Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-10 /Н-33/ - Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари з під’їздом до смт. Сергіївка, км 0+000 – км 12+931
Current average repair of the road of general use of the state value T-16-10 / N-33 / - Primorsk - Zhovtyy Yar - Tatarbunary with an entrance to the village. Sergeevka km 0+000 – km 12+931
Очікувана вартість
390 058 200,00 UAH
UA-2020-03-13-001562-c 7ef4c2fd960b44678959cb70dbc1efdb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація (період оскарження)    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження замовника: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа замовника: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 15:19
Очікувана вартість: 390 058 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11 701 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03 %
Publication date: 13 березня 2020 19:20
Enquiries until: 03 травня 2020 10:00
Complaints submission until: до 09 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 390 058 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,03 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 11 701 740,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-10 /Н-33/ - Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари з під’їздом до смт. Сергіївка, км 0+000 – км 12+931 (джерело фінансування закупівлі - державний та/або місцевий бюджети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road of general use of the state value T-16-10 / N-33 / - Primorsk - Zhovtyy Yar - Tatarbunary with an entrance to the village. Sergeevka km 0+000 – km 12+931
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 травня 2020 17:57
Електронний цифровий підпис
05 травня 2020 17:57
перелік змін 2 Т-16-10.doc
05 травня 2020 17:57
ЗТД 2 Т-16-10 0-12.docx
13 березня 2020 19:17
ПРоект договору ПСР 2020.docx
05 травня 2020 17:57
Електронний цифровий підпис
02 квітня 2020 14:49
Електронний цифровий підпис
13 березня 2020 19:36
Електронний цифровий підпис
13 березня 2020 19:21
Електронний цифровий підпис
05 травня 2020 17:57
перелік змін 2 Т-16-10.doc
02 квітня 2020 14:43
перелік змін Т-16-10.doc
05 травня 2020 17:57
ЗТД 2 Т-16-10 0-12.docx
02 квітня 2020 14:43
ЗТД Т-16-10 0-12.docx
13 березня 2020 19:17
ТД Т-16-10 0-12.docx
13 березня 2020 19:17
ПРоект договору ПСР 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 26 березня 2020 15:07
Дата відповіді: 31 березня 2020 16:56
Пункт 2 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачає включення до пропозиції документу, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі -банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Крім того, Замовник відмітив, що Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про залишок коштів на рахунку, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Відповідно до п.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до ч.1 ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Як вказує, ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні. Тобто, чинне законодавство передбачає наступні види забезпечення пропозиції: 1) банківська гарантія; 2) страхова гарантія; 3) гарантія фінансової установи. При цьому, чинне законодавство не містить визначення понять банківська гарантія з грошовим покриттям та банківська гарантія з повним грошовим забезпеченням (покриттям). Згідно ч.і ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Як зазначає п.п.8 п.3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії. Відповідно до п. 37 та п.38 того ж Положення, банк-гарант (резидент) сплачує кошти бенефіціару за гарантією в разі отримання вимоги, що становить належне представлення. Банк-гарант (резидент) сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимозі. Тобто, чинне законодавство не встановлює будь-якої залежності ступеню обов'язку сплати банком коштів за гарантією від наявності чи відсутності грошового покриття такої гарантії. До того ж, покриття по гарантії може бути надане не тільки грошовими коштами, а й майновими правами на банківський вклад, рухомим або нерухомим майном, цінними паперами тощо. Таким чином. Замовником у тендерній документації всупереч вимогам чинного законодавства встановлено умову, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії з грошовим покриттям, вказане здійснено незважаючи на те, що за наявності банківської гарантії у разі настання гарантійного випадку вимога Замовника буде задоволена банком-гарантом не залежно від наявності чи відсутності покриття такої банківської гарантії, тобто вимога Замовника щодо наявності покриття банківської гарантії ніякого практичного сенсу не має. Так, у випадку даної закупівлі Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) - не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Отже, встановлена в обраний спосіб вимога Замовника передбачає відволікання значних грошових коштів учасника на забезпечення такої гарантії на період чотири місяці, що дискримінує учасників за ознакою наявності в них на визначений період вільних грошових коштів у розмірі майже мільйон гривень, таким чином обмежуючи коло потенційних учасників процедури закупівлі. Учасник вважає дану вимогу незаконною, оскільки вона порушує один з принципів господарювання, такий як свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом. Учасник має право самостійно формувати політику підприємства, в тому числі в частині фінансування, Замовник не в праві втручатися в його діяльність. Оскільки наявність чи відсутність грошового покриття гарантії абсолютно не впливає на обов'язок сплати банком коштів за гарантією, вважаємо дану вимогу встановленою безпідставно. Така умова тендерної документації не відповідає вимогам Закону та є дискримінаційною. Враховуючи вищевикладене, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із вимогами Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право встановити умову стосовно надання забезпечення тендерної пропозиції. Умови встановлені Замовником, викладено в тендерній документації. Жодних чинних нормативних актів вони не порушують, а отже не можуть бути незаконними. Також вони не є дискримінаційними, оскільки, встановлені до усіх учасників процедури закупівлі. Всі знаходяться в рівних умовах. Вимога не підлягає задоволенню.
Тендерна документація
Дата подання: 30 березня 2020 10:31
Дата відповіді: 31 березня 2020 16:56
Згідно вимог п.1.2. Додатку 3 тендерної документації: На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок . Питання: Чи достатньо надання першої і останньої заповненої сторінок трудових книжок, а саме тих сторінок де містяться відомості про працівника: прізвище, ім'я та по батькові і відомості про прийом на роботу в даний час - що є підтвердженням інформації про наявність у Учасника працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, достатньо
ТД
Дата подання: 31 березня 2020 15:09
Дата відповіді: 03 квітня 2020 16:09
Щодо необхідності надання Учасником чинного сертифікату системи управління якістю за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату) (п. 3.10 р. ІІІ Додатку 3 тендерної документації). Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі — Закон № 922) одним із принців закупівлі є, зокрема, недискримінація учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону № 922). Тендерна документація не має містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922). У відповідності до положень статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до чинного законодавства сертифікація системи управління якістю за стандартами системи ISO 9001 - не є обов'язковою, а отже носить виключно добровільний характер. Враховуючи наведене, вимога Замовника щодо надання сертифікату управління якістю відповідно до ISO 9001 носить дискримінаційний характер не регламентований чинним законодавством України та порушують законні права та інтереси потенційних учасників даних торгів. З урахуванням викладеного вимагаємо виключення Замовником з тендерної документації вимоги щодо надання учасником сертифікату системи управління якістю за стандартами ISO 9001 та внесення відповідних змін до тендерної документації. В іншому випадку ми будемо змушені оскаржувати такі дискримінаційні вимоги в установленому Законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога надання копії сертифікату на систему управління якістю на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015, перш за все визначена прагненням виконання положень Закону – з метою максимальної ефективності виконання робіт із поточного ремонту.
