Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 266+264 – км 281+029
The current average repair of the public road of public importance R-33 Vinnytsya – Turbiv – Haysyn – Balta – Velyka Mykhaylivka - /M-16/, km 266+264 – km 281+029
The current average repair of the public road of public importance R-33 Vinnytsya – Turbiv – Haysyn – Balta – Velyka Mykhaylivka - /M-16/, km 266+264 – km 281+029
Очікувана вартість
215 771 840,00 UAH
UA-2020-03-13-001555-c ● 67818b6a11fe410bae687686beb60062
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 березня 2020 19:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 215 771 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,93% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6473155 UAH |
Publication date: | 13 березня 2020 19:00 |
Enquiries until: | 03 квітня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 квітня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 215 771 840 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,93 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 266+264 – км 281+029 (джерело фінансування закупівлі - державний та/або місцевий бюджети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
The current average repair of the public road of public importance R-33 Vinnytsya – Turbiv – Haysyn – Balta – Velyka Mykhaylivka - /M-16/, km 266+264 – km 281+029
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | детально викладено в проекті договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2020 14:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2020 14:48 |
перелік змін Р-33 266-281 .doc | |
02 квітня 2020 14:48 |
ЗТД Р-33 266-281 .docx | |
13 березня 2020 18:57 |
ПРоект договору ПСР 2020.docx |
02 квітня 2020 14:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2020 14:48 |
перелік змін Р-33 266-281 .doc
|
|||
02 квітня 2020 14:48 |
ЗТД Р-33 266-281 .docx
|
|||
13 березня 2020 18:57 |
ПРоект договору ПСР 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 26 березня 2020 15:07
Дата відповіді: 31 березня 2020 16:57
Пункт 2 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачає включення до пропозиції документу, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі -банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Крім того, Замовник відмітив, що Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про залишок коштів на рахунку, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Відповідно до п.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ч.1 ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Як вказує, ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Тобто, чинне законодавство передбачає наступні види забезпечення пропозиції: 1) банківська гарантія; 2) страхова гарантія; 3) гарантія фінансової установи.
При цьому, чинне законодавство не містить визначення понять банківська гарантія з грошовим покриттям та банківська гарантія з повним грошовим забезпеченням (покриттям).
Згідно ч.і ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Як зазначає п.п.8 п.3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії.
Відповідно до п. 37 та п.38 того ж Положення, банк-гарант (резидент) сплачує кошти бенефіціару за гарантією в разі отримання вимоги, що становить належне представлення. Банк-гарант (резидент) сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимозі.
Тобто, чинне законодавство не встановлює будь-якої залежності ступеню обов'язку сплати банком коштів за гарантією від наявності чи відсутності грошового покриття такої гарантії. До того ж, покриття по гарантії може бути надане не тільки грошовими коштами, а й майновими правами на банківський вклад, рухомим або нерухомим майном, цінними паперами тощо.
Таким чином. Замовником у тендерній документації всупереч вимогам чинного законодавства встановлено умову, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії з грошовим покриттям, вказане здійснено незважаючи на те, що за наявності банківської гарантії у разі настання гарантійного випадку вимога Замовника буде задоволена банком-гарантом не залежно від наявності чи відсутності покриття такої банківської гарантії, тобто вимога Замовника щодо наявності покриття банківської гарантії ніякого практичного сенсу не має.
Так, у випадку даної закупівлі Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% очікуваної вартості закупівлі.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) - не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Отже, встановлена в обраний спосіб вимога Замовника передбачає відволікання значних грошових коштів учасника на забезпечення такої гарантії на період чотири місяці, що дискримінує учасників за ознакою наявності в них на визначений період вільних грошових коштів у розмірі майже мільйон гривень, таким чином обмежуючи коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Учасник вважає дану вимогу незаконною, оскільки вона порушує один з принципів господарювання, такий як свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом. Учасник має право самостійно формувати політику підприємства, в тому числі в частині фінансування, Замовник не в праві втручатися в його діяльність.
Оскільки наявність чи відсутність грошового покриття гарантії абсолютно не впливає на обов'язок сплати банком коштів за гарантією, вважаємо дану вимогу встановленою безпідставно.
Така умова тендерної документації не відповідає вимогам Закону та є дискримінаційною.
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із вимогами Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право встановити умову стосовно надання забезпечення тендерної пропозиції. Умови встановлені Замовником, викладено в тендерній документації. Жодних чинних нормативних актів вони не порушують, а отже не можуть бути незаконними. Також вони не є дискримінаційними, оскільки, встановлені до усіх учасників процедури закупівлі. Всі знаходяться в рівних умовах. Вимога не підлягає задоволенню.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 травня 2020
UA-2020-03-13-001555-c●67818b6a11fe410bae687686beb60062
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 травня 2020 16:56 |
Коментар щодо відміни: | допущення до аукціону пропозицій менш ніж 2-х учасників |
Документи:
06 травня 2020 16:56
|
ПР відміни Р-33 266-281 06 05 20.doc |
Дата відміни
06 травня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій