Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the road of general use of the state value T-16-10 / N-33 / - Primorsk - Zhovtyy Yar - Tatarbunary with an entrance to the village. Sergeevka km 0+000 – km 12+931
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2020 19:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 11:28 |
Очікувана вартість: | 390 058 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11701740 UAH |
Publication date: | 13 березня 2020 19:20 |
Enquiries until: | 03 травня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 09 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 травня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 390 058 200 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,03 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | детально викладено в проекті договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2020 17:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2020 17:57 |
перелік змін 2 Т-16-10.doc | |
05 травня 2020 17:57 |
ЗТД 2 Т-16-10 0-12.docx | |
13 березня 2020 19:17 |
ПРоект договору ПСР 2020.docx |
05 травня 2020 17:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 травня 2020 17:57 |
перелік змін 2 Т-16-10.doc
|
|||||||||
05 травня 2020 17:57 |
ЗТД 2 Т-16-10 0-12.docx
|
|||||||||
13 березня 2020 19:17 |
ПРоект договору ПСР 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так, стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» є гарантом того, що підприємство-учасник торгів має знання та вміння всього колективу, які забезпечуються, поряд із знаннями і вміннями окремих фахівців, знаннями, отриманими з інформаційних ресурсів організації, правильне формуванням робочих груп, команд, учасників проектів.
Органи з сертифікації на відповідність підприємства стандарту оцінюють здатність організації дотримуватися вимог замовника, регламентувальних вимог і власних вимог організації. Його розроблено з урахуванням принципів управління якістю.
Наявність сертифікованої системи управління якістю підтверджує наявність процесного підходу в розробленні, впровадженні та поліпшенні результативності системи управління якістю для підвищення задоволеності замовника виконанням його вимог. Під «процесним підходом» розуміють застосування у межах організації системи процесів разом з їх визначенням та взаємодіями, а також управління ними.
Перевагою процесного підходу є забезпечуваний ним безперервний контроль над зв’язками окремих процесів у межах системи процесів, а також над їхніми сполученням та взаємодією.
Якщо цей підхід застосовують у межах системи управління якістю, він підкреслює важливість:
а) розуміння та виконання вимог замовника;
б) необхідності розглядати процеси з погляду створення додаткових цінностей;
в) вимірювання результатів функціонування процесу та його ефективності;
г) постійного поліпшення процесів на основі об'єктивних вимірювань.
Стандарт ISO 9001(далі – Стандарт) встановлює вимоги до системи управління якістю, які можна застосовувати для внутрішніх цілей організації або для цілей сертифікації чи контрактних цілей. Він зосереджує увагу головним чином на результативності системи управління якістю з погляду задоволення вимог замовника.
Якщо організація вирішує передати сторонньому виконавцю виконання будь-якого процесу, що впливає на відповідність продукції вимогам, вона повинна забезпечити контроль такого процесу, (стосується залучення постачальників матеріалів, субпідрядних організацій тощо).
Система управління якістю передбачає встановлення видів і обсягів контролю таких переданих стороннім виконавцям процесів.
Стандарт вказує про орієнтацію на замовника і політику у сфері якості та визначає умови управління ресурсами, куди входить забезпечення ресурсами, вимоги до людських ресурсів до інфраструктури, виробничого середовища.
Стандарт висвітлює процеси вимірювання, аналізування та поліпшення. Організація повинна планувати та впроваджувати процеси моніторингу, вимірювань, аналізування та поліпшення, щоб:
а) продемонструвати відповідність продукції вимогам до неї;
б) забезпечити відповідність системи управління якістю;
в) постійно поліпшувати результативність системи управління якістю. Потрібно, щоб ця діяльність охоплювала визначання застосовних методів, зокрема статистичних методів, а також сфери їх застосування.
Розглянуті процеси моніторингу та вимірювань, складаються з пунктів:
- задоволеність замовника;
- внутрішній аудит;
- моніторинг та вимірювання процесів;
- моніторинг та вимірювання продукції.
Розглянуті в Стандарті питання управління невідповідною продукцією, аналізування даних, постійного поліпшення і коригувальних і запобіжних дій.
Організація, яка має відгук замовника про невідповідність виконаних робіт не може мати сертифікат якості.
Зважаючи на вищевикладене, наявність у учасника сертифікату на систему управління якістю на відповідність міжнародному стандарту ISO 90001:2015 є суттєвим чинником, що підтверджує можливість виконання учасником послуг передбачених предметом закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 08 квітня 2020 14:59
Дата подання: 27 травня 2020 14:53
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-09-000011 ● 61feafb1e98a4a8481df9a7f0371d53c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 13:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 Одеса № 454
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 09.12.2020.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 № 454
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
15. UA-2020-03-13-001562-c 13.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-09 16:43:32
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 09.12.2020 № 454 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі:
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг, яка проводиться Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-13-001562-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ») вимогам пункту 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації кваліфікаційним критеріям, враховуючи відсутність необхідної кількості працівників, які належать до категорії посад «оператори машин/ машиністи/ водії».
Так, на виконання вимог пункту 1.1. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надано Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою, що визначена у тендерній документації, яка містить у своєму складі, у тому числі - 10 автосамоскидів, 2 автогрейдери, 1 поливомийну машину, що залучаються відповідно до договорів надання послуг техніки від 31.01.2020 № 2-Т та № 1-Т, які укладено між ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» (Замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Ескадор» (Виконавець).
При цьому, згідно пункту 1.7 договорів надання послуг техніки
від 31.01.2020 № 2-Т та № 1-Т послуги техніки надаються Виконавцем без екіпажу (без водіїв, механізаторів, операторів).
Однак, згідно Довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надає працівників, що належать до категорії посад «водії автотранспортних засобів» лише у кількості 8 осіб, «машиніст автогрейдера» - 1 особа, а також не залучено особу, яка має право керування поливомийною машиною.
Разом з тим, слід зазначити, що відповідно до пункту 1.10. Правил дорожнього руху, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України
від 10.10.2001 № 1306 водій - особа, яка керує транспортним засобом і має посвідчення водія (посвідчення тракториста-машиніста, тимчасовий дозвіл на право керування транспортним засобом, тимчасовий талон на право керування транспортним засобом) відповідної категорії.
Вимогами пункту 2 Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 1994 № 217 (далі – Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста) встановлено, що до керування тракторами, в тому числі саморобними, самохідними сільськогосподарськими, меліоративними і дорожньобудівними машинами допускаються особи, які мають посвідчення тракториста-машиніста на право керування машинами відповідних категорій?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» вимогам пункту 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації кваліфікаційним критеріям, тоді як згідно Довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що надана у складі тендерної пропозиції, операторами машин/машиністами/водіями (внесені під номерами з 36-48), крім машиніста крана автомобільного, здобуто лише повну загальну середню освіту (ЗОШ, не мають спеціальності).
Так, згідно з пунктом 2 Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста до керування машинами допускаються особи, які мають посвідчення тракториста-машиніста (надалі - посвідчення) на право керування машинами відповідних категорій.
При цьому, відповідно до пункту 7 Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста посвідчення видається особі, яка пройшла медичний огляд у порядку, встановленому МОЗ, а також професійну підготовку, перепідготовку або підвищення кваліфікації відповідно до навчальних планів і програм та склала теоретичний і практичний іспити екзаменаційній комісії в територіальному органі Держпродспоживслужби.
Водночас, відповідно до пункту 8 Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста документом, що засвідчує проходження професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації та одержання (підвищення) робітничої кваліфікації, є диплом кваліфікованого робітника або свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, зразки яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2001 р. № 979.