Так, стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» є гарантом того, що підприємство-учасник торгів має знання та вміння всього колективу, які забезпечуються, поряд із знаннями і вміннями окремих фахівців, знаннями, отриманими з інформаційних ресурсів організації, правильне формуванням робочих груп, команд, учасників проектів.
Органи з сертифікації на відповідність підприємства стандарту оцінюють здатність організації дотримуватися вимог замовника, регламентувальних вимог і власних вимог організації. Його розроблено з урахуванням принципів управління якістю.
Наявність сертифікованої системи управління якістю підтверджує наявність процесного підходу в розробленні, впровадженні та поліпшенні результативності системи управління якістю для підвищення задоволеності замовника виконанням його вимог. Під «процесним підходом» розуміють застосування у межах організації системи процесів разом з їх визначенням та взаємодіями, а також управління ними.
Перевагою процесного підходу є забезпечуваний ним безперервний контроль над зв’язками окремих процесів у межах системи процесів, а також над їхніми сполученням та взаємодією.
Якщо цей підхід застосовують у межах системи управління якістю, він підкреслює важливість:
а) розуміння та виконання вимог замовника;
б) необхідності розглядати процеси з погляду створення додаткових цінностей;
в) вимірювання результатів функціонування процесу та його ефективності;
г) постійного поліпшення процесів на основі об'єктивних вимірювань.
Стандарт ISO 9001(далі – Стандарт) встановлює вимоги до системи управління якістю, які можна застосовувати для внутрішніх цілей організації або для цілей сертифікації чи контрактних цілей. Він зосереджує увагу головним чином на результативності системи управління якістю з погляду задоволення вимог замовника.
Якщо організація вирішує передати сторонньому виконавцю виконання будь-якого процесу, що впливає на відповідність продукції вимогам, вона повинна забезпечити контроль такого процесу, (стосується залучення постачальників матеріалів, субпідрядних організацій тощо).
Система управління якістю передбачає встановлення видів і обсягів контролю таких переданих стороннім виконавцям процесів.
Стандарт вказує про орієнтацію на замовника і політику у сфері якості та визначає умови управління ресурсами, куди входить забезпечення ресурсами, вимоги до людських ресурсів до інфраструктури, виробничого середовища.
Стандарт висвітлює процеси вимірювання, аналізування та поліпшення. Організація повинна планувати та впроваджувати процеси моніторингу, вимірювань, аналізування та поліпшення, щоб:
а) продемонструвати відповідність продукції вимогам до неї;
б) забезпечити відповідність системи управління якістю;
в) постійно поліпшувати результативність системи управління якістю. Потрібно, щоб ця діяльність охоплювала визначання застосовних методів, зокрема статистичних методів, а також сфери їх застосування.
Розглянуті процеси моніторингу та вимірювань, складаються з пунктів:
- задоволеність замовника;
- внутрішній аудит;
- моніторинг та вимірювання процесів;
- моніторинг та вимірювання продукції.
Розглянуті в Стандарті питання управління невідповідною продукцією, аналізування даних, постійного поліпшення і коригувальних і запобіжних дій.
Організація, яка має відгук замовника про невідповідність виконаних робіт не може мати сертифікат якості.
Зважаючи на вищевикладене, наявність у учасника сертифікату на систему управління якістю на відповідність міжнародному стандарту ISO 90001:2015 є суттєвим чинником, що підтверджує можливість виконання учасником послуг передбачених предметом закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-13-001562-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА", Код ЄДРПОУ:39111320
Дата подання: 08 квітня 2020 14:59
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Текст скарги викладено у прикріпленому файлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 квітня 2020 20:35
Номер скарги: UA-2020-03-13-001562-c.b2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА", Код ЄДРПОУ:39111320
Дата подання: 27 травня 2020 14:53
Оскарження рішення замовника щодо допуску до аукціону учасників, тендерні пропозиції яких не відповідають умовам тендерної документації.
СКАРГА у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Детальніше в скарзі що додається.
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 01 червня 2020 16:07
рішення від 01.06.2020 № 10707 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 16:07

