь». У Тендерній документації зазначено, що інженерно-технічні працівники повинні мати спеціальність, пов’язану з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг ТОЩО, що означає, що спеціальність повинна бути тісно пов’язана з вищевказаною діяльністю, але не обов’язково мати в собі саме таку назву. Геодезичні роботи є невід’ємною частиною будівництва/ремонту автомобільних доріг, тому спеціальність «Інженер-геодезист» безсумнівно пов’язана з ними, також звертаємо увагу, що Ярлигін Д.С. закінчив саме Одеську державну академію будівництва та архітектури, а отже Учасник виконав вимоги пункту 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації.


4. Щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь».
У пункті 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації вимагається, щоб учасник надав інженерно-технічних працівників, загальний стаж роботи яких в дорожньому господарстві не менше 2-х років. Звертаємо увагу на те, що Замовник встановлює вимогу мати досвід роботи саме в дорожньому господарстві, а не на конкретній посаді та за конкретною спеціальністю. Дата видачі сертифікату жодного відношення до підтвердження або спростування цієї інформації не має. Інформація щодо досвіду роботи в дорожньому господарстві вказана в довідці про наявність працівників в стовпчику 5, і там чітко зазначено, що досвід Ярлигіна Дмитра Сергійовича становить 2 роки, що відповідає умовам тендерної документації.


5.Відповідно до ч.1 ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі» (в редакції на момент оголошення): оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Тобто переможця визначає саме система Прозоро. Також відповідно до наказу Мінекономіки від 22.03.16 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», що діяв на момент проведення закупівлі, ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ* про намір укласти договір * Заповнюється електронною системою закупівель автоматично, відповідно до примітки під формою повідомлення. Тобто повідомлення, що оприлюднене Замовником несе номінальний характер. Жодних рішень в даному випадку, тендерний комітет не приймає, оскільки Переможця визначає саме система Прозорро, а замовник формально підтверджує цей факт, оскільки іншого рішення він все одно прийняти не може. Форми повідомлення, яке б складалося саме Замовником, навіть не визначено законодавством. Але оскільки майданчик вимагає оприлюднення документу (неодноразово Замовниками піднімалася проблема того, що робота майданчиків в системи Прозорро на 100% не синхронізовано з Законом) Замовником було підготовлено формальний документ виключно для можливості переведення закупівлі на наступний етап на майданчику.
Тому жодні порушення Замовника в цьому відсутні, оскільки неможливо здійснити порушення в документі, складання якого навіть не передбачено для Замовників.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 травня 2020
UA-2020-03-13-001562-c7ef4c2fd960b44678959cb70dbc1efdb