Таким чином, оператори машин/машиністи/водії (внесені під номерами з 36-48), якими здобуто лише повну загальну середню освіту (ЗОШ, не мають спеціальності), без проходження професійної підготовки (без здобуття професійної (професійно-технічної) освіти) не могли отримати посвідчення тракториста-машиніста, тим самим не можуть бути допущені до керування машинами?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ») вимогам пункту 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як згідно Диплому спеціаліста від 10.07.2017 (серія С17) № 084137, що виданий Ярлигіну Дмитру Сергійовичу, останній здобув кваліфікацію: освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст (спеціальність «Геодезія та землеустрій» (необхідно для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо)?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» вимогам пункту 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як загальний стаж роботи інженера-геодезиста – Ярлигіна Дмитра Сергійовича у дорожньому господарстві на дату подання тендерної пропозиції учасника менше 2-х років (дата подання 13.05.2020), враховуючи, що Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста, виданий Ярлигіну Дмитру Сергійовичу від 11.06.2019 № 014198?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати повноту та достовірність інформації прийнятого рішення про визначення переможця процедури закупівлі (протокол (рішення) засідання тендерного комітету про намір укласти договір про закупівлю від 23.06.2020 № 6, що оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу), тоді як вказаний протокол не містить результатів поіменного голосування членів комітету?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-14 12:25:40
Відповідь
1. Щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасником ТОВ «РДС». Відповідно до п.1.2 частини «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 Тендерної документації, учасник надає довідку що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, до якої обов’язково включаються такі працівники:
Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації – не менше 1 особи;
Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи;
Виконавець робіт або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт - не менше 1 особи;
Геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт - не менше 1 особи;
Майстер – не менше 1 особи;
Інші працівники:
Лаборант – не менше 2 осіб;
Оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) - не менше 19 осіб;
Дорожній робітник – не менше 10 осіб.
Звертаємо вашу увагу на те, що у переліку обов’язкових працівників, яких треба включати до довідки зазначено, що кількість операторів машин і механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – не менше 19 осіб. У Тендерній документації не зазначається, що кількість операторів машин/машиністів/водіїв повинна відповідати конкретним транспортним засобам/механізмам, а лише вимагає надати загальну кількість працівників на посаді операторів машин/машиністів/водіїв. ТОВ «РДС» надав у складі Тендерної пропозиції довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надаючи відповідні документи на працівників операторів машин/машиністів/водіїв у кількості 23 особи, а отже повною мірою виконав умови тендерної документації в цій частині. Саме це є обґрунтуванням діям Замовника.
2. Щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасником ТОВ «РДС». Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), учасники готують свої тендерні пропозиції на умовах викладених в тендерній документації, що складається Замовником у відповідності до Закону. В умовах ТД зокрема вимагалося надання довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, по формі і з інформацією, що чітко визначені ТД. Відповідно до п.1.2 частини «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 Тендерної документації учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно - технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати:
- скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років.
- на геодезистів або інших осіб, які виконують комплекс геодезичних робіт окрім диплома про закінчення учбового закладу подається копія чинного кваліфікаційного сертифікату інженера – геодезиста. Згідно цих вимог учасник надає скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів лише на інженерно-технічних працівників. Усі умови тендерної документації Учасником виконано, додаткових вимог Замовником не встановлювалось. Тендерна пропозиція ТОВ «РДС» відповідає усім вимогам, що встановлювалися Замовником.
3. Щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь». У Тендерній документації зазначено, що інженерно-технічні працівники повинні мати спеціальність, пов’язану з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг ТОЩО, що означає, що спеціальність повинна бути тісно пов’язана з вищевказаною діяльністю, але не обов’язково мати в собі саме таку назву. Геодезичні роботи є невід’ємною частиною будівництва/ремонту автомобільних доріг, тому спеціальність «Інженер-геодезист» безсумнівно пов’язана з ними, також звертаємо увагу, що Ярлигін Д.С. закінчив саме Одеську державну академію будівництва та архітектури, а отже Учасник виконав вимоги пункту 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації.
4. Щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь».
У пункті 1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації вимагається, щоб учасник надав інженерно-технічних працівників, загальний стаж роботи яких в дорожньому господарстві не менше 2-х років. Звертаємо увагу на те, що Замовник встановлює вимогу мати досвід роботи саме в дорожньому господарстві, а не на конкретній посаді та за конкретною спеціальністю. Дата видачі сертифікату жодного відношення до підтвердження або спростування цієї інформації не має. Інформація щодо досвіду роботи в дорожньому господарстві вказана в довідці про наявність працівників в стовпчику 5, і там чітко зазначено, що досвід Ярлигіна Дмитра Сергійовича становить 2 роки, що відповідає умовам тендерної документації.