Документи подані скаржником

08 квітня 2020 14:59
СКАРГА.pdf
08 квітня 2020 14:59
Платіжне доручення.pdf
08 квітня 2020 15:01
Договір 022-0719 аеропорт.pdf
08 квітня 2020 15:02
Платіжне доручення.pdf
11 квітня 2020 21:36
Договір №157 від 11.09.19.pdf
11 квітня 2020 21:36
Договір № 67 від 26.04..19.pdf
27 квітня 2020 17:59
Пояснення до скарги.pdf

Документи подані замовником

17 квітня 2020 13:46
Лист АМКУ Т-16-10.docx
17 квітня 2020 13:46
Пояснення Т-16-10.pdf
28 квітня 2020 11:35
Доповнення 28 04 20.pdf
29 квітня 2020 14:52
Лист АМКУ Т-16-10 29 04 20.docx

Документи подані скаржником

27 травня 2020 14:53
СКАРГА.pdf
27 травня 2020 14:53
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
UA-2020-03-13-001562-c7ef4c2fd960b44678959cb70dbc1efdb
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження замовника: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 травня 2020 01:51
ЦПУ на лаборантів.pdf
13 травня 2020 01:51
Формальні помилки.pdf
13 травня 2020 01:51
Форма 4-ОПП.pdf
13 травня 2020 01:50
Транспортна схема.pdf
13 травня 2020 01:50
Статут.PDF
13 травня 2020 01:50
Скан витягу ПДВ.pdf
13 травня 2020 01:50
Сертифікат ISO 9001.PDF
13 травня 2020 01:50
Паспорт директора.pdf
13 травня 2020 01:50
Опис.pdf
13 травня 2020 01:50
Ліцензія.pdf
13 травня 2020 01:50
Лист від ТФ Ескадор.PDF
13 травня 2020 01:50
Лист від Рента Лізинг.PDF
13 травня 2020 01:50
Лист від Ескадор.PDF
13 травня 2020 01:50
коток.pdf
13 травня 2020 01:50
Копія наказу Іванов.pdf
13 травня 2020 01:49
Копії тех паспортів.PDF
13 травня 2020 01:49
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
13 травня 2020 01:49
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
13 травня 2020 01:49
ІСО2.pdf
13 травня 2020 01:49
ІСО1.pdf
13 травня 2020 01:49
ІСО.pdf
13 травня 2020 01:49
ІСО ще.pdf
13 травня 2020 01:49
Зміни до гарантії.rar
13 травня 2020 01:49
ДС 4 філія Ескадор - РДС.PDF
13 травня 2020 01:49
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
13 травня 2020 01:49
Дозвіл на викиди.pdf
13 травня 2020 01:48
Договор на атестацию.pdf
13 травня 2020 01:48
Договір поставки.pdf
13 травня 2020 01:48
Договір оренди РДС.PDF
13 травня 2020 01:48
Договір Лабораторія.pdf
13 травня 2020 01:48
Довідка про санкціїї.PDF
13 травня 2020 01:48
Довідка про довкілля.PDF
13 травня 2020 01:48
Довідка про АБЗ.pdf
13 травня 2020 01:48
Довідка за ст 17.PDF
13 травня 2020 01:47
Гарантійний лист.pdf
13 травня 2020 01:47
Відомості ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2020 01:47
Витяг зі статуту.PDF
13 травня 2020 01:47
виписка РДС.pdf
13 травня 2020 01:47
Банківські документи.rar
13 травня 2020 01:47
Атестат АБЗ.pdf
13 травня 2020 01:47
016-001-13578-2020.zip
13 травня 2020 01:47
Швець РВ.PDF
13 травня 2020 01:47
Устуянов.PDF
13 травня 2020 01:47
трудова Іванов.PDF
13 травня 2020 01:47
Тихоненко.PDF
13 травня 2020 01:47
Танцюра.PDF
13 травня 2020 01:47
Сулима.PDF
13 травня 2020 01:46
Мордик.PDF
13 травня 2020 01:46
Молозін.PDF
13 травня 2020 01:46
Маренич.PDF
13 травня 2020 01:46
Лапшин.PDF
13 травня 2020 01:46
Колесник.PDF
13 травня 2020 01:46
Кілор.PDF
13 травня 2020 01:46
Кириленко.PDF
13 травня 2020 01:46
Зібровський.PDF
13 травня 2020 01:46
Дудьєв.PDF
13 травня 2020 01:46
Гриценко.PDF
13 травня 2020 01:46
Гончар.PDF
13 травня 2020 01:45
Гайдай.PDF
13 травня 2020 01:45
Боцу.PDF
13 травня 2020 01:45
Бортневський.PDF
13 травня 2020 01:45
Блажко.PDF
13 травня 2020 01:45
Березовський.PDF
13 травня 2020 01:45
Андрюшин.PDF
13 травня 2020 01:45
Ангелов.PDF
13 травня 2020 01:45
КБ 80П.PDF
13 травня 2020 01:45
КБ 76П.PDF
13 травня 2020 01:45
КБ 54П.PDF
13 травня 2020 01:45
КБ 34П.PDF
13 травня 2020 01:45
Дог.№54П.PDF
13 травня 2020 01:44
Дог.№34П.PDF
13 травня 2020 01:44
Дог. №80П.PDF
13 травня 2020 01:44
Дог. №76П.PDF
13 травня 2020 01:44
Відгук від САД Одеса.PDF

Документи

Публічні документи

13 травня 2020 09:04
Статутні.rar
13 травня 2020 09:04
Наявність працівників.pdf
13 травня 2020 09:04
МТБ.pdf
13 травня 2020 09:04
Довідки та ін.pdf
13 травня 2020 09:04
АБЗ Лаборатория.pdf

Документи

Публічні документи

13 травня 2020 09:27
sign.p7s
13 травня 2020 09:24
6. Інші документи.pdf
13 травня 2020 09:24
5. Банківська гарантія.7z
13 травня 2020 09:24
1.3. Наявність досвіду.pdf

Актуальні тендери

До пошуку