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 травня 2020 01:51
ЦПУ на лаборантів.pdf
13 травня 2020 01:51
Формальні помилки.pdf
13 травня 2020 01:51
Форма 4-ОПП.pdf
13 травня 2020 01:50
Транспортна схема.pdf
13 травня 2020 01:50
Статут.PDF
13 травня 2020 01:50
Скан витягу ПДВ.pdf
13 травня 2020 01:50
Сертифікат ISO 9001.PDF
13 травня 2020 01:50
Паспорт директора.pdf
13 травня 2020 01:50
Опис.pdf
13 травня 2020 01:50
Ліцензія.pdf
13 травня 2020 01:50
Лист від ТФ Ескадор.PDF
13 травня 2020 01:50
Лист від Рента Лізинг.PDF
13 травня 2020 01:50
Лист від Ескадор.PDF
13 травня 2020 01:50
коток.pdf
13 травня 2020 01:50
Копія наказу Іванов.pdf
13 травня 2020 01:49
Копії тех паспортів.PDF
13 травня 2020 01:49
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
13 травня 2020 01:49
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
13 травня 2020 01:49
ІСО2.pdf
13 травня 2020 01:49
ІСО1.pdf
13 травня 2020 01:49
ІСО.pdf
13 травня 2020 01:49
ІСО ще.pdf
13 травня 2020 01:49
Зміни до гарантії.rar
13 травня 2020 01:49
ДС 4 філія Ескадор - РДС.PDF
13 травня 2020 01:49
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
13 травня 2020 01:49
Дозвіл на викиди.pdf
13 травня 2020 01:48
Договор на атестацию.pdf
13 травня 2020 01:48
Договір поставки.pdf
13 травня 2020 01:48
Договір оренди РДС.PDF
13 травня 2020 01:48
Договір Лабораторія.pdf
13 травня 2020 01:48
Довідка про санкціїї.PDF
13 травня 2020 01:48
Довідка про довкілля.PDF
13 травня 2020 01:48
Довідка про АБЗ.pdf
13 травня 2020 01:48
Довідка за ст 17.PDF
13 травня 2020 01:47
Гарантійний лист.pdf
13 травня 2020 01:47
Відомості ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2020 01:47
Витяг зі статуту.PDF
13 травня 2020 01:47
виписка РДС.pdf
13 травня 2020 01:47
Банківські документи.rar
13 травня 2020 01:47
Атестат АБЗ.pdf
13 травня 2020 01:47
016-001-13578-2020.zip
13 травня 2020 01:47
Швець РВ.PDF
13 травня 2020 01:47
Устуянов.PDF
13 травня 2020 01:47
трудова Іванов.PDF
13 травня 2020 01:47
Тихоненко.PDF
13 травня 2020 01:47
Танцюра.PDF
13 травня 2020 01:47
Сулима.PDF
13 травня 2020 01:46
Мордик.PDF
13 травня 2020 01:46
Молозін.PDF
13 травня 2020 01:46
Маренич.PDF
13 травня 2020 01:46
Лапшин.PDF
13 травня 2020 01:46
Колесник.PDF
13 травня 2020 01:46
Кілор.PDF
13 травня 2020 01:46
Кириленко.PDF
13 травня 2020 01:46
Зібровський.PDF
13 травня 2020 01:46
Дудьєв.PDF
13 травня 2020 01:46
Гриценко.PDF
13 травня 2020 01:46
Гончар.PDF
13 травня 2020 01:45
Гайдай.PDF
13 травня 2020 01:45
Боцу.PDF
13 травня 2020 01:45
Бортневський.PDF
13 травня 2020 01:45
Блажко.PDF
13 травня 2020 01:45
Березовський.PDF
13 травня 2020 01:45
Андрюшин.PDF
13 травня 2020 01:45
Ангелов.PDF
13 травня 2020 01:45
КБ 80П.PDF
13 травня 2020 01:45
КБ 76П.PDF
13 травня 2020 01:45
КБ 54П.PDF
13 травня 2020 01:45
КБ 34П.PDF
13 травня 2020 01:45
Дог.№54П.PDF
13 травня 2020 01:44
Дог.№34П.PDF
13 травня 2020 01:44
Дог. №80П.PDF
13 травня 2020 01:44
Дог. №76П.PDF
13 травня 2020 01:44
Відгук від САД Одеса.PDF