5.Відповідно до ч.1 ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі» (в редакції на момент оголошення): оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Тобто переможця визначає саме система Прозоро. Також відповідно до наказу Мінекономіки від 22.03.16 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», що діяв на момент проведення закупівлі, ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ* про намір укласти договір * Заповнюється електронною системою закупівель автоматично, відповідно до примітки під формою повідомлення. Тобто повідомлення, що оприлюднене Замовником несе номінальний характер. Жодних рішень в даному випадку, тендерний комітет не приймає, оскільки Переможця визначає саме система Прозорро, а замовник формально підтверджує цей факт, оскільки іншого рішення він все одно прийняти не може. Форми повідомлення, яке б складалося саме Замовником, навіть не визначено законодавством. Але оскільки майданчик вимагає оприлюднення документу (неодноразово Замовниками піднімалася проблема того, що робота майданчиків в системи Прозорро на 100% не синхронізовано з Законом) Замовником було підготовлено формальний документ виключно для можливості переведення закупівлі на наступний етап на майданчику.
Тому жодні порушення Замовника в цьому відсутні, оскільки неможливо здійснити порушення в документі, складання якого навіть не передбачено для Замовників.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
384 000 000,00
UAH з ПДВ
|
376 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
386 000 000,00
UAH з ПДВ
|
378 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
376 000 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 18:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2025 11:34
|
УГОДА ПРО РОЗІРВАННЯ 8П-20 від 19.03.25.PDF | укладений |
20 березня 2025 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2025 11:30
|
УГОДА ПРО РОЗІРВАННЯ 8П-20 від 19.03.25.PDF | зміни до договору |
20 березня 2025 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 18:38
|
8П20 ДУ21 24.12.2024 ТОВ РДС.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2024 18:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 16:12
|
8П20 ДУ20 РОСТ Т-16-10 0-12 від 15.12.23.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2023 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 11:50
|
8П 20 ДУ17 28 07 22 РДС.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2022 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2022 20:19
|
8П ДУ16 13 04 22.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2022 20:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2021 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2020 12:13
|
ДУ 1 8П 20 17 07 20 (1).pdf | зміни до договору |
20 липня 2020 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 14:34
|
8П 20 Т-16-10 0-12 Рост 13 07 20.pdf | укладений |
15 липня 2020 14:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | . Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі ХХІ. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: р/р UA518201720344320016000008577 в Державній казначейській службі України, м. Київ, код ЄДРПОУ – 25829550. 2. Календарний план та план фінансування викласти у новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 8П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2022 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 8П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), Сторони дійшли згоди: 1.1. викласти п.18.4. розділу XVIII . «Внесення змін до Договору і його розірвання» та п.20.6. розділу XX. «Інші умови» в наступній редакції: - «18.4. Замовник має право розірвати Договір підряду, попередньо повідомивши про це Підрядника за 20 кал. днів, в тому числі, за таких обставин: а) відсутності коштів для фінансування об’єкту; б) виявленні подальшої недоцільності ремонту об’єкту за даним договором підряду; в) затримки початку виконання робіт з вини Підрядника більше ніж на 10 кал.днів; г) суттєвому порушенні договірних зобов'язань Підрядником, що створює передумови для невиконання Договору; д) неодноразовому порушенні Підрядником будівельних норм і правил; е)змін у структурі, реорганізації галузі; є)банкрутство або порушення справи про банкрутство Підрядника. ж) у випадку невідповідності якості виконанних робіт та матеріалів існуючим нормативам. з) у випадку відмови Підрядника від повторного надання забезпечення виконання договору, що передбачено п.п. 20.6.5. Договору.» Замовник у випадку розірвання договору за його ініціативою може також вимагати від Підрядника відшкодування збитків за обставин, вказаних у пунктах в), г), д),ж).». - «20.6. З метою забезпечення виконання взятих на себе зобов’язань по даному Договору Підрядник надає Замовнику банківську гарантію у розмірі 11 280 000,00 грн. Вищевказана гарантія повертається Замовником після виконання Підрядником договору. 20.6.1. Банківська гарантія не повертається у разі порушення Підрядником умов даного Договору підряду та у випадках передбачених п. 18.12. та п. 20.6.3. даного Договору. 20.6.2. У випадку продовження дії договору Підрядник зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії. Він зобов’язаний це зробити не пізніше ніж за 10 днів до завершення строку дії банківської гарантії. 20.6.3. Відмова від продовження строку дії банківської гарантії або порушення умов пункту 20.6.2. є причиною для неповернення банківської гарантії. 20.6.4. Замовник має право повернути Підряднику забезпечення виконання Договору, під час дії воєнного стану в України, за умови письмового звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення з наданням гарантійного листа про надання повторного забезпечення виконання Договору на умовах, визначених Договором, протягом 20 робочих днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні, або ж протягом 20 робочих днів з дня відновлення надання послуг за Договором, якщо це настане раніше. В такому випадку днем настання обставин щодо повернення забезпечення виконання Договору є дата отримання Замовником відповідного звернення та гарантійного листа Підрядника. 20.6.5. У разі повернення Замовником забезпечення виконання Договору за обставин, визначених пунктом 20.6.4 Договору, Підрядник зобов’язаний протягом 20 робочих днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або ж протягом 20 робочих днів з дня відновлення робіт за Договором, якщо це настане раніше, надати Замовнику нове (повторне) забезпечення виконання Договору на умовах визначених Договором та тендерною документацією по процедурі закупівлі, за результатами якої, укладено відповідний Договір. У випадку повернення Замовником забезпечення виконання договору Підряднику, проведення будь-яких фінансових платежів за даним договором можливе виключно після отримання Замовником повторного забезпечення виконання Договору.». 1.2. Сторони дійшли згоди доповнити розділ IV. «Порядок здійснення оплати. Проведення розрахунків за надані послуги», пунктом 4.11. наступного змісту: «4.11. Якщо Підряднику було повернуто забезпечення виконання Договору, на умовах п.п. 20.6.4. Договору, оплата наданих послуг та попередня оплата не здійснюються до моменту повторного отримання забезпечення виконання Договору від Підрядника, що передбачено п.п. 20.6.5 Договору.». |
Номер договору про закупівлю: | 8П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 3. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2023 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 8П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2024 року. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 8П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: « 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2025 року. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2025 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.». |
Номер договору про закупівлю: | 8П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з відсутністю фінансування Сторони дійшли згоди розірвати Договір укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до відповідно до абз. а) пункту 18.4. та пункту 18.7. розділу XVIII. «Внесення змін до договору і його розірвання», та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України. У зв’язку з цим п.3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна договору становить 352 625 968,40 грн. (триста п’ятдесят два мільйони шістсот двадцять п’ять тисяч дев’яносто шістдесят вісім грн 40 коп.), у тому числі ПДВ – 58 770 994,73 грн. 2. Договірну ціну, яка є невід’ємною частиною договору, викласти у новій редакції, що додається. 3. Обов’язки сторін по виконанню умов вищезазначеного Договору припиняються з моменту набуття чинності даної угоди. 4. Всі взаєморозрахунки між сторонами по зобов’язанням, які виникли до укладання цієї угоди, виконані у повному обсязі, будь-яка заборгованість сторін одна перед іншою відсутня, будь-які збитки пов’язані з розірванням Договору відсутні. Вартість наданих послуг по Договору становить 352 625 968,40 грн. (триста п’ятдесят два мільйони шістсот двадцять п’ять тисяч дев’яносто шістдесят вісім грн 40 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 8П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Угода про розірвання |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 липня 2020 — 19 березня 2025 |
Сума оплати за договором: |
352 625 968,40
UAH (в тому числі ПДВ 58 770 994,73 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Всі взаєморозрахунки між сторонами по зобов’язанням, які виникли до укладання цієї угоди, виконані у повному обсязі, будь-яка заборгованість сторін одна перед іншою відсутня, будь-які збитки пов’язані з розірванням Договору відсутні. Вартість наданих послуг по Договору становить 352 625 968,40 грн. (триста п’ятдесят два мільйони шістсот двадцять п’ять тисяч дев’яносто шістдесят вісім грн 40 коп.). |