Документи

Публічні документи

13 травня 2020 09:04
Статутні.rar
13 травня 2020 09:04
Наявність працівників.pdf
13 травня 2020 09:04
МТБ.pdf
13 травня 2020 09:04
Довідки та ін.pdf
13 травня 2020 09:04
АБЗ Лаборатория.pdf

Документи

Публічні документи

13 травня 2020 09:27
Електронний підпис
13 травня 2020 09:27
Електронний підпис
13 травня 2020 09:24
6. Інші документи.pdf
13 травня 2020 09:24
5. Банківська гарантія.7z
13 травня 2020 09:24
1.3. Наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 384 000 000,00
UAH з ПДВ
376 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 386 000 000,00
UAH з ПДВ
378 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 01:51
ЦПУ на лаборантів.pdf
13 травня 2020 01:51
Формальні помилки.pdf
13 травня 2020 01:51
Форма 4-ОПП.pdf
13 травня 2020 01:50
Транспортна схема.pdf
13 травня 2020 01:50
Статут.PDF
13 травня 2020 01:50
Скан витягу ПДВ.pdf
13 травня 2020 01:50
Сертифікат ISO 9001.PDF
13 травня 2020 01:50
Паспорт директора.pdf
13 травня 2020 01:50
Опис.pdf
13 травня 2020 01:50
Ліцензія.pdf
13 травня 2020 01:50
Лист від ТФ Ескадор.PDF
13 травня 2020 01:50
Лист від Рента Лізинг.PDF
13 травня 2020 01:50
Лист від Ескадор.PDF
13 травня 2020 01:50
коток.pdf
13 травня 2020 01:50
Копія наказу Іванов.pdf
13 травня 2020 01:49
Копії тех паспортів.PDF
13 травня 2020 01:49
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
13 травня 2020 01:49
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
13 травня 2020 01:49
ІСО2.pdf
13 травня 2020 01:49
ІСО1.pdf
13 травня 2020 01:49
ІСО.pdf
13 травня 2020 01:49
ІСО ще.pdf
13 травня 2020 01:49
Зміни до гарантії.rar
13 травня 2020 01:49
ДС 4 філія Ескадор - РДС.PDF
13 травня 2020 01:49
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
13 травня 2020 01:49
Дозвіл на викиди.pdf
13 травня 2020 01:48
Договор на атестацию.pdf
13 травня 2020 01:48
Договір поставки.pdf
13 травня 2020 01:48
Договір оренди РДС.PDF
13 травня 2020 01:48
Договір Лабораторія.pdf
13 травня 2020 01:48
Довідка про санкціїї.PDF
13 травня 2020 01:48
Довідка про довкілля.PDF
13 травня 2020 01:48
Довідка про АБЗ.pdf
13 травня 2020 01:48
Довідка за ст 17.PDF
13 травня 2020 01:47
Гарантійний лист.pdf
13 травня 2020 01:47
Відомості ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2020 01:47
Витяг зі статуту.PDF
13 травня 2020 01:47
виписка РДС.pdf
13 травня 2020 01:47
Банківські документи.rar
13 травня 2020 01:47
Атестат АБЗ.pdf
13 травня 2020 01:47
016-001-13578-2020.zip
13 травня 2020 01:47
Швець РВ.PDF
13 травня 2020 01:47
Устуянов.PDF
13 травня 2020 01:47
трудова Іванов.PDF
13 травня 2020 01:47
Тихоненко.PDF
13 травня 2020 01:47
Танцюра.PDF
13 травня 2020 01:47
Сулима.PDF
13 травня 2020 01:46
Мордик.PDF
13 травня 2020 01:46
Молозін.PDF
13 травня 2020 01:46
Маренич.PDF
13 травня 2020 01:46
Лапшин.PDF
13 травня 2020 01:46
Колесник.PDF
13 травня 2020 01:46
Кілор.PDF
13 травня 2020 01:46
Кириленко.PDF
13 травня 2020 01:46
Зібровський.PDF
13 травня 2020 01:46
Дудьєв.PDF
13 травня 2020 01:46
Гриценко.PDF
13 травня 2020 01:46
Гончар.PDF
13 травня 2020 01:45
Гайдай.PDF
13 травня 2020 01:45
Боцу.PDF
13 травня 2020 01:45
Бортневський.PDF
13 травня 2020 01:45
Блажко.PDF
13 травня 2020 01:45
Березовський.PDF
13 травня 2020 01:45
Андрюшин.PDF
13 травня 2020 01:45
Ангелов.PDF
13 травня 2020 01:45
КБ 80П.PDF
13 травня 2020 01:45
КБ 76П.PDF
13 травня 2020 01:45
КБ 54П.PDF
13 травня 2020 01:45
КБ 34П.PDF
13 травня 2020 01:45
Дог.№54П.PDF
13 травня 2020 01:44
Дог.№34П.PDF
13 травня 2020 01:44
Дог. №80П.PDF
13 травня 2020 01:44
Дог. №76П.PDF
13 травня 2020 01:44
Відгук від САД Одеса.PDF

Публічні документи

13 травня 2020 09:27
Електронний підпис
13 травня 2020 09:27
Електронний підпис
13 травня 2020 09:24
6. Інші документи.pdf
13 травня 2020 09:24
5. Банківська гарантія.7z
13 травня 2020 09:24
1.3. Наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 376 000 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 18:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
376 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 16:12
8П20 ДУ20 РОСТ Т-16-10 0-12 від 15.12.23.PDF зміни до договору
15 грудня 2023 16:12
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2022 11:50
8П 20 ДУ17 28 07 22 РДС.pdf зміни до договору
01 серпня 2022 11:50
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2022 20:19
8П ДУ16 13 04 22.pdf зміни до договору
17 квітня 2022 20:18
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 15:47
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 12:13
ДУ 1 8П 20 17 07 20 (1).pdf зміни до договору
20 липня 2020 12:12
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 14:34
8П 20 Т-16-10 0-12 Рост 13 07 20.pdf укладений
15 липня 2020 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі ХХІ. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: р/р UA518201720344320016000008577 в Державній казначейській службі України, м. Київ, код ЄДРПОУ – 25829550. 2. Календарний план та план фінансування викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 8П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2022 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), Сторони дійшли згоди: 1.1. викласти п.18.4. розділу XVIII . «Внесення змін до Договору і його розірвання» та п.20.6. розділу XX. «Інші умови» в наступній редакції: - «18.4. Замовник має право розірвати Договір підряду, попередньо повідомивши про це Підрядника за 20 кал. днів, в тому числі, за таких обставин: а) відсутності коштів для фінансування об’єкту; б) виявленні подальшої недоцільності ремонту об’єкту за даним договором підряду; в) затримки початку виконання робіт з вини Підрядника більше ніж на 10 кал.днів; г) суттєвому порушенні договірних зобов'язань Підрядником, що створює передумови для невиконання Договору; д) неодноразовому порушенні Підрядником будівельних норм і правил; е)змін у структурі, реорганізації галузі; є)банкрутство або порушення справи про банкрутство Підрядника. ж) у випадку невідповідності якості виконанних робіт та матеріалів існуючим нормативам. з) у випадку відмови Підрядника від повторного надання забезпечення виконання договору, що передбачено п.п. 20.6.5. Договору.» Замовник у випадку розірвання договору за його ініціативою може також вимагати від Підрядника відшкодування збитків за обставин, вказаних у пунктах в), г), д),ж).». - «20.6. З метою забезпечення виконання взятих на себе зобов’язань по даному Договору Підрядник надає Замовнику банківську гарантію у розмірі 11 280 000,00 грн. Вищевказана гарантія повертається Замовником після виконання Підрядником договору. 20.6.1. Банківська гарантія не повертається у разі порушення Підрядником умов даного Договору підряду та у випадках передбачених п. 18.12. та п. 20.6.3. даного Договору. 20.6.2. У випадку продовження дії договору Підрядник зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії. Він зобов’язаний це зробити не пізніше ніж за 10 днів до завершення строку дії банківської гарантії. 20.6.3. Відмова від продовження строку дії банківської гарантії або порушення умов пункту 20.6.2. є причиною для неповернення банківської гарантії. 20.6.4. Замовник має право повернути Підряднику забезпечення виконання Договору, під час дії воєнного стану в України, за умови письмового звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення з наданням гарантійного листа про надання повторного забезпечення виконання Договору на умовах, визначених Договором, протягом 20 робочих днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні, або ж протягом 20 робочих днів з дня відновлення надання послуг за Договором, якщо це настане раніше. В такому випадку днем настання обставин щодо повернення забезпечення виконання Договору є дата отримання Замовником відповідного звернення та гарантійного листа Підрядника. 20.6.5. У разі повернення Замовником забезпечення виконання Договору за обставин, визначених пунктом 20.6.4 Договору, Підрядник зобов’язаний протягом 20 робочих днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або ж протягом 20 робочих днів з дня відновлення робіт за Договором, якщо це настане раніше, надати Замовнику нове (повторне) забезпечення виконання Договору на умовах визначених Договором та тендерною документацією по процедурі закупівлі, за результатами якої, укладено відповідний Договір. У випадку повернення Замовником забезпечення виконання договору Підряднику, проведення будь-яких фінансових платежів за даним договором можливе виключно після отримання Замовником повторного забезпечення виконання Договору.». 1.2. Сторони дійшли згоди доповнити розділ IV. «Порядок здійснення оплати. Проведення розрахунків за надані послуги», пунктом 4.11. наступного змісту: «4.11. Якщо Підряднику було повернуто забезпечення виконання Договору, на умовах п.п. 20.6.4. Договору, оплата наданих послуг та попередня оплата не здійснюються до моменту повторного отримання забезпечення виконання Договору від Підрядника, що передбачено п.п. 20.6.5 Договору.».
Номер договору про закупівлю: 8П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2023 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2024 року. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 8П